حبيبتى مين
ا ميت أهلا وسهلا تفضــل اقعد على اي طرابيزة انت تحبهــا., بس شكلك أنت اول مرة تنورنــا..]خد بالك القعدة بمشاريب ...] ,اه صح بقلك ايه... أنت لازم تسجــل عندناعلشان تبقي حبيبنــا , بالزوق بالعافية هتسجــل ..ماتبصليش كده بقلك على الطلاق لتسجل يلا دووس هنا وسجل ولازم تشارك.كمـان.هينزلك خصم عالمشاريب لما تشارك معـانا
فريق الاداره
magic.......ابو تريكه
اضـغـط [URL="http://vvv3vvv.blogspot.com/"]هـنـا[/URL] لـدخـول فـى [URL="http://vvv3vvv.blogspot.com/"]عـالـم غـريـب[/URL]اضغط هنا لدخول فى عالم غريب

حبيبتى مين
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

دخول


descriptionمشكله مدوخانى Emptyمشكله مدوخانى

more_horiz
بسم الله الرحمن الرحيم

--------

مشكلتي بدأت بعد ما صحيت من النوم
يوم السبت ليله التلات بعد صلاه الجمعه
يعنى تقريبا كده على الساعه 9 الفجر كده
قومت من النوم اتعشيت و كلتلى فنجان عصير توت
و جيت اشغل التلفزيون لقيته مش بيتنفس مع انى لسه مغير مساحات العربيه
و كاوى الهدوم وحطيتها فى الفرن قبل ما اصحى
قلت يمكن نسيت اسطب ويندوز ولا يمكن الفريون خلص
قلت ما بدهاش اتصلت بالحلاق و قلت له التكيف بايظ
و انا مش عارف استحمى من بعد ما نمت
قالى طب اصبر كده قيمة سبع اربع سنين كده
حخلص اللى فى ايدى و اروحلها
قالت اشوف حاجه اعملها عبال ما النجار يجى
قمت فتحت التلاجه و قعدت اشيت شويه
ولسه حفتح المازنجر لقيت جرس البلكونه بيرن
رحت امت رديت على التليفون
لقيت بنت عمت ام اللى جابت خالت بنت خالتى قاعده
روحت بصيت يمين و شمال
اصلى بخاف اخبط اى عربيه و انا بعدى الشارع
و بعدين حسيت ان هو مش قادر
قمت قاعد على الرصيف و شغلت التكيف
و طلعت كتاب بوحه من الفريزر و اقعدت اشرب لحد ما عطشت
بس المشكله دلوقتى انى عاوز اشتى فى موسكو
بس مش عارف اتمشاها ولا خطر استلف فلوس عشان أءجر جمل
و النبى حد يقولى اعمل ايه....؟؟





أنا مش فارس ولا فتى أحلام ,, أنا زحمة وربكة وشغل جنان ,, نص بيضحك والتانى
زعلان ,, أنا شيخ فلتان ,, طيب شرير وجرئ وجبان ,, أوقات مشرق وأوقات بهتان ,, أنا م الأخر عفريت لابس بدلة إنسان


للذهاب الى مدونتى الخاصه

http://elseidy14.blogspot.com/

descriptionمشكله مدوخانى Emptyرد: مشكله مدوخانى

more_horiz
هههههههههههههه


دوختنا يا شيخ هههههههه

منور يا قمر

descriptionمشكله مدوخانى Emptyرد: مشكله مدوخانى

more_horiz



انا اقول لك تعمل اية



شوف ياسيدي


انت بعد الحلم الطويل دة

ارجع اتغطي تاني بورق العنب

وحاول تشرب كمية كبيرة من عصير الشاي الساقع

مع كمان تاكل لك سندوتشين مية سخنة نار متلجة

تمام
وبعدين ان شاء الله تصحى تلاقي نفسك

وصلت المكان ال انت بتقول علية دة

ولا يهمك ياكبير

هههههههههههههههههههه

تهييس اخر حاجة











مشكله مدوخانى %D9%8A%D8%A7%D8%B1%D8%A8

دعوتك وسأظل أدعو لك فمن يعلم بحالى غيرك .......


مشكله مدوخانى 9777ee-5c9ac6f1d6b4

descriptionمشكله مدوخانى Emptyرد: مشكله مدوخانى

more_horiz
ههههههههههههههههه

لا والله


ههههههههههههههههههه

طلعت اكتر منه يا عبدو

وانا بقول عبدو عاقل ههههههههههههههههههههههه

تسلمو يا جماعة

descriptionمشكله مدوخانى Emptyرد: مشكله مدوخانى

more_horiz
نصيحة اخوية يا فؤؤش
بجد انت افضل حل لمشكلتك يما

تروح بالجمل وياريت لو تاخدهموسة وعبودي جااااااااااااااااااااااااااايد ليك

وانا مبرجحش كدا لي؟؟ لانهم هايفضلوا يضحكوا ويهزروا طول الطريق ويتوهوك

يبقيمفيش غير الحل التاني اللي هو ايه

ياما تجيب فلوس علشان تذكرة لموسكو وفي الحاله ديى هايكون في حلين تانين

ياما تطلب فلوس من والدك ودا طبعا من رابع المستحيلات دا طبعا غير الكلام اللي ملوش لازمة ولازمن هاتسمعه

ياما هاتروح لصاحب يساعدك في الوقت دا قدامك اتنين

ياما درش ياما ابراهيم

وانا مرحجش درش لانه هايطلع نص كم معاك وهايقولك اجي معاك ياما بلاش

في الاخر هاتلجا لابراهيم وتتحيايل عليه وياتري بقي وقتها هايوافق ولا لأ

الرد اكيد هايكون عنده

فبكرامتك سك علي موضوع موسوكو وعيش يومك يابن الحلال

بدل المرمطة اللي هاتشوفها ومالها الجيزة وحسة

دي عسل خالص
خاااااااااااااااااااااااااااااااااالصِ و النحمةِ



descriptionمشكله مدوخانى Emptyرد: مشكله مدوخانى

more_horiz



طبعا ياهمس



المثل يقول


لايفل الحديد الا الحديد

هههههههههه

منورة ياست المجانين

هههههههه




مشكله مدوخانى %D9%8A%D8%A7%D8%B1%D8%A8

دعوتك وسأظل أدعو لك فمن يعلم بحالى غيرك .......


مشكله مدوخانى 9777ee-5c9ac6f1d6b4

descriptionمشكله مدوخانى Emptyرد: مشكله مدوخانى

more_horiz
منورة يا ست المجانين

ههههههههههههههههههههه

انا كنت بدي اطللع من النت كله

بس لما شفت ردك رجعت ههههههههههه

طبعا انا الكبيرة هون بالجنان ههههههه

descriptionمشكله مدوخانى Emptyرد: مشكله مدوخانى

more_horiz
ربنا يشفى المجانيين يارب
وبجد يا فؤش انا مش لقى حل ليك
غير انك بعد كدا تحاول انك تتغطى كويس قبل النوم
دا انت دوختنى انا اكتر منك



مشكله مدوخانى 41170629770



مشكله مدوخانى 629



مشكله مدوخانى G006

descriptionمشكله مدوخانى Emptyرد: مشكله مدوخانى

more_horiz
ههههههههههههه بس بجد حلو الموضوع ده 
تسلم يافؤش 
تقبل مرورى

descriptionمشكله مدوخانى Emptyرد: مشكله مدوخانى

more_horiz

فى قسم المجانين الى هنا يا جماعة فى المسولين الى هنا

حد يلحق الرجل دى
مشكله مدوخانى 298375


مشكله مدوخانى 31385568
مشكله مدوخانى 128874263111

descriptionمشكله مدوخانى Emptyرد: مشكله مدوخانى

more_horiz
بجد بجد انا مش فاهم ليه مدوخ نفسك كدة

وايه موسكو وطايرات وصواريخ ههههههه

احنا نروح نصيف فى اسوان ونقعد ع البيلاج ومعانا الشمسية واداوت الصيد

وبعد كدة نتمشى شوية فى الصحرا

بس حاسب تقرب من البحيرة علشان فيها تماسيح


مشكله مدوخانى Ta3melbyotcu3dg3

مشكله مدوخانى Jb13120944831
صلاحيات هذا المنتدى:
لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى