دخول


descriptionرمضان بيجمعنا مع تريكة وهموووسة( حلقة عطا الله ) Emptyرمضان بيجمعنا مع تريكة وهموووسة( حلقة عطا الله )

more_horiz

كالعادة وفي حلقات رمضان بيجمعنا
بنستقبل اعضاء جداد واحباب من زمان




واكيد برمضان كريم



لا أكل ولا شرب ولاضيافة هههه




اليوم حلقتنا غير عادية


وضيفنا غير عااااادي

حبيب الشعب عطا الله


رمضان بيجمعنا مع تريكة وهموووسة( حلقة عطا الله ) 40244_111276368925828_100001303954901_73236_4012006_n




وفيه اثناء المقابلة مع عطا
مفاجأة رح تشوفوها خلال البرنامج




المايك مع مصطفى لحتى يقدم
الحلقة




اتفضل يا ريس


رمضان بيجمعنا مع تريكة وهموووسة( حلقة عطا الله ) 2-59

مصطفى
:اعزاءناالمشاهدينأعضاءوعضوات
منتدى حبيبتي
مين معانا ضيف عزيز على قلوبنا
كلنا

الشاعر عطا الله
وبمشاركتي العضوة
همس الياسمين نستضيفه بكل ود واحترام واكيييييييد بكل غلاسة وتقل دم



همس الياسمين:

اهلا
وسهلا
فيك ..كيفك شو اخبارك؟؟؟



كل عام وانت بخير

مصطفى
:
أهلا
وسهلا بيك معانا فى دردشة رمضانية خفيفة جدا وحلقة من حلقات رمضان بيجمعنا
مستر
عطا الله حابين نعرف عن طفولتك وحياتك من طق طق للسلام عليكم




بس مش تفاصيل

اختصر احسنلك ؟؟


وضمن حديثك عن طفولتك في رمضان بقا هل تفتكر اول يوم صمته ويا ترى
قدرت تكمل ولا ؟؟؟؟؟؟؟؟ واختصر .......
اختصر ... اختصر

همس الياسمين:

بما
انك شاب ولسة عايش صحبة الشباب ومرحلة ما قبل الزواج
يا
ترى شو طقوسك انت وأصحابك من الشباب
لاستقبال الشهر والعمل له؟



انت حاليا بعيد عن الاهل واكيد مشتاق لهم..كيف احساسك هلأ وانت بعيد
عنهم وبمناسبة انو العيد جاي وانت مش معاهم؟؟من غير لف ودوران ههههه


مصطفى: احنا
قلنا انو فيه مفاجأة نشوفها دلوقتي يا هموووسة ولا امتى؟؟



همس الياسمين:

متل ما بدك يا تريكة

قول وتوكل على الله

مصطفى:



فيه شخص حضر معانا لاستوديوهات حبيبتي مين لما عرف انو حلقتك
النهاردة وحب يشاركنا الحوار معاك




حبيب الشعب.. الاستاذ الكبير.. عبدووووو



اتفضل يا كبير اهلا وسهلا بحضرتك معانا

رمضان بيجمعنا مع تريكة وهموووسة( حلقة عطا الله ) N100000185573012_299

عبدو:


مساء الخير ..ازايكم يا احلا اعضاء..ازايك هموسة..وانت يا عطا يا
حبيبي..ودرش الغالي ازاي حضرتك


فينك من زمان...انت مبتجيش ليه..مش تبقى تيجي..هههه


همس الياسمين:

اهلا وسهلا عبودتي نور منتدانا والاستديو ولع هههه واكيد عطا كمان
فرحان بوجودك معانا وبيقول حرااااااام عليكو 3 على واحد هههه


عبدو:

طيب هاتي المايك بلاش رغي..تعالى انت يللي هناك ركبلي المايك خلينا
نعرف نسأل بقا.


مصطفى:

يا ترى يا عطا ايه احساسك دلوقتي بعد اللمة الكبيرة دي عليك ..؟؟

تعبت؟؟


نرتاح شوية ونرجع لكلامنا اوكي؟
ثري



تو


ون

حضرات المشاهدين
اخواني واخواتي الاعزاء معانا اخونا
وحبيبنا
عطا الله وبصحبتنا كبيرنا وحبيبنا عبدو


واكيد الكل متهييء للانقضاض

ربنا يستر بقا

لو حصل حاجة انا مش موجود

رايح اشوف امي

اتفقنا ؟؟


عبدو: تعال هنا يا ابني يا عطا هههه

حلوة ابني دي...
قول..اسمك وسنك وعنوانك ..بالتفصيل لأني بفكر ازورك على غفلة ولازم اعرف العنوان...بلاش
اضيع هههههه



كم ساعة بتنام فيرمضان؟؟

همس الياسمين
:
يا
ترى رمضان بيغير شىء من سلوكياتك ك شاب وبيترك فى حياتك بصمة طيبة ؟


احكيلنا
على مواقف طريفة او محزنة تكون حصلت فى شهر رمضا

ن
مصطفى
يا ترى فى رجل او اشخاص معينين مرتبطين فى وجدانك بالشهر الكريم ؟
اتسحرت ايه امبارح والساعة كم ومع مين ؟

عبدو:


طيب انا عايز اسألك بقا


انت بتطبخ ههههههه ولو اني عارف الاجابة بس لازم تجاوب

ايه احب الاكلات اللى بتفضلها على مائدة الافطار؟

انا
وانت في الهوا سوا يا عطا وانا مقدر مشاعرك لأني حاسس بكيفية الحياة بعيد عن الأهل
والغربة ووجع القلب


بس قولي يا بطل

أي وقت حسيت انك ممكن تضعف وتترك الكويت وترجع لأهلك وتقول كفاية انا
مش راجع

امتى حسيت ان صبرك نفذ؟؟

همس الياسمين:

طيب شباب نرجع للمنتدى.. قولي يا عطا شو اكتر قسم من المنتدى بيعجبك؟؟هل
فيه ملاحظات او شيء بتحب تغيره بالمنتدى؟؟


مصطفى:


لو اعطوك الصلاحية ليوم واحد تكون مدير الموقع ... ايه اللي هتعمله؟؟

همس الياسمين:
ياريت
تحكيلنا عن يومك فى رمضان بداية من السحور وحتى السحور التاني..

عبدو...
فطرت ايه النهاردة ؟

لو
قالوالك اعزم عضوين فقط فمن هم يا ترى ؟ 2
وبسسسسسسسسس


مصطفى
:لو
قالولك
منتدى حبيبتي مين يعد عزومة لكل الاعضاء
وانت المسؤل عن توزيع الادوار عليهم ابتداءا من شراء لوازم العزومة من الاسواق
وانتهاء
بغسيل الأطباق وتنظيف المطبخ



فياترى ازاي بتوزع الادواراذكر
كل عضو أو عضوة والدور الذى يناسبه من وجهة نظرك


عبدو:
ازاي يا عطا بتتعامل بالمنتدى اثناء رمضان....

مصطفى:
ايه
رايك فى البرنامج والفكره


همس
الياسمين
:

واصحاب
الحلقة كمان ههههههه

و إذا
عندك إضافات ممكن تضيفها او تعليق حابب تحكيه

عبدو:


معلش يا جماعة انا عايز اسأل عطا سؤال..

ايها الشاعر الكبير هل..
ركز معايا ..هل هههههه
هل لو رجع بيك الزمن شوية للوراء واخترت تسافر مرة تانية يا ترى
هتختار نفس البلد ( الكويت) ام تختار منطقة تانية.. وايه السبب؟؟


همس الياسمين..
هو انت اصلا ليه سافرت الكويت هههههه نسيت اسألك من قبل..

مصطفى
يا لهوي عليكو قد ايه بتحبو الكلام والرغي

اقفلو الكاميرات بقا وخلصونا ههههه
احنا تعبناك معانا يا عطا وعارفين وقتك ضيق لكن استمتعنا والله...


همس الياسمين:

قبل ما نقفل يا ريس وحياتك عندي سؤال اخير لعطا

عطعوطة...ما هي امنيتك في الحياة..

عبدو

وانا كمان عندي سؤال أخير..او سؤالين في واحد..

انت بتروح تصلي في المسجد مع مين ؟؟ ويا ترى وصلت لفين في القرآن
الكريم؟؟


مصطفى:نورتنا
يا
عزيزنا
الغالي عارفين تعبناك بس حبينا نعمل معاك حلقة جميلة من حلقاتنا اليومية في

الشهر
الكريم
شرفتنا والله
همس
الياسمين
::

انت ليه مستعجل يا درش وراك شي مشوار مثلا؟؟
على اية حال..استمتعنا معاك
والله اهلا وسهلا وانشالله نشوفك السنة الجاية بكل خير وسط اهلك ووسطنا


عبدو:

تشرفنا بحضرتك والله وانا سعيد جدا اني معاكو هنا وبتمنى اكون خفيف
الظل عالجميع ..


تحياتي للجميع وكل سنة وانتم طيبين يا رب

مصطفى:

اعزائي المشاهدين نختم حلقتنا
اليوم ولنا لقاء اخرمع ضيف جديد
منورنا على حبيبتي مينونقول لعطا



كل سنة وانت طيب يا غالي

شكرا ليك وشكرا لحضورك معانا
وانت كمان يا عبدو اضفت للحلقة تميز ملحوظ واكيد عطا كمان متميز ومبدع


همس الياسمين:

اكيد مبدعين كلهم

ربنا يحميكم كلكم واشوفكم دايما بخير يا احلا اعضاء



شكرا لتواجدك معانا يا عطا

وشكرا لزيارتك يا عبدو والله وجودك معانا اسعدنا

وكل
سنة وانت طيب يا عطا ونشكر مجهودك وتواجدك


معانا فى رمضان بيجمعنا



واكيد لا تنسو انو رمضان يجمعنا

مع


ترييييييييييكة و هموووووووووسة
رمضان بيجمعنا مع تريكة وهموووسة( حلقة عطا الله ) 145294
دمتم بكل خير

descriptionرمضان بيجمعنا مع تريكة وهموووسة( حلقة عطا الله ) Emptyرد: رمضان بيجمعنا مع تريكة وهموووسة( حلقة عطا الله )

more_horiz
ربنا يعينك ياعطا الله
ولايوقعك بين ايدين الجامدين دوووووووووووووووووووووووول
ههههههههههههههههههه
ههههههههههههههههههههههههههههههه
ههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

descriptionرمضان بيجمعنا مع تريكة وهموووسة( حلقة عطا الله ) Emptyرد: رمضان بيجمعنا مع تريكة وهموووسة( حلقة عطا الله )

more_horiz
وقع وخلاص هههههههههههههههههههههه

ربنا يهونها عليه هههههههه

مشكورة اسراء

descriptionرمضان بيجمعنا مع تريكة وهموووسة( حلقة عطا الله ) Emptyرد: رمضان بيجمعنا مع تريكة وهموووسة( حلقة عطا الله )

more_horiz
والله عطاالله الطخ هون والعرس ب مصر
ع فكره الموضوع حلو
وجد حسستونس انا باستديوا
طيب هاتي المايك بلاش رغي..تعالى انت يللي هناك ركبلي المايك خلينا
نعرف نسأل بقا.


ههههههههههههههههه
هدوا العب شوي

descriptionرمضان بيجمعنا مع تريكة وهموووسة( حلقة عطا الله ) Emptyرد: رمضان بيجمعنا مع تريكة وهموووسة( حلقة عطا الله )

more_horiz
كالعادة وفي حلقات رمضان بيجمعنا
بنستقبل اعضاء جداد واحباب من زمان



واكيد برمضان كريم



لا أكل ولا شرب ولاضيافة هههه




اليوم حلقتنا غير عادية


وضيفنا غير عااااادي

حبيب الشعب عطا الله









وفيه اثناء المقابلة مع عطا
مفاجأة رح تشوفوها خلال البرنامج



المايك مع مصطفى لحتى يقدم
الحلقة



اتفضل يا ريس




مصطفى:اعزاءناالمشاهدين أعضاءوعضوات
منتدى حبيبتي مين معانا ضيف عزيز على قلوبنا
كلنا
الشاعر عطا الله
وبمشاركتة العضوة
همس الياسمين نستضيفه بكل ود واحترام واكيييييييد بكل غلاسة وتقل دم


همس الياسمين:

اهلا
وسهلا فيك ..كيفك شو اخبارك؟؟؟



بخير الحمد لله




كل عام وانت بخير



وانتى بخير وحب وسعاده




مصطفى:
أهلا
وسهلا بيك معانا فى دردشة رمضانية خفيفة جدا وحلقة من حلقات رمضان بيجمعنا
مستر
عطا الله حابين نعرف عن طفولتك وحياتك من طق طق للسلام عليكم



بس مش تفاصيل

اختصر احسنلك ؟؟



عطاالله

ليسانس اداب ... قسم التاريخ

بيقولى انى شاعر

اظن اختصار زى كده مفيش






وضمن حديثك عن طفولتك في رمضان بقا هل تفتكر اول يوم صمته ويا ترى
قدرت تكمل ولا ؟؟؟؟؟؟؟؟ واختصر .......
اختصر ... اختصر




هختصر ياريس

اول يوم صمته كان عندى 7 سنين وصمت لحد الظهر



همس الياسمين:

بما
انك شاب ولسة عايش صحبة الشباب ومرحلة ما قبل الزواج يا
ترى شو طقوسك انت وأصحابك من الشباب
لاستقبال الشهر والعمل له؟


هنا فى الغربه

اول حاجه بتفق مع الشباب عليها تحديد مين اللى هيطبخ

لانى مش بعرف اطبخ خالص

بعد كده بقه بنشترى ياميش رمضان وبالذات التمر لانى بحبه جدا



باختصار خالص .. مبسوطين



انت حاليا بعيد عن الاهل واكيد مشتاق لهم..كيف احساسك هلأ وانت بعيد
عنهم وبمناسبة انو العيد جاي وانت مش معاهم؟؟من غير لف ودوران ههههه




لما افطر ببعتلهم رساله على الجوال بتقول


فطرت وانتم لسه عليكم واحد ... لان فيه فرق توقيت حوالى ساعه

وطبعا العيد هيكون صعب من غيرهم




مصطفى: احنا
قلنا انو فيه مفاجأة نشوفها دلوقتي يا هموووسة ولا امتى؟؟


همس الياسمين:
متل ما بدك يا تريكة

قول وتوكل على الله

مصطفى:



فيه شخص حضر معانا لاستوديوهات حبيبتي مين لما عرف انو حلقتك
النهاردة وحب يشاركنا الحوار معاك



حبيب الشعب.. الاستاذ الكبير.. عبدووووو



اتفضل يا كبير اهلا وسهلا بحضرتك معانا



عبدو:

مساء الخير ..ازايكم يا احلا اعضاء..ازايك هموسة..وانت يا عطا يا
حبيبي..ودرش الغالي ازاي حضرتك

فينك من زمان...انت مبتجيش ليه..مش تبقى تيجي..هههه



عبدو حبيبى ... صباح الخير بالليل

انا موجود لكن ساعات بكون بتاخر فى الشغل

اعذرنى يا ريس سماااااااااح




همس الياسمين:

اهلا وسهلا عبودتي نور منتدانا والاستديو ولع هههه واكيد عطا كمان
فرحان بوجودك معانا وبيقول حرااااااام عليكو 3 على واحد هههه

عبدو:

طيب هاتي المايك بلاش رغي..تعالى انت يللي هناك ركبلي المايك خلينا
نعرف نسأل بقا.

مصطفى:

يا ترى يا عطا ايه احساسك دلوقتي بعد اللمة الكبيرة دي عليك ..؟؟

تعبت؟؟



انتم فعلا عاملين رباطيه عليه وعصابه

لكن احلى واجمل واغلى عصابه فى اى منتدى




نرتاح شوية ونرجع لكلامنا اوكي؟
ثري


تو

ون

حضرات المشاهدين
اخواني واخواتي الاعزاء معانا اخونا وحبيبنا
عطا الله وبصحبتنا كبيرنا وحبيبنا عبدو

واكيد الكل متهييء للانقضاض

ربنا يستر بقا

لو حصل حاجة انا مش موجود

رايح اشوف امي

اتفقنا ؟؟


عبدو: تعال هنا يا ابني يا عطا هههه

حلوة ابني دي...
قول..اسمك وسنك وعنوانك ..بالتفصيل لأني بفكر ازورك على غفلة ولازم اعرف العنوان...بلاش
اضيع هههههه



عطاالله عبدالسلام .. ومحدش يقول عطاالله يعنى ايه

دا اسم جدى

مصر .. محافظة المنوفيه .. منوف .. دبركى

بجوار مستودع البوتاجاز





كم ساعة بتنام في رمضان؟؟



يعنى من 4 الى 6 ساعات





همس الياسمين:
يا
ترى رمضان بيغير شىء من سلوكياتك ك شاب وبيترك فى حياتك بصمة طيبة ؟



انا بحب شهر رمضان جدا جدا

لانى بحس ان الناس بتقرب لربنا كتيييير

لكن بزعل ان التقرب الى الله بيكون فى الشهر الكريم بس

ربنا يهدى الجميع .. اما انا طول السنه زى ما انا

لكن رمضان له روحانيات وشكل خاص




احكيلنا
على مواقف طريفة او محزنة تكون حصلت فى شهر رمضان




كان فيه واحد صاحبنا اصغر منى فى السن

وكنا فى 3 ابتدائى ولما اسأله انت بتصوم يرد يقولى اه

انا بصوم من السنه اللى فاتت .. وبعدين رحت له مره

البيت لمحته بياكل وكنا بعد الظهر

طبعا انا ما قلتش لاى حد .. انا فضحته بس فى المدرسه

ولحد دلوقتى لما كنت اشوفه .. اقعد اهزر معاه

واقوله ازيك ياسبع .. اخبار الصيام ايه معاك


مصطفى
يا ترى فى رجل او اشخاص معينين مرتبطين فى وجدانك بالشهر الكريم ؟اتسحرت ايه امبارح والساعة كم ومع مين ؟




انا دايما بفتكر كل حبايبى فى اى وقت

اما بالنسبه للسحور

بصراحه


عايز الصراحه يعنى يا تريكه

طيب ... اتسحرت علبة زبادى ومعلقتين سكر

وكباية قهوه .. علشان كنت مصدع شوتين




عبدو:


طيب انا عايز اسألك بقا

انت بتطبخ ههههههه ولو اني عارف الاجابة بس لازم تجاوب

ايه احب الاكلات اللى بتفضلها على مائدة الافطار؟




البسله بالجزر .. مش بعرف ااكل غيرها

وبحب الفراخ مش بحب اللحمه


انا
وانت في الهوا سوا يا عطا وانا مقدر مشاعرك لأني حاسس بكيفية الحياة بعيد عن الأهل
والغربة ووجع القلب

بس قولي يا بطل

أي وقت حسيت انك ممكن تضعف وتترك الكويت وترجع لأهلك وتقول كفاية انا
مش راجع
امتى حسيت ان صبرك نفذ؟؟



كتييييييير ... لكن مش كان ضعف

تقدر تسميه حنين .. حنين للبلد والصحاب




همس الياسمين:

طيب شباب نرجع للمنتدى.. قولي يا عطا شو اكتر قسم من المنتدى بيعجبك؟؟هل
فيه ملاحظات او شيء بتحب تغيره بالمنتدى؟؟



اغلى قسم على قلبى .. خواطر شاعر

المنتدى رائع بيكم وبالاعضاء المحترمين




مصطفى:

لو اعطوك الصلاحية ليوم واحد تكون مدير الموقع ... ايه اللي هتعمله؟؟



هبعت لكل عضو رساله خاصه

تحتوى على ورده وقلب

واكتبله فيها

كل سنه وانت بخير وحب وسعاده





همس الياسمين:
ياريت
تحكيلنا عن يومك فى رمضان بداية من السحور وحتى السحور التاني..



عادة بتسحر زى كل الناس .. تمام

بعد كده اصلى الفجر

واقرأ قرآن .. وبعدين بنام وطبعا بعدها بصحى برده

وانزل الشغل حوالى الساعه

2 او 3 عصرا

بوصل الشغل وساعات بفطر فى الشغل وساعات مع الشباب

بعدها ارجع البيت وابتدى افتح المنتدى واشوف المواضيع

والمشاركات مع الحرص على تادية الفروض فى اوقاتها

لو فيه اوراق بالنسبه لشغلى باخلصها لو مفيش نقعد انا والشباب

نحضر للسحور .. اللى عادة بيكون حاجات خفيفه

يعنى جبنه وزبادى وساعات بيض والحال ماشى على كده


بختصر على الاخر ومش بطول .. مبسوطين




عبدو...
فطرت ايه النهاردة ؟



شوف يا سيدى طبعا طبق السلطه اهم شىء فى الفطار

فطرت بقه بجانب السلطه بسله بالجزر اللى بحبها

وكان فيه رز وملوخيه .. وفراخ ..

عجبك الفطار يا ريس




لو
قالوالك اعزم عضوين فقط فمن هم يا ترى ؟ 2
وبسسسسسسسسس



طبعا مش ها اسمع الكلام

وهعزم كل حبايبى الاعضاء .. وهعمل قاعده فى البرانده

طبعا يا تريكه انت عارف البيت .. انتى عليك بقه تجبهم وتيجى

على ما اخلص تحضير السفره .. اه اعملوا حسابكم اننا هنقعد على الطبليه

مفيش كراسى



مصطفى
:لو
قالولك منتدى حبيبتي مين يعد عزومة لكل الاعضاء
وانت المسؤل عن توزيع الادوار عليهم ابتداءا من شراء لوازم العزومة من الاسواق وانتهاء
بغسيل الأطباق وتنظيف المطبخ


فياترى ازاي بتوزع الادواراذكر
كل عضو أو عضوة والدور الذى يناسبه من وجهة نظرك



تريكه شاطر فى تنقية الطماطم والخضار

ماجيك رائع فى شراء اللحمه

عبدو الغالى هيشترى الرز والباميه

همسه بقه انتى تشترى الشاى والسكر

بس اوعى تفرقيه وانتى راجعه وتخلصيه

اما صافى انتى بقه اختارى تجيبى ايه واشترى اللى بتحبيه

وبرده روان وفتاة الرحمن وفؤش ووردة الندى وكل حبايبى الاعضاء

يختاروا هيشتروا ايه ويحضروه

بس خلوا فى بالكم انا هاكل وبس .. اه ممكن اعملكم السلطه
عبدو:ازاي يا عطا بتتعامل بالمنتدى اثناء رمضان....




مصطفى:
ايه
رايك فى البرنامج والفكره




روعه طبعا .. مين يقدر يقول غير كده يا ريس




همس
الياسمين:

واصحاب الحلقة كمان ههههههه




قد ايه هما غاليين على قلبى



و إذا
عندك إضافات ممكن تضيفها او تعليق حابب تحكيه


بعد اسئلتكم الجميله دى مفيش حاجه اقولها



عبدو:

معلش يا جماعة انا عايز اسأل عطا سؤال..
ايها الشاعر الكبير هل..
ركز معايا ..هل هههههه
هل لو رجع بيك الزمن شوية للوراء واخترت تسافر مرة تانية يا ترى
هتختار نفس البلد ( الكويت) ام تختار منطقة تانية.. وايه السبب؟؟



الكويت برده

اصل الكويت جوها مش حر خالص زى

الدول المجاوره لها





همس الياسمين..
هو انت اصلا ليه سافرت الكويت هههههه نسيت اسألك من قبل..



اه .. اقولك يا هموووووووووووووووسه

انتى مش تعرفى بصيييييييييييييييييييييييييييييف

بس شكل الجو هيعجبنى وهقعد هنا





مصطفى
يا لهوي عليكو قد ايه بتحبو الكلام والرغي
اقفلو الكاميرات بقا وخلصونا ههههه
احنا تعبناك معانا يا عطا وعارفين وقتك ضيق لكن استمتعنا والله...


همس الياسمين:

قبل ما نقفل يا ريس وحياتك عندي سؤال اخير لعطا

عطعوطة...ما هي امنيتك في الحياة..




الحب

اه نفسى الناس تعرف معناه

وتعرف ان الحب يساوى الحياه


الحب ... الحياه




عبدو

وانا كمان عندي سؤال أخير..او سؤالين في واحد..
انت بتروح تصلي في المسجد مع مين ؟؟ ويا ترى وصلت لفين في القرآن
الكريم؟؟



دائما مع صحابى .. وساعات لوحدى

الحمد لله قربت اخلص الجزء 28 بتوفيق ربنا



مصطفى:نورتنا
يا عزيزنا
الغالي عارفين تعبناك بس حبينا نعمل معاك حلقة جميلة من حلقاتنا اليومية في
الشهر
الكريم شرفتنا والله
همس
الياسمين::

انت ليه مستعجل يا درش وراك شي مشوار مثلا؟؟
على اية حال..استمتعنا معاك
والله اهلا وسهلا وانشالله نشوفك السنة الجاية بكل خير وسط اهلك ووسطنا

عبدو:

تشرفنا بحضرتك والله وانا سعيد جدا اني معاكو هنا وبتمنى اكون خفيف
الظل عالجميع ..

تحياتي للجميع وكل سنة وانتم طيبين يا رب

مصطفى:

اعزائي المشاهدين نختم حلقتنا
اليوم ولنا لقاء اخرمع ضيف جديد منورنا على حبيبتي مين ونقول لعطا



كل سنة وانت طيب يا غالي

شكرا ليك وشكرا لحضورك معانا
وانت كمان يا عبدو اضفت للحلقة تميز ملحوظ واكيد عطا كمان متميز ومبدع

همس الياسمين:

اكيد مبدعين كلهم

ربنا يحميكم كلكم واشوفكم دايما بخير يا احلا اعضاء



شكرا لتواجدك معانا يا عطا

وشكرا لزيارتك يا عبدو والله وجودك معانا اسعدنا

وكل
سنة وانت طيب يا عطا ونشكر مجهودك وتواجدك

معانا فى رمضان بيجمعنا


واكيد لا تنسو انو رمضان يجمعنا

مع


ترييييييييييكة و هموووووووووسة

دمتم بكل خير



همس .. عبدو .. تريكه


مشكورين على الاستضافه الجميله

كل سنه وانتم طيبين يا غاليين



كل الحب





تاكد ..... حين تنكسر

لن يرممك سوى نفسك

تاكد ..... حين تنهزم

لن تنصرك سوى ارادتك

فكن اقوى من الحياه والظروف

ومهما حدث

ابتسم





الحب ..... الحياه



descriptionرمضان بيجمعنا مع تريكة وهموووسة( حلقة عطا الله ) Emptyرد: رمضان بيجمعنا مع تريكة وهموووسة( حلقة عطا الله )

more_horiz

رمضان بيجمعنا مع تريكة وهموووسة( حلقة عطا الله ) 40244_111276368925828_100001303954901_73236_4012006_n

الله على خفة الدم والروح الحلوة اللي بكلماتك يا عطا

شاعر يا عم
هوا حدا بيقدر يقول كلام تاني

بس انت يعني ما لقيت غير السكر والملح والشاي اجيبهم

ولا بتنتقم بقا من موضوع تاني ..........اكيد متزكره

بس يا عطا امنيتك غالية كتير ما بظن الناس فاهمة منيح شو بتقصد

يسلمو على ردك وعلى وقتك اللي قضيته معانا

وانا عارفة والله الاسئلة كتيرة بس لأنك غالي وقريب جدا منا حبينا نعرفك اكتر

يسلمو

descriptionرمضان بيجمعنا مع تريكة وهموووسة( حلقة عطا الله ) Emptyرد: رمضان بيجمعنا مع تريكة وهموووسة( حلقة عطا الله )

more_horiz
ربنا يعينك ياعطا الله
ولايوقعك بين ايدين الجامدين دوووووووووووووووووووووووول
ههههههههههههههههههه
ههههههههههههههههههههههههههههههه
ههههههههههههههههههههههههههههههههههههه




عندك حق يا ملاك

عصابه .. بس حلويين


كل الحب


تاكد ..... حين تنكسر

لن يرممك سوى نفسك

تاكد ..... حين تنهزم

لن تنصرك سوى ارادتك

فكن اقوى من الحياه والظروف

ومهما حدث

ابتسم





الحب ..... الحياه



descriptionرمضان بيجمعنا مع تريكة وهموووسة( حلقة عطا الله ) Emptyرد: رمضان بيجمعنا مع تريكة وهموووسة( حلقة عطا الله )

more_horiz
احنا اكيد عصابة وكلنا مجانين كمان

رمضان بيجمعنا مع تريكة وهموووسة( حلقة عطا الله ) 40455_128022197244690_100001107321733_197774_5274755_s

ولولا هيك ما عرفتنا

لأنك مجنون اكتر منا

هههههههه

descriptionرمضان بيجمعنا مع تريكة وهموووسة( حلقة عطا الله ) Emptyرد: رمضان بيجمعنا مع تريكة وهموووسة( حلقة عطا الله )

more_horiz
كلكم كده على الغلبان ده ههههههههههههه

بس يا جامد يا عطالله

انا لو كنت منك كنت انفذ بجلدى


هههههههههههههههههههه


رمضان بيجمعنا مع تريكة وهموووسة( حلقة عطا الله ) I_love_egypt_magnet-p147426244352920558qjy4_400

descriptionرمضان بيجمعنا مع تريكة وهموووسة( حلقة عطا الله ) Emptyرد: رمضان بيجمعنا مع تريكة وهموووسة( حلقة عطا الله )

more_horiz
انا جيت على حبيب وجارى وبصيت وبقولو ياغلى الغوالى
من قلبى بحبك
وبالعيد بهنيك


كب سنه وانت طيب ياحبيب قلبى



مـا تقولشى الدنيا حـلوه

مـا تقولشى الدنيا ســاده

الدنيا دى يــاعطالله

اكيــد سكــــر زيــــــاده


الحــــــب ... الحيــــــاه




تـمر ] اللحظـة بغيابك ..
                          عشر سـاعات ..
   
وعشر سآعات e]بحضورك ]
                                       .. مثل لحظـة ..



 اللــــهَم "
   إنَك تَـرِآه , وآنآ لآ آرَآه ..
   
        فـ إنِ رأيتَـه فرِحاً / فـ أتممِ عليَه فرحتِه
   

وإنِ رأيتـهُ مهوُماً / فـ فرِج هممممهِ



”~
تدريّ متىَ آ̷̷حس أنهإ
 ضّإقت بيا
   
               يوُم آدري ٱنَ آلدنييآ ضآيقققه بيگ . .
   وُ مَ ب يديّ حيله

descriptionرمضان بيجمعنا مع تريكة وهموووسة( حلقة عطا الله ) Emptyرد: رمضان بيجمعنا مع تريكة وهموووسة( حلقة عطا الله )

more_horiz
والله عطاالله الطخ هون والعرس ب مصر
ع فكره الموضوع حلو
وجد حسستونس انا باستديوا
طيب هاتي المايك بلاش رغي..تعالى انت يللي هناك ركبلي المايك خلينا
نعرف نسأل بقا.

ههههههههههههههههه
هدوا العب شوي



ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ



crazy man


مرورك زاد الموضوع اهميه




كل الحب


تاكد ..... حين تنكسر

لن يرممك سوى نفسك

تاكد ..... حين تنهزم

لن تنصرك سوى ارادتك

فكن اقوى من الحياه والظروف

ومهما حدث

ابتسم





الحب ..... الحياه



descriptionرمضان بيجمعنا مع تريكة وهموووسة( حلقة عطا الله ) Emptyرد: رمضان بيجمعنا مع تريكة وهموووسة( حلقة عطا الله )

more_horiz
الله على خفة الدم والروح الحلوة اللي بكلماتك يا عطا

شاعر يا عم
هوا حدا بيقدر يقول كلام تاني

بس انت يعني ما لقيت غير السكر والملح والشاي اجيبهم

ولا بتنتقم بقا من موضوع تاني ..........اكيد متزكره

بس يا عطا امنيتك غالية كتير ما بظن الناس فاهمة منيح شو بتقصد

يسلمو على ردك وعلى وقتك اللي قضيته معانا

وانا عارفة والله الاسئلة كتيرة بس لأنك غالي وقريب جدا منا حبينا نعرفك اكتر







****************





امال لما انا عندى خفة دم


امال مين بقه خفيف الدم وبيعمل مقالب فينا كل يوم


مييييييييييييييييييييييييييييييييين ؟



كل الحب







تاكد ..... حين تنكسر

لن يرممك سوى نفسك

تاكد ..... حين تنهزم

لن تنصرك سوى ارادتك

فكن اقوى من الحياه والظروف

ومهما حدث

ابتسم





الحب ..... الحياه



descriptionرمضان بيجمعنا مع تريكة وهموووسة( حلقة عطا الله ) Emptyرد: رمضان بيجمعنا مع تريكة وهموووسة( حلقة عطا الله )

more_horiz
كلكم كده على الغلبان ده ههههههههههههه

بس يا جامد يا عطالله

انا لو كنت منك كنت انفذ بجلدى

هههههههههههههههههههه






***********

rewan


اه شوفتى بقه

الحمد لله كنت بذاكر



كل الحب


تاكد ..... حين تنكسر

لن يرممك سوى نفسك

تاكد ..... حين تنهزم

لن تنصرك سوى ارادتك

فكن اقوى من الحياه والظروف

ومهما حدث

ابتسم





الحب ..... الحياه



descriptionرمضان بيجمعنا مع تريكة وهموووسة( حلقة عطا الله ) Emptyرد: رمضان بيجمعنا مع تريكة وهموووسة( حلقة عطا الله )

more_horiz
انا جيت على حبيب وجارى وبصيت وبقولو ياغلى الغوالى
من قلبى بحبك
وبالعيد بهنيك


كب سنه وانت طيب ياحبيب قلبى



مـا تقولشى الدنيا حـلوه

مـا تقولشى الدنيا ســاده

الدنيا دى يــاعطالله

اكيــد سكــــر زيــــــاده


الحــــــب ... الحيــــــاه







*********




انت مهما تعمل يا تريكه هتفضل جارى وحبيبى



خلى بالك من عينيك



كل الحب




تاكد ..... حين تنكسر

لن يرممك سوى نفسك

تاكد ..... حين تنهزم

لن تنصرك سوى ارادتك

فكن اقوى من الحياه والظروف

ومهما حدث

ابتسم





الحب ..... الحياه



descriptionرمضان بيجمعنا مع تريكة وهموووسة( حلقة عطا الله ) Emptyرد: رمضان بيجمعنا مع تريكة وهموووسة( حلقة عطا الله )

more_horiz
وانت يا عطا


خلي بالك من

من




من










روحك


descriptionرمضان بيجمعنا مع تريكة وهموووسة( حلقة عطا الله ) Emptyرد: رمضان بيجمعنا مع تريكة وهموووسة( حلقة عطا الله )

more_horiz



تريكه شاطر فى تنقية الطماطم والخضار

ماجيك رائع فى شراء اللحمه

عبدو الغالى هيشترى الرز والباميه

همسه بقه انتى تشترى الشاى والسكر

بس اوعى تفرقيه وانتى راجعه وتخلصيه


معلش ياعطا الله

اخرت عليك وانت السبب

برضو فية حد يلاقي رز في الايام دي وبامية كمان

هههههههههه


على العموم

لسعدنا ردك على الحلقة الرائعة دي

وكمان اسمحو لي ارفع النقاب عن سر خطيييييييير

الا وهوا كيفية ادارة الحلقة من قبل العضوة همس الياسمين

على فكرة ياجماعة والله هيا ال عملت كل دة

تخيلو قد اية عندها خيال واسع

وكأننا فعلا مشتركين معاها في الحلقة

بجد

حلقة رائعة جدا

تسلم ياعطا الله

وانتي تسلمي سلام

احسنتي

في هذا الشهر الكريم

بنشاطك الاكثر من رائع

كل العام وانتم بخير -- بمناسبة العيد المبارك
اعادة الله على الامة الاسلامية بالخير واليمن والبركات






رمضان بيجمعنا مع تريكة وهموووسة( حلقة عطا الله ) %D9%8A%D8%A7%D8%B1%D8%A8

دعوتك وسأظل أدعو لك فمن يعلم بحالى غيرك .......


رمضان بيجمعنا مع تريكة وهموووسة( حلقة عطا الله ) 9777ee-5c9ac6f1d6b4

descriptionرمضان بيجمعنا مع تريكة وهموووسة( حلقة عطا الله ) Emptyرد: رمضان بيجمعنا مع تريكة وهموووسة( حلقة عطا الله )

more_horiz
شكرا عبدو على الثناء والمدح بس ما بحب تمدحني

الفضل لتريكة اللي اعطاني المجال للأبداع وترك لي حرية ادارة البرنامج رغبة منه في تطوير المنتدى

وبيسعدني اكون وصلت لقلوب الكل بموضوع بسيط

احنا بالخدمة يا غالي

ميرسسي
صلاحيات هذا المنتدى:
لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى