دخول


description	سؤال يطرح نفسه وبدي من الكل بيجاوب عليه Empty سؤال يطرح نفسه وبدي من الكل بيجاوب عليه

more_horiz




سؤال يطرح نفسة
واتمنى من الجميع الرد و المشاركة ولو بكلمة

بصراحة لقيتة باحد المنتديات وعجبني وبدي اعرف شو تفكرون فيه؟؟؟؟



للبنات،،،،

افرض انك قررتي ان تتزوجين

وتقدم لك رجلين الاول يحبك بجنون

والاخر انت تحبينه بجنون


......



للشباب..،،


وانت قررت ان تتزوج وعندك احدى الخيارين :

فتاة تحبك بجنون ولا ترى في الدنيا سواك

والاخرى انت تحبها بجنون .....

(بغض النظر عن الجمال والاخلاق ولكن الجميع متساون والفاصل هو الحب )

سوف يكون لاختيار سهلا ان الحب من الطرفين

ولكن الان نحن نناقش ان كنت تحب هذه الفتاه

وهي لا تبادلك الشعور والعكس صحيح التي لاتحبها هي تحبك ....

الامر يبقى قائما بين يديك
( التي تحبك ام التي تحبها ).

description	سؤال يطرح نفسه وبدي من الكل بيجاوب عليه Emptyرد: سؤال يطرح نفسه وبدي من الكل بيجاوب عليه

more_horiz
اللي بيحبني

لأنو رح يخليني احبه من خلال تعامله معي

ونعيش برضا من ربنا بما كتب

واكيد ربنا له حكمة في لقائنا وزواجنا من بعض

وبالمعاملة الحسنة كل شيء يتصلح ويبقى تمام

description	سؤال يطرح نفسه وبدي من الكل بيجاوب عليه Emptyرد: سؤال يطرح نفسه وبدي من الكل بيجاوب عليه

more_horiz
انا الى يحبنى بصراحه لانو هيخاف عليا
اكتر بس مافيش مانع نحب بعض احنا الاتنين


اللهم ام انى صائم




تـمر ] اللحظـة بغيابك ..
                          عشر سـاعات ..
   
وعشر سآعات e]بحضورك ]
                                       .. مثل لحظـة ..



 اللــــهَم "
   إنَك تَـرِآه , وآنآ لآ آرَآه ..
   
        فـ إنِ رأيتَـه فرِحاً / فـ أتممِ عليَه فرحتِه
   

وإنِ رأيتـهُ مهوُماً / فـ فرِج هممممهِ



”~
تدريّ متىَ آ̷̷حس أنهإ
 ضّإقت بيا
   
               يوُم آدري ٱنَ آلدنييآ ضآيقققه بيگ . .
   وُ مَ ب يديّ حيله

description	سؤال يطرح نفسه وبدي من الكل بيجاوب عليه Emptyرد: سؤال يطرح نفسه وبدي من الكل بيجاوب عليه

more_horiz
اللى يحبنى لانى هحس معاة بلامان والطمئنينة وهنعين بعض على طاعة ربنا

description	سؤال يطرح نفسه وبدي من الكل بيجاوب عليه Emptyرد: سؤال يطرح نفسه وبدي من الكل بيجاوب عليه

more_horiz
طبعا هختار الى بيحبنى بجنون
زمان ماما كانت بتقول لاخواتى
الكبار خدى الى بيحبك ومتخديش
الى انتى بتحبيه
وانا راى الى بيحبنى احسن
وكمان ممكن من حبه ليه
يخلينى احبه
موضوع جميل اوى وسؤال حلو
تسلمى ياقمر

description	سؤال يطرح نفسه وبدي من الكل بيجاوب عليه Emptyرد: سؤال يطرح نفسه وبدي من الكل بيجاوب عليه

more_horiz
طبعا ليه مكنش احنا الاتنيين بنحب بعض
هيبقى احسن من كدا
بس احيانا فى حاجات كتير بتتغير بعض الزواج
يبقى الاحسن هختار اللى بتحبنى
على الاقل مش هتتغير واكيد هتخلينى انا اتغير واحبها اكتر
من التانية

وربنا يقدم اللى فيه الخير
ورمضان كريم


	سؤال يطرح نفسه وبدي من الكل بيجاوب عليه 41170629770



	سؤال يطرح نفسه وبدي من الكل بيجاوب عليه 629



	سؤال يطرح نفسه وبدي من الكل بيجاوب عليه G006

description	سؤال يطرح نفسه وبدي من الكل بيجاوب عليه Emptyرد: سؤال يطرح نفسه وبدي من الكل بيجاوب عليه

more_horiz
وانا ليه ماختارشى الى انا بحبه واغيره انا
دى زى دى

description	سؤال يطرح نفسه وبدي من الكل بيجاوب عليه Emptyرد: سؤال يطرح نفسه وبدي من الكل بيجاوب عليه

more_horiz
اكيد اخد اللى يحبنى
على قول المتل خود اللى يحبك ما تاخدى اللى انتى تحبيه

صلاحيات هذا المنتدى:
لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى