دخول


مسابقه المفتش كرومبو حصريا على حبيبتى مين

descriptionمسابقه المفتش كرومبو حصريا على حبيبتى مين  Emptyمسابقه المفتش كرومبو حصريا على حبيبتى مين

more_horiz
بسم الله الرحمن الرحيم

اليوم معانا حلقات المفتش كورمبو

مسابقه المفتش كرومبو حصريا على حبيبتى مين  L102524885025_2755

بس بطريقتنا احنا

وحتبقى متجدده كل يومين فى رمضان بأذن الله

وعلى فكره ده لعبه وحتلف الدور على اعضاء المنتدى

مجنى عليه وجانى يعنى بدون زعل



(الحلقه الاولى)

اتسرق النهارده فارس الاحساس

اليوم حصلت حاجه غريبه جدا

مشرف قسم المرح والضحك والتسليه طبعا كلنا عارفينه انسرق

اشترى توك توك جديد علشان ينزل بيه فى القسم بتاعه

بدل ما يلف على رجله والراجل تعب من كتر اللف

وهو بيلف بين المواضيع شاف موضوع عجبه

فركن التوك توك على باب الموضوع ونزل يرد على الموضوع

ولما خرج لاقى التوك توك بتاعه اختفى

وطبعا كلمني علشان اعرف مين الى سرق التوك توك بتاعه

وقالى معلومه مهمه محدش يعرفها غيره

قالى ان التوك توك مش جديد يعنى (مستعمل)

وكمان عليه اقساط

ولما سألت عرفت ان كان فى تلاته بس فى المنتدى اون لين
وهما:

(ماجيك) ؛ (دراجون.) ؛ (ملاك الصمت.)

ولما سألت ملاك الصمت قالت:

يالهوي انا اسرق لا لا
وكمان اسرق توك توك مين.......... فارس
تؤ تؤ عمري ما اعمل كدا

ولما سألت دراجون قال:

ايوه انا شفته وهو داخل المنتدى باتوك توك
بس هو اول لما دخل انا قمت اعمل شاي
ولما جيت لقيته بيصرخ وبيقول
(توكتوكي اتسرق توكتوكي اتسرق)

ولما سألت ماجيك قال:

ههههههههههه توك توك ههههههههه ال توك توك ال هههههههه
توك توك ايه اللي هسرقه
ده حتى كان قديم اوووى
وشكله كدا مستعمل
هههههههههه ال توك توك ال ههههههههه

انا عرفت مين الى سرق التوك توك
لو انت كمان عرفت جاوب بسرعه
علشان نرجع التوك توك لصاحبه
اصله هيموت من الحصره عليه
مسابقه المفتش كرومبو حصريا على حبيبتى مين  541620

وال حيجاوب الاول صح حيأخذ 10 نقط

والتانى 5 نقط

والثالث 3 نقط

وبعد لما نعد النقط

التلاته الاوئل حيأخذوا وسام

مع تحيات كرمبو


مسابقه المفتش كرومبو حصريا على حبيبتى مين  I_love_egypt_magnet-p147426244352920558qjy4_400

descriptionمسابقه المفتش كرومبو حصريا على حبيبتى مين  Emptyرد: مسابقه المفتش كرومبو حصريا على حبيبتى مين

more_horiz
انا اعتقد انه ماجيك
مع احترمى لحضرته
طبعا بس الكلام باين عليه
مش عارفة ليه
دى لعبة وروان قالت
بدون زعل
وكمان الى سرق التوك توك
بتاع اخويا احسنله يجيبه
اصل مش هيحصل ليه طيب
موضوع جميل اوى يا روان
تسلمى يا قمر

descriptionمسابقه المفتش كرومبو حصريا على حبيبتى مين  Emptyرد: مسابقه المفتش كرومبو حصريا على حبيبتى مين

more_horiz
من الاخر رجع التكوتك ياماجيك
ههههههههههههههههههههههههههه


بجد جامده جدا ياروان تسلمى




تـمر ] اللحظـة بغيابك ..
                          عشر سـاعات ..
   
وعشر سآعات e]بحضورك ]
                                       .. مثل لحظـة ..



 اللــــهَم "
   إنَك تَـرِآه , وآنآ لآ آرَآه ..
   
        فـ إنِ رأيتَـه فرِحاً / فـ أتممِ عليَه فرحتِه
   

وإنِ رأيتـهُ مهوُماً / فـ فرِج هممممهِ



”~
تدريّ متىَ آ̷̷حس أنهإ
 ضّإقت بيا
   
               يوُم آدري ٱنَ آلدنييآ ضآيقققه بيگ . .
   وُ مَ ب يديّ حيله

descriptionمسابقه المفتش كرومبو حصريا على حبيبتى مين  Emptyرد: مسابقه المفتش كرومبو حصريا على حبيبتى مين

more_horiz
اكيد اكيد مش اما طبعا
ههههههههههههههه
اشك انه هايكون ماجيك اكيد
ههههههههههههههههاوعي تقولوا انا
هههههههههههههههههه

descriptionمسابقه المفتش كرومبو حصريا على حبيبتى مين  Emptyرد: مسابقه المفتش كرومبو حصريا على حبيبتى مين

more_horiz
هههههههههههههههه

الموضوع جميل ياروان

بس كله مجتمع على الماجيك

يارب التكتوك يرجع
ادعوا للتكتوك اللى ضاع وربنا يتقبل احنا صا يمين

زمان صاحبه مش عارف يفطر

descriptionمسابقه المفتش كرومبو حصريا على حبيبتى مين  Emptyرد: مسابقه المفتش كرومبو حصريا على حبيبتى مين

more_horiz
ماجيك الى احده لانه بان من لما سالناه وقال












توك توك ايه اللي هسرقه
ده حتى كان قديم اوووى

وشكله كدا مستعمل

صح ولا غلط

descriptionمسابقه المفتش كرومبو حصريا على حبيبتى مين  Emptyرد: مسابقه المفتش كرومبو حصريا على حبيبتى مين

more_horiz
التوكتوك


حرام عليك يا ماجيك كده تسرق التوكتوك

ده لسه عليه اقساط ياراجل

اهىء اهىء اهىء اهىء

فى ظرف 24 ساعه التوكتوك يرجع مكانه



descriptionمسابقه المفتش كرومبو حصريا على حبيبتى مين  Emptyرد: مسابقه المفتش كرومبو حصريا على حبيبتى مين

more_horiz
ماجيك باين
اكيد
شو هادا سرق التوكتوك
لسا ما خلص دفع فلوسو

descriptionمسابقه المفتش كرومبو حصريا على حبيبتى مين  Emptyرد: مسابقه المفتش كرومبو حصريا على حبيبتى مين

more_horiz
طبعا بعد ما عرفنا ان ماجيك هو الى اخذ التوك توك فى الحلقه الاولى

وطبعا رجعه

كان بياخذ بيه زيرو بس

هندخل دلوقتى على

(الحلقه التانيه)

مسابقه المفتش كرومبو حصريا على حبيبتى مين  L102524885025_2755

العصير بتاع ملاك الصمت اتشرب يا جماعه

النهادرده بردو حصلت حاجه غريبه اوووى

طبعا كلنا عارفين ملاك الصمت شخصيه مهمه بالمنتدى العصير بتاعها اتشرب

كالعاده ملاك الصمت كانت قاعده على البرندة وبدردش مع العيال وبتشرب عصير بعد

الفطار

وبالصدفه العيال اكتشفوا ان ملاك الصمت قاعده على البرنده وبدردش من غير ما تلبس

الجلابيه معروفة وطبعا كلنا عارفين مدى اهمية الجلابيه والعلاقه بينها وبين البرنده

بالظبط زى علاقة البيض بالبسترمه هههه ؛وبعدين دى هى الزى الرسمي للبرنده

علشان تشم هوا وهي خارجه بره

(حسابك بعدين يا ملاك على عدم لبس الجلابيه)

المهم حصل هرج ومرج والعيال زعقوا لملاك الصمت وقالولها لازم تروح تلبس

الجلابيه الاول

وفعلا ملاك الصمت سمعت الكلام وراحت تلبس الجلابيه

ونسيت كوبيه العصير بتاعتها على مصطبه البرنده

ولما رجعت لقيت كوبيه العصير فاضيه تماما

وطبعا ملاك كلمتنى علشان اعرف مين الى شرب العصير

وقالتلي على معلومه مهمه قالتلي ان العصير مكنش عليه سكر كتير

وعرفت منها ان هى كانت بدردش مع تلاته وهما:

(صافى) ؛ (ضئ القمر) ؛ (فارس الاحساس)

وانا لما سألت ضئ القمر قالت:

لاء عصير ايه وبتاع ايه

انا مش بشرب العصير بعد الفطار ابدا

ولما سألت صافى قالت:

ايه عصير ايه
اه لاء

انا مليش دعوه انا مشربتش حاجه

وبعدين انا مش بشرب العصير الا اذا كان مسكر اوووى

ولما سألت فارس الاحساس قال:

انا اشرب عصير ملاك الصمت طب تيجى ازاى

واحنا اعضاء زى بعض

وبعدين وقفت فى محنتى لما اتاخذ توكتوكى


اشرب العصير بتاعها

انا عرفت مين الى شرب العصير
مسابقه المفتش كرومبو حصريا على حبيبتى مين  541620

لو انت كمان عرفت قول بسرعه بسرعه هاااااا

جابو بسرعه

مع تحيات كرومبو


عدل سابقا من قبل r.m.s في الأحد أغسطس 15, 2010 6:13 pm عدل 1 مرات


مسابقه المفتش كرومبو حصريا على حبيبتى مين  I_love_egypt_magnet-p147426244352920558qjy4_400

descriptionمسابقه المفتش كرومبو حصريا على حبيبتى مين  Emptyرد: مسابقه المفتش كرومبو حصريا على حبيبتى مين

more_horiz
ههههههههههههه
جميله اوى الحلقات تسلم ايدك

طبعا انا رجعت التوكتوك لصاحبه انا كنت بخد بيه زيرو بس ههههههه

واللى شرب العصير صافى
علشان كانت فاطره النهارده
ههههههه



أنا من ذبت في نغمات شعري ....... فذابت من تناغمها القلوبُ.


وطفت بباب أبيـــاتٍ عـــــذارى ....... فبي عرفت أماكنَها الدروبُ.


أنا بين السطور قضيت عمري ...... وليــلي منــبرٌ وأنا الـخـطـيب ُ.

descriptionمسابقه المفتش كرومبو حصريا على حبيبتى مين  Emptyرد: مسابقه المفتش كرومبو حصريا على حبيبتى مين

more_horiz
يا حرام يا صافى
مالقتيش الا العصير بتاع ملاك الصمت وتشربيه
ليه الصيام ماثر للدرجاتى
هتيلها عصير غيره بقى


بس بجد فكرة ممتازة جداا
وتنفع يارون مكان المفتش كرومبو


مسابقه المفتش كرومبو حصريا على حبيبتى مين  41170629770



مسابقه المفتش كرومبو حصريا على حبيبتى مين  629



مسابقه المفتش كرومبو حصريا على حبيبتى مين  G006

descriptionمسابقه المفتش كرومبو حصريا على حبيبتى مين  Emptyرد: مسابقه المفتش كرومبو حصريا على حبيبتى مين

more_horiz
ههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه


ياعصيري ياعصيري
بس ايه موضو الجلابية دي
مليس دعوه عاوزة عصيري
انا زحلانه ولازم العصير يرجعلي

descriptionمسابقه المفتش كرومبو حصريا على حبيبتى مين  Emptyرد: مسابقه المفتش كرومبو حصريا على حبيبتى مين

more_horiz
انا الحمد لله ماختش حاجه انا زى ماروان قالت
انا مش بشرب عصير بعد الفطار
وانا عارفه الى واخد العصير
هى صافى
سامحيمى انى فتنت عليكى
بس ده حق
وكلمه الحق لازم تتفال
صح ولا غلط ياجماعه

descriptionمسابقه المفتش كرومبو حصريا على حبيبتى مين  Emptyرد: مسابقه المفتش كرومبو حصريا على حبيبتى مين

more_horiz
كدا ياصافى اخص عليكى




تـمر ] اللحظـة بغيابك ..
                          عشر سـاعات ..
   
وعشر سآعات e]بحضورك ]
                                       .. مثل لحظـة ..



 اللــــهَم "
   إنَك تَـرِآه , وآنآ لآ آرَآه ..
   
        فـ إنِ رأيتَـه فرِحاً / فـ أتممِ عليَه فرحتِه
   

وإنِ رأيتـهُ مهوُماً / فـ فرِج هممممهِ



”~
تدريّ متىَ آ̷̷حس أنهإ
 ضّإقت بيا
   
               يوُم آدري ٱنَ آلدنييآ ضآيقققه بيگ . .
   وُ مَ ب يديّ حيله

descriptionمسابقه المفتش كرومبو حصريا على حبيبتى مين  Emptyرد: مسابقه المفتش كرومبو حصريا على حبيبتى مين

more_horiz
طبعا صافى هى ال شربت العصير فى الحلقه ال فاتت واعتذرت وقالت حجيب لملاك عصير تانى ولا تزعلى والمسامح كريم

وندخل النهارده على
(الحلقه الثالثه)

مسابقه المفتش كرومبو حصريا على حبيبتى مين  L102524885025_2755
النهارده حلصت حاجه غريبه اوووى بس عجبتنى اووى ههههههههه
بقى الشباب كانوا قاعدين

النهارده على المصطبه قال ايه عاملين اجتماع ومنعين دخول

البنات المصطبه وكمان

كانوا موقفين كلبين

على المصطبه علشان البنات ما تدخلش خالص
(
ال يعني فاكرين البنات بتخاف من الكلاب ههههه ده انتم طيبين اوى)
المهم وهما بتكلموا كدا النور قطع عليهم (يستهلوا)
وطبعا كلموني علشان اعرفلهم مين الى قطع النور
(وبصراحه انا مكنتش هسأل فيهم بس شرف المهنه يحتم عليا المهم قالولي على معلومه قالولي ان هما كانوا بيتفقوا على البنات (حسبكم بعدين)
وطبعا من التحريات بتعتي عرفت ان كان فى تلات بنات بسالى موجودين وهما:
(
سندرلا) ؛ (والله عسل) ؛ (فتاه الرحمان)

ولما سألت سندرلا قالت:
انا معرفش حاجه عن الكلام ده
ومعرفش ان هما منعين دخول البنات كمان
بس هو ايه الى حصل؟

ولما سألت والله عسل قالت:
يستهلوا طبعا بس انا مقطعتش النور ولا حاجه
وبعدين يا كرومبو هما كانوا بيعملوا خطه على البنات
يبقى يستهلوا كل الى يجلهم (
عداكى العيب)

ولما سألت فتاه الرحمان قالت:
ايه دا انا معملتش حاجه
وبعدين انا قصيره مش بطول مفتاح النور
لاء لاء مش انا خالص

انا عرفت مين الى طفى النور
لو انت كمان عرفت قولنا مين الى طفى النور



مسابقه المفتش كرومبو حصريا على حبيبتى مين  541620

مع تحيات كرومبو


مسابقه المفتش كرومبو حصريا على حبيبتى مين  I_love_egypt_magnet-p147426244352920558qjy4_400

descriptionمسابقه المفتش كرومبو حصريا على حبيبتى مين  Emptyرد: مسابقه المفتش كرومبو حصريا على حبيبتى مين

more_horiz
جميله اووووي
الحلقه دي جميله جدا
واعتقد اللي قطع النور هي فتاه الرحمن

descriptionمسابقه المفتش كرومبو حصريا على حبيبتى مين  Emptyرد: مسابقه المفتش كرومبو حصريا على حبيبتى مين

more_horiz
يالا يا جماعه فينكم

عاوزه اراء

عاوزين نشتغل هههههههههه


مسابقه المفتش كرومبو حصريا على حبيبتى مين  I_love_egypt_magnet-p147426244352920558qjy4_400

descriptionمسابقه المفتش كرومبو حصريا على حبيبتى مين  Emptyرد: مسابقه المفتش كرومبو حصريا على حبيبتى مين

more_horiz
طبعا الحلقه ال فاتت (والله عسل ) هى ال قطعت النور
لانها ال عرفت هما كانوا بيعملوا خطه على البنات
وكلنا طبعا معاها ولا ايه
يستاهلوا
ندخل النهارده على
(الحلقه الرابعه)
مسابقه المفتش كرومبو حصريا على حبيبتى مين  L102524885025_2755

من يومين كده حصل موقف غريب جدا

كانت فتاه الرحمان عامله عيد ميلادها
لينا كلنا واتجمعنا واول ماجيه الجاتوه



فجأه سمعنا صوت فرقعه جامده جامده جامده.............................................

بعد ماشوفنا ايه اللي حصل رجعنا للجاتوه
وكانت المفاجأه.....
لقينا الجاتووووه ناقص 6قطع

وطبعا المفتش الكرمبو كان اول المعزومين (ال هو انا طبعا)
وقلت لازم اعرف مين ال سرق الجاتوه

وهما وحد مش هايخرج عن التلاته دول


الاول

فارس الاحساس
ال رد وقال

قال انا اسرق الجاتوه قال... ده المثل بيقول ان سرقت اسرق جمل وبعدين جاتوه ايه اللي انتم بتكلما عنه دى

التاني

همس الياسمين
ردت وقالت

جاتووووه الله يسامحك قال معملشي حسابي هوه عارف نفسه
بس انا مكنتش مركزة من الفرقعه اللي حصلت


الثالت

عمرو رشاد

رد وقال

اااااانا كنت رايح الحماااااام ااصل كنت تعبان حبتين
وبعدين انا كنت ماسكة الجاتوووه علشان ما يقع من الفرقعه



انا عرفت مين اللي سرق الجاتووووه
مسابقه المفتش كرومبو حصريا على حبيبتى مين  541620

لو انت كمان عرفتوا قولوا هو مين




مسابقه المفتش كرومبو حصريا على حبيبتى مين  I_love_egypt_magnet-p147426244352920558qjy4_400

descriptionمسابقه المفتش كرومبو حصريا على حبيبتى مين  Emptyرد: مسابقه المفتش كرومبو حصريا على حبيبتى مين

more_horiz
r.m.s


تسلم ايدك بجد


كل الحب


تاكد ..... حين تنكسر

لن يرممك سوى نفسك

تاكد ..... حين تنهزم

لن تنصرك سوى ارادتك

فكن اقوى من الحياه والظروف

ومهما حدث

ابتسم





الحب ..... الحياه



descriptionمسابقه المفتش كرومبو حصريا على حبيبتى مين  Emptyرد: مسابقه المفتش كرومبو حصريا على حبيبتى مين

more_horiz
الحل بسيط



عمرو رشاد طبعا



ليه كده بس ياراجل



دول جايبين الجاتوه علشان يتفرجو عليه بس



وبعد عيد الميلاد مايخلص هيرجعوه تانى



هههههههههههههههههههههه






مسابقه المفتش كرومبو حصريا على حبيبتى مين  12748110

descriptionمسابقه المفتش كرومبو حصريا على حبيبتى مين  Emptyرد: مسابقه المفتش كرومبو حصريا على حبيبتى مين

more_horiz
دلوقتى حنشوف النقط للجاوب معانا

وفى الاخر

الثلاثه الاوئل ال حيجمعوا اكبر عدد من النقط

حياخذوا وسام Wink Wink Wink
......................................

سندرلا : 1

ابوتريكه : 2

ملاك الصمت :1

فتاه الرحمان :1

ضئ القمر :2

والله عسل :1

ماجيك :1

عمرو رشاد :1

ساورمان :1

عاوزين منافسه يا جماعه

فين باقى الاعضاء


مسابقه المفتش كرومبو حصريا على حبيبتى مين  I_love_egypt_magnet-p147426244352920558qjy4_400

descriptionمسابقه المفتش كرومبو حصريا على حبيبتى مين  Emptyرد: مسابقه المفتش كرومبو حصريا على حبيبتى مين

more_horiz
مفيش غيره طمعاه في شوية جاتووه طب كان يقولي
وانا اجبله
ههههههههههههههه

عمرو رشاد

مينفعش ياعمورة

descriptionمسابقه المفتش كرومبو حصريا على حبيبتى مين  Emptyرد: مسابقه المفتش كرومبو حصريا على حبيبتى مين

more_horiz
بسم الله الرحمن الرحيم
السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة
بجد حلقات رائعة جدا
واللى سرق الجاتوة
هو عمرو رشاد

descriptionمسابقه المفتش كرومبو حصريا على حبيبتى مين  Emptyرد: مسابقه المفتش كرومبو حصريا على حبيبتى مين

more_horiz
اه يعنى وانا غايب بقيت حرامى اوكى

وبعدين احمدوا ربنا انى مطمعتش فى الجاتوه كلوا

هى يعنى جات على الستة قطع دول
ولا انتوا كنتوا عدينهم برضوا علشان كدا
هههههههههههههههههه
[b]


مسابقه المفتش كرومبو حصريا على حبيبتى مين  41170629770



مسابقه المفتش كرومبو حصريا على حبيبتى مين  629



مسابقه المفتش كرومبو حصريا على حبيبتى مين  G006

descriptionمسابقه المفتش كرومبو حصريا على حبيبتى مين  Emptyرد: مسابقه المفتش كرومبو حصريا على حبيبتى مين

more_horiz
طبعا عرفنا ان عمرو اخذ الجاتوه واكله وسابنا على لحم بطننا



قال رايحين علشان التورته والاكل...... وزى ما رحنا.. زى ما جينا



ندخل النهارده بقى على



( الحلقه الخامسه )



مسابقه المفتش كرومبو حصريا على حبيبتى مين  L102524885025_2755



الموبايل بتاع تريكا

اتسرق كان رايح يصلح السلم الموسيقى عند النجار عشان كان فى سلم مكسورة وساب الموبايل فى بروفيلة ولما رجع ملقهوش ولما سالتة انت شكاك فى مين قالى



(ضئ القمر) ، (سندرلا) ، (دراجون)





ولما سألت ضئ القمر قالتلى :



انا رحت اودى الفطار دليفرى لتيتة وكنت مستعجلة اوى ومشفتش حاجة وعلى راى المثل اجرى يا بنى ادم جرى الوحوش الاتوبيس متحلقهوش ههههههههههــ





ولما سالت سندرلا قالت :



انا كنت مصدعة اوى من صوت الواد بهيج الغتيت وهو بيلعب بالفانوس فوق السطوح وخت اسبرين ودخلت نمت





ولما سألت دراجون قال :



حالو يا حالو رمضان كريم يا حالو امشى يا بت من هنا هههههههههههههه وحوى يا وحوى ايوحة وكمان وحوى ايوحة هههههههههههه انا مشفتش حاجة ومعرفش حاجة عن الموبايل ايلى كان فى بروفيلة وسبينى بقى عشان عاوز العب بالفانوس بتاعى



انا عرفت مين ال اخذ الموبايل

مسابقه المفتش كرومبو حصريا على حبيبتى مين  541620

لو انتم كمان عرفتوا قولوا بسرعه لاحسن سايبه بيعيط



ودايخ على الموبيل هههههههههههههه


مسابقه المفتش كرومبو حصريا على حبيبتى مين  I_love_egypt_magnet-p147426244352920558qjy4_400

descriptionمسابقه المفتش كرومبو حصريا على حبيبتى مين  Emptyرد: مسابقه المفتش كرومبو حصريا على حبيبتى مين

more_horiz
والله يا جماعة انا مش اخدت حاجة
بس اقولك على سر دراجون هو الى اخده
ميه فى المية
انما انا مظلومة والله
ويارب تلاقى موبايلك يا تريكة

descriptionمسابقه المفتش كرومبو حصريا على حبيبتى مين  Emptyرد: مسابقه المفتش كرومبو حصريا على حبيبتى مين

more_horiz
مش ذبنى لازم الموبايل يطلع

مش حوارى والى سرقو انا هظبطو





تـمر ] اللحظـة بغيابك ..
                          عشر سـاعات ..
   
وعشر سآعات e]بحضورك ]
                                       .. مثل لحظـة ..



 اللــــهَم "
   إنَك تَـرِآه , وآنآ لآ آرَآه ..
   
        فـ إنِ رأيتَـه فرِحاً / فـ أتممِ عليَه فرحتِه
   

وإنِ رأيتـهُ مهوُماً / فـ فرِج هممممهِ



”~
تدريّ متىَ آ̷̷حس أنهإ
 ضّإقت بيا
   
               يوُم آدري ٱنَ آلدنييآ ضآيقققه بيگ . .
   وُ مَ ب يديّ حيله

descriptionمسابقه المفتش كرومبو حصريا على حبيبتى مين  Emptyرد: مسابقه المفتش كرومبو حصريا على حبيبتى مين

more_horiz
انا اعتقد ان دراجون اللى اخدة وشكرا
تقبلوا مرورى

descriptionمسابقه المفتش كرومبو حصريا على حبيبتى مين  Emptyرد: مسابقه المفتش كرومبو حصريا على حبيبتى مين

more_horiz
حيب يادرجون مش لاقي غير مصطفي
دا حتي صاحبك ياراجل
يللا امسك حرررررررررررررررررامي
ههههههههههههه

descriptionمسابقه المفتش كرومبو حصريا على حبيبتى مين  Emptyرد: مسابقه المفتش كرومبو حصريا على حبيبتى مين

more_horiz
وانا برأى درجون هو اللى سرقو لانو عمل حالو انو بلعب بالفانوس
ههههههه

descriptionمسابقه المفتش كرومبو حصريا على حبيبتى مين  Emptyرد: مسابقه المفتش كرومبو حصريا على حبيبتى مين

more_horiz
ياااااااااااا يا دروجون مالقتش الا الغلبان
تاخد الموبيل بتاعه طيب ماخدش بتاع المفتش ليه (اللى هو روان )ولا هو مفيش حد
يعرف يسرقه طيب انا بفكر المرة الجاية اسرقه هو
بس بجد لو مش عاوز تريكا يعرف ان انت اللى اخد
الموبيل علشان ميزعلش هاته وانا اوصله ليه


مسابقه المفتش كرومبو حصريا على حبيبتى مين  41170629770



مسابقه المفتش كرومبو حصريا على حبيبتى مين  629



مسابقه المفتش كرومبو حصريا على حبيبتى مين  G006

descriptionمسابقه المفتش كرومبو حصريا على حبيبتى مين  Emptyرد: مسابقه المفتش كرومبو حصريا على حبيبتى مين

more_horiz


دراجون هو ال اخذ الموبايل الحلقه ال فاتت

زى لما كلكم اجمعتوا عليه

وطبعا حنسيب صاحب الموبيل يتصرف معاه

احنا بنهدى النفوس بس

وندخل على

(الحلقه السادسه)

مسابقه المفتش كرومبو حصريا على حبيبتى مين  L102524885025_2755
ازيكم ياصحابى انهارده حصلت حاجه غربيه خالص

عمرو رشاد

شهر النت بتاعه بايظ ... وماكانش يعرف السبب إيه


فقال لما اغير الكابل اصله بقاله كام سنة وشكله يصعب ع الكافر
وفعلا طلع عنده حق واشتغل النت وبقى تمام لما غير الكابل
ويومها نام وهو مطمن
ولما صحي تاني يوم بيشغل الكمبيوتر ويدخل ع طرقعه
لقى النت مش شغال



ولما خرج فى الشارع لقى الكابل بتاعه مش موجود


راحت اتصل بيا على ورحتله جرى


وانحصر الشكك فى تلاته الى سكنين جمبه


الاول


سندرلا






ال دفعة عن نفسها وقالت عيب ياكرمبو دا حتى المثل بيقول"إن سرقت اسرق جمل" مش اسرق كابل نت




التانى

ابو تريكه


كابل إيه وبتاع إيه .. منا ادامي الكابلات كتير .وعموما انا ساعة ماحصل الكلام ده كنت واقف فوق سطح عمارتنا باشوف الرعد كان منظره يخبل هاتشي .. احم احم ....


التالت

طعم البيوت
ياكرمبو
دا انا حتى ساعتها كنت باعمل موضوع جديد عن المشاكل الى بتحصل اليومين دول
في المنتدى .
وباحاول اصالح الناس على بعضيها .حتى اسأل عمرو
كنت ساعتها قاعد معاه .
كرمبو

ايه رايك ياسحس ؟؟


سحس

يا كرومبو انت مش واخد بالك من حاجة ... انا شاكك ان الكابل انكمش من البرودة ... ولو دورنا كويس
هنلاقيه

اخرس ياسحس

طبعا سحس ماعرفش

بس انا طبعا عرفت
مسابقه المفتش كرومبو حصريا على حبيبتى مين  541620


هاا انتوا عرفتوا


مسابقه المفتش كرومبو حصريا على حبيبتى مين  I_love_egypt_magnet-p147426244352920558qjy4_400

descriptionمسابقه المفتش كرومبو حصريا على حبيبتى مين  Emptyرد: مسابقه المفتش كرومبو حصريا على حبيبتى مين

more_horiz
انا مالى وانا مالى
انا عاوز الكابل علشان كدا مش هعرف اشتغل نت خالص
ولازم تجيبلى الكابل النهارده
ولو عرفت مين اللى اخد الكابل هيبقى نهاره ابيض ان شاء الله


مسابقه المفتش كرومبو حصريا على حبيبتى مين  41170629770



مسابقه المفتش كرومبو حصريا على حبيبتى مين  629



مسابقه المفتش كرومبو حصريا على حبيبتى مين  G006

descriptionمسابقه المفتش كرومبو حصريا على حبيبتى مين  Emptyرد: مسابقه المفتش كرومبو حصريا على حبيبتى مين

more_horiz
انا بقول تريكا

لان النت بتاعه مش قد كده

فقال اخذ الكابل بتاع عمرو

عارفاه ويعملها ههههههههههههههه

descriptionمسابقه المفتش كرومبو حصريا على حبيبتى مين  Emptyرد: مسابقه المفتش كرومبو حصريا على حبيبتى مين

more_horiz
فين الاعضاء

فينكم يا جماعه

عاوزين نعرف مين ال اخذ الكابل

علشان يعرف عمرو يدخل والنت ما يفصلش

والا Evil or Very Mad



مسابقه المفتش كرومبو حصريا على حبيبتى مين  I_love_egypt_magnet-p147426244352920558qjy4_400

descriptionمسابقه المفتش كرومبو حصريا على حبيبتى مين  Emptyرد: مسابقه المفتش كرومبو حصريا على حبيبتى مين

more_horiz
حنين كتب:
انا بقول تريكا

لان النت بتاعه مش قد كده

فقال اخذ الكابل بتاع عمرو

عارفاه ويعملها ههههههههههههههه




كلكو عليا ولا ايه
ههههههههههههههههههههههه

برئ


برئ

غررررررررررررررررررررريق





تـمر ] اللحظـة بغيابك ..
                          عشر سـاعات ..
   
وعشر سآعات e]بحضورك ]
                                       .. مثل لحظـة ..



 اللــــهَم "
   إنَك تَـرِآه , وآنآ لآ آرَآه ..
   
        فـ إنِ رأيتَـه فرِحاً / فـ أتممِ عليَه فرحتِه
   

وإنِ رأيتـهُ مهوُماً / فـ فرِج هممممهِ



”~
تدريّ متىَ آ̷̷حس أنهإ
 ضّإقت بيا
   
               يوُم آدري ٱنَ آلدنييآ ضآيقققه بيگ . .
   وُ مَ ب يديّ حيله

descriptionمسابقه المفتش كرومبو حصريا على حبيبتى مين  Emptyرد: مسابقه المفتش كرومبو حصريا على حبيبتى مين

more_horiz
انا بقول تريكا
ههههههههههههههه

descriptionمسابقه المفتش كرومبو حصريا على حبيبتى مين  Emptyرد: مسابقه المفتش كرومبو حصريا على حبيبتى مين

more_horiz
امسك حراااااااااااااااااامى

هههههههههههههههههههههه
يالا قبضتوا على تريكا

ايوا وضبطوه ...ياسلام عليكم اعضاء تاكل الزلط

خلاص يا عمرو الكابل اهوا


ندخل بقى على



(الحلقه السابعه)

مسابقه المفتش كرومبو حصريا على حبيبتى مين  L102524885025_2755

وزى مانتوا عارفين اننا فى رمضان والعزومات جامدة جداااااااااا

همس الياسمين عملت عزومة كدة

صغيرة وكانت عاملة فى الاكل حاجة طعمها غريب اسمها ( الفريكه باللحمه ) انتو عرفنها

بتحب الاكل هههههههههههههه

وعزمت 3 اعضاء
ابو تريكه وطبعا طالما عزمت فتاه الرحمان يبقى اساسى هتعزم
وكان معاهم

سندرلا
المهم : هموسه عملت الاكل وجهزت كل حاجة بس نسيت تجيب حاجة من المطبخ فراحت


ولما رجعت لقيت الطبق اللى فية الفريكه باللحمه فاضى فاندهشت اوى

فا اتصلت بيا وقالتى الحقنى يا كرومبو اكلى اتسرقت

فا انا طبعا ركبت البسكلتة المرسيدس بتاعتى وجيت طيران

وسالت التلت اعضاء فقالوا

ابوتريكه


: اولا انا مكنتش قاعد معاهم ساعت هموسه جابت الاكل ثانيا

انا اساسا مكنتش

عايز اجى وفى الاخر تتهمونا فى سرقة الفريك ده قال.... آل فريكه لحم آل



فتاه الرحمان
: اية دة انتوا بتقولوا اية انا اسرق الفريك وبعدين دة انا كنت بحضر الاكل مع هموسه
فى المطبخ مستحيل طبعا اعمل حاجة زى دى



سندرل
ا: ايمبوسيبول طبعا دة حتى همس عزمانى اقوم اكل حاجة طعمها غريب من وراها
ايمبوسيبول طبعا



هموسه معرفتش مين اللى عمل كدة
مسابقه المفتش كرومبو حصريا على حبيبتى مين  541620

بس انا عرفت
لو انت كمان عرفت مين اللى اكل الفريكه باللحم قول بسرعه



مسابقه المفتش كرومبو حصريا على حبيبتى مين  I_love_egypt_magnet-p147426244352920558qjy4_400

descriptionمسابقه المفتش كرومبو حصريا على حبيبتى مين  Emptyرد: مسابقه المفتش كرومبو حصريا على حبيبتى مين

more_horiz
ممكن اقول الحل



بس مش عاوز حد يزعل



ليه عملتى كده بس ياسندريلا؟؟؟؟؟؟؟؟



يعنى الست عملت اللى عليها وعزمتك



تقومى تعملى كده


مسابقه المفتش كرومبو حصريا على حبيبتى مين  12748110

descriptionمسابقه المفتش كرومبو حصريا على حبيبتى مين  Emptyرد: مسابقه المفتش كرومبو حصريا على حبيبتى مين

more_horiz
لا بصراحة يا سندريلا كدا مينفعش خالص
طيب كلى على قد وسيبى حق الغلبان
ولا علشان خاطر فتاة الرحمن
طيب بلاش علشان خاطر همس يبقى منظرها
حلو قدام الضيوف
كدا تريكا وفتاة الرحمن هيقوله عليها ايه
بخيلة مثلا متعمليش كدا تانى


مسابقه المفتش كرومبو حصريا على حبيبتى مين  41170629770



مسابقه المفتش كرومبو حصريا على حبيبتى مين  629



مسابقه المفتش كرومبو حصريا على حبيبتى مين  G006

descriptionمسابقه المفتش كرومبو حصريا على حبيبتى مين  Emptyرد: مسابقه المفتش كرومبو حصريا على حبيبتى مين

more_horiz

كلكم كده على الغلابانه سندرلا
على العموم ندخل النهارده على
(الحلقه الثامنه)
مسابقه المفتش كرومبو حصريا على حبيبتى مين  L102524885025_2755

النهاردة حصلت حاجه غريبه جداً




زي كل مرة فى نادي المنتدى الى فى أخر المنتدي على اليمين جنب بتاع العصير


كان بيتنافس

ابوتريكه وهمس الياسمين

على مطش بليردو


وكان فى تلت أعضاء موجودين


بيشجعو المطش ومنتظرين اللى هيخسر علشان يحاسب على المشاريب


و وفاجاه رن موبايل تريكا

ركن على جنب يتكلم

فهموسه قالت
فرصه أبدل الاستيكه علشان وشها وحش على


رجع تريكا وهمس علشان يكملو العب


لكن أكتشفو حاجه غريبه جداً


ان كرة النهايه البلاك مش موجودة على الطربيزة







وقررو أستدعاءي




ولما وصلت سألت مين اللى كان موجود


قالو


ان كان موجود تلاته من الاعضاء


,.
.,
.,
.,
,.
.,
.,


ساورمان




البرنسيسه رانيا




اسماء






فاستدعو الثلاث اعضاء وسألتهم محدش شاف الكورة
فردود



ساورمان

قال انا بحب الاسود ، لكن مشفتش الكورة



البرنسيسه رانيا

قالت انا كنت بشوف الكوكتيل اللى انا طالباه

على العب جهز ولا لسه ولما رحت كسلت ارجع ورحت

عند السنترال اكلم مامتى اطمنها عليا






اسماء


قالت اناكنت مشدودة مع المطش جامد لكن لما جات
ا لفرصه دي قلت أما أشوف مين موجود فى شات
وانا اتاخرت ع علشان انت عارف ان القفل ما بيفتحش الا لما ادق عليه جامد
بس مشفتش الكوره






تريكا وهموسه معرفوش مين اللى أخد الكورة


لكن انا عرفت خلاص

مسابقه المفتش كرومبو حصريا على حبيبتى مين  541620


ياترا انتو عرفتو ولا لأ




ونتقابل في الحلقه القادمه


مع تحيات المفتش كرومبو



مسابقه المفتش كرومبو حصريا على حبيبتى مين  I_love_egypt_magnet-p147426244352920558qjy4_400

descriptionمسابقه المفتش كرومبو حصريا على حبيبتى مين  Emptyرد: مسابقه المفتش كرومبو حصريا على حبيبتى مين

more_horiz
وانا عرفت زي كرومبو

بس ماقلت لتريكة هههههههه

بخاف منه

ده الريييييييس

حاجة كبيرة أوي



اول مرة ادخل والله يا روان بس بجد تحفة

ومبدعة حقا

او مبدع يا كرومبو


منورة حبي

descriptionمسابقه المفتش كرومبو حصريا على حبيبتى مين  Emptyرد: مسابقه المفتش كرومبو حصريا على حبيبتى مين

more_horiz
نورتى بمرورك الجميل

يا هموسه

اسعدنى بردك وتفاعلك

عقبال باقى الاعضاء ههههههههههههه


مسابقه المفتش كرومبو حصريا على حبيبتى مين  I_love_egypt_magnet-p147426244352920558qjy4_400

descriptionمسابقه المفتش كرومبو حصريا على حبيبتى مين  Emptyرد: مسابقه المفتش كرومبو حصريا على حبيبتى مين

more_horiz
انا بقول سارومان
هو اللى اخد الكورة
عيب كدا بلاش لعب عيال صغيرة ياراجل
وهات الكورة عاوزين نعرف مين اللى هيكسب


مسابقه المفتش كرومبو حصريا على حبيبتى مين  41170629770



مسابقه المفتش كرومبو حصريا على حبيبتى مين  629



مسابقه المفتش كرومبو حصريا على حبيبتى مين  G006

descriptionمسابقه المفتش كرومبو حصريا على حبيبتى مين  Emptyرد: مسابقه المفتش كرومبو حصريا على حبيبتى مين

more_horiz
عدد النقط لكل ال جابوا معانا

ولاحظوا ان فاضل حلقه واحده فعاوزين تنافس شويه

وال حيكسب حيكون صاحب اكبر عدد من النقط

والاغلبيه فى الفوز للسرعه والاوئل التلاته حيكسبوا وسام

...............................................


سندرلا :2

ابوتريكه : 2

ملاك الصمت : 3

فتاه الرحمان : 1

ضئ القمر :2

والله عسل : 2

ماجيك : 1

عمرو رشاد : 4

ساورمان : 2

شيماء عادل : 3

حنين : 1


مسابقه المفتش كرومبو حصريا على حبيبتى مين  I_love_egypt_magnet-p147426244352920558qjy4_400

descriptionمسابقه المفتش كرومبو حصريا على حبيبتى مين  Emptyرد: مسابقه المفتش كرومبو حصريا على حبيبتى مين

more_horiz

طبعا عرفنا ان سورمان هو ال اخذ الكوره وفلس فى اللعب هههههههههههههه

ندخل النهارده للحلقه ( التاسعه ) والاخيره

مسابقه المفتش كرومبو حصريا على حبيبتى مين  L102524885025_2755


النهارده استدعتني الجميلة همس الياسمين


اشرب معاها كوبيه شاى بعد الفطار


وانا قلت في عقل بالي
خير الاهم خير


مش بيستدعوني الا في.............


الخير طبعا ما تبصيليش كده





خت بايدي

سحس

ورحنا نشرب الشاى








سحس

شاى ايه بس دلوقتى احنا عاوزين نحلى بعد الفطار يا كرومبو كده معدتي توجعني




كرمبو

..ههههههه فضحتنا يا سحس


خلاص اسكت دلوقتى وحبقى اتصرفلك فى اى حاجه واحنا ماشين




وانا
هموسه قاعده مع

قالتى ثوانى هاروح اجيب رسومات جديده لنج لسا رسماها النهارده


من مكتبى


دخلت

مكتبها تجيب الرسوم

ورجعت تصرخ وتقول


احلقينى ياكرمبو
اتسرقت
سرقوا الرسومات من مكتبي
اهيء اهيء اهيء


وعلى طول قمت انا وسحس ندور على خيوط الجريمه
واشتبهنا في تلاته دوووووول


المتهم الاول


والله عسل
ال دفعت عن نفسها وقالت


امبوسيبووووووووول شو معناة ها الكلام

ده احنا ولاد بلد واحده


امبوسيبوووووووووول

وبعدين

انا احساسي مرهف ولا يمكن اعمل هاك شئ نيفر ايفر

ولا يمكن انى ادخل مكتبها نيفر ايفر







المتهم التاني

كريزى مان


اوفكووووورس مش انا وهعمل كده ليه يعنى

وكمان دى همس

اختى لايمكن طبعا

وغير كده انا كنت بصلى العصرومادخلتش مكتبها خالص




المتهم التالت

ملاك الصمت

وال دافعت عن نفسها وقالت


خير اللهم اجعله خير

انا من ساعة ما طليت انت وسحس بتاعك ده


قلت النهار مش هيعدي على خير


وبعدين انا مش ممكن اعمل كده ابدا

انا كنت وقتها برد على المواضيع الجديده وبقفل المكرر واللي مالوش لازمه

ونفسي بجد اقفل بؤ واحد مش طايقه دلوقت




كرمبو..

مش عارف يا سحس حاسس اني هنضرب النهارده بدل ما اشرب الشاى ايه رايك




سحس
انا بقول ان

همس الياسمين


دي مكااااارة ووممكن اوي تكون خبت الملف عشان حاجه تانى





كرمبو.
.دايما بستغرب انت بتيجي معايا ليه ايه لازمتك


يلا ضل سحس ولا ضل حيطه


لا يا سحس انا عرفت من اخد الرسوم

مسابقه المفتش كرومبو حصريا على حبيبتى مين  541620




انتوا عرفتوا؟؟؟؟؟؟؟؟




وكمان مش هيخرج عن لثلاثه دول



عدل سابقا من قبل rewan في الجمعة سبتمبر 10, 2010 12:17 am عدل 1 مرات


مسابقه المفتش كرومبو حصريا على حبيبتى مين  I_love_egypt_magnet-p147426244352920558qjy4_400

descriptionمسابقه المفتش كرومبو حصريا على حبيبتى مين  Emptyرد: مسابقه المفتش كرومبو حصريا على حبيبتى مين

more_horiz
طبعا كريزى مان


ايه الى عرفك ان الروسومات كانت فى المكتب



بجد موضوع هايل تسلمى ياروان

descriptionمسابقه المفتش كرومبو حصريا على حبيبتى مين  Emptyرد: مسابقه المفتش كرومبو حصريا على حبيبتى مين

more_horiz
اولا اسفه للتاخير للاعلان عن الفائز

تانيا احب اشكر كل الاعضاء ال شاركوا فى المسابقه

وثالتا نشوف بقى الفائز معانا

والمركز التالت كان من نصيب عضوه متميزه ولذيده ومجتهده

ودخلت المنتدى من اوسع ابوابه باسلوبها المميز

وهى
شيماء عادل

ومبروك يا شيمو

المركز التانى وهو كان من نصيب عضوه جميله وكان ليها التألق السريع فى

المنتدى وهى


ملاك الصمت فبجد الف مبروك

اما المركز الاول فكان المره ده بقى من نصيب عضو الكل بيحبه

دخل على طول فى عائله المنتدى وكان التميز حاليفه

وهو العضو
عمرو رشاد مبروك


مسابقه المفتش كرومبو حصريا على حبيبتى مين  I_love_egypt_magnet-p147426244352920558qjy4_400

descriptionمسابقه المفتش كرومبو حصريا على حبيبتى مين  Emptyرد: مسابقه المفتش كرومبو حصريا على حبيبتى مين

more_horiz




الف الف مبروووووووك


برااااافو ياعمرو


وانتي

براااافو يا روان على ادارتك للمسابقة بالشكل الرائع دة

احسنتي




مسابقه المفتش كرومبو حصريا على حبيبتى مين  %D9%8A%D8%A7%D8%B1%D8%A8

دعوتك وسأظل أدعو لك فمن يعلم بحالى غيرك .......


مسابقه المفتش كرومبو حصريا على حبيبتى مين  9777ee-5c9ac6f1d6b4

descriptionمسابقه المفتش كرومبو حصريا على حبيبتى مين  Emptyرد: مسابقه المفتش كرومبو حصريا على حبيبتى مين

more_horiz
الف شكر للتحية للجميع
وميرسى جداا يا عبدو

والله يبارك فيكى يا روان


مسابقه المفتش كرومبو حصريا على حبيبتى مين  41170629770



مسابقه المفتش كرومبو حصريا على حبيبتى مين  629



مسابقه المفتش كرومبو حصريا على حبيبتى مين  G006
صلاحيات هذا المنتدى:
لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى