حبيبتى مين
ا ميت أهلا وسهلا تفضــل اقعد على اي طرابيزة انت تحبهــا., بس شكلك أنت اول مرة تنورنــا..]خد بالك القعدة بمشاريب ...] ,اه صح بقلك ايه... أنت لازم تسجــل عندناعلشان تبقي حبيبنــا , بالزوق بالعافية هتسجــل ..ماتبصليش كده بقلك على الطلاق لتسجل يلا دووس هنا وسجل ولازم تشارك.كمـان.هينزلك خصم عالمشاريب لما تشارك معـانا
فريق الاداره
magic.......ابو تريكه
اضـغـط [URL="http://vvv3vvv.blogspot.com/"]هـنـا[/URL] لـدخـول فـى [URL="http://vvv3vvv.blogspot.com/"]عـالـم غـريـب[/URL]اضغط هنا لدخول فى عالم غريب

حبيبتى مين
ا ميت أهلا وسهلا تفضــل اقعد على اي طرابيزة انت تحبهــا., بس شكلك أنت اول مرة تنورنــا..]خد بالك القعدة بمشاريب ...] ,اه صح بقلك ايه... أنت لازم تسجــل عندناعلشان تبقي حبيبنــا , بالزوق بالعافية هتسجــل ..ماتبصليش كده بقلك على الطلاق لتسجل يلا دووس هنا وسجل ولازم تشارك.كمـان.هينزلك خصم عالمشاريب لما تشارك معـانا
فريق الاداره
magic.......ابو تريكه
اضـغـط [URL="http://vvv3vvv.blogspot.com/"]هـنـا[/URL] لـدخـول فـى [URL="http://vvv3vvv.blogspot.com/"]عـالـم غـريـب[/URL]اضغط هنا لدخول فى عالم غريب

حبيبتى مين
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

دخول

حطالى 3 كيلو بودره فى وشها(مفكره ابوها تاجر مخدرات)

power_settings_newقم بتسجيل الدخول للرد
اسير العرام
ابو تريكه
عطر
الحب الضائع
Beckham
أسماء
بوسى وبس
alby_offline
رونى سفير الحب
fo2sh
ملكه بكبريائى
arch_mona
16 مشترك

descriptionحطالى 3 كيلو بودره فى وشها(مفكره ابوها تاجر مخدرات) Emptyحطالى 3 كيلو بودره فى وشها(مفكره ابوها تاجر مخدرات)

more_horiz
السلام عليكم

سالخير ياكماحه والنبى وحشتونا وحشتونا وحشتونا هى هى حطالى 3 كيلو بودره فى وشها(مفكره ابوها تاجر مخدرات) Bleh

المهم دلوقتى ياخويا تيجى تبص فى الكليه تلاقى موزه رايحه وموزه جايه شمال موزز يمين موزز كل حياتنا موزز ال ومش عاوزينا نشيل مواد ونجيب مقبول احمدوا ربنا ان احنا بننجح اصلا
ماعلينا
المهم بقى تلاقى البنت طالعه من بيتهم تلاقيها ضاربه 3 كيلو بودره متقولش ابوها تاجر مخدرات يابنى
وتلاقى منيكير والكبتير والسلفير ولا معرفش البلاوى دول
طاب ماهو كده انتى بتدارى جمال ربنا
وبصراحه بيبقى شكلكم عفاريت هو ميمنعش برضه حاجه خفيفه بس مش بالطريقه المهببه دى تلاقى ألوان الطيف السبعه فى وشها
انتوا ايه رأيكم فى الظاهره دى
مع ان البنت تحط بالطريقه دى وكده غلط طبعا
بالنسبه للرداله ايه رأيك البنوته الهاديه اللى مبتحطش مكياج خالص تحب ترتبط بيها وتبقى مرااااااااااتك
ولا لما تشوف واحده تاجرة مخدرات فى وشها(بورده يعنى)
ها
معلش طولت عليكم
وانا مش هقول عنب
ولا ياسمين
ولا موز
هقولكم سلطة فواكه عليكمحطالى 3 كيلو بودره فى وشها(مفكره ابوها تاجر مخدرات) Bleh
وزغرطىحطالى 3 كيلو بودره فى وشها(مفكره ابوها تاجر مخدرات) 110 يام ناجى على ماروح وأأأأأأأأأأأأأأأجىحطالى 3 كيلو بودره فى وشها(مفكره ابوها تاجر مخدرات) 59

7اتع5ث7عا

ابو تريكه

descriptionحطالى 3 كيلو بودره فى وشها(مفكره ابوها تاجر مخدرات) Emptyرد: حطالى 3 كيلو بودره فى وشها(مفكره ابوها تاجر مخدرات)

more_horiz
هههههههههههههههههههه

والله انت جاااااااامد

موضوع راااااااااااااائع جدا

وعندك حق فى كل كلمه قلتها

تلاقى البنت خارجه من البيت عامله زى عروسة المولد
عامله فرح فى وشها وعازمه كل اصحابها عليه

وبالرغم من كده بتلاقى رجاله بتحب كده وبتعجب بيهم

ربنا يهديهم

;9u8 s5r5r5

descriptionحطالى 3 كيلو بودره فى وشها(مفكره ابوها تاجر مخدرات) Emptyرد: حطالى 3 كيلو بودره فى وشها(مفكره ابوها تاجر مخدرات)

more_horiz
هههههههههههههههههههه

اه عندك حق

بس مش كل البنات كده

وفى بنات بيكونو حلوين فى كده

ازواق يعنى

more_horiz
ههههههههههههههههههههه

كلامك جامد يا تريكه

بس الطبيعى مفيش احسن منه

more_horiz
قشطه عليك يا تريكه والهى كلام مظبوت بس بينى وبيتك الجمال الربانى احسن كتييييييييييييير

more_horiz
تسلم يا مصطفى

more_horiz
والله ياتريكة البنت البيسطة احسن بكتير بالى عامله فرح فى وشها

انا عن نفسى ما بحبش الميكب اصلا

لانة بلنسبه ليا قناع البنات

بيحطو على شان يدارو حقيقتهم

مع انهم فى الطبيعه احلى والله

more_horiz
هههههههههههههههههههه

تسلم ايدك يا تريكة والله هايل موضوع جامد

وفعلا الجمال الربانى مفيش احسن منة يعنى مش لازم تحلافى لاتخلصى علبة البودرة مرة واحدة

بالراحة محدش هيخدها منك

والله موضوع هايل وتسلم ايدك مرة تانية

more_horiz
جمال ربنا مفيش احسن منة
تلاقى الوحدة تقف قدام المراية ساعة ونص
عمالة تحط مجياج
وفى الاخر فكرة نفسها جميلة الجميلات
وهى عملة زى
ولا بلاش
موضوع جامد ياتريكة
يعطيك السلامة والعافية

more_horiz

عندك حق يا فلة محدش هياخد منك البودرة براحة طيب ههههههه

انا با ليا وجهة نظر مختلفة يمكن عشان بحط ميكب وبحبو طبعا طبيعة ربنا

احلا بكتير ومن غير الميكب البشرة بتستريح من المساحقيق الكميائية بس هو

فية مناسبات وافراح بيكون الميكب لذيذ فيها عشان التصوير والاضاءة وكدة

لاكن طبعا الكلية مكان للعلم نيصحش البنت تكون عاملة زى عروسة المولد

لازم اخلاقيات واحترام للحرم الجامعى

يعنى ممكن تفاريح بميكب رقيق وبسيط خارج الحرم الجامعى

وارجع واقول الطبيعى يكسب يعنى البنات متحاولش تعود بشرتها على المساحيق دى والا

مش هتعرف تستغنا عنها

more_horiz
الي يحط يحط محدش ليه دعوه بحد

more_horiz
طبعا
بس من حقنا ننتقد وننصح
والى مش عاجبه برضه مالوش دعوه

more_horiz
والله عندك حق

بنات اخر زمن البنت ماتعرفش تشوف حتى عنيها

من اللى هى حتاه فيها

ربنا يستر علينا

مشكور ياباشا

more_horiz
انا لما اكبر مش ححط دا البنات فى المدرسه بييجوا حطين ولا لما تشوفهم فى الدرس حتقوبوا ايه

more_horiz
انا الي رأي ما بعرف ازا الكل معايا فيه او لأ
بالنسبة الي وعيت عالدنيا على مصايب كتيرة خلتني حتى فكرة المكياج ما تيجي ببالي نهائي
حتى لما تجوزت بس يوم الفرح وشهر 2 بعد الزواج وفي افراح اخواتي وطبعا خفيييييييييف جدا بلاش يقولو عجوز هههههههههه
بجد صارت البنت اللي ما بتحط ميكب يقولو عليها جاهلة ومش ستايل ولا بتعرف الموضة وال.............. وانا ضد هالفكرة من اساسها
ولا اذكر اني بيوم عملت مسرح بوجهي ولا غيرو لاقتناعي بفكرة وحدة انه طالما انا لابسة حجاب مش لازم احط مكياج احتراما للزي الشرعي وخوف من ربنا حتى العطر كمان في البيت وبس
لأنو يا بنات يا حلوين انتي اولا واخيرا كل شي فيكي عبادة وطاعة لله
فضروري نحاسب على كل حاجة فينا مدام مسلمين وشو معنى انك تلبسي حجاب وغرتك نازلة على جبينك ولبسك ضيق ووجهك الوان الطيف مشعة فيه
وصوتك عالي وضحكتك عالية
حرااااااااام
ويا رب يهدي الكل ويسترنا ليوم الدين

مشكور على موضوعك يا معلم

more_horiz
ها وايه كمان
ههههههههههه

ايون دى البنات العاقله الرسيه

more_horiz
ومنورين ياشباب ويابنات

more_horiz
ما اجمل من ابدا موضوع بضحة لعل ما نراه سيكون عتاب لتلك الناس

كل الردود يعنى انا مش عارف اقول اية طب منيجى نشوف الناس دى بتعمل فى نفسها اية

؟؟؟؟؟؟؟؟
فرشة زيت رش وبيلونو وعلى شرط انا مهما عملت معرفش ادهن بيتى الون الى انا عاوزه
انما هما يضربو وشهم بالوان طيف مع المجعون مش هقولكم وبعد اما تخلص طالعة اتعاكس فى الشارع شوية وجاية

حطالى 3 كيلو بودره فى وشها(مفكره ابوها تاجر مخدرات) 302687

حطالى 3 كيلو بودره فى وشها(مفكره ابوها تاجر مخدرات) 26252818

حطالى 3 كيلو بودره فى وشها(مفكره ابوها تاجر مخدرات) 74351332

طبعا دى الفرشة بتاعة الدهان مش عارف سارقها منين دى

حطالى 3 كيلو بودره فى وشها(مفكره ابوها تاجر مخدرات) MediaObjects_20120129_14_30_13-300-x-225
الحلقة الجاية عن تسقيط البنطونات الموضه بتاعة الشباب بفضيحة

دى امثاله لناس عبيطة من الشباب برضو
ولا اقولكم تعالو نشوف خير شباب مصر

(( أرفع بنطلونك لو سمحت .. !! ))
حطالى 3 كيلو بودره فى وشها(مفكره ابوها تاجر مخدرات) 287521653
(( أرفع بنطلونك لو سمحت .. !! ))

حطالى 3 كيلو بودره فى وشها(مفكره ابوها تاجر مخدرات) 315786740

ماشى فى الشارع لابس بنطلون محترم بس هو مش محترم
حطالى 3 كيلو بودره فى وشها(مفكره ابوها تاجر مخدرات) Attachment

والله حاجة مش تمام خالص هيخوشو الجيش هههههههه

يا خسراة يا مصر

more_horiz
قلت رأيي من قبل في هاد الموضوع

بس عندى سؤال

ليش الشباب لما يشوفو بنت حاطة ميكب وحلوة كل شوية يبصولها هههههه

وما تقولو ربنا خلق الجمال عشان نستمتع بالنظر فيه

او تحترم نفسها محدش رح يبصلها

معاكو حق

بس انا نفسي ببص كمان هههه

more_horiz
ههههههههههههههههههههههههههه

انا معاكوا الطبيعي فعلا يكسب ميك اب ايه وقرف ايه
علي رائ مني دا عاملة زي عروسة المولد الله يسمحكوا يابنات بتخرجوا علشان فعلا تتعكسوا ترجعوا تقولو الولاد دول ..........................

وانت الي غالطنين وكمان معجبين بالكلام الي بتقال

والي طلعين فيه اليومين دول تبقي لبسه نقاب ورسمه عنيها من تحته الميكياج احمر سشنطه حمره جزمه حمره تكونش هيعدموها

بنات بجد الله يهديها
وبالنسه بقي موضوع الشباب بقي والبناطيل دول بقي خبتهم ما تتوصفش معرفش منزلنها ليه

ممكن اعرف

عالم فاضيه

هما دول الشباب الي هيحرروا القدس

والا يدخلوا الجيش ويدفعوا عنا
ربنا يسمحكم ويهديكم
privacy_tip صلاحيات هذا المنتدى:
لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
power_settings_newقم بتسجيل الدخول للرد