حبيبتى مين
ا ميت أهلا وسهلا تفضــل اقعد على اي طرابيزة انت تحبهــا., بس شكلك أنت اول مرة تنورنــا..]خد بالك القعدة بمشاريب ...] ,اه صح بقلك ايه... أنت لازم تسجــل عندناعلشان تبقي حبيبنــا , بالزوق بالعافية هتسجــل ..ماتبصليش كده بقلك على الطلاق لتسجل يلا دووس هنا وسجل ولازم تشارك.كمـان.هينزلك خصم عالمشاريب لما تشارك معـانا
فريق الاداره
magic.......ابو تريكه
اضـغـط [URL="http://vvv3vvv.blogspot.com/"]هـنـا[/URL] لـدخـول فـى [URL="http://vvv3vvv.blogspot.com/"]عـالـم غـريـب[/URL]اضغط هنا لدخول فى عالم غريب

حبيبتى مين
ا ميت أهلا وسهلا تفضــل اقعد على اي طرابيزة انت تحبهــا., بس شكلك أنت اول مرة تنورنــا..]خد بالك القعدة بمشاريب ...] ,اه صح بقلك ايه... أنت لازم تسجــل عندناعلشان تبقي حبيبنــا , بالزوق بالعافية هتسجــل ..ماتبصليش كده بقلك على الطلاق لتسجل يلا دووس هنا وسجل ولازم تشارك.كمـان.هينزلك خصم عالمشاريب لما تشارك معـانا
فريق الاداره
magic.......ابو تريكه
اضـغـط [URL="http://vvv3vvv.blogspot.com/"]هـنـا[/URL] لـدخـول فـى [URL="http://vvv3vvv.blogspot.com/"]عـالـم غـريـب[/URL]اضغط هنا لدخول فى عالم غريب

حبيبتى مين
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

دخول

descriptionهذه هى حقيقتنا ؟؟؟ Emptyهذه هى حقيقتنا ؟؟؟

more_horiz

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

موضوع فى غاية الخطورة

فى زماننا هذا كثر الكلام حول ما يسمى بالحب وترا الشاب كل يوم فى حال
ويكلم فى اليوم اكثر من فتاة ويبقى مبسوط جداا عندما يسمع رنة موبيله واللى بيرن ده
تكون فتاة احلامه ولا يدرى بأى شىء يحدث يعد ذلك ويقضى ساعات فى المكالمات العاطفية
ولا يقدر ينام من كتر السرحان بعد هذة المكالمة العاطفية ومع تكرار نفس الموقف يوميا
وهذا الكلام اللى انا قدرت بقدر استطاعتى افهمه من خلال قرأتى للمواضيع فى المنتديات الاخرى
وتصفح الانترنت .
وتأتى الصدمة من هنا حينما يصعد الشاب فى احدى الليالى ليقضى مكالمة كالعاده بس المرة
ديه جاله مزاج يتكلم فوق السطوح فى جو هادئ ورمانسى واذا بالمفجأة وهى ان يرا اخته فوق السطوح
ومعها مكالمة طبعا مش هجيله راحة بال الا اذا عرف هى بتكلم مين حتى لو هى قالته ان هى
بتكلم واحدة صاحبتها ديه حقيقة لانه عارف المثل (كما تدين تدان ) وديه حقيقة
والمفجأة بقى لما يمسك الموبيل وياخد الرقم اللى بتتكلم معاه ويتصل هو ويلقى انه شاب
فما رد فعله فى هذه اللحظة هيمسك ال شريحة يكسرها اما الموبيل يكسره
اما يعاقب اخته اما يعاقب هذا الشاب
فانا بقول قبل ما يبص لده كله يبص هو الاول على نفسه ويحاول يغير ما بدخله وتصرفاته
ومن هنا كثرة المشاكل اللى احنا كل يوم بنقراها من خلال الصحف والمنتديات

وهذا الكلام من وجهة نظرى انا فما هى وجهة نظرك انت
بجد يهمنى رأيكم ايها الاعضاء الكرام
ولو عندك رأى اخر معلهش اتعب شوية واكتبه ولو فى كلمتين
مع خالص تحياتى لكم

descriptionهذه هى حقيقتنا ؟؟؟ Emptyرد: هذه هى حقيقتنا ؟؟؟

more_horiz

حبيبي عمرو

انا راجعت الموضوع هوا فية بعض الكلمات مكتوبة بأخطاء املائية ولاكن انا تعمدت اتركها للقارئ

حتى يحس القارئ بمدى أحساسك العميق بالموضع

وأضفي ايضا لة برائة الشاب الحقيقي الصادق في كل مايقول

وانا حسيت دة في موضوعك وكلامك

بس تعرف الموضوع دة اعتقد اتكلمنا فية قبل كدا

ويمكن اذكر ان انا رديت برد حيادي شوي

وقولت لية محاولش اجلس مع الاخت دي واعرض عليها حل

ان هيا تعرفني على الشاب دة من غير هوا مايعرف ثم بعد ذلك احاول اصاحبة واتعرف على اخلاقة وعلى اصدقائة بدون ان يعلم اني اخت صاحبتة

ومن هنا اعرف لو كان يناسبها ام لا ولو وجدة لا يناسبها اقوم بتوثيق بعض الافعال حتى اعرضها على الاخت دي

واعرض عليها واقنعها انها تترك هذا الشاب لانة لايناسبها ولايناسب اخلاقها ومكانتها بين اهلها

ولو هوا بالفعل كان صادقا في تلك العلاقة اية المانع ان تكمل معاه واساعدها واساعدة في انجاح تلك العلاقة

حتى اوكون عادل امام نفسي قبل ان اكون عادل بينهم

ولك كل الشكر والتقدير ياعمرو

بجد الموضوع جميل والله

descriptionهذه هى حقيقتنا ؟؟؟ Emptyرد: هذه هى حقيقتنا ؟؟؟

more_horiz
اولا انا بشكرك جدااا ياعمرو على الموضوع دوة

وفعلا زى ما قال عبده ان الموضوع دوة اتعمل قبل كدا وفعلا انا كنت اللى عاملاه

وفعلا معظم الاعضاء ردو عليه بس دوة مش يخلينا مش نرد على موضوعك

اند رائى ان زى ما ليك قلب وحب اكيد اختك واختى واى حد له قلب ومن حقه ان يحب

ومن المفروض علينا اننا ننصح يكون فى رقابه بدل ما هى بتكلمه من غير ما انا
اعرف ليه مش اخليها تتكلم معاه اكون على علم بكل تصرفاتها واتركها تحب وتعيش اجمل احساس ربنا خلقه

وان كان فى الاستطاعه انه يرتبط بيها انا احاول واساعدهم على كده
ويكون الحب دوة فى النور

واسفه على الاطاله
وتقبل مرورى
privacy_tip صلاحيات هذا المنتدى:
لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
power_settings_newقم بتسجيل الدخول للرد