دخول


descriptionطول عمرك محترمه ياجماهير الزبالك Emptyطول عمرك محترمه ياجماهير الزبالك

more_horiz
بجد ياجماعه انا قدام ظاهره صعبه
جدا
انا مردتش اجيب الفيديو فيه الفاظ وحشه اوى

بجد محترمه ياجماهير الزبالك


طول عمروكو محترمين
لما تسبو الدين

محترمين لما تسبو رموز مصر الر فحتكو


انا هجيب الفيديو بتاع الغندور الى كلنا
عارفين قد ايه بيحب الزمالك
بينتقد جماهير الزبال..... وليس الزمالك


المشكله انو مقدمين البرامج

عادى فارحنين ياخى انت وهو احزنو

واتوكسو


وكانت جماهير الزمالك، قد أساءت التعبير عن تعصبها لفريقها، وتلفظت بألفاظ خارجة، وهو الأمر الذي دعا مالك القناة وليد دعبس لمنع بث هذه البرامج على الهواء، وتسجيلها، وبثها للجماهير وهي مسجلة.

وقال الغندور، عبر برنامجه "الرياضية اليوم": إن هذا لا يتفق مع أخلاقنا .. في الوقت الذي لم يبد أي من مقدمي البرامج أشرف قاسم، وجمال عبد الحميد أي اعتراض على مثل هذه الألفاظ.

وكان رابطة جماهير النادي الأهلي، قد نظمت احتجاجا أمام اتحاد الكرة، مطالبين بوقفة حاسمة".

وأضاف لاعب الزمالك والمنتخب السابق: إن الأمر لم يقتصر على جماهير الزمالك فقط ولكنه امتد لجماهير الأهلي التي سبت بدورها جماهير الزمالك، ما يعني أن المواجهة المرتقبة بين فريقي الأهلي والزمالك سيؤدي إلى كارثة.

وتابع" إن الأمر بهذا الشكل ينذر بكارثة خلال المباراة والمقررة في السادس عشر من الشهر الجاري، ما لم يتم التروي وأخذ الأمر على محمل الجدية".






ملحوظه انا مرضتش اجيب الفيديو الاصلا

وطول عمرك محترم يازبا..... مش زمالك




تـمر ] اللحظـة بغيابك ..
                          عشر سـاعات ..
   
وعشر سآعات e]بحضورك ]
                                       .. مثل لحظـة ..



 اللــــهَم "
   إنَك تَـرِآه , وآنآ لآ آرَآه ..
   
        فـ إنِ رأيتَـه فرِحاً / فـ أتممِ عليَه فرحتِه
   

وإنِ رأيتـهُ مهوُماً / فـ فرِج هممممهِ



”~
تدريّ متىَ آ̷̷حس أنهإ
 ضّإقت بيا
   
               يوُم آدري ٱنَ آلدنييآ ضآيقققه بيگ . .
   وُ مَ ب يديّ حيله

descriptionطول عمرك محترمه ياجماهير الزبالك Emptyرد: طول عمرك محترمه ياجماهير الزبالك

more_horiz
جماهير زباله ونادى زباله والحقد ماليهم

فعلا الكلاب تعوى والقافله تسير

وخلى ابراهيم الابيض قصدى ابراهيم الاقرع ينفعكم

ابراهيم الاقرع مسئول مع ايقاف التنفيذ بيفكرنى بالمقاول اللى بياخد عموله

بينكر فضل الاهلى عليه وعلى اخوه النادى اللى عملهم وخلاهم بنى ادمين







أنا مش فارس ولا فتى أحلام ,, أنا زحمة وربكة وشغل جنان ,, نص بيضحك والتانى
زعلان ,, أنا شيخ فلتان ,, طيب شرير وجرئ وجبان ,, أوقات مشرق وأوقات بهتان ,, أنا م الأخر عفريت لابس بدلة إنسان


للذهاب الى مدونتى الخاصه

http://elseidy14.blogspot.com/

descriptionطول عمرك محترمه ياجماهير الزبالك Emptyرد: طول عمرك محترمه ياجماهير الزبالك

more_horiz
والله ياعمرو ياخويا منا عارف اخرهم ايه

والاقرع دا عايز الضرب




تـمر ] اللحظـة بغيابك ..
                          عشر سـاعات ..
   
وعشر سآعات e]بحضورك ]
                                       .. مثل لحظـة ..



 اللــــهَم "
   إنَك تَـرِآه , وآنآ لآ آرَآه ..
   
        فـ إنِ رأيتَـه فرِحاً / فـ أتممِ عليَه فرحتِه
   

وإنِ رأيتـهُ مهوُماً / فـ فرِج هممممهِ



”~
تدريّ متىَ آ̷̷حس أنهإ
 ضّإقت بيا
   
               يوُم آدري ٱنَ آلدنييآ ضآيقققه بيگ . .
   وُ مَ ب يديّ حيله

descriptionطول عمرك محترمه ياجماهير الزبالك Emptyرد: طول عمرك محترمه ياجماهير الزبالك

more_horiz
طول عمرك محترمه ياجماهير الزبالك 860220


طول عمرك محترمه ياجماهير الزبالك 647822627



اسف ليكى وحقك عندى
اتأخرت عليكى يابلدى
اتاخرت عليكى كتير من يوم حطين
مليون شاب فى حبك اسمه صلاح الدين

descriptionطول عمرك محترمه ياجماهير الزبالك Emptyرد: طول عمرك محترمه ياجماهير الزبالك

more_horiz
بقولكم ايه من الاخر كدا بلاش تتكلمو عن اخلاق وعن الجمير الزمالك
الى مفيش اعظم منك جماهير فى مصر
ولا انتو بتنسو الى بتقولوه وفى الاساتد وبيبقا على الهواء بردو
لو حكم محسبش فاول ولا حاجة
مع العلم ان تلات تربع ماتشتكم بتفوزها بالحكام
وكلم عن اهلى ولا اهى ولا المدرب الى قلع فى الملاعب
ولا الاعب على خبط دكة البدلا برجل وهو ولا خارج
ولا اجماهير يا سلام
ازبل جماهير فيكى يا مصر
خلو الواحد ساكت وخلو الطابق مستور
وعلى راقى المثل الى بيقول
الى بيتو من قزاز ميحدف الناس بالطوب

descriptionطول عمرك محترمه ياجماهير الزبالك Emptyرد: طول عمرك محترمه ياجماهير الزبالك

more_horiz
اقسم بالله انت ضحكتنى ياوليد

ضحكتنى بجد


ههههههههههههههههههههه
فاكر مرتضى لما الاهلى فاز بالكاس وجاب كاس صفيح

وقال للعيبه ولا يهمكو


هههههههههههههههههههههههههههه

فاكر ابرهيم سعيد لما عمل فعل فاضح مع لاعب المنصوره

هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه


فاكر لما ايمن عبد العزيز انظرد وانسحبتو

ههههههههههههههههههههههههههههههههههه

فاكر لما سيد حمدى جاب فيكو جون
والجامهير استنتو برا الملعب

وجرى بين العمارات

ههههههههههههههههههههههههههههه
ههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

فاكر اسماعيل سليم ومرتضى منصور

ههههههههههههههههههههههههههههههههه

وعلى راى الست ان كنت ناسى افكرك

وخش رد
وانا هحضرلك مفاجاه

اقسم بالله لو النت مظبوط عندى دلوقتى
لكنت خليتك كرهت الزمالك

زبالك قال نادى الفضايح

من الاخر فاكر 35 بطول دورى
و36 كاس

مافيش مقارنه لانكو مش نصنا

يابنى انا صعبان عليا وانا برد ارد اقول ايه اذا

كان مافيش مجال للكلام

ومافيش مقارنه

ياعم دانتو بقالكو خمس سنين على بطوله كاس مصر

وبعدين حكام متيجى لماتش المحله الى فات
ماتش الجونه

ماتش الاتحاد
انا مش فاكر

بس افتح اليويتوب

وفى الاخر ياوليد حجه البليد

سلام ياجماهير الكلام





تـمر ] اللحظـة بغيابك ..
                          عشر سـاعات ..
   
وعشر سآعات e]بحضورك ]
                                       .. مثل لحظـة ..



 اللــــهَم "
   إنَك تَـرِآه , وآنآ لآ آرَآه ..
   
        فـ إنِ رأيتَـه فرِحاً / فـ أتممِ عليَه فرحتِه
   

وإنِ رأيتـهُ مهوُماً / فـ فرِج هممممهِ



”~
تدريّ متىَ آ̷̷حس أنهإ
 ضّإقت بيا
   
               يوُم آدري ٱنَ آلدنييآ ضآيقققه بيگ . .
   وُ مَ ب يديّ حيله

descriptionطول عمرك محترمه ياجماهير الزبالك Emptyرد: طول عمرك محترمه ياجماهير الزبالك

more_horiz
هو المثل بيقول ايه يا تريكه




أنا من ذبت في نغمات شعري ....... فذابت من تناغمها القلوبُ.


وطفت بباب أبيـــاتٍ عـــــذارى ....... فبي عرفت أماكنَها الدروبُ.


أنا بين السطور قضيت عمري ...... وليــلي منــبرٌ وأنا الـخـطـيب ُ.

descriptionطول عمرك محترمه ياجماهير الزبالك Emptyرد: طول عمرك محترمه ياجماهير الزبالك

more_horiz
ااااااااااااااااااه دي ولعت يا معلم

بص يا وليد الي بيته من ازاز فعلا ميحدفش الناس بالطوب

انت ناسي لما كان جمهور الزمالك الي احسن جمهور في مصر كان بيشتم اللعيبه في الملعب بيقوله
لعيبه وسخه
فاكر ولا ناسي ؟؟؟؟
يبقي اسكت يا عم وليد و متتكلمش
فاكر لما الاهلي كسبكوا 6-1 و حسام زلبطه قلع الجزمه و سقف بيها لجمهور الاهلي

طب يا سيدي الاهلي بيكسب عشان الحكام
ماشي
الاهلي بيرشي الحكام
يا عم الي بيغير مننا يعمل زينا
ارشوا الحكام
عشان تبقي ولا كوره و جمهور و لا تحكيم
الاهلي ده وحش اوي اوي اوي
و الزمااااااااااالك حلوووووووووووووووووووووووووووووووووووووو اوي

بس خلي بالك لما الاهلي بيكسب بالحكام
الاجوال مش اوف صايد
مش اجول بالايد
مش مش مش
الحكم بيعدي فاول ؟؟ فاولين ؟؟
بيحسب ضربتين جزاء ؟
عادي بتحصل
بس هتلاقي الحكم اهلاوي
لييييييه
اصل يا عيني مفيش زملاكاويه في مصر من الحكام
كله اهلاوي
يبقي ونبي اركنلنا الزمالك ده علي جنب بقي عشان انت كده بتبين ان الزمالك ملهوش جمهوور !!!!
و بعدين انت عاوز جمهور زي جمهور الاهلي الي مبيبطلش تشجيع من اول الماتش لاخره لعيب من عنده يقع و الحكم يعديها
اكيد يعني عاوزين كل حاجه في صالح الاهلي !!!!!!

الي بيته من ازاااااااااز ميحدفش الناس بالطوب و نبي و افتكري جمهوركوا شتم اللعيبه في الملعلب و قال ايه
و الي الكابتن حسام حسن عمله بالجزمه لجمهور الاهلي
و انه مدرب فاشل و لسانه مترين و بيسب بالدين
يا عم والله انا لو منك احط عليه شويه جاز و اولع فيه الي بيسب بالدين ده !!!
و اخوه ابراهيم
الي كل ماتشين يتوقف !!!!!!!!
يا لهوي !!!
فعلا مدربين زي الفل
لعيبه زي الفل بتتشتم من جمهورهم في المعلب
جمهور زي الفل بيشتم لعيبته
بما ان ده جمهور الزمالك
نستنتج ان الزمالك ده فريق محترم جدا !!!!!!!!!!!!



اديلو ميه اديلو نار و النادي الاهلي فريق جبار Very Happy



طول عمرك محترمه ياجماهير الزبالك 345167332

descriptionطول عمرك محترمه ياجماهير الزبالك Emptyرد: طول عمرك محترمه ياجماهير الزبالك

more_horiz
يا جماعة ياريت نبقى واقعيين شوية
وبلاش نزعل من بعض
علشان الكورة ده كلام فاضى
انا والله لما دخلت وشوفت الموضوع
مرتضشى ارد عليه علشان عارف
انا لو رديت انا زمالكوى ممكن اخرج شوية عن الموضوع واقول كلام وبس
بس مردشى علشان عارف ان معظم الاعضاء هنا اهلاوية
وممكن كل واحد يدخل ويقول كلام على التعليق اللى كنت هقوله
بس انا والله مردشى عليه علشان كدا

وبعدين ايه اللى بنستفيده من وراهم حرقة دم بس
وهما الواحد فيهم بياخد سيارة بكام ميلون
ياريت يا جماعة نكون واقعيين شوية
معلشى طولت شوية فى الرد


طول عمرك محترمه ياجماهير الزبالك 41170629770



طول عمرك محترمه ياجماهير الزبالك 629



طول عمرك محترمه ياجماهير الزبالك G006

descriptionطول عمرك محترمه ياجماهير الزبالك Emptyرد: طول عمرك محترمه ياجماهير الزبالك

more_horiz
[youtube]