حبيبتى مين
ا ميت أهلا وسهلا تفضــل اقعد على اي طرابيزة انت تحبهــا., بس شكلك أنت اول مرة تنورنــا..]خد بالك القعدة بمشاريب ...] ,اه صح بقلك ايه... أنت لازم تسجــل عندناعلشان تبقي حبيبنــا , بالزوق بالعافية هتسجــل ..ماتبصليش كده بقلك على الطلاق لتسجل يلا دووس هنا وسجل ولازم تشارك.كمـان.هينزلك خصم عالمشاريب لما تشارك معـانا
فريق الاداره
magic.......ابو تريكه
اضـغـط [URL="http://vvv3vvv.blogspot.com/"]هـنـا[/URL] لـدخـول فـى [URL="http://vvv3vvv.blogspot.com/"]عـالـم غـريـب[/URL]اضغط هنا لدخول فى عالم غريب

حبيبتى مين
ا ميت أهلا وسهلا تفضــل اقعد على اي طرابيزة انت تحبهــا., بس شكلك أنت اول مرة تنورنــا..]خد بالك القعدة بمشاريب ...] ,اه صح بقلك ايه... أنت لازم تسجــل عندناعلشان تبقي حبيبنــا , بالزوق بالعافية هتسجــل ..ماتبصليش كده بقلك على الطلاق لتسجل يلا دووس هنا وسجل ولازم تشارك.كمـان.هينزلك خصم عالمشاريب لما تشارك معـانا
فريق الاداره
magic.......ابو تريكه
اضـغـط [URL="http://vvv3vvv.blogspot.com/"]هـنـا[/URL] لـدخـول فـى [URL="http://vvv3vvv.blogspot.com/"]عـالـم غـريـب[/URL]اضغط هنا لدخول فى عالم غريب

حبيبتى مين
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

دخول

descriptionتعمل ايه لو اتحطيت فى الموقف ده للشباب فقط قولنا فقط ها Emptyتعمل ايه لو اتحطيت فى الموقف ده للشباب فقط قولنا فقط ها

more_horiz
تعمل أيه
لو كنت فى يوم بره البيت
وحصل لك ظرف طارىء

وأضطريت تتصل بأختك وأنت بره البيت ضرورى
ولاقيت موبايلك فصل رصيد
وأخدت موبايل صاحبك تكلم منه أختك
ولاقيت أسمها متسجل عنده
بــ (( حبيبتى ))
؟؟؟

أو مثلاً
رد عليك وقالك
أيوه ياروح قلبى ...
؟؟؟

تتصرف إزاى لو فى حالتين

الحاله الأولى
أنه مايعرفش أختك أصلاً ؟؟
والحاله التانيه

أنه عارف أختك معرفه شخصية وبيجى لكوا البيت كمان ؟؟
هتتصرف إزاى

تنقفذ الموقف وتتمالك أعصابك وتعدى الموقف اللى أنت فيه بهدوء لحد ماتروح وتشوف أيه ده وتبقى كسبت ثقة أختك وتحل الموقف ؟؟
ولا تقف تتخانق معاه وتزعق له فى الشارع ولما تروح البيت تمسك أختك تهبدها العلقه التمام وتبقى خسرت أختك وصاحبك وماحليتش الموقف ؟؟
فى أنتظار تفاعلكم
ومشاركتكم

descriptionتعمل ايه لو اتحطيت فى الموقف ده للشباب فقط قولنا فقط ها Emptyرد: تعمل ايه لو اتحطيت فى الموقف ده للشباب فقط قولنا فقط ها

more_horiz
بسراحه الموضوع جرئ والله بس انا عن نفسي هحاول اعدي الموقف و اشوف ايه الحل, ده في حاله ان لو صاحبي ميعرفش انها تكون اختي بس ازاي و هو عارف اسمها و عارف اسمي والله الموقف يحير يا تريكه بس اكيد هحاول امسك نفسي و كلامي هيكون مع اختي و لازم ابعدها عنه لحد ما اشوف ايه رد فعله لو كان ناوي علي خير هيتقدملها و لو مش ناوي هقطع علاقتي بيه و هكسب اختي بس برده ممكن مضمنش نفسي في الموقف ده ممكن كرامتي تضغطني انه كان عارف و معمليش اعتبار و كان بيهزر مع اختي مش هيمشي بعدها علي رجله .......... علي فكره يا تريكه والله موضوعك ناقش حجات مهمه جدا و انا اول مره اتحط في موقف زي ده و معرفش اعمل ايه و علي العموم تسلم ايدك و شكرا علي المجهود

عدل سابقا من قبل بدل فاقد في الثلاثاء يوليو 07, 2009 10:41 am عدل 1 مرات

descriptionتعمل ايه لو اتحطيت فى الموقف ده للشباب فقط قولنا فقط ها Emptyرد: تعمل ايه لو اتحطيت فى الموقف ده للشباب فقط قولنا فقط ها

more_horiz
لا انا اتمالك اعصابى واعدى الموقف

لحد ما اشوف ايه الموضوع من اختى

وعلى فكره الموضوع ده من اجمد المواضيح لحد الان

تسلم ايدك يا تريكه

more_horiz
الفرضيه دى صعبه مش هقول مستحيله بس صعبه الحمدلله انا من أسرة بسيطه بس والدى ربنا كويس وصعب الموضوع يحصل لاكن هفترض جدلا انو حصل هكلم عادى جدا انتا بتحبها هتتقدملها امتى اهلك موافقين ؟ لو كان الجواب مظبوط هساعدو واخلى والدى كمان يرحب بيه لو غير كدا هبعته للعنايه المركزة ان شاء الله

more_horiz
بسم الله ما شاء الله يا جماعه

كلامكم جميل اوى

وانا معاكم فى كل اللى قولتوه

بصراحه خلصتم كل الكلام

more_horiz
لا لسه فى كلام

كل بيقول حاجه مختلفه عن اللى هيعمله ساعتها اولا احنا فى مجتمع شرقى بلاش اسلامى
كون ان صاحبك يحب اختك ويكلمها من وراك دى فى حد ذاتها خيانه عظمى ليك وللثقه اللى انت اديتهاله

صدقنى لو اى حد انحط فى الموقف ده مش هيعمل غير انه يخسر الاتنين

هو لو صاحبك كان اعترفلك من الاول من ما يكلمها

more_horiz
كان هيكون فى موضوع تانى خالص
بس صدقونى هو ده اللى هيحصل

more_horiz
بصراحة الموضوع جامد بس انا لو فى الموقف ده
مش هستنا لما اروح البيت ولا اخد راية
انا زى ما عتريس قال فى العناية المركزة دا لو كان سليم اصلا
لان دى خيانة والخيانة مش سهلة ولا انتوا شيفين اية
rjyryujrt
ياتريكة على الموضيع الجمده دى
7اتع5ث7عا
مــــــــــــــــــــــــا نـــــــــــــــــــــو

more_horiz
شكرا يامانو وعايز اتعرف عليك ياعم ودا ميلى يابرنس
m_hs5555@yahoo.com
privacy_tip صلاحيات هذا المنتدى:
لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
power_settings_newقم بتسجيل الدخول للرد