حبيبتى مين
ا ميت أهلا وسهلا تفضــل اقعد على اي طرابيزة انت تحبهــا., بس شكلك أنت اول مرة تنورنــا..]خد بالك القعدة بمشاريب ...] ,اه صح بقلك ايه... أنت لازم تسجــل عندناعلشان تبقي حبيبنــا , بالزوق بالعافية هتسجــل ..ماتبصليش كده بقلك على الطلاق لتسجل يلا دووس هنا وسجل ولازم تشارك.كمـان.هينزلك خصم عالمشاريب لما تشارك معـانا
فريق الاداره
magic.......ابو تريكه
اضـغـط [URL="http://vvv3vvv.blogspot.com/"]هـنـا[/URL] لـدخـول فـى [URL="http://vvv3vvv.blogspot.com/"]عـالـم غـريـب[/URL]اضغط هنا لدخول فى عالم غريب

حبيبتى مين
ا ميت أهلا وسهلا تفضــل اقعد على اي طرابيزة انت تحبهــا., بس شكلك أنت اول مرة تنورنــا..]خد بالك القعدة بمشاريب ...] ,اه صح بقلك ايه... أنت لازم تسجــل عندناعلشان تبقي حبيبنــا , بالزوق بالعافية هتسجــل ..ماتبصليش كده بقلك على الطلاق لتسجل يلا دووس هنا وسجل ولازم تشارك.كمـان.هينزلك خصم عالمشاريب لما تشارك معـانا
فريق الاداره
magic.......ابو تريكه
اضـغـط [URL="http://vvv3vvv.blogspot.com/"]هـنـا[/URL] لـدخـول فـى [URL="http://vvv3vvv.blogspot.com/"]عـالـم غـريـب[/URL]اضغط هنا لدخول فى عالم غريب

حبيبتى مين
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

دخول

descriptionسى السيد والست أمينة Emptyسى السيد والست أمينة

more_horiz
سى السيد والست أمينة

سى السيد سى السيد والست أمينة Icon_pale : مساء الخير يا أمينة من فضلك تحضر لي الأكل عشان جى تعبان من الشغل0 سى السيد والست أمينة Sleep

أمينة سى السيد والست أمينة Affraid : أولا: اسمي ست أمينة , مش أمينة كده حاف0

ثانيا: مفيش أكل لأني إتغديت في النادي أنا والعيال وأنا لما بكون شبعانة ما بعرفش اطبخ0

ثالثا: يا روح الروح سى السيد والست أمينة Icon_twisted سى السيد والست أمينة Icon_twisted كنت تخلى اللي إنت جاي من عندها وش الفجر تعملك السم ولا أنت فاكرني خدامة

فز..اوقففففف 0

سى السيد سى السيد والست أمينة Icon_sad : خلاص يا ست أمينة أنا آسف آخر مرة اطلب أكل0

طب ممكن تندهيلى العيال اسلم عليهم عشان وحشوني ؟

وفى سره .(يشيلوكي على نقاله يا أمينة سى السيد والست أمينة Icon_cheers )

أمينة: عيالي يا حبيبي ما بيسلموش على حد ومش فاضين دلوقتي0البنات بتبص من الشبابيك على اللي رايح

واللي جاى ,والأولاد قاعدين على القهوة بيعاكسوا البنات اللي رايحة واللي جاية0طلبات تانية يا سوسو ..

سى السيد سى السيد والست أمينة Icon_cry سى السيد والست أمينة Icon_cry (والدمعة هتفر من عينه) : لا يا قويه يا مفترية اهئ اهئ والله لابعتك عند ماما .هه بس

أمينة : يا مامى أنا خيفة أوى,اغمن عليا , خش نام يلا و بلاش كلام فاضي ,أنا أروح لماما وقت ما يعجبني

واللي مش عجبه عنده القلة يشربها ويبلع بالزير...فاااهم !!!!!

descriptionسى السيد والست أمينة Emptyرد: سى السيد والست أمينة

more_horiz
هههههههههههه
دا/ سى السيد 2010
هههههههههههه

انتم بتحلمو ولا ايه
ضحكتنى
تسلم ايدك
magic

more_horiz
هههههههههههههههه بكره نشوف
صدقني هيحصل
وبعدينا سبونا نحلم ههههههههههههه ولا هوه الحلم حرااااااام سى السيد والست أمينة Icon_mad

more_horiz

احلمى يا امينه بس ان شاء الله هتصحى على كبوس

هههههههههه

عدل سابقا من قبل magic في الجمعة يناير 08, 2010 1:11 pm عدل 1 مرات

more_horiz
ههههههههههههههههههههههه
على راى المثل
انت بتحلم ياحلمى
ايه الجمال دا ياميرو
تسلمى بجد

more_horiz

وانا ال كنت لسا هقول قبل ما اشوف الموضوع

والله امينة دي مسكينة صابرة على كتير

بس طلعت سي امينة

على العموم صعب يحصل في الواقع يا مينة

الكلام ال بتقولية دة

تحياتي

more_horiz
ههههههههههههههههههههههههه

لا بيحصل فى رجالة تستاهل كدا لانهم هما اللى ادوا فرصة لزوجاتهم يتعملوا معاهم بالاسلوب دا

يعنى هو دبحلها القطة بس هى كلتها

ومحدش يعتبر الموضوع خاص

بجد الموضوع جميل يا ميروو تسلم الايادى

more_horiz
ميرسي يا بنوتة تسلميلي بجد علي زوقك وخفه دمك
فعلا دي حقيقة والله بس البنات مش اي اي
احنا كمان جدعااااااااااان اووووووووووووي
privacy_tip صلاحيات هذا المنتدى:
لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
power_settings_newقم بتسجيل الدخول للرد