حبيبتى مين
ا ميت أهلا وسهلا تفضــل اقعد على اي طرابيزة انت تحبهــا., بس شكلك أنت اول مرة تنورنــا..]خد بالك القعدة بمشاريب ...] ,اه صح بقلك ايه... أنت لازم تسجــل عندناعلشان تبقي حبيبنــا , بالزوق بالعافية هتسجــل ..ماتبصليش كده بقلك على الطلاق لتسجل يلا دووس هنا وسجل ولازم تشارك.كمـان.هينزلك خصم عالمشاريب لما تشارك معـانا
فريق الاداره
magic.......ابو تريكه
اضـغـط [URL="http://vvv3vvv.blogspot.com/"]هـنـا[/URL] لـدخـول فـى [URL="http://vvv3vvv.blogspot.com/"]عـالـم غـريـب[/URL]اضغط هنا لدخول فى عالم غريب

حبيبتى مين
ا ميت أهلا وسهلا تفضــل اقعد على اي طرابيزة انت تحبهــا., بس شكلك أنت اول مرة تنورنــا..]خد بالك القعدة بمشاريب ...] ,اه صح بقلك ايه... أنت لازم تسجــل عندناعلشان تبقي حبيبنــا , بالزوق بالعافية هتسجــل ..ماتبصليش كده بقلك على الطلاق لتسجل يلا دووس هنا وسجل ولازم تشارك.كمـان.هينزلك خصم عالمشاريب لما تشارك معـانا
فريق الاداره
magic.......ابو تريكه
اضـغـط [URL="http://vvv3vvv.blogspot.com/"]هـنـا[/URL] لـدخـول فـى [URL="http://vvv3vvv.blogspot.com/"]عـالـم غـريـب[/URL]اضغط هنا لدخول فى عالم غريب

حبيبتى مين
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

دخول

descriptionالحب مع البنات والاولد Emptyالحب مع البنات والاولد

more_horiz
الحب بلنسبه للبنت.................. الحب بلنسبه للبنت كل شى البنات بيكونو محتاجين قلب يحسهم ويحبهم محتاجين يحسو بلحنان والامان البنت ارق شئ فى الكون مينفعش تتعامل غير بلرقة والعطف والحنان لانها كائن رقيق اما الولاد فحاجة تانيه خااااااااااااااالص ................ بيقدرو ينسو اى قصة حب عاشوها بسرعة وبلنسبه ليهم خيرها فى غيرها وانا قبل كدة سمعت مثل بيتقال لما ولاد يحب بنت بجد صحابو بيقولوله (حب ايه يا جاهل مفيش بنت تستاهل......) يا ترى دة بجد ودة وجه نظرهم فى الحب انا البنات متستهلش؟ ولو احنا منستهلش ان احنا نتحب فايه هو السبب؟ وليه هما فهمنا كدة ؟ ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ممكن تشاركونى وتردو على الاسئله دى لانها محيرانى بجد وعلى فكرة انا اول مرة اكتب موضوع هستنة ردكم اوك lol! lol! lol!

descriptionالحب مع البنات والاولد Emptyرد: الحب مع البنات والاولد

more_horiz
ولو قولت الحب بالنسبه للبنت هو حاجه وخلاص سورى يابسمه انا اتعودت انى مثقش فى اى بنت
لانو كلهم بيحاولو يلعبو بالمشاعر

more_horiz
لا والله يا بسمه بس ليه مفكرتيش ان انتي بتحبي الشخص الغلط وانت يا تريكه مفكرتش انك ممكن تكو حبيت واحده غلط يا جماعه الوضوع اسهل من كده والله و الي بيحب بجد مش بيخون

more_horiz
احب اشكرك على موضوعك الجميل ده بس انا شايف ان البنات فعلا ارق شىء فى الكون ومينفعش نعيش من غيرهم لان هما النصف الثانى لينا وان البنت ممكن تكسبها بالحنيه لان البنات على مختلف اعمارهم بيحتاجو لقدر من الحنان
وانا عن نفسى لو حبيت واحده هديها كل اللى عندى من حب وحنان بس تكون مخلصه ليا دى اهم حاجه واللى بيخلى الشباب يقولو ان الحب ده شىء وهمى حاجتين يا اما واحد مالوش فى الحب ولخمه والتانى يبقى خد صابونه وعايز يردها فى اى بنت

more_horiz
بجد انا ماكونتش عارفة ان المواضيع دى هتعجبكو بس ان شاء الله هبقة اتكلم فى مواضيع تانيه وشكرا

more_horiz
على فكرة يا بسمة مش كل البنات مليكة فيهم بردة الى بياخد الحب قناع للخيانة وانا جربت ده
ونجرحت بس بردة مقتدرتش انساها مش زى ما انتى بتقولى ان الولاد بينسو بسهولة الى بيحب بجد استحالة ينسى الى بيحبة حتى لو الى حبة ده خانو
وبردة مش كل الولاد مليكة فيهم الى بيخد الحب على انه تسلية وده بيبقا انان سورى تافه ومنهم الى بيخد الحب بجد هو ده الولاد الى انا بسمية مسؤال
على العموم شكرا على موضوعك الى خلانى اطلع الى جوايا بس يارب ابن عمى ما يسيحلى؟
ماشى يا ماجيك استرنى يسترك ربنا
ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing

more_horiz
السلام عليكم
الحب هو الحياه

لان الحياه من غير حب مالهش طعم في بنات كتير بحبو شباب ويتعلقو بيهم لدرجه انو البنت تنفذ كل كلمه يامر بيها الشاب مفيش مانع انو يكون حب طاهر وصادق ..
بس الي مستغربو ان الشاب لما يخون البنت تقول على الشباب عالشباب كلهم غدارين ومش عارف ايه

طبعا مع احترامي لكل بنت وانا عارف ان كل البنات مش بتقول كدة

وعلشان كدة عايز اقول

لكل بنات ما تمنحيش كل ثقتك

فى الشاب اللى بتحبه

حاولي دائما ان تحسسيه انك مش مشتقلو كتيرر ومتكلمهوش كتير علشان تعرفى بيحبك ولا لا
علشان متندميش بعد كدة
يعني لا سمح الله لا سمح الله انو خانك وشكرا
ماجيك
تحياتي

more_horiz
ايه يا جدعان انتوا واخدين فكره وحشه اوى عن الحب بين البنت والولد

انا اعرف ناس كتير كان نهايه حبهم الزواج

وبعدين هو اللى بيحب حد يقدر يخونه
وبعدين انا لو حبيت حد ومالقيتش راحتى معاه او افكارة غير افكارى مش هستمر معاه وهسيبه
وهو ده النصيب

more_horiz
الحب مع البنات والاولد 14cryth
لايوجد لمعان أكثر من لمعان العيون عندما تحب
ولا يوجد خفقان أكثر من خفقان القلب عندما يحب
ولا يوجد ارتجافه أكثر من ارتجافه اليد عندما تحب
الحب مع البنات والاولد 14cryth
هى : تحب، تعطى ، تشتاق ، تنتظر
هو : يتدلل ، يأخذ ، يتجاهل، يصمت
هى : تتدلل ، تبتسم، تأخذ، تصمت
هو : يحب، يشتاق، يعطى، يغضب