حبيبتى مين
ا ميت أهلا وسهلا تفضــل اقعد على اي طرابيزة انت تحبهــا., بس شكلك أنت اول مرة تنورنــا..]خد بالك القعدة بمشاريب ...] ,اه صح بقلك ايه... أنت لازم تسجــل عندناعلشان تبقي حبيبنــا , بالزوق بالعافية هتسجــل ..ماتبصليش كده بقلك على الطلاق لتسجل يلا دووس هنا وسجل ولازم تشارك.كمـان.هينزلك خصم عالمشاريب لما تشارك معـانا
فريق الاداره
magic.......ابو تريكه
اضـغـط [URL="http://vvv3vvv.blogspot.com/"]هـنـا[/URL] لـدخـول فـى [URL="http://vvv3vvv.blogspot.com/"]عـالـم غـريـب[/URL]اضغط هنا لدخول فى عالم غريب

حبيبتى مين
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

دخول


descriptionكلمات اغنيه اجمل سنين العمر Emptyكلمات اغنيه اجمل سنين العمر

more_horiz

الى من كسرت قلبى
واكيد هيا هتشوفها

اجمل سنين العمر
اجمل سنين العمر
اجمل سنين العمر
ضيعتها مع قلب خاين
قلب كان زى الزمن
كل اما اكون فرحان اوى
بيدوس اوى على فرحتى
واهى غلطتى ضحيت بعمرى كام سنة
ودلوقت انا بدفع تمن كل اللى راح كل الجراح من دمعتى
سنين كتار وانا برمى قلبى فى حضن خاين
استاذ كبير فى الجرح بس ماكنش باين
انا اللى طول الطريق مكنتش بطيق
اشوف دمع فى عنيه تاسى الايام عليه يلاقى فى حضنى دار
اتارينى طول الطريق بموت بالبطئ
مش حاسس بالامان وضعيف قلبى وجبان خايف ياخد قرار
سنين كتار وانا برمى قلبى فى حضن خاين
استاذ كبير فى الجرح بس ماكنش باين
اجمل سنين العمر
اجمل سنين العمر
بتجرى ويا ناس خاينه ضماير سوده مش باينه
ليالى قلبنا الطيب يداوى الجرح ويطيب
وفاكر انه عرف يختار
ملايكه فى اول الرحلة بتعودنا بحياة تحلى
نامن بيها ونسلم ونتجرح ونتالم
ونرجع بالالم والنار
ونندم على كان بعد اما بيفوت الاوان
نرجع نقول ياريتنا ما بدانا وسيبنا العمر يسرقنا
ياريته ما ابتدا المشوار
سنين كتار وانا برمى قلبى فى حضن خاين
استاذ كبير فى الجرح بس ماكنش باين
اشوف دمع فى عنيه تاسى الايام عليه يلاقى فى حضنى دار
اتارينى طول الطريق بموت بالبطئ
مش حاسس بالامان وضعيف قلبى وجبان خايف ياخد قرار
سنين كتار وانا برمى قلبى فى حضن خاين
استاذ كبير فى الجرح بس ماكنش باين





تـمر ] اللحظـة بغيابك ..
                          عشر سـاعات ..
   
وعشر سآعات e]بحضورك ]
                                       .. مثل لحظـة ..



 اللــــهَم "
   إنَك تَـرِآه , وآنآ لآ آرَآه ..
   
        فـ إنِ رأيتَـه فرِحاً / فـ أتممِ عليَه فرحتِه
   

وإنِ رأيتـهُ مهوُماً / فـ فرِج هممممهِ



”~
تدريّ متىَ آ̷̷حس أنهإ
 ضّإقت بيا
   
               يوُم آدري ٱنَ آلدنييآ ضآيقققه بيگ . .
   وُ مَ ب يديّ حيله

descriptionكلمات اغنيه اجمل سنين العمر Emptyرد: كلمات اغنيه اجمل سنين العمر

more_horiz
اول حاجه تسلم ايدك علي كلمات الاغنيه الجميله دي

تاني حاجه الي شدني للموضوع اني من عشاق النكد و الغم سوري يعني مقصدش اني بحب الحجات لا بحب الاغاني من النوع ده

تالت حاجه انت بتفتح جراح ليه بس يا تريكه اصلا مفيش بنت تستاهل الحزن ده كله

انا برده حبيت مره و كنت فاكر انها بتحبني بس مكسوفه و بتدلع لحد ماتاكدت انها مبتحبنيش

اما بقي يا تريكه البنت دي

متستاهلش و خاينه و زي ما سابتك هتسيب غيرك

و عندها نقص انها تمثل انها بتحبك و تلاقيها بتحب غيرك

يبقي البنت دي عندها نقص و عاوزه مصلحتها و خلاص مش عاوزه حب و لا الحجات دي بتدور علي الماده

واحد غني اوكي تدوس معاه فيه اغني منه تسيبه و تمشي مع غيره

انت بقي سيبك منها لان كده ربنا بيحبك اكيد انه خرجك من حاجه زي دي مع واحده سوري يعني مش تمام

و علي راي المثل لو حبتك حيه اتلفع بيها

انا اقصد يعني انك تدور علي الي بيحبك مش الي بتحبه

مره اخيره و مش اخيره شكرا علي الاغنيه


كلمات اغنيه اجمل سنين العمر 345167332

descriptionكلمات اغنيه اجمل سنين العمر Emptyرد: كلمات اغنيه اجمل سنين العمر

more_horiz
كلمات اغنيه اجمل سنين العمر 202215 كلمات اغنيه اجمل سنين العمر 276883


كلمات اغنيه اجمل سنين العمر 647822627



اسف ليكى وحقك عندى
اتأخرت عليكى يابلدى
اتاخرت عليكى كتير من يوم حطين
مليون شاب فى حبك اسمه صلاح الدين

descriptionكلمات اغنيه اجمل سنين العمر Emptyرد: كلمات اغنيه اجمل سنين العمر

more_horiz
بقولك ايه يا تريكه انت وجاجوار من الاخر يعنى

حيرتنا غربتنا خدنا ايه .. ايه
الف مره عذبتنا قلنا ايه .. ايه
تبقى تحلا ولا تحلا تعمل ايه .. ايه
عم قول يا رب بس قول يا رب
الصبر حلو بس نكمل حلمنا
متقولش بكره بكره ملك ربنا
والله في سماه لتروق قوي وايــــــه
تضحك لنا
بس قول يا رب عم قول يا رب
هو كدا الحظ يا خلي
شوته بتصيب وشوته اتجلي
املك ليه دايما دايسه
اجري ورا الحلم وسايسه
وما تبصش لفوق
مدام لينا رب يعدلها
ما تيجي ننسى عذابها بويلها
حتى ولو قاسيه وجارحه
كدا كدا جيالنا الفرحه
وبكره اكيد حتروق
بس قول يا رب عم قول يا رب
كدا كدا جت ولا ما جتشي
كدا كدا انا املي ما ماتشي
حلم السنين لسى بداره
ارمي الشبك السناره
متخلهاش كاحله
تعالى بقى نحسبها وياله
تعالى بينا وسبها على الله
اكسب رضى ودعوت امك
ومدام لقيت قلب يضمك
لازم السنين تحلى
بس قول يا رب عم قول يا رب
ايـــــــه
ولد ياله قول يا رب وانت قول يا رب
كله يقول يا رب وانا

descriptionكلمات اغنيه اجمل سنين العمر Emptyرد: كلمات اغنيه اجمل سنين العمر

more_horiz
يارب
والله يافؤش مش لينا غيره




تـمر ] اللحظـة بغيابك ..
                          عشر سـاعات ..
   
وعشر سآعات e]بحضورك ]
                                       .. مثل لحظـة ..



 اللــــهَم "
   إنَك تَـرِآه , وآنآ لآ آرَآه ..
   
        فـ إنِ رأيتَـه فرِحاً / فـ أتممِ عليَه فرحتِه
   

وإنِ رأيتـهُ مهوُماً / فـ فرِج هممممهِ



”~
تدريّ متىَ آ̷̷حس أنهإ
 ضّإقت بيا
   
               يوُم آدري ٱنَ آلدنييآ ضآيقققه بيگ . .
   وُ مَ ب يديّ حيله

descriptionكلمات اغنيه اجمل سنين العمر Emptyرد: كلمات اغنيه اجمل سنين العمر

more_horiz
ايه يا عموووووووووووووووووووووور انت قلبت علي مصطفي كامل ولا ايييييييييه مش عوايدك يعني


بس تسلم و عم قول يا رب


كلمات اغنيه اجمل سنين العمر 345167332

descriptionكلمات اغنيه اجمل سنين العمر Emptyرد: كلمات اغنيه اجمل سنين العمر

more_horiz
تسلم ايدك
اغانى مصطفى كامل جميله انا بحب اغانيه جداااااااا

descriptionكلمات اغنيه اجمل سنين العمر Emptyرد: كلمات اغنيه اجمل سنين العمر

more_horiz
برضه يا جاجوار كان فى يوم من الايام الكاتب والمؤلف بتاعى


وان شاء الله فى ااغنيه ليه فى الالبوم القادم

descriptionكلمات اغنيه اجمل سنين العمر Emptyرد: كلمات اغنيه اجمل سنين العمر

more_horiz
ههههههههههههههههههههههههههه اهو ده بقي الي علي طول بيكتب لاي حد ده يا راجل كاتب لعمرو دياب نفسه

وزي ما قال مطربنا الجامد مصطفي كامل اميرالعذاب


عم قول يا رب بس قول يا رب










كلمات اغنيه اجمل سنين العمر 345167332

descriptionكلمات اغنيه اجمل سنين العمر Emptyرد: كلمات اغنيه اجمل سنين العمر

more_horiz
ياتريكه اخرج من احزانك ذى ما في بنت وحشه فى شكلها

فى بنت جميله ذى ما فيه ليل في نهار وذى ما فيهاسود فيه ابيض

مش كل البنات خاينين ولا كل الولاد خاينين

والله هتلقى الحب الحقيقى فى يوم من الايام

بس اتمسك بيه

وعلى فكره اغاني مصطفي كامل كلها جميله جدا
وربنا معاك ويرزقك الحب الحقيقى الطاهر
صلاحيات هذا المنتدى:
لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى