حبيبتى مين
ا ميت أهلا وسهلا تفضــل اقعد على اي طرابيزة انت تحبهــا., بس شكلك أنت اول مرة تنورنــا..]خد بالك القعدة بمشاريب ...] ,اه صح بقلك ايه... أنت لازم تسجــل عندناعلشان تبقي حبيبنــا , بالزوق بالعافية هتسجــل ..ماتبصليش كده بقلك على الطلاق لتسجل يلا دووس هنا وسجل ولازم تشارك.كمـان.هينزلك خصم عالمشاريب لما تشارك معـانا
فريق الاداره
magic.......ابو تريكه
اضـغـط [URL="http://vvv3vvv.blogspot.com/"]هـنـا[/URL] لـدخـول فـى [URL="http://vvv3vvv.blogspot.com/"]عـالـم غـريـب[/URL]اضغط هنا لدخول فى عالم غريب

حبيبتى مين
ا ميت أهلا وسهلا تفضــل اقعد على اي طرابيزة انت تحبهــا., بس شكلك أنت اول مرة تنورنــا..]خد بالك القعدة بمشاريب ...] ,اه صح بقلك ايه... أنت لازم تسجــل عندناعلشان تبقي حبيبنــا , بالزوق بالعافية هتسجــل ..ماتبصليش كده بقلك على الطلاق لتسجل يلا دووس هنا وسجل ولازم تشارك.كمـان.هينزلك خصم عالمشاريب لما تشارك معـانا
فريق الاداره
magic.......ابو تريكه
اضـغـط [URL="http://vvv3vvv.blogspot.com/"]هـنـا[/URL] لـدخـول فـى [URL="http://vvv3vvv.blogspot.com/"]عـالـم غـريـب[/URL]اضغط هنا لدخول فى عالم غريب

حبيبتى مين
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

دخول

descriptionصور  لمدينتي  الاقصر و اسوان بناء علي طلب الحب الضائع Emptyصور لمدينتي الاقصر و اسوان بناء علي طلب الحب الضائع

more_horiz
بعض الصور لمدينتي الأقصر و أسوان

صور  لمدينتي  الاقصر و اسوان بناء علي طلب الحب الضائع Wol_errorنقره على هذا الشريط لتكبير الصورة
صور  لمدينتي  الاقصر و اسوان بناء علي طلب الحب الضائع Aswuh0

صور  لمدينتي  الاقصر و اسوان بناء علي طلب الحب الضائع Wol_errorنقره على هذا الشريط لتكبير الصورة
صور  لمدينتي  الاقصر و اسوان بناء علي طلب الحب الضائع Ef221c8ea4wt0

صور  لمدينتي  الاقصر و اسوان بناء علي طلب الحب الضائع Karnak51qx8

صور  لمدينتي  الاقصر و اسوان بناء علي طلب الحب الضائع M6du4

صور  لمدينتي  الاقصر و اسوان بناء علي طلب الحب الضائع 4ib9sf7

صور  لمدينتي  الاقصر و اسوان بناء علي طلب الحب الضائع Simbly9

صور  لمدينتي  الاقصر و اسوان بناء علي طلب الحب الضائع Luxornt7

صور  لمدينتي  الاقصر و اسوان بناء علي طلب الحب الضائع Lux14cy1

صور  لمدينتي  الاقصر و اسوان بناء علي طلب الحب الضائع Dndrh2xv8

descriptionصور  لمدينتي  الاقصر و اسوان بناء علي طلب الحب الضائع Emptyرد: صور لمدينتي الاقصر و اسوان بناء علي طلب الحب الضائع

more_horiz
طول عمرى بقول عليك فنانا يامان
بس صور النيل بتبقا خرافه
انا عايز شويه صور اشمعنا انا

descriptionصور  لمدينتي  الاقصر و اسوان بناء علي طلب الحب الضائع Emptyرد: صور لمدينتي الاقصر و اسوان بناء علي طلب الحب الضائع

more_horiz
جامدة اوى انت شوقتنى انى اروح الاقصر واسوان

more_horiz
موضوعك جميل اوى

وبحيك على المجهود الرئع دا

وبجد انت تستحق ان تكون مدير الادارة

s5r5r5

منتظرين منك المذيد

7اتع5ث7عا

medo

more_horiz
هيا دى
مصر
وبعدين
مصر امى

فمش عايز حد يتكلم عليها

لاللالالا

جامدين طحن

more_horiz

شكرا للمرور و لجميع القيادات مرور و مكافحه مخدرات و كله و امن مركزي

اتمني ان الصور تكون عجبتكم و تريكه عاوز يشوف صور بس مش عارف صور ايه الي عاوز يشوفها هو المهم صور وخلاص

انت تامرني يا تريكه و تقولي انت عاوز صور لايه و انشاء الله تكون عندك في خلاص دقايق

و بيكهام الي عاوز يروح الاقصر و اسوان انت مش هتروح لا الاقصر ولا اسوان

الاقصر و اسوان هما الي هيجوا لحد عندك و في تاكسي

more_horiz

والله بلدنا فيها مناظر حلوه برده
شكرا جاجور باشا على مجهودك

more_horiz
معلش اتاخرت عليك فالرد ياعمرو النت كان فاصل عندى مرسيى خالص جدااااااااااا عالصور ربنا يخليك لينا

شوف با يابيكهام انا روحت اسبوع للقصر واسوان عايزة اقولكم خيال خيال بجد مصر ام الدنياا فية اثار عظيمة

المهم اللى موجود فية بهو اعمدة دة اسمة معبد الكرنك ودة تحفة ولية كمان صورة بالليل دة با اسمة الصوت والضوء

وهو عبارة ان بالليل بيسلط علمعبد صوت مثلا حد يتكلم عن حاجة معينة فالمعبد وطبعا بيسلط ضوء قوى دة لية اثارة جامدة

وفية كمان بركة مية دى اسمها البحيرة المقدسة ودى موجودة من الاف السنين كمان عمرو جبلنا صورللنيل جميلة اوىوكمان فية وادى الملوك
الوادى دة كبير جدااااااااا فية مقابر كتيررررررررر للملوك ومعلومات جامدة عنة

داتمنا اللى يجيلة يا جماعة فرصة يروح يشوف لقصر
privacy_tip صلاحيات هذا المنتدى:
لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
power_settings_newقم بتسجيل الدخول للرد