حبيبتى مين
ا ميت أهلا وسهلا تفضــل اقعد على اي طرابيزة انت تحبهــا., بس شكلك أنت اول مرة تنورنــا..]خد بالك القعدة بمشاريب ...] ,اه صح بقلك ايه... أنت لازم تسجــل عندناعلشان تبقي حبيبنــا , بالزوق بالعافية هتسجــل ..ماتبصليش كده بقلك على الطلاق لتسجل يلا دووس هنا وسجل ولازم تشارك.كمـان.هينزلك خصم عالمشاريب لما تشارك معـانا
فريق الاداره
magic.......ابو تريكه
اضـغـط [URL="http://vvv3vvv.blogspot.com/"]هـنـا[/URL] لـدخـول فـى [URL="http://vvv3vvv.blogspot.com/"]عـالـم غـريـب[/URL]اضغط هنا لدخول فى عالم غريب

حبيبتى مين
ا ميت أهلا وسهلا تفضــل اقعد على اي طرابيزة انت تحبهــا., بس شكلك أنت اول مرة تنورنــا..]خد بالك القعدة بمشاريب ...] ,اه صح بقلك ايه... أنت لازم تسجــل عندناعلشان تبقي حبيبنــا , بالزوق بالعافية هتسجــل ..ماتبصليش كده بقلك على الطلاق لتسجل يلا دووس هنا وسجل ولازم تشارك.كمـان.هينزلك خصم عالمشاريب لما تشارك معـانا
فريق الاداره
magic.......ابو تريكه
اضـغـط [URL="http://vvv3vvv.blogspot.com/"]هـنـا[/URL] لـدخـول فـى [URL="http://vvv3vvv.blogspot.com/"]عـالـم غـريـب[/URL]اضغط هنا لدخول فى عالم غريب

حبيبتى مين
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

دخول

descriptionأي من هؤلاء الثلاث يمكنك الاستغناء عنه لمدة اسبوع Emptyأي من هؤلاء الثلاث يمكنك الاستغناء عنه لمدة اسبوع

more_horiz
بسم الله الرحمن الرحــــــــــيم

في حياتنا..يوجد العديد من وسائل التكنولوجيا الكثيرة..
التي تربطنا بالآخر ..
منها :

الانترنت :

...

او الموبيل:

...

أو التلفاز :

...

ايهما تستغني عنه وتحذفه لـ مدة اسبوع من حياتك .. ولماذا؟!وايهما لا تستطيع الاستغناااء عنه ؟

نريد الصراااااااااااااااحة وبدون تردد ؟

descriptionأي من هؤلاء الثلاث يمكنك الاستغناء عنه لمدة اسبوع Emptyرد: أي من هؤلاء الثلاث يمكنك الاستغناء عنه لمدة اسبوع

more_horiz
انا استغنى عن التليفزيون والموبايل

اما الانترنت صعب شويه

descriptionأي من هؤلاء الثلاث يمكنك الاستغناء عنه لمدة اسبوع Emptyرد: أي من هؤلاء الثلاث يمكنك الاستغناء عنه لمدة اسبوع

more_horiz
انا استغنا عن التلفزيون
الموبايل والنت نو

more_horiz

انا الموبيل مستغنى عنه بقالى 3 شهور و التلفزيون مبفتحوش لكن النت مقدر ش
استغناء عنه ابدا

more_horiz
مقدرش استغن عن الموبايل ولا النت

لكن التلفزيون مش عيزاه

Laughing

more_horiz
ممكن استغنا عن التليفاز بس
النت والتليفون مقدرش مسمعش صوت اللى بيحبونى وبحبهم
4125451425
7اتع5ث7عا
I love you مـــــــــــا نـــــــــــــو I love you

more_horiz
احيانا
بستغنى عن الثلاثة

more_horiz
انا ممكن استغنا عن النت والتلفزيون بس الموبيل لا

more_horiz
انا استغنى عن الموبيل والنت

بس التلفزيون لا

more_horiz
انا التلفزيون و النت لكن الموبيل لا

more_horiz
انا استغني عن التليقزيون و النت بس معرفش امشي من غير موبايل احس اني ماشي ناقص حاجه

more_horiz
انا ممكن استغنى عن التليفزيون والموبايل بس النت

نوووووووووووووووووووووووووووووو

hyhrjtyj hyhrjtyj

more_horiz
انا بقى ماستغناش عن حاجه
عشان انا اصلا فاضى
بزهق من حاجه اروح للحاجه التانيه

بس ممكن التلفاز

7اتع5ث7عا

dragon

descriptionأي من هؤلاء الثلاث يمكنك الاستغناء عنه لمدة اسبوع Emptyأي من هؤلاء الثلاث يمكنك الاستغناء عنه لمدة اسبوع

more_horiz
s5r5r5

انا استغنى عن التليفزيون والموبايل

اما الانترنت صعب شويه
7اتع5ث7عا

magic
privacy_tip صلاحيات هذا المنتدى:
لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
power_settings_newقم بتسجيل الدخول للرد