حبيبتى مين
ا ميت أهلا وسهلا تفضــل اقعد على اي طرابيزة انت تحبهــا., بس شكلك أنت اول مرة تنورنــا..]خد بالك القعدة بمشاريب ...] ,اه صح بقلك ايه... أنت لازم تسجــل عندناعلشان تبقي حبيبنــا , بالزوق بالعافية هتسجــل ..ماتبصليش كده بقلك على الطلاق لتسجل يلا دووس هنا وسجل ولازم تشارك.كمـان.هينزلك خصم عالمشاريب لما تشارك معـانا
فريق الاداره
magic.......ابو تريكه
اضـغـط [URL="http://vvv3vvv.blogspot.com/"]هـنـا[/URL] لـدخـول فـى [URL="http://vvv3vvv.blogspot.com/"]عـالـم غـريـب[/URL]اضغط هنا لدخول فى عالم غريب
المواضيع الأخيرة
» خلاص هتبعد
من طرف ابو تريكه الأربعاء أبريل 27, 2016 3:01 pm

» ورجعنا تاني من جديد ميين معايا هنا
من طرف ابو تريكه الأربعاء أبريل 27, 2016 2:56 pm

» تنويه من منتدى حبيبتي مين\\هموووووووسة
من طرف نغم السبت مايو 02, 2015 8:04 am

» رحلة وادى الريان فقط 135 ج مع إيجيبت سول ترافيل
من طرف egyptsol الثلاثاء ديسمبر 02, 2014 9:08 am

» اللواء محسن الفحام يكتب : الهجره الغير شرعيه رحلات بين الياس والرجاء
من طرف ميرو الثلاثاء يوليو 29, 2014 2:10 am

» اللواء محسن الفحام يكتب : أفرجوا عن قانون تنظيم المظاهرات
من طرف ميرو الثلاثاء يوليو 29, 2014 2:09 am

» اللواء محسن الفحام يكتب : الاضرابات الفئويه وتأثيرها علي الامن القومي المصري
من طرف ميرو الثلاثاء يوليو 29, 2014 2:08 am

» اللواء محسن الفحام يكتب : نحو عهد جديد في العلاقة بين الشرطة والشعب
من طرف ميرو الثلاثاء يوليو 29, 2014 2:07 am

» اللواء محسن الفحام يكتب : نحو عهد جديد في العلاقة بين الشرطة والشعب
من طرف ميرو الثلاثاء يوليو 29, 2014 2:06 am

» دع القلق وابدا حياتك من جديد
من طرف طعم البيوت الأحد مايو 18, 2014 10:14 am

» موقع للادعية والاذكار
من طرف طعم البيوت الأحد أبريل 27, 2014 12:00 pm

» فاكيوم هواء بافضل الاسعار
من طرف تايجر باك الإثنين أبريل 14, 2014 9:46 am

» عندما تموت الحياه
من طرف mawada samy السبت فبراير 08, 2014 4:36 pm

» تحميل دعاء الانبياء للقارئ صلاح الجمل
من طرف alaaking الأحد ديسمبر 29, 2013 2:16 pm

» كلمات باللهجة الجزائرية و معناها الكل يدخل و .......؟؟
من طرف lou bna الخميس نوفمبر 14, 2013 10:35 pm

» مشاهدة نقل مباراة الهلال والشباب بث مباشر 1/11/2013 Al Hilal v Al Shabab
من طرف Livoo الجمعة نوفمبر 01, 2013 1:10 pm

» للجريئين والجريئـآت فقــط ..!أتمنى التفااااعل من جميع الاعضاء
من طرف ايمن محمد العالم الثلاثاء أكتوبر 22, 2013 10:35 pm

» الحب الضائع
من طرف ايمن محمد العالم الثلاثاء أكتوبر 22, 2013 10:28 pm

أفضل 10 أعضاء في هذا المنتدى
ابو تريكه - 9612
 
طعم البيوت - 4353
 
هموسة - 4351
 
abdo - 3190
 
safy - 2535
 
سينا - 2495
 
arch_mona - 2470
 
magic - 2286
 
fo2sh - 2178
 
rewan - 2068
 

المتواجدون الآن ؟
ككل هناك 18 عُضو متصل حالياً :: 0 عضو مُسجل, 0 عُضو مُختفي و 18 زائر :: 1 روبوت الفهرسة في محركات البحث

لا أحد

أكبر عدد للأعضاء المتواجدين في هذا المنتدى في نفس الوقت كان 241 بتاريخ الأحد يناير 22, 2012 4:54 pm
دخول

لقد نسيت كلمة السر

منتدى البرامج
 

 

 

 

 

  

 

 

 

 

 

 
بحـث
 
 

نتائج البحث
 


Rechercher بحث متقدم

الزوار

شويه تريقه على البنات من تريكا وبس

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل

شويه تريقه على البنات من تريكا وبس

مُساهمة من طرف ابو تريكه في الأربعاء أغسطس 04, 2010 3:11 am

********


الواحد مش عارف ايه اللى بيحصل اليومين دول وايه اللى جرى ........للولاد والبنات؟؟


بلا نيله على الولاد............وستين واكسه على البنات


********




بجد يا حلاوة يا ولاد على............. الطعامة واللذاذة....... وقله الادب اللى الواحد بيشوفها كل يوم


قال ايه البنات ....الاقى كل واحدة منهم عايزة قطم رقبتها


ماشيه تتاصع فى الشارع وهز يا وز ....والله الوز استعر منهم ......ما اتعدلى رجلك الملووحة منك ليها




ايه يا بنتى المشية دى...ترد تقولك دى مشية "الكات ووك".... يخرب عقلك انت و الكات




وحياتك انتى..... دى مشية " الكيت كات "مش.... الكات " وبعدين انتى هتنونوى فيها ؟؟




********




شويتن الاقى التانيه ماشيه وهاتك يا ندغ باللبانه....... وطرقعة وتعملك بالونه




وصوتها جايب اخر الشارع يا شيخة ........لمى بقك المفتوح على البحرى ده زى السيد قشطة




شويه كمان الاقى الست هانم .......واقفة مع شاب فرفور وحاطه ايدها حوالين رقبته


سيدى يا سيدى




وهاتك يا مياصة ودلع فى الكلام....... شويه باباه وماماه وهى بنت البواب بتاع العمارة


وقال ايه البت عامله نفسها بنت ناس اوى ورقيقه




طيب انكشها كده وشوف ايه اللى هيحصلك ...... اما سمعت صوت....... ولا نهيق الحمار ما بقاش انا


*********




المصيبه بقى ان كل ده ....... بقى عادى ......لكن الكارثه انك تلاقى البنت من دول واقفة فى البلكونة تشاور لده


وتنادى على ده ......وتلاقيها هى اللى بتعاكس كمان يخرب عقلك انتى وهى




بس العيب مش عليكى ............العيب على البيه اللى قاعد جوه


*********




شويه والموضوع تطور تطور الى ان ارتفعت حرارته..... خالص مالص


وبقت البنات ماشيه لابسة المحزق..... والملزق


*********






"والله الواحد مش عارف يقول ايه"







المهم .... قلنا معلش نظرا للظروف النفسيه .....اللى هما فيها والعنوسه. .... والكلام ده




خلاهم يتلخبطوا ويتجننوا .........لان ما فيش حد اتعمى فى نظره وبصلهم




فبقوا هما اللى بيعاكسوا ...... قالوا لما نشوف يمكن ييجى منه




كمان دى وقلنا يلا ........معلش ازمة نفسيه وهتعدى




********



المشكلة بقى الهدوم يا عينى......... كل واحده مش طايقه هدومها وتلاقى لبسهم طول السنه صيفى




ارجع واقول ........معذورين حرام اصل الجو برد ناااااااار
يعني لو مش لبست شتوي تعرق
درجة الحراره 50 تحت الصفر
يالهووووووي




********




تلاقيهم خارجين لابسين...... بديهات ....... وبنطلونات هتتفرتك من عليهم





البدى عمال يطلع والبنطلونات عماله تنزل




يا دوب البدى مغطى 2 سم





طيب مش خايفة على نفسك من الذئاب البشريه ولا انتى خلاص بايعة القضية؟؟





قال ونرجع نعيط بعد كده ونقول........ الشباب بيضايقونى




جتك قطع رقبتك انتى وهى......... والحته اللى باينه من البدى دى




*********


الاجمل كمان على راى واحدة صاحبتى..... موضوع الحلق اللى فى المناخير




يعنى مش مكفيكى اللى فى ودنك؟؟ ....طيب يارب ياخد مناخيرك ويقع




ولا الخلخال بتاع تمر حنه .....اوه على الشياكه




تلاقيها حاطه فى رجليها




ولا اجدع غازيه




طيب ما تروحى تشتغلى فى الموالد يا حبيبتى انتى وهى




*********





لا والجميل بقى والارقى والاحدث....... الشبشب الزنوبه




بتاع يا خارجة من باب الحمام......بقى موضه




اه والله تلاقى الواحدة من دول رجليها مقشفة......... وصوابعها طول كده




وماشيه بالشبشب ورجليها عريانه طيب ........غطى العار اللى انتى مبيناه ده





*********





يا بنتى الموضه دى فى البيت........ ذنب الناس يتعموا بالمناظر والروايح دى ليه؟




على العموم انا بطالب بوقف بيع الشباشب الزنوبه




نظرا لسوء الاستخدام




وبفضل المشى حافيه القدمين " اقتباسا من فيلم...حافيه على الجسر"




*********




انتى فاكره ان بكده حد هيبصلك ؟؟ ممكن يحترمك ويقدرك ؟


ممكن


بس اعتقد انه ..............هيقدر صوابعك مش ........انتى خالص



سوري طولت عليكم بقي بس اعمل ايه من الفقعه الي انا فيها والمناظر الي انا بشوفها كل يوم في الشوارع


ونلتقي في حلقه قادمه مع الشباب الكوووول


باااااااي




تـمر ] اللحظـة بغيابك ..
                          عشر سـاعات ..
   
وعشر سآعات e]بحضورك ]
                                       .. مثل لحظـة ..



 اللــــهَم "
   إنَك تَـرِآه , وآنآ لآ آرَآه ..
   
        فـ إنِ رأيتَـه فرِحاً / فـ أتممِ عليَه فرحتِه
   

وإنِ رأيتـهُ مهوُماً / فـ فرِج هممممهِ



”~
تدريّ متىَ آ̷̷حس أنهإ
 ضّإقت بيا
   
               يوُم آدري ٱنَ آلدنييآ ضآيقققه بيگ . .
   وُ مَ ب يديّ حيله


ابو تريكه
الإدارة
الإدارة


معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: شويه تريقه على البنات من تريكا وبس

مُساهمة من طرف ملاك الصمت في الأربعاء أغسطس 04, 2010 2:25 pm

على العموم انا بطالب بوقف بيع الشباشب الزنوبه


ماشــــــــــــــــي يا كبير جارررررررررررررري التنفيذ

بس انا فعلا نو كومنت علي التريقه دي
ومش معناه خوف
بس لاني مرهقه وتعبانه وبلاش الموضوع تخلووووووووووووووه احطه في دماغي
انا كدا لسه ايزي ميزي وكله في اللذيذ
لو تحبوا اقلب مش هايبقي كويس خاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااالص
وانا اظل علي الحياد الفوري لحين اتخاذ قرار جااااااااااااااااااااااااااااااد

ملاك الصمت
مشرفه قسم الكمبيوتر
مشرفه قسم الكمبيوتر


معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: شويه تريقه على البنات من تريكا وبس

مُساهمة من طرف بوسى وبس في الأربعاء فبراير 23, 2011 3:44 pm

منك لله يا تريكة حرام عليك دة انت شلفطنا خالص دة انا ملايكة والله





http://www.mixxat.com/imag/aEY03446.jpg
[img]

بوسى وبس
اخف دم
اخف دم

تعاليق : دى صعبه الحياه اوى


معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: شويه تريقه على البنات من تريكا وبس

مُساهمة من طرف dragon في الأربعاء فبراير 23, 2011 3:56 pm

ايوه كده ياتريكه اديهم فى سنانهم
اى حد يتكلم قول لى انا بس خلى الرد عنك


[center]


انتى عايزة الدنيا
: تبقى فأيدك انتى

ايوة عايزة توملكينى: لو قدرتى
والحكاية خلاص بتخلص: لو فهمتى
يالا ضيعى وضيعينى: وضياعيها
[/center]

dragon
سفير الحب
سفير الحب

تعاليق : تاخد مش ليك تدفع مش عليك



معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: شويه تريقه على البنات من تريكا وبس

مُساهمة من طرف نونو الساحره الشقيه في الأربعاء فبراير 23, 2011 4:07 pm

ايه يا تريكه


انت مستلم البنات

مش كلهم كده

انا بلبس البنطلون و البدى واااااااااااسه

و بوط مش ذذنوبه


بعد كده ابقى قول البعض منهم

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: شويه تريقه على البنات من تريكا وبس

مُساهمة من طرف dragon في الأربعاء فبراير 23, 2011 5:26 pm

ههههههههههههههههههههههههههههههههههه


[center]


انتى عايزة الدنيا
: تبقى فأيدك انتى

ايوة عايزة توملكينى: لو قدرتى
والحكاية خلاص بتخلص: لو فهمتى
يالا ضيعى وضيعينى: وضياعيها
[/center]

dragon
سفير الحب
سفير الحب

تعاليق : تاخد مش ليك تدفع مش عليك



معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: شويه تريقه على البنات من تريكا وبس

مُساهمة من طرف arch_mona في الأربعاء فبراير 23, 2011 5:47 pm

لالالالالالالالالالالالالالالا بجد زعلت

ينفع يعنى احنا نقول عنكم كلام زى ده

ليه كده يا مصطفى
اولا اللى بيعمل كده هو حر وثانيا مش كل البنات ده جزء منهم
وثالثا بقه وده الاهم ان ده مش حوار عنوسه وكده

بجد حرام والله

وبعدين بلاش بقه نقول الصبيان بيعملو ايه
لما تلاقى واد زى الحيطه وسورى يعنى سالت البنطلون ولابس بدى زى البنات

انا لو فتحت مش هسككككت
الله يسامحكم

arch_mona
مديرة
مديرة

تعاليق : أنــــا إمـــــــرأه...

أبكــــي مــن جـــرح شوكـــة صغيــره إن لمســت جلـــدي اللطيـــف
و أقــــف فـــي وجـــه أي إعصـــار قــد يقـــذف بقلبــــــــي الضعيــــف
و كلمــــا زادت طعــــنات الزمــن لــي كلمــا تحــدى عمــري النزيــف




معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: شويه تريقه على البنات من تريكا وبس

مُساهمة من طرف طعم البيوت في الخميس فبراير 24, 2011 1:14 am

اه والله تلاقى الواحدة من دول رجليها مقشفة......... وصوابعها طول كده




وماشيه بالشبشب ورجليها عريانه طيب ........غطى العار اللى انتى مبيناه ده


الموضوع دمه خفيف جدااااااا هههههههههه
بس لازم تعرف ان البنات دى نعمة من عند ربنا ’ وهن طعم الحياااااااااااااة





طعم البيوت
المراقب العام
المراقب العام

تعاليق : قلب الوطن مجروح لا يحتمل اكتر , نهرب وفين هنروح , لما الهموم تكتر ,,,


معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: شويه تريقه على البنات من تريكا وبس

مُساهمة من طرف فيروز في الخميس فبراير 24, 2011 2:05 am

والله البنات مظلومين خالص
موش كلهم زى ماقلت عنهم فالموضوع قليل بس اللى كدا
وربنا يهدينا كلنا

فيروز
عضو مميز
عضو مميز

تعاليق :
قلبى ميشبهنيش


معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: شويه تريقه على البنات من تريكا وبس

مُساهمة من طرف ضى القمر في الخميس فبراير 24, 2011 7:37 am

شكرا ياتريكا انك بتقول كده
لو هتبدا بالتريقه انا ممكن ابدا وانتا عارف ازاى
وجربتونى قبل كده احنا اخوات
وكمان الحمد لله شوفو نفسكو وابقى تعالو اتكلمو
وكمان زى مافيه بنات مش محترمين فيه بنات محترمين
وكمان زى مافى شباب مش محترمين فييه شباب محترمين
وكمان المحترم بيحترم المحترم والى مش محترم بيعرف الى مش محترم
وكما المثل بيقول الطيور على اشكالها تقع صح ولا غلط واسفه
لو كنت اطلت عليكم بس انتو اخواتى وعشمى انكو تستحملونى
وبجد انتو وحشتونى اوى

ضى القمر
عضو مميز
عضو مميز


معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: شويه تريقه على البنات من تريكا وبس

مُساهمة من طرف هموسة في الخميس فبراير 24, 2011 8:32 am

كبري دماغك يا ضي

هاد مصطفى بيحب الاستفزاز

لا تردي عليه





هموسة
المديرة العامة للمنتدى
المديرة العامة للمنتدى


معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: شويه تريقه على البنات من تريكا وبس

مُساهمة من طرف فاطمه في الخميس فبراير 24, 2011 10:42 pm

ايه مالك ومال البنات طب البنات سهل امل لو شفت الصبيان يا لهوووووووووووووووووووووووووووووي صبيان دول يعروا بلد
قال ايه تلاقي الولد من دول يجي يسلم علي بنت يوطي صوته ويتكلم بصوت حنين يا ابني اخشن
وتروح مثلا الجامعه تلاقي الواد ماسك الموبيل قال ايه بيكلم البنت بتاعته وفجأه المحمول يرن
تمشي حبه تاني ايه يا ابني كنت فين اصل العربيه عطلت في السكه مع انه واخدها موتو رجل
والله علي الولد اللي بيمشي يدلع داحنا لسه نقول اخشن
ويجي قال يعزم اصحابه لا والله الفطار علي وفجاه الله انا نسيت ابن عمي جه في السكن وجايب لي حاجات من البلد
ويروح يحي لاصحابه اسكتوا مش كلمت البنت اللي بتتكلموا عنها ومصدقت كلمتني واتريها واقعه في حبي مع انه لسه واخد ضربه معتبره من الزنوبه اللي انت قصدك عليها يا تريكه ها
اكمل ولا بلااااااااااااااااااااااااااااااش يا تريكه
يا لهووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووي علي صبيان الايام بلا وكسه

فاطمه
عضو فعال
عضو فعال


معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: شويه تريقه على البنات من تريكا وبس

مُساهمة من طرف ضى القمر في الجمعة فبراير 25, 2011 12:45 pm

جادعه يافطمه بجد اديهم انتو لو عاوزين تتريقو
احنا موافقيييييييييييييييييييييييييييييييييييييييين

ضى القمر
عضو مميز
عضو مميز


معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة


 
صلاحيات هذا المنتدى:
لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى