حبيبتى مين
ا ميت أهلا وسهلا تفضــل اقعد على اي طرابيزة انت تحبهــا., بس شكلك أنت اول مرة تنورنــا..]خد بالك القعدة بمشاريب ...] ,اه صح بقلك ايه... أنت لازم تسجــل عندناعلشان تبقي حبيبنــا , بالزوق بالعافية هتسجــل ..ماتبصليش كده بقلك على الطلاق لتسجل يلا دووس هنا وسجل ولازم تشارك.كمـان.هينزلك خصم عالمشاريب لما تشارك معـانا
فريق الاداره
magic.......ابو تريكه
اضـغـط [URL="http://vvv3vvv.blogspot.com/"]هـنـا[/URL] لـدخـول فـى [URL="http://vvv3vvv.blogspot.com/"]عـالـم غـريـب[/URL]اضغط هنا لدخول فى عالم غريب
المواضيع الأخيرة
» خلاص هتبعد
من طرف ابو تريكه الأربعاء أبريل 27, 2016 3:01 pm

» ورجعنا تاني من جديد ميين معايا هنا
من طرف ابو تريكه الأربعاء أبريل 27, 2016 2:56 pm

» تنويه من منتدى حبيبتي مين\\هموووووووسة
من طرف نغم السبت مايو 02, 2015 8:04 am

» رحلة وادى الريان فقط 135 ج مع إيجيبت سول ترافيل
من طرف egyptsol الثلاثاء ديسمبر 02, 2014 9:08 am

» اللواء محسن الفحام يكتب : الهجره الغير شرعيه رحلات بين الياس والرجاء
من طرف ميرو الثلاثاء يوليو 29, 2014 2:10 am

» اللواء محسن الفحام يكتب : أفرجوا عن قانون تنظيم المظاهرات
من طرف ميرو الثلاثاء يوليو 29, 2014 2:09 am

» اللواء محسن الفحام يكتب : الاضرابات الفئويه وتأثيرها علي الامن القومي المصري
من طرف ميرو الثلاثاء يوليو 29, 2014 2:08 am

» اللواء محسن الفحام يكتب : نحو عهد جديد في العلاقة بين الشرطة والشعب
من طرف ميرو الثلاثاء يوليو 29, 2014 2:07 am

» اللواء محسن الفحام يكتب : نحو عهد جديد في العلاقة بين الشرطة والشعب
من طرف ميرو الثلاثاء يوليو 29, 2014 2:06 am

» دع القلق وابدا حياتك من جديد
من طرف طعم البيوت الأحد مايو 18, 2014 10:14 am

» موقع للادعية والاذكار
من طرف طعم البيوت الأحد أبريل 27, 2014 12:00 pm

» فاكيوم هواء بافضل الاسعار
من طرف تايجر باك الإثنين أبريل 14, 2014 9:46 am

» عندما تموت الحياه
من طرف mawada samy السبت فبراير 08, 2014 4:36 pm

» تحميل دعاء الانبياء للقارئ صلاح الجمل
من طرف alaaking الأحد ديسمبر 29, 2013 2:16 pm

» كلمات باللهجة الجزائرية و معناها الكل يدخل و .......؟؟
من طرف lou bna الخميس نوفمبر 14, 2013 10:35 pm

» مشاهدة نقل مباراة الهلال والشباب بث مباشر 1/11/2013 Al Hilal v Al Shabab
من طرف Livoo الجمعة نوفمبر 01, 2013 1:10 pm

» للجريئين والجريئـآت فقــط ..!أتمنى التفااااعل من جميع الاعضاء
من طرف ايمن محمد العالم الثلاثاء أكتوبر 22, 2013 10:35 pm

» الحب الضائع
من طرف ايمن محمد العالم الثلاثاء أكتوبر 22, 2013 10:28 pm

أفضل 10 أعضاء في هذا المنتدى
ابو تريكه - 9612
 
طعم البيوت - 4353
 
هموسة - 4351
 
abdo - 3190
 
safy - 2535
 
سينا - 2495
 
arch_mona - 2470
 
magic - 2286
 
fo2sh - 2178
 
rewan - 2068
 

المتواجدون الآن ؟
ككل هناك 38 عُضو متصل حالياً :: 0 عضو مُسجل, 0 عُضو مُختفي و 38 زائر :: 1 روبوت الفهرسة في محركات البحث

لا أحد

أكبر عدد للأعضاء المتواجدين في هذا المنتدى في نفس الوقت كان 241 بتاريخ الأحد يناير 22, 2012 4:54 pm
دخول

لقد نسيت كلمة السر

منتدى البرامج
 

 

 

 

 

  

 

 

 

 

 

 
بحـث
 
 

نتائج البحث
 


Rechercher بحث متقدم

الزوار

مدرسة المشاغبين

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل

مدرسة المشاغبين

مُساهمة من طرف فارس الاحساس في الإثنين يونيو 21, 2010 6:31 pm

صباحكم ,,, مسا ء كم ,,, هستره


مدرسة المشاغبين


على قولت المثل
الكتاب باين من عنوانة
بس انا أقول
الموضوع باين من عنوانة



صحيح العنوان يضيق الصدر
<<< لان كلمة مدرسة
بس ما عليكم مدرستناااااا غير


شروط التسجيل في المدرسة :


1) لايشترط الحصول على أي شهادة للقبول في هذه المدرسة
وإللي عنده شهادة يبلها ويشرب ميتهاا
الي نسبهم في الخمسيناات وسيتينات بينبسطوااا
والعكس ,,, تهيء تهيء
هههههههههه
2) ياليت كل شخص يحدد شخصيته
يعني طالب أو مدير أو مدرس او متسبب او فراش او ,,,,,,,,,
أو طالبة أو مدرسة أو موجه ويستمر بنفس الأسلوب طيلة المشاركات.


[ والمدرسة ما فيها الا فصل واحد كلنا فية ]


يالله أول شئ نبي مدير للمدرسة أو مديرة المدرسة
وطبعا المدرسة مختلطة >>يعني الكل يشارك
<<<<افرحووو
هههههههه



.. وحنا فوق بالدور الثالث يعني بالسطح << يعني فالينها عدل






يالله نبي معلم او معلم .
و تلاميد
الكل يختار دوره
(كل تلميذ يختار شخصيته )

وبعدين نبدأ الهسترة صح
.
يالله إن شاء الله تعجبكم الفكره
وأتمنى أشوف تفاااعل فيها
.


تحياااااتي:



فارس الاحساس
مشرف قسم العاب الاعضاء
مشرف قسم العاب الاعضاء


معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: مدرسة المشاغبين

مُساهمة من طرف نونو الساحره الشقيه في الثلاثاء يونيو 22, 2010 7:40 pm

تلميذه متفوقه



مش فاهمه اللعبه اوى

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: مدرسة المشاغبين

مُساهمة من طرف rewan في الثلاثاء يونيو 22, 2010 9:18 pm

المدرسة
اوووووووووعو جالكم ال حيربكم
هههههههههههههههه
شكلى انا ال حخد العلقه من الطلاب



rewan
مشرفه قسم الموضيع المختلفه
مشرفه قسم الموضيع المختلفه

تعاليق :



يا سيسى يا مشرفنا ^_^


معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: مدرسة المشاغبين

مُساهمة من طرف واحد من الناس في الثلاثاء يونيو 22, 2010 10:08 pm

طب لو سمحتو


ممكن اشترك فى المدرسة دى


بس عاوز اعرف حاجة واحدة بس



(مين بقى الناظر )


لما تعينو واحد ابقو بلغونى بليييييييييييييز






واحد من الناس
ADMIN2
ADMIN2

تعاليق : ليسـ با ضرورة أنـ تلفظـ انفاسكـ

وتغمضـ عينكـ

ويتوقفـ قلبكـ عنـ النبضـ

ويتوقفـ جسدكـ عنـ الحركهـ

كيـ يقالـ عنكـ انكـ فارقتـ الحياة

فالبعضـ يموتـ بلا موتـ

والبعض يعيش بلا حياة


معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: مدرسة المشاغبين

مُساهمة من طرف والله عسل في السبت يونيو 26, 2010 7:53 pm

طبعا انا الطالبة الشقية بس اكيد ما فى اعسل منى
ههههههههههه

والله عسل
عضو فعال
عضو فعال


معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة


 
صلاحيات هذا المنتدى:
لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى