حبيبتى مين
ا ميت أهلا وسهلا تفضــل اقعد على اي طرابيزة انت تحبهــا., بس شكلك أنت اول مرة تنورنــا..]خد بالك القعدة بمشاريب ...] ,اه صح بقلك ايه... أنت لازم تسجــل عندناعلشان تبقي حبيبنــا , بالزوق بالعافية هتسجــل ..ماتبصليش كده بقلك على الطلاق لتسجل يلا دووس هنا وسجل ولازم تشارك.كمـان.هينزلك خصم عالمشاريب لما تشارك معـانا
فريق الاداره
magic.......ابو تريكه
اضـغـط [URL="http://vvv3vvv.blogspot.com/"]هـنـا[/URL] لـدخـول فـى [URL="http://vvv3vvv.blogspot.com/"]عـالـم غـريـب[/URL]اضغط هنا لدخول فى عالم غريب

حبيبتى مين
ا ميت أهلا وسهلا تفضــل اقعد على اي طرابيزة انت تحبهــا., بس شكلك أنت اول مرة تنورنــا..]خد بالك القعدة بمشاريب ...] ,اه صح بقلك ايه... أنت لازم تسجــل عندناعلشان تبقي حبيبنــا , بالزوق بالعافية هتسجــل ..ماتبصليش كده بقلك على الطلاق لتسجل يلا دووس هنا وسجل ولازم تشارك.كمـان.هينزلك خصم عالمشاريب لما تشارك معـانا
فريق الاداره
magic.......ابو تريكه
اضـغـط [URL="http://vvv3vvv.blogspot.com/"]هـنـا[/URL] لـدخـول فـى [URL="http://vvv3vvv.blogspot.com/"]عـالـم غـريـب[/URL]اضغط هنا لدخول فى عالم غريب

حبيبتى مين
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

دخول

كيف يرفع الولد ضغط دم البنت؟؟؟

power_settings_newقم بتسجيل الدخول للرد
انجوليا جولى
medo elkady
memo
أسماء
بنوته شقية
sara
بوسى وبس
ابو تريكه
Jaguar
الساحر
جوهرة الأحبة
fo2sh
16 مشترك

descriptionكيف يرفع الولد ضغط دم البنت؟؟؟ Emptyكيف يرفع الولد ضغط دم البنت؟؟؟

more_horiz

كيف يرفع الولد ضغط دم البنت؟؟؟

العملية فى منتهى السهولة و سيتم عرضها منخلال عدة مواقف متتالية و الله المستعان و ربنا يقدرنا على بنتحواء

اذا كنت ماشفتهاش من زمان و قابلتهاصدفة و بتسالك انت عامل ايه ازى احوالك ؟

ترد بمنتهى السماجة ...انتى مششايفانى فرحان و سعيد انى قابلتك ااقوم ارقصلك يعنى؟

ولما ترد و تقول خلاصانا اسفة

ترد و تقول شىء طبيعى

لو كنت ماشى فى الشارع و عدت قدامكواحدة حلوة طبعا من الزوق و الادب انك تعاكسها بمنتهى الغتاتة او على الاقل ترشعليها ميه

لو كنت فى عرابيتك و عدى من جنبيك عربية و فيها بنت حلوة افضلباصيصلها و متنح و لما تسالك انت بتبصلى كده ليه شد على الرابع ونفضلها

لو اتصلت بواحد و النمرة غلط و ردت عليك واحدة و قالتلكالنمرة غلط من الطبيعى جدا انك ترد عليها و تقولها ماعليش اصل صوتك شبه صوت احمدبالظبط

لو ماشى مع بنت جميلة جدا و بتسالك عن رايك فى شكلهاقولها

هايلة يا حياتى بس لو فيه منك على حريمى

اللى مافيهمهاشيسالنى
ولى فهم يحمد ربنا علشان انا مش فاهم

لو عايز تغتت اكتر و اكتر على اى بنت فى الشارع و قف اى واحدةواسالها الساعة كام هتقولك مثلا : الساعة 4.30

بص فى ساعتك و قوللها تمامالساعة بتاعتك مظبوطة

- لو راكب عربية نقل (مقطورة) وعدت قدامك بنت فمنالجنتلة انك تيجى جنبها و تزمر على اخرك.....- لو نفسك تمشى مع بنت فى كليتك و كانتجاية تطلب منك حاجة للمرة الاولى فى حياتها

والطريقة مجربة و جابت مفعول

هتنادى عليك

-smsm ممكن لو سمحت

- بصلها و اضحك فى و شها و بعدين دير وشك و نفضلها خالص و لا كانك شفتها قبلكده

طبعا و شها هيبقى شبه الطمطماية لكنها بعد كده هتروح تشتكيكلزميلاتها و تقول عليك انك و لد تنك و ماعندكش دم و لا ذوق....

و فاجاة روحكلمها عادى و لا كان حاجة حصلت......

هتحتار فيك و تعجب بيك.... و يمكنتحبك

وعيش وتعايش ومش تبقى تنسانى بقى

لو انت فى محل ودخلت بعديك بنت طبعا من الزوق انكتقول للبياع خلص الانسة الاول

و البياع لسة بيجيبلها الحاجة قوله : ماتخلصنى بقالى ساعة قدامك و بعدين بتمشى الانسة ليه انا جى قبلها

طبعااعمل حسابك ان البقال هيضربك باى حاجة فى ايده

واكيد فى الحاله دى انا معرفكش

لو انت مع بنت وهتركبوا تاكسى و غيران عليها و خايف للسواق يقعد يبصلها فى المراية

طبعااتصرف على الفور و قعدها جنبه و اقعد انت ورا

لو انت مصاحب بنتجادعة قوى و بتقف معاك فى كل المواقف المنيلة اللى بتحصلك و اخر موقف انك نايم علىالسرير بعد ما انضرت من شوية رجالة كانوا بيعاكسوها و انت عملت فيها احمد عرابى

امسك ايديها برومانسية و بص فى عنيها و لو لابسة نضارة ماتبصش وقولها: انا مش عارف ارد جمايلك دى كلها ازاى لما سقط السنة اللى فاتت و قفتى جنبى... و لمااتثبت و اتسرقت هدومى و فلوسى و قفتى جنبى و لما ابويا مات وقفتى جنبى

مش عارف ليه يا حياتى حاسس انك فقر و نحس

لو خطيبتككانت فى رحلة وورتك صورة متصوراها جنب قفص القرود و بتسالك عن رايك فى الصورةالجنان دى؟؟؟

قولها: هو انتى مين فيهم- لو كنت ماشى مع بنت سامرة على فكرةانا بموت فى السمر ماتفهمونيش غلط وكانت لابسة فستان احمر و قاليتلكدلعنى

قولها : يا فحم مولع

لو كنت ماشى مع بنت و شفتشاب بيبوس ايد حبيبته (رومانسية طبعا.. وولد جنتل قوى يعنى) و بتقولك ماتبقى تعملزيه

رد عليها و قولها : واعمل زيه ازاى و انا ماعرفش البنت اللى بيمشىمعاها

لو بتسالك فى غيرة ( انا عرفت انك ماشى مع بنت تانية غيرىاسمها دعاء و شاقرة) رد و قول لا و الله انا ماشى مع بنت خمرية و اسمهاسارة

لو قالتلك اى بنت مش بزمتك انا مالية عليك حياتك

قولها: ايوة بس لو ماكنتش عرفتك كانت محفظتى هتفضل مليانة.

ممل انا صح ؟؟؟

عدل سابقا من قبل ابو تريكه في الخميس أغسطس 27, 2009 9:46 pm عدل 1 مرات

descriptionكيف يرفع الولد ضغط دم البنت؟؟؟ Emptyرد: كيف يرفع الولد ضغط دم البنت؟؟؟

more_horiz
ههههههههههههههههههههههههه

موضوع جميل جدا يا تريكه

بس الحركات دى نرفع بيها ضغط البنات اللى مش معانا

descriptionكيف يرفع الولد ضغط دم البنت؟؟؟ Emptyرد: كيف يرفع الولد ضغط دم البنت؟؟؟

more_horiz
ردك انقذك يافؤش
بس انت ياابو تريكه ممكن تعمل كده ماعتقدش

more_horiz
يا جماعه البنات مخلوق رقيق جدا

ميمشيش معاها الكلام ده

more_horiz
ههههههههههههههههههههه يا راجل دا انت رفعت دغطي ما بالك البنت ممكن يجيلها كساح من البرود ده , شكرا يا تريكه

more_horiz
ههههههههههههههههههه والله انا لو اعرف حد كدة كنت هقتلو واريح البشريه منة وبعدين يا ابو تريكة مالك كاريهنا كدة شكلك متعقد مننا صح اعترف على العموم هواى نعم موضوع يرفع ضغط الدم بس جميل والله brrbrrbr76

more_horiz
بصراحه متعقد يابوسى متعرفيش واحد حلوه احبها كده بس تكون طيبه شكلك

more_horiz
واحدة حلوة وطيبه وتجبلها السكر والضغط لا معنديش

more_horiz
تصدقى انتى هتخلينى افكر نعمل باب هنا اسمه الخطبه بس على فكره انا طيب اوى ومبجبش الضغط دورى انتى بس وصدقينى هشرفك

more_horiz
خلاص هدورلك من عونيا

more_horiz
ليه بس كدا احنا غلابه
وطيبيبن

more_horiz
بصراحة مواقف تحرق الدم ولو فى فعلا شاب عمل كدة اعتقد البنت اقل حاجة هتقتلة اذا كان قراءة الموضوع بس تحرق الدم فاية هيكون رد الفعل لو حصل فى موقف بجد اعتقد هيكون رد البنت على البرود دا صعب شوية

more_horiz
بصراحة لو حد عمل معايا كدة هفرج علية الشارع وبعدين هقتلة

او هرمية فى الترعة وياريت يكون مبيعرفش يعوم

بس موضوع جامد يا تريكة خلى بالك فى بنات برضة ممكن ترفعلك ضغطك واكثر

ان كيدهن عظيم

more_horiz
جميل والله ياتريكه
انت بتقول كل اللى انا عاوز اقوله
بجد شكرا ليك
ان كيدهن عظيم

more_horiz
طب لية البنت ما تعملش كدا مع الولد

ودا لان البنت طبعا مش هتبدا الكلام مع واحد مقلبلتوش من زمان

7اتع5ث7عا

medo

more_horiz
تسلم ايدك انا منكرش ان فى بنات تستهال كدا بس فى بنات مودبة بردو
بس لو حصل معيا اى موقف من دول مش عارفة بس اقل حاجة هحرجة فى منتة الادب و هخلية لما يشوف بنت يشوف بنت يبوص فى الارض

more_horiz
هههههههههههههههههههههههههه
منورين
الدنيا وبرضو تستهلو القتل

more_horiz

والله ما بعدهم البنات مساكين

مش عارفين

يلاقوها من فين ولا من فين

من البيت

ولا من النت

ولا من الشارع

ولا من الجامعة

احسن شئ

الصبر

وامركم لله

more_horiz
هههههههههههههههههههه
والله فعلا يا عبدو ربنا يكون فى عون البنات
بس فى بنات رقيقة وحنينة جداا
يعنى لو اى موقف من ده حصل معاها هى ممكن يحصلها حاجة
او زى ما تريكة بيقول الضغط الدم يرتفع عندها
بس ربنا يكرم الولد اللى يعمل كدا فى بنت تكون
مش بتتقى شر اى حد وساعتها هتشوفوا النتيجة هتكون ايه اللى هيحصله
وبجد تسلم ايديك يا تريكة على التوبيك الرائع ده

more_horiz
ليه يا تريكا بتعمل كده؟
بتوصي الشباب علينا
احنا عملنالك اييه
ايش حال ما كناش طيبين
وغلابه
وحنينين
وحاجات تانيه حلوه كتير مش موجوده في الشباب
عمتا يا سيدي تسلم ايدك بس احب اقولك عندنا برده طرق تخلي الشباب تشيط من الغيظ يعني مش انتو لوحدوكو
ميرسي ياتريكه علي الموضوع دا بجد موضوع هايل كيف يرفع الولد ضغط دم البنت؟؟؟ 202215

more_horiz

لو انت مصاحب بنتجادعة قوى و بتقف معاك فى كل المواقف المنيلة اللى بتحصلك و اخر موقف انك نايم علىالسرير بعد ما انضرت من شوية رجالة كانوا بيعاكسوها و انت عملت فيها احمد عرابى

امسك ايديها برومانسية و بص فى عنيها و لو لابسة نضارة ماتبصش وقولها: انا مش عارف ارد جمايلك دى كلها ازاى لما سقط السنة اللى فاتت و قفتى جنبى... و لمااتثبت و اتسرقت هدومى و فلوسى و قفتى جنبى و لما ابويا مات وقفتى جنبى

مش عارف ليه يا حياتى حاسس انك فقر و نحس

اشطات ياتريكا فنان من يومك
privacy_tip صلاحيات هذا المنتدى:
لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
power_settings_newقم بتسجيل الدخول للرد