حبيبتى مين
ا ميت أهلا وسهلا تفضــل اقعد على اي طرابيزة انت تحبهــا., بس شكلك أنت اول مرة تنورنــا..]خد بالك القعدة بمشاريب ...] ,اه صح بقلك ايه... أنت لازم تسجــل عندناعلشان تبقي حبيبنــا , بالزوق بالعافية هتسجــل ..ماتبصليش كده بقلك على الطلاق لتسجل يلا دووس هنا وسجل ولازم تشارك.كمـان.هينزلك خصم عالمشاريب لما تشارك معـانا
فريق الاداره
magic.......ابو تريكه
اضـغـط [URL="http://vvv3vvv.blogspot.com/"]هـنـا[/URL] لـدخـول فـى [URL="http://vvv3vvv.blogspot.com/"]عـالـم غـريـب[/URL]اضغط هنا لدخول فى عالم غريب

حبيبتى مين
ا ميت أهلا وسهلا تفضــل اقعد على اي طرابيزة انت تحبهــا., بس شكلك أنت اول مرة تنورنــا..]خد بالك القعدة بمشاريب ...] ,اه صح بقلك ايه... أنت لازم تسجــل عندناعلشان تبقي حبيبنــا , بالزوق بالعافية هتسجــل ..ماتبصليش كده بقلك على الطلاق لتسجل يلا دووس هنا وسجل ولازم تشارك.كمـان.هينزلك خصم عالمشاريب لما تشارك معـانا
فريق الاداره
magic.......ابو تريكه
اضـغـط [URL="http://vvv3vvv.blogspot.com/"]هـنـا[/URL] لـدخـول فـى [URL="http://vvv3vvv.blogspot.com/"]عـالـم غـريـب[/URL]اضغط هنا لدخول فى عالم غريب

حبيبتى مين
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

دخول

مين أول شخص بيخطر ببالك بوحدتك ؟

power_settings_newقم بتسجيل الدخول للرد
عاشقة الرومانسيه
safy
هموسة
البرنسيسه رانيا
abdo
بنوته شقية
أسماء
فتاة الرحمان
memo
ابو تريكه
14 مشترك

descriptionمين أول شخص بيخطر ببالك بوحدتك ؟ Emptyمين أول شخص بيخطر ببالك بوحدتك ؟

more_horiz
حياتنا مليئه بالهموم و المتاعب و الحلو و المر000000

و لكن لكل منا فى حياتنا لحظات يقف فيها مع نفسه 00000 و لوحده 0000
قبل ان تغمض له عينه 0000 و فى لحظات الوحده 00000
نسافر لوحدنا بعيد نحو المجهول 00000
فمنا من يفكر بقلبه 00000
و منا من يفكر بعقله 000000
و منا من يستغل هذه اللحظات ليعيش بها لحظات من الشوق للمحبوب 000000

و منا يعيش أجمل اللحظات فى وحدته و خلوته 000000000

و سؤالى البسيط هو 000000000
من أول شخص يخطر ببالك فى وحدتك ؟؟؟

و مستنيه ردكم الحلو

مين أول شخص بيخطر ببالك بوحدتك ؟ Icon_cheers ارجو الموضوع يعجبكم

descriptionمين أول شخص بيخطر ببالك بوحدتك ؟ Emptyرد: مين أول شخص بيخطر ببالك بوحدتك ؟

more_horiz
انا بحياكى على اختيارك للموضوع دا بجد موضوع ممتاز تسلمى عليه

انا بالنسبه ليا حسب الحاله الى عايشها ايام مكنت بحب
حبيبتى كانت ديما عبالى

دلوقت متنوع بقا
مره
ومره
بس الاكيد

؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

بجد تسلم ايديكى توبيك اكثر من ممتاز

descriptionمين أول شخص بيخطر ببالك بوحدتك ؟ Emptyرد: مين أول شخص بيخطر ببالك بوحدتك ؟

more_horiz
تسلم ايدك على الموضوع الجميل ده
اول شخص بالنسبه ليه كان بيخطر ببالى فى وحدتى
هو ابن عمى الكبير بس سافر دلوقتى
بس الحمد الله لقيت حد يشركنى فى وحدتى
دلوقتى

more_horiz
موضوع جميل جدا
انا اول حد بيخطر ببالى هوه تريكه لما بكون مضايقه بحب اكلمه واتكلم معاه ولما بكون برضوا فرحانه بحب اكلموا تريكه مش عمى بس دا اخويا وصاحبى وكل حاجه ليا ربنا يخليه

more_horiz
تسلم ايدك رانيا موضوع هايل بجد

بس انا اول شخص بفكر فية واحدة صاحبتى

هى صديقتى واختى وكل حاجة ا واحيانا بفضل انى افضل اوحدى

more_horiz
تسلمى يا قمراية على اختيارك للموضوع الجميل دا انا بالنسبة لى اول حد بييجى فى بالى هو ربنا سبحانة وتعالى بروح واقرأ كلماتة بحس بهدوء نفسى غريب جدا اما لو متضايقة بسيط ببص بس فى وش بنتى بنسى الدنيا كلها

more_horiz

ماشاء الله عليكي يارانيا

عرفتي تجمعينا في موضوع واحد

ودة مش غريب على حد بالطيبة ال عندك ربنا يديمها عليكي

لاكن انا بشكر الاخت بنوتة شقية ( ام ملك ) لانها قالت رد هزني من جوايا وكمان محدش فكر في الرد دة

وانا اقول لكم لما بكون لوحدي بجد أكتر حاجة بتاجي على بالي أني لحظة ما أرجع أرض الوطن وأشوف والدي ووالدتي وأخواتي

شكراااااا ليك يا رانيا وأنا متأكد أن الموضوع دة هينزل الاسبوع دة من ضمن أحسن المواضيع

شكراااااااااااااا

more_horiz
أشكر كل من أبو تريكه و مامو و فتاة الرحمان و بقول لها مش انتى لوحدك
أللى لما تكونى مضايقه تحبى تتكلمى مع تريكا أنا كمان لما أكون مضايقه
أو فرحانه بتكلم مع تريكا ربنا يخليها للجميع
و أشكرك كمان يا فله و أشكرك كمان يا أم ملك
و أشكرك كمان يا عبدو
شكرآآآآآآآآآآآآآآآآآآ

more_horiz
انا مختلفة عنكم نهائي

ما بجي حدا ببالي غير جروحي وكيف اني عيش بكرا احسن من اليوم

بفكر بشي واحد

كيف اطلع من الحزن اللي بقلبي وعيوني

لأنو كل اللي بحس فيهم ما حدا بيحس في

موضوعك مميز رانيا

الله يحفظك يا رب

more_horiz
انا بفضل اكون لوحدى

تسلم ايدك يا رانيا

توبيك رائع

more_horiz
تسلم اديكى ياحبيبة قلبى

موضوع بجد روعه

اما انا اكتر حد بفكر فيه

وبلجا له لو زعلانه او فرحانه

هو خطيبى لانه بجد كل حياتى

more_horiz
انا افضل اكون لوحدى
تماما

more_horiz
موضوع جميل ومبدع ,,, اكيد صديق عمرى منذ الطفولة , احمد , ربنا يرجعه بالسلامة من السعودية ’ لنعيد ولو بعض الذكريات الجميلة ,, والتى من الصعب اعادتها ولكن مجرد محاولة !!!!

مين أول شخص بيخطر ببالك بوحدتك ؟ %D8%B1%D9%85%D8%B6%D8%A7%D9%86-%D9%83%D8%B1%D9%8A%D9%85

more_horiz
بجد موضوع كسر الدنيا
حلو كتتتير

انا لما بكون لحالى بفكر بحالى او بيجى على بالى اعز صديقة عندى

more_horiz
فى الوحده

بتكون حببتى معايه دايما

كل الحب

more_horiz
حلو والله

كل واحد بيقول حبيبتي وواحد خطيبته وواحد لوحده

كويس يارب تتهنو ويبقو لقرب ناس ليكو دايما معاكو عطول
privacy_tip صلاحيات هذا المنتدى:
لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
power_settings_newقم بتسجيل الدخول للرد