حبيبتى مين
ا ميت أهلا وسهلا تفضــل اقعد على اي طرابيزة انت تحبهــا., بس شكلك أنت اول مرة تنورنــا..]خد بالك القعدة بمشاريب ...] ,اه صح بقلك ايه... أنت لازم تسجــل عندناعلشان تبقي حبيبنــا , بالزوق بالعافية هتسجــل ..ماتبصليش كده بقلك على الطلاق لتسجل يلا دووس هنا وسجل ولازم تشارك.كمـان.هينزلك خصم عالمشاريب لما تشارك معـانا
فريق الاداره
magic.......ابو تريكه
اضـغـط [URL="http://vvv3vvv.blogspot.com/"]هـنـا[/URL] لـدخـول فـى [URL="http://vvv3vvv.blogspot.com/"]عـالـم غـريـب[/URL]اضغط هنا لدخول فى عالم غريب

حبيبتى مين
ا ميت أهلا وسهلا تفضــل اقعد على اي طرابيزة انت تحبهــا., بس شكلك أنت اول مرة تنورنــا..]خد بالك القعدة بمشاريب ...] ,اه صح بقلك ايه... أنت لازم تسجــل عندناعلشان تبقي حبيبنــا , بالزوق بالعافية هتسجــل ..ماتبصليش كده بقلك على الطلاق لتسجل يلا دووس هنا وسجل ولازم تشارك.كمـان.هينزلك خصم عالمشاريب لما تشارك معـانا
فريق الاداره
magic.......ابو تريكه
اضـغـط [URL="http://vvv3vvv.blogspot.com/"]هـنـا[/URL] لـدخـول فـى [URL="http://vvv3vvv.blogspot.com/"]عـالـم غـريـب[/URL]اضغط هنا لدخول فى عالم غريب

حبيبتى مين
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

دخول

descriptionعمرو اديب والمنتخب Emptyعمرو اديب والمنتخب

more_horiz
ياجماعه الى شاف عمرو اديب امبارح انا مش عارف هو ليه بيقول كده هو احنا لدرجه دى لما تحصل حاجه ندارى على فرحه كانت حصلت كلنا ورا المنتخب
وانا وانت وكلنا معاكى يامصرى مش مع حسن شحاته ولا زيدان ولا ابو تريكه ولا اى حد
انا جالى ضغط من الى حصل امبارح ودا لينك الى حصل من عمرو

انا مستنى الردود
ومستنى كلنا نقف مع المنتخب
بنحبك يامصر

descriptionعمرو اديب والمنتخب Emptyرد: عمرو اديب والمنتخب

more_horiz
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته

انا مش عارف عمرو اديب هيفضل لحد امتا يبنى شهروته على حسب غيرة

وطول لسانه وسفلتو والله انت انسان واقح

والله يا عمرو يا ديب من غير ما اقلك يا استاذ

ان كنت بحترمك فى اول لكن بعد الكلام دا
كل مصر هتستحقرك

وانا بقدم بعتذار لكل العرب على مستوا الفريق فى ماتش امريكا

معلش هى دى الكوره ونفسى نكوت عندنا حاجه اسمه ثقافه الهزيمه

more_horiz
في الاول يا جماعه كده المنتخب المصري مش محتاج ان حد يدافع عنه ليه ؟؟ حد يرد عليا و يقولي ليه اقول انا ليه لان عمؤو اديب ده من احقر الاعلامين و دايما استفذاذي مش مهم لناس المهم حلقته تكون كويسه تشد الناس لعيبه ايه الي بتقول عليه دول جابوا نسوان دول شيوخ يا بيه شـــــــيــــــــوخ و بعدين عمرو هباب اديب ده بيغني و يرد علي نفسه ازاي يا بيه تقول انت نازل تكسب بفرق كبير و اخر الكلام تقول دول فريغق قوي و انا اقصد امريكا طبعا كلامك فيه تناقض يا عمرو بيه و بعدين والله العظيم الي ما فيه حد احسن منه ده ملهوش في الكوره يا جماعه و انا بحلف و الله العظيم تاني يا جماعه انا راجل بلعب في نادي تلا الرياضي و اقسم بالله كان بيجي اوقات مكتش بعرف اخد نفسي من التعب و الناس دي لعبت 4 متشات في اقل من 10 ايام مش عوزهم يتعبوا يا عمرو ؟؟ , اتقي الله في كلامك ده هتتحاسب عليه ده سيدنا عمر ابن الخطاب واحد قاله فلان زاني قال له رضي الله عنه لو مجتش 4 شهود لتجلدن مئاه جلده يا جماعه كل الكلام ده كلام في الهوا والله العظيم و الله العظيم يا ناس لو كنا فزنا او خسرنا 2-0 كان هيعمل مهرجان و احنا الفراعنه و احنا مش عارف ايه و بعدين ات مين اصلا عشان تقول فلان ملعبش ليه و ده بيلعب مكن حد ليه و كنت بتقول امريكا اي كلا و ضعاف م و رجعت قولت دول جامدين ؟؟؟؟ انت اهبل يااديب ؟؟؟ و بعدين الدوره الي فاتت انت طلعت عشان اتعادلت مع بوليفيا 2-2 طيب ما امريكا غلبت بوليفيا و وصلت كاس القارات بقي ضعيفه ازاي ؟؟؟؟ انا امبارح كنت زعلان جدا عشن طلعنا بس مكنتش زعلان من اللعيبه زعلت عشان طلعنا من البطوله وبعد كلامك انا فخور بلعيبتنا و بتقول ايطاليا توصل المربع الذهبي ؟؟؟ ما ايطاليا واخده علي عنيها في اليورو الي فات و انت كسبت ايطاليا و كنت عامل مهرجان يا عمرو يا اديب للاسف انت خساره انك تكون مصري و الله يا جماعه انا اسف علي كده بس رده بيقول ان الفلوس اتسرقت طيب عرفوا ازاي الصحف ؟؟؟؟ ما اللعيبه الي قالو و بلغوا ا ولا ايه ؟ ؟ لو كلام النسوان ده صح كان كله سكت و محدش قال عشان الفضيحه ولا انتوا مش معايا ؟؟ و قبل كده كان فيه لاعب من البرازيل في الدوره الي فاتت امه اتخطفت في جنوب افريقيا و دفع فلوس عشان امه تيجي و انت جاي تقول نسوان ؟؟؟ دول يا عمرو يا اديب في جنوب افريقيا شكل سواد الليل مع احترامي ليهم اي نعم فيهم اللون الابيض بس مش باين , يا ريت يا جماعه لو كلامي فيع حاجه غلط حد يرد يقولي عشا انا مخنوق من عمرو هباب ده و الله انا مهما رديت و دافعت عن المنتخب مش هخلص كلامي

more_horiz
يا جماعه والله العظيم حرام معقوله مكان يبقى فيه ابو تريكه وحمص واحمد حسن يبقى فيه الكلام ده واصلا عمرو اديب دا راجل تافه ومش محترموعبيط فى كلامه انا طول عمرى مش بطيقه وبعدين وايه يعنى نخسر هيحصل ايه يعنى اهم حاجه شرف اللعيبه لو اخواته ولا ابنائه هيرضى عليهم الكلام ده يا عم عمرو اديب اتقى الله

more_horiz
كلام ممكن يكون صح لكن فى شك فى الكلام ده وعلشان كده انا معاكم فى الرى مينفعش كده

more_horiz
تفاجأ مشاهدي برنامج " القاهرة اليوم " بقناة " اليوم " المصرية مساء أمس بمشادة كلامية واتهامات متبادلة وشتائم على الهواء بين مذيع البرنامج والمدير الفني للمنتخب المصري الكابتن حسن شحاته وبعض اللاعبين المصريين.
فعقب نهاية مباراة مصر وأمريكا في كأس العالم للقارات والتي انتهت بهزيمة المنتخب المصري 3 – 0 وقعت مشادة كلامية على الهواء مباشرة، كان طرفاها الإعلامي المصري عمرو أديب وبعض لاعبي منتخب مصر والمدير الفني للمنتخب الكابتن حسن شحاته، جاءت المشادة على أثر تقرير أورده عمرو أديب نقلاًً عن صحف جنوب أفريقيا، يذكر التقرير أن اللاعبين المصريين الخمسة الذين سرقت أموالهم كانوا يستضيفون في غرفهم بالفندق بعض الساقطات من جنوب إفريقيا.
وعلى الفور اتصل اللاعب محمد زيدان وقال " إن ما جاء بالتقرير لا أساس له من الصحة، وان دور البرنامج هو الحديث عن الجوانب الفنية للمباراة وليس التشهير باللاعبين" ثم توالت الاتصالات من اللاعبين فتحدث اللاعب محمد أبوتريكه وذكر أن هذا أفضل جيل للكرة المصرية، وأنهم رجال متزوجون وشرفاء، يؤدون الفرائض في أوقاتها، وهذا ما أكده كابتن المنتخب المصري اللاعب أحمد حسن، ثم أتصل الكابتن حسن شحاته المدير الفني، وكان أشد انفعالا، فقال " "يخرب بيوتكم..مش هنلعب كرة تأنى علشان خاطركم، و طز فيكم " وهنا أغلق الخط التليفوني المباشر، وتحدث المشاهدون بعدها حيث أبدوا استيائهم مما حدث.

شوفوا الفيديو وحكموا انتقاااااد لاذع !!

شوف المقطع حتى النهاية

more_horiz
الاعلامي ده اصلا بيبني شهرته علي الطريقه الاستفذاذيه ليه مش عارف المهم يكون مشور و خلاص
privacy_tip صلاحيات هذا المنتدى:
لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
power_settings_newقم بتسجيل الدخول للرد