حبيبتى مين
ا ميت أهلا وسهلا تفضــل اقعد على اي طرابيزة انت تحبهــا., بس شكلك أنت اول مرة تنورنــا..]خد بالك القعدة بمشاريب ...] ,اه صح بقلك ايه... أنت لازم تسجــل عندناعلشان تبقي حبيبنــا , بالزوق بالعافية هتسجــل ..ماتبصليش كده بقلك على الطلاق لتسجل يلا دووس هنا وسجل ولازم تشارك.كمـان.هينزلك خصم عالمشاريب لما تشارك معـانا
فريق الاداره
magic.......ابو تريكه
اضـغـط [URL="http://vvv3vvv.blogspot.com/"]هـنـا[/URL] لـدخـول فـى [URL="http://vvv3vvv.blogspot.com/"]عـالـم غـريـب[/URL]اضغط هنا لدخول فى عالم غريب

حبيبتى مين
ا ميت أهلا وسهلا تفضــل اقعد على اي طرابيزة انت تحبهــا., بس شكلك أنت اول مرة تنورنــا..]خد بالك القعدة بمشاريب ...] ,اه صح بقلك ايه... أنت لازم تسجــل عندناعلشان تبقي حبيبنــا , بالزوق بالعافية هتسجــل ..ماتبصليش كده بقلك على الطلاق لتسجل يلا دووس هنا وسجل ولازم تشارك.كمـان.هينزلك خصم عالمشاريب لما تشارك معـانا
فريق الاداره
magic.......ابو تريكه
اضـغـط [URL="http://vvv3vvv.blogspot.com/"]هـنـا[/URL] لـدخـول فـى [URL="http://vvv3vvv.blogspot.com/"]عـالـم غـريـب[/URL]اضغط هنا لدخول فى عالم غريب

حبيبتى مين
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

دخول

descriptionانا غضبان Emptyانا غضبان

more_horiz
مش عارف اقول ايه غير انا غضبان من منتخب مصر شوفتو فيلم كتكوت
انا انا عامل شكل كتكوت وهو بيقون انا غضبان
ربنا معاكى يامصر كل منفرح تيجى حاجه تشلنا

descriptionانا غضبان Emptyرد: انا غضبان

more_horiz
دى حاجه تشل والله

بس توقل ايه احنا كدة زى الميه فى الغربال
مالناش امنا
وعلى راى المثل
ويا مامنه للرجال يامامنه للمنتخب فى جنوب افريقا

more_horiz
انا عمري في حياتي ما شفت مصر في موقف محرج كده مش عارف ليه اللعيبه كانوا مش بيجروا علي الكوره زي امريكا كده كانوا بيحاربوا علي الكوره و في الاخر دي حكمه ربنا نعمل ماتش جامد مع البرازيل و نكسب ايطاليا و نتغلب من امريكا

more_horiz
الحمد لله

دى امريكا يعم انت بتكلم فى ايه
انت عايزهم يمنعو المعاونه

هم صحيح بيطلعو ميتينا ابونا على ما بيدهلنا بس يلا

اللى يجى منهم احسن منهم

بس انا عايز اقول حاجه احنا بردة كويسين وحسن من ايطاليا

والله الغيبات ولاصابات هى اللى عملت فينا كدة

وانا هقول كلمه وحدة تحيا جمهوريه مصر

رغم اى ظروف

more_horiz
حاجه ولا فى الاحلام مصر لا تستحق فعلا الوصول الى قبل النهائى هزيمه مزله ومع الرافه

حيرتنا يا كابتن حسن وحرقت دمنا عالفاضى ياريتنا مافوزنا على ايطاليا ويارتنا مالعبنا كويس امام البرازيل

وكان عنده حق ليبى مدرب ايطاليا لما رفض تفوق مصر عليه وقال الحضرى هو سبب الفوز

وكان عنده حق الدكتور العلامه علاق صادق لما قال هنرجع متزيلين المجموعه وبفضيحه وقاطعوه جهاز المنتخب وفكروه بيهاجمهم الكلام ده كان قبل البطوله بايام على قنات الحياه

وكان عنده حق دونجا مدرب البرازيل لما قالك السبب فى تراجع البرازيل امام مصر هو الارهاق

اهم مكاسب البطوله هو وبلا منازع الحضرى اللى المفروض يلعب فى المنتخب غصب عن التخين عشان طلع قد كلامه

واهم مكاسب البطوله اننا عرفنا قيمتنا ومحدش يقولى الاصابات مفيش فرقه فى العالم اسمها معندهاش اصابات وغيابات
البرازيل بدون رونالدو وادريانو ورونالدينيووشغالين فوز بره وجوه
والسبب الرئيسى فى الهزيمه حسن شحاته لسببين الاول هو انه رجع للمجامله تانى حسنى عبدربه لا يصلح للمنتخب حاليا ومعاه هانى سعيد والمحمدى واحمد فرج والاتنين اللى كانو فى الهجوم النهارده جريشه وعبدالغنى لسه بدرى عليهم فى المنتخبا
والتشكيل الخاطىء معنى انك تلعب احمد فتحى مكان اوكا او فتح الله يبقى انت مش مقتنع بيهم طب واخدهم ليه طب مخدش حد غيرهم ليه طب لعببت اوكا اول ماتشين بتقعدو ليه وحمص فين احسن لاعب فى ماتش ايطاليا العب بتشكيل الماتش اللى فات ولعب عبدالملك من اول الماتش بدل زيدان وخلاص ولا حرقة دم على الفاضى
السبب التانى هو ان حسن شحاته معرفش يهىء الاعيبه للماتش ده مع ان كل الفرص كانت فى ايدك انك تصعد
واللى مستغربله ان فى ناس من النقاد بيزيطو وسط الزيطه زى فاروق جعفر وعصام عبدالمنعم هزقو حسن شحاتة بعد الجزائر ورجعه طبلوله بعد البرازيل وايطاليا وقلبو عليه تانى النهارده وبيلولك مستوى الاعمار مستوى اعمار ايه يا عم الحاج انت وهو الميلان واخد دورى ابطال اوروبا بلاعيبه فوق التلاتين والاهلى واخد الدورى بنفس النظام

عــــــــــــــــــــــــــــفـــــــــــــــــــــــــــــوا
الكره بالعطاء والاحترام

more_horiz
علي فكره يا بلال ده احسن نقض اتعمل لحد دلوقت بس معلس مع احترامي ليك انت مش موجود معاهم عشان تقول مين يلعب ومين ميلعبش ولازم تعرف انك كنت مدوخ البرازيل و مش صدقه عشان البرازيل عنهم بدني بطريقه مهوله بدني جبار ازاي ارهاق و يكسبوا ال 3 متشات ولا انت ردك ايه ؟

more_horiz
gtghyghjklnmuklnhj brrbrrbr76 rjyryujrt
privacy_tip صلاحيات هذا المنتدى:
لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
power_settings_newقم بتسجيل الدخول للرد