حبيبتى مين
ا ميت أهلا وسهلا تفضــل اقعد على اي طرابيزة انت تحبهــا., بس شكلك أنت اول مرة تنورنــا..]خد بالك القعدة بمشاريب ...] ,اه صح بقلك ايه... أنت لازم تسجــل عندناعلشان تبقي حبيبنــا , بالزوق بالعافية هتسجــل ..ماتبصليش كده بقلك على الطلاق لتسجل يلا دووس هنا وسجل ولازم تشارك.كمـان.هينزلك خصم عالمشاريب لما تشارك معـانا
فريق الاداره
magic.......ابو تريكه
اضـغـط [URL="http://vvv3vvv.blogspot.com/"]هـنـا[/URL] لـدخـول فـى [URL="http://vvv3vvv.blogspot.com/"]عـالـم غـريـب[/URL]اضغط هنا لدخول فى عالم غريب

حبيبتى مين
ا ميت أهلا وسهلا تفضــل اقعد على اي طرابيزة انت تحبهــا., بس شكلك أنت اول مرة تنورنــا..]خد بالك القعدة بمشاريب ...] ,اه صح بقلك ايه... أنت لازم تسجــل عندناعلشان تبقي حبيبنــا , بالزوق بالعافية هتسجــل ..ماتبصليش كده بقلك على الطلاق لتسجل يلا دووس هنا وسجل ولازم تشارك.كمـان.هينزلك خصم عالمشاريب لما تشارك معـانا
فريق الاداره
magic.......ابو تريكه
اضـغـط [URL="http://vvv3vvv.blogspot.com/"]هـنـا[/URL] لـدخـول فـى [URL="http://vvv3vvv.blogspot.com/"]عـالـم غـريـب[/URL]اضغط هنا لدخول فى عالم غريب

حبيبتى مين
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

دخول

descriptionاضحك على نفسك 40 ثانية ؟موضوع جامد ادخل وشوف Emptyاضحك على نفسك 40 ثانية ؟موضوع جامد ادخل وشوف

more_horiz
اضحك على نفسك بعد 40 ثانية ..؟!

--------------------

انشاء الله تعجبكم .. ..

اتحداكمــ .. تستوعبوا شيء .. بعد ما تقروا ..

بس ها تموتوا من الضحك على نفسكم .. ..

ملاحظة : (( إقرأ النص التالي حتى النهايه ولا تستبقوا الاحداث )) ..

هذه انا احبك
هي انت تحبني
الطريقه كيف
لجعل الحب هكذا
غبي الحب في الحقيقه
مشغولا المحب دائما
لاربعين وهو مشغول
ثانية سيره الحب

الكلام تخاريف .. صح .. انزلو تحت ..

...

v

v

v

v

v

v

v

v

بعد شويه

v

v

v

v

v

v

v

v

v

v

v

الان ارجع واقرأ فقط الكلمه الاولى من كل سطر ... و هاتضحك على نفسك
محدش يزعل

دة هزار يا جماعة
ههههههههههههههههههههههههههههههههاضحك على نفسك 40 ثانية ؟موضوع جامد ادخل وشوف Blehاضحك على نفسك 40 ثانية ؟موضوع جامد ادخل وشوف Blehاضحك على نفسك 40 ثانية ؟موضوع جامد ادخل وشوف Bleh اضحك على نفسك 40 ثانية ؟موضوع جامد ادخل وشوف Bleh

descriptionاضحك على نفسك 40 ثانية ؟موضوع جامد ادخل وشوف Emptyرد: اضحك على نفسك 40 ثانية ؟موضوع جامد ادخل وشوف

more_horiz
كده يا تريكه يعنى انا واثقه فيك وبقرا
وتطلعنى غبيه فى الاخر

الله يسامحك

descriptionاضحك على نفسك 40 ثانية ؟موضوع جامد ادخل وشوف Emptyرد: اضحك على نفسك 40 ثانية ؟موضوع جامد ادخل وشوف

more_horiz
اوك ياتريكه
ياو......
dragon

more_horiz
اخص عليك يا تريكة يا وحش

more_horiz
جامده يامان
ماعوبه صح

more_horiz
ماشى يا تريكة بارضو انتة ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

more_horiz
اوك ياتريكه
ياندل
ده انا صاحبك

اوك بقى تقولى انى غبى

وف وشى

انا

الولا حمو

more_horiz
ههههههههههههههههههه
ماشى ياتر يكه مردودلك ان شاء الله بس لما اجيلك

more_horiz
تنورى ياجميل انا مستنى
ياقمر وعقبال فرحك يارب
عمك تريكا

more_horiz
كدة تعمل فينا كدة

ان شاء الله تتردلك

more_horiz
الكبير كبير يامعلم
مرسى للمرور ياجماعه

والى منكاد مننا يعمل زينا

اضحك على نفسك 40 ثانية ؟موضوع جامد ادخل وشوف Lol

more_horiz
انا بقا قرات الموضوع ومطلعتش فوق

هو في ايه حد يقلى اصل مش عايز اضحك على نفسى
ههههههههه
دى عليك يا تريكه ه مش على نفسى
حبيبى يا تريكه

more_horiz
هههههههههههههههههههههههه
ماجيكو فعلا
privacy_tip صلاحيات هذا المنتدى:
لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
power_settings_newقم بتسجيل الدخول للرد