حبيبتى مين
ا ميت أهلا وسهلا تفضــل اقعد على اي طرابيزة انت تحبهــا., بس شكلك أنت اول مرة تنورنــا..]خد بالك القعدة بمشاريب ...] ,اه صح بقلك ايه... أنت لازم تسجــل عندناعلشان تبقي حبيبنــا , بالزوق بالعافية هتسجــل ..ماتبصليش كده بقلك على الطلاق لتسجل يلا دووس هنا وسجل ولازم تشارك.كمـان.هينزلك خصم عالمشاريب لما تشارك معـانا
فريق الاداره
magic.......ابو تريكه
اضـغـط [URL="http://vvv3vvv.blogspot.com/"]هـنـا[/URL] لـدخـول فـى [URL="http://vvv3vvv.blogspot.com/"]عـالـم غـريـب[/URL]اضغط هنا لدخول فى عالم غريب

حبيبتى مين
ا ميت أهلا وسهلا تفضــل اقعد على اي طرابيزة انت تحبهــا., بس شكلك أنت اول مرة تنورنــا..]خد بالك القعدة بمشاريب ...] ,اه صح بقلك ايه... أنت لازم تسجــل عندناعلشان تبقي حبيبنــا , بالزوق بالعافية هتسجــل ..ماتبصليش كده بقلك على الطلاق لتسجل يلا دووس هنا وسجل ولازم تشارك.كمـان.هينزلك خصم عالمشاريب لما تشارك معـانا
فريق الاداره
magic.......ابو تريكه
اضـغـط [URL="http://vvv3vvv.blogspot.com/"]هـنـا[/URL] لـدخـول فـى [URL="http://vvv3vvv.blogspot.com/"]عـالـم غـريـب[/URL]اضغط هنا لدخول فى عالم غريب

حبيبتى مين
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

دخول

descriptionانــــــــــــــــــا حـــــــــــبــــــــــيــــــــــت يـــــــــــاجـــــــــمـــــــــاعــــــــــــــه Emptyانــــــــــــــــــا حـــــــــــبــــــــــيــــــــــت يـــــــــــاجـــــــــمـــــــــاعــــــــــــــه

more_horiz
انا حبيت

والحب لون دنيتى

انا حسيت

انى ابتديت

ادوق بقلبى فرحتى

ألمس نجوم وألمس قمر

ادوب غرام وأعشق سهر

والحب هو جنتى

أنا حبيت

والحب زادى بالطريق

انا حسيت

بالحب جوايا صديق

مابقتش وحدى بدنيتى

والحب صوتى وغنوتى

نور بقلبى شمعتى

من غير حريق

انا حبيت

انهرده انا مبسوط جدا وفرحان وقلت لازم اخواتى واصحابى
لازم يفرحوا معايه
انهرده انا بعلن عن ان انا حبيت بعد ما كونت نهاية من دماغى
فكرة الحب دى خالص
ويارب يارب
اللى محبش يحب واللى مبيفكرشى يفكر
الحب ده نعمه كبيرا من نعم ربنا
تحياتى للجميع
اخوكم
الـــــــــــفـــــــــرعـــــــــــــــــون الـــــــــــــعــــــــــاشــــــــــــــــــــــق

ياجماعه انا حبيت

descriptionانــــــــــــــــــا حـــــــــــبــــــــــيــــــــــت يـــــــــــاجـــــــــمـــــــــاعــــــــــــــه Emptyرد: انــــــــــــــــــا حـــــــــــبــــــــــيــــــــــت يـــــــــــاجـــــــــمـــــــــاعــــــــــــــه

more_horiz
والله انا اسعد حد فى الدنيا
يافرعون
انا اسيبك يومين تحب ماشى ياعم بتحسسنى انى نحس عليك
الف مبروك والله بجد انا اسعد
منك فى حبك دا
يارب ديما فى حب وسعاده وهكمل
ردى دا لما اجيلك واعرف
الموضوع كله

descriptionانــــــــــــــــــا حـــــــــــبــــــــــيــــــــــت يـــــــــــاجـــــــــمـــــــــاعــــــــــــــه Emptyرد: انــــــــــــــــــا حـــــــــــبــــــــــيــــــــــت يـــــــــــاجـــــــــمـــــــــاعــــــــــــــه

more_horiz
ربنا يوفقك
ويارب تستمر قصه الحب دى
ويكون واحد فينا عرف يحب بجد

more_horiz
الف الف مبروك يا فرعون دى لو قرات الكلام الحلو دة هتحبك اكتر وهتريحك ولا عمرها هتزعلك

ربنا يوفقكم ويخليلكم الحب يا اهل الحب واللى محبش يزرع الحب فقلبة وليى لية حبيب بعيد عنة يارب ميطول با

ويرجع لحضنة بجد مبسوطة عشانك

more_horiz
يارب ديما
تعيش مع الحب والفرح

مبروك عليك الفرح

اقول ايه تانى
يا صحبى يارب رسالتك توصل
تحياتى ماجيك

more_horiz
الف الف الف مبروك
والله فرحتلك يا فرعون
بقولك اية لو ليها اخت متنسنيش ماشى
تحياتى ليك
Beckham
فارس الاحلام

rgrgtrhryj

more_horiz
الف الف مبروك
ايها الفرعون العاشيق
بجد والله انا فرحان جدا ليك فرعون

رفع الله قدرك وفرج همك وبلغك شهرة الذى احبة ربك ودمت لمن احبك

تحياااااااااااتى ليك
والف مبروك ايها الفرعون العاشيق
(((مــــــــــــا نـــــــــــــــو)))

more_horiz
مـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــبروك

والله فرحتلك

ربنا يتمملك على خير

اقولك على حاجه

انا

مش

متفائل

more_horiz
ليه كده يا فؤش

هتعقد الراجل

ربنا يوفقك يا فرعون

انــــــــــــــــــا حـــــــــــبــــــــــيــــــــــت يـــــــــــاجـــــــــمـــــــــاعــــــــــــــه Cuddling

more_horiz
ههههههههههههههههههههههههههههه هو انت لمض و خلاص يا عمرو ما تسيب الجدع يحب يا عم

عبالك يا عم انت مخنوق ليه

عــــــــــــــــبــــــــــــــــــالي يـــــــــــــــــــــــــــارب

more_horiz
مبروك يا فرعون
و عقبال كل الى محبش
privacy_tip صلاحيات هذا المنتدى:
لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
power_settings_newقم بتسجيل الدخول للرد