حبيبتى مين
ا ميت أهلا وسهلا تفضــل اقعد على اي طرابيزة انت تحبهــا., بس شكلك أنت اول مرة تنورنــا..]خد بالك القعدة بمشاريب ...] ,اه صح بقلك ايه... أنت لازم تسجــل عندناعلشان تبقي حبيبنــا , بالزوق بالعافية هتسجــل ..ماتبصليش كده بقلك على الطلاق لتسجل يلا دووس هنا وسجل ولازم تشارك.كمـان.هينزلك خصم عالمشاريب لما تشارك معـانا
فريق الاداره
magic.......ابو تريكه
اضـغـط [URL="http://vvv3vvv.blogspot.com/"]هـنـا[/URL] لـدخـول فـى [URL="http://vvv3vvv.blogspot.com/"]عـالـم غـريـب[/URL]اضغط هنا لدخول فى عالم غريب

حبيبتى مين
ا ميت أهلا وسهلا تفضــل اقعد على اي طرابيزة انت تحبهــا., بس شكلك أنت اول مرة تنورنــا..]خد بالك القعدة بمشاريب ...] ,اه صح بقلك ايه... أنت لازم تسجــل عندناعلشان تبقي حبيبنــا , بالزوق بالعافية هتسجــل ..ماتبصليش كده بقلك على الطلاق لتسجل يلا دووس هنا وسجل ولازم تشارك.كمـان.هينزلك خصم عالمشاريب لما تشارك معـانا
فريق الاداره
magic.......ابو تريكه
اضـغـط [URL="http://vvv3vvv.blogspot.com/"]هـنـا[/URL] لـدخـول فـى [URL="http://vvv3vvv.blogspot.com/"]عـالـم غـريـب[/URL]اضغط هنا لدخول فى عالم غريب

حبيبتى مين
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

دخول

descriptionازااااااى ترفع ضغط اى بنت!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Emptyازااااااى ترفع ضغط اى بنت!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

more_horiz
كيف يرفع الولد ضغط دم البنت؟؟؟

العملية فى منتهى السهولة و سيتم عرضها من خلال عدة مواقف متتالية و الله المعين وربنا يقدرنا على بنات حواء..

1- اذا كنت ماشفتهاش من زمان وقابلتها صدفة وبتسألك انت عامل ايه ازى احوالك ؟
ترد بمنتهى السماجة ...انتى مش شايفانى فرحان وسعيد انى قابلتك ااقوم ارقصلك يعنى؟
2- ولما ترد وتقول خلاص انا اسفة
ترد وتقول شىء طبيعى
3- لو كنت ماشى فى الشارع وعدت قدامك واحدة حلوة طبعا من الزوق والادب انك تعاكسها بمنتهى الغتاتة او على الاقل ترش عليها ميه !!
4- لو كنت فى عربيتك وعدى من جنبك عربية وفيها بنت حلوة افضل باصص لها ومتنح ولما تسألك انت بتبصلى كده ليه شد على الرابع ونفضلها.......
5- لو اتصلت بواحد والنمرة غلط وردت عليك واحدة وقالتلك النمرة غلط من الطبيعى جدا انك ترد عليها وتقولها معلش اصل صوتك شبه صوت حسنى بالظبط.
6- لو ماشى مع بنت جميلة جدا وبتسألك عن رايك فى شكلها قولها
هايلة يا حياتى بس لو فيه منك على حريمى !!!!!
( اللى مش فاهم يسالنى )
7- لو عايز تغتت اكتر واكتر على اى بنت فى الشارع وقف اى واحدة واسالها الساعة كام هتقولك مثلا : الساعة 4.30
بص فى ساعتك وقولها تمام الساعة بتاعتك مظبوطة!!!!!
8- لو راكب عربية نقل (مقطورة) وعدت قدامك بنت فمن الجنتلة انك تيجى جنبها وتزمر على اخرك.....
9- لو نفسك تمشى مع بنت عندك فى الكليه وكانت جاية تطلب منك حاجة للمرة الاولى فى حياتها ( والطريقة مجربة وجابت مفعول ) .....
هتنادى عليك........
- احمد .... ممكن لو سمحت......
- بصلها و اضحك فى وشها وبعدين دير وشك ونفضلها خالص ولا كانك شفتها قبل كده......
طبعا و شها هيبقى احمررررررر لكنها بعد كده هتروح تشتكيك لزميلاتها وتقول عليك انك ولد تنك وماعندكش دم ولا ذوق....
و فأجاة روح كلمها عادى وقولها كنتى عايزه ايه ولا كأن حاجة حصلت......
هتحتار فيك وتعجب بيك.... ويمكن تحبك..... !!!
10- لو انت فى محل ودخلت بعديك بنت طبعا من الزوق انك تقول للبياع خلص الانسة الاول ........
و البياع لسة بيجيبلها الحاجة قوله : ماتخلصنى بقالى ساعة قدامك و بعدين انا جى قبل الانسه !
( طبعا اعمل حسابك ان الراجل هيضربك باى حاجة فى ايده )
11- لو انت مع بنت وهتركبوا تاكسى وغيران عليها وخايف للسواق يقعد يبصلها فى المراية
طبعا اتصرف على الفور وقعدها جنبه واقعد انت ورا !!!!!!
12- لو انت مصاحب بنت جادعة قوى وبتقف معاك فى كل المواقف المنيلة اللى بتحصلك واخر موقف انك نايم على السرير بعد ما انضربت من شوية رجالة كانوا بيعاكسوها وانت عملت فيها احمد عرابى ....
امسك ايديها برومانسية وبص فى عنيها لو لابسة نضارة ماتبصش وقولها: انا مش عارف ارد جمايلك دى كلها ازاى لما رسبت السنة اللى فاتت وقفتى جنبى... ولما اتثبت واتسرقت هدومى وفلوسى وقفتى جنبى .. ولما ابويا مات وقفتى جنبى ......
مش عارف ليه يا حياتى حاسس انك فقر و نحس عليا !!!!!!!!
13- لو خطيبتك كانت فى رحلة و ورتك صورة متصوراها جنب قفص القرود وبتسالك عن رايك فى الصورة الجنان دى؟؟؟
قولها: هو انتى مين فيهم!!!!!!!!
14- لو كنت ماشى مع بنت سامرة وكانت لابسة فستان احمر و قالتلك دلعنى....
قولها : يا فحم مولع..!!!
15- لو كنت ماشى مع بنت و شفت شاب بيبوس ايد حبيبته (رومانسية طبعا.. وولد جنتل اوى يعنى) و بتقولك ماتبقى تعمل زيه
رد عليها و قولها : واعمل زيه ازاى وانا ماعرفش البنت اللى بيمشى معاها!!!!!!
16- لو بتسألك فى غيرة ( انا عرفت انك ماشى مع بنت تانية غيرى اسمها دعاء و شاقرة) رد وقول لا والله انا ماشى مع بنت خمرية و اسمها ساره!!!!!!!
17- لو قالتلك اى بنت مش بزمتك انا مالية عليك حياتك
قولها: ايوة بس لو ماكنتش عرفتك كانت محفظتى هتفضل مليانة

اعملوا بيها وهتقعدوا تتدعولي او ....

descriptionازااااااى ترفع ضغط اى بنت!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Emptyرد: ازااااااى ترفع ضغط اى بنت!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

more_horiz
ههههههههههههههههههههههههههههههه

كويس يابنت اخويا علمتينى

استعدى بقا

descriptionازااااااى ترفع ضغط اى بنت!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Emptyرد: ازااااااى ترفع ضغط اى بنت!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

more_horiz
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

لالالالالالالالالا مش هستعد

more_horiz
ههههههههههههههههههههههههههههههه
ازااااااى ترفع ضغط اى بنت!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ward-9

more_horiz
ههههههههه
بجد حاجات ترفع الضغط اوى

more_horiz

من الواضح انك متعلمة على ايد استاذ الرخامة الاول فى مصر

أ / مصطفى الفقى

الشهير بـ/ابو تريكة

حبيبى والله يامان

وانت عارف كدا كويس

على العموم الموضوع غاية فى الروعة والحاجات دى مش ترفع الضغط وبس

لا دى كمان ممكن تجيب شلل

سلمت يداكى

more_horiz
وايه بقى الى مصبرها على الغتت ده

دى تمسحه من حياتها واول ما تشوفه يجيلها حالة زهيمر

موضوع حلو قوى علشان انا اصلا مريضه بالضغط المنخفض

more_horiz
ههههههههههههههههههههههههههههههههههه
هههههههههههههههههههههههه

على فكره مصطفى مش رخم اوى كداااااااا

بتهيئلى ياعنى,مرسى للردوتكم

more_horiz
[b]ههههههههههههههههههههههههههه
حاجة ترفع الضغط وتحرق الدم كمان
شكرا ليكى ياقمر

more_horiz
ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

ربنا يخليكى,,,,برغم انى بنت بس متاكده ان دااا عمره ما هيحصل معايااااا

لانى اناا اساسا ممكن اعمل كدااااااااااا

وانا بنت اهووووووووو

بس انا عند راى ان كيدهن عظييييييييييييييييييييييم

الحجات دى بتضايق اة وتموت اةةةةةة بس احنا بنعرف نرد كوييييييس اوووووووووووووووووووووووووى

هههههههههههههههههههههههههههههههههههه
privacy_tip صلاحيات هذا المنتدى:
لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
power_settings_newقم بتسجيل الدخول للرد