حبيبتى مين
ا ميت أهلا وسهلا تفضــل اقعد على اي طرابيزة انت تحبهــا., بس شكلك أنت اول مرة تنورنــا..]خد بالك القعدة بمشاريب ...] ,اه صح بقلك ايه... أنت لازم تسجــل عندناعلشان تبقي حبيبنــا , بالزوق بالعافية هتسجــل ..ماتبصليش كده بقلك على الطلاق لتسجل يلا دووس هنا وسجل ولازم تشارك.كمـان.هينزلك خصم عالمشاريب لما تشارك معـانا
فريق الاداره
magic.......ابو تريكه
اضـغـط [URL="http://vvv3vvv.blogspot.com/"]هـنـا[/URL] لـدخـول فـى [URL="http://vvv3vvv.blogspot.com/"]عـالـم غـريـب[/URL]اضغط هنا لدخول فى عالم غريب

حبيبتى مين
ا ميت أهلا وسهلا تفضــل اقعد على اي طرابيزة انت تحبهــا., بس شكلك أنت اول مرة تنورنــا..]خد بالك القعدة بمشاريب ...] ,اه صح بقلك ايه... أنت لازم تسجــل عندناعلشان تبقي حبيبنــا , بالزوق بالعافية هتسجــل ..ماتبصليش كده بقلك على الطلاق لتسجل يلا دووس هنا وسجل ولازم تشارك.كمـان.هينزلك خصم عالمشاريب لما تشارك معـانا
فريق الاداره
magic.......ابو تريكه
اضـغـط [URL="http://vvv3vvv.blogspot.com/"]هـنـا[/URL] لـدخـول فـى [URL="http://vvv3vvv.blogspot.com/"]عـالـم غـريـب[/URL]اضغط هنا لدخول فى عالم غريب

حبيبتى مين
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

دخول

description كل واحد يحط للي بعديه وظيفة((بدون زعل ))  Empty كل واحد يحط للي بعديه وظيفة((بدون زعل ))

more_horiz
مساء الفل والورد على احلى ناس في المنتدى
تقريبا اللعبة واضحة من اسمها

اللعبه كانت فى المنتدى قبل كده بس مش عارفه الموضوع راح فين علشان كده حبيبت ارجعها ونلعب كلنا ياااااااااااارب تعجبكم

إن كل واحد يحط للي بعديه وظيفة((بدون زعل ))

انا هبدا :

الي بعدي امممممممممممممممم
مثلا نقول
عميد كليه

description كل واحد يحط للي بعديه وظيفة((بدون زعل ))  Emptyرد: كل واحد يحط للي بعديه وظيفة((بدون زعل ))

more_horiz
هههههههههههههههههه

والله نفسي
شوية شوية طالعين السلم

تسلمي يا رووووءة

اللي بعدي دكتور في اعصاب الدماغ

description كل واحد يحط للي بعديه وظيفة((بدون زعل ))  Emptyرد: كل واحد يحط للي بعديه وظيفة((بدون زعل ))

more_horiz
هههههههههههههههه
هاي لعبتي الاعصاب يا اختي
هههههههههههه
الي بعدي راح يكون
مممممممممممممم
طبيب عام

more_horiz
من رابع المستحيلات

هههههههههههههه
طبيب عام ليه

طيب اللى بعدى بقى
هيكون فى يوم من الايام
مدير منتدى حبيبتى مين

more_horiz
بعيد الشر عن مصطفى

ماحدا بتمنى هيك شي

اللي بعدي

مراسل للجزيرة

more_horiz
حراااااااااااااااااااااااااااام ول
الي بعدي ان شاء الله الوظيفه الي باله ما راح احددها بس احكيلي ايش هي اوك

more_horiz
انا كيت
انا نفسي اكون مهندسة كمبيوتر قد الدنيا اللهم امين يااااااااااااارب
اللي بعدي بقي
اممممممممممممم
راح يكون " مهندس ديكور"

more_horiz
همس الياسمين كتب:
بعيد الشر عن مصطفى

ماحدا بتمنى هيك شي

اللي بعدي

مراسل للجزيرة

يمة بجد انا قصدى حاجة على درش
وربنا يخليه لينا دايما
متفهموش قصدى غلط اوكى
قصدى انه يكون تبع قريق ادارة المنتدى

more_horiz

انا بقى كدا اعرف وظيفتي اية دلوقتي

راحت الوظيفة ياخسارة

هههههههههههههه

على كل حال ال بعدي اتمنى ان ربنا يكرنة بالوظيفة ال يتمناها

ان شاء الله

more_horiz
ياجماعه عادى ويارب نشوفك مدير معانا وى فريق الاداره ياعموره انشالله

واوك يابيدو يابتاع الفروله بالحق الراجل بتاع الروله سلم عليك

النهارده

الى بعدى صحفى

more_horiz
لا يارب متكنش هى دى وظيفتى فى المستقبل
الى بعدى يكون
هختار الوظيفة الى انا بتمنى اكون هيه
ويكون دكتور نساء وتوليد

more_horiz
لالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالا
طالبه

الى بعدى

محاسب

more_horiz
حلو والله
الي بعدي مطرب
privacy_tip صلاحيات هذا المنتدى:
لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
power_settings_newقم بتسجيل الدخول للرد