حبيبتى مين
ا ميت أهلا وسهلا تفضــل اقعد على اي طرابيزة انت تحبهــا., بس شكلك أنت اول مرة تنورنــا..]خد بالك القعدة بمشاريب ...] ,اه صح بقلك ايه... أنت لازم تسجــل عندناعلشان تبقي حبيبنــا , بالزوق بالعافية هتسجــل ..ماتبصليش كده بقلك على الطلاق لتسجل يلا دووس هنا وسجل ولازم تشارك.كمـان.هينزلك خصم عالمشاريب لما تشارك معـانا
فريق الاداره
magic.......ابو تريكه
اضـغـط [URL="http://vvv3vvv.blogspot.com/"]هـنـا[/URL] لـدخـول فـى [URL="http://vvv3vvv.blogspot.com/"]عـالـم غـريـب[/URL]اضغط هنا لدخول فى عالم غريب

حبيبتى مين
ا ميت أهلا وسهلا تفضــل اقعد على اي طرابيزة انت تحبهــا., بس شكلك أنت اول مرة تنورنــا..]خد بالك القعدة بمشاريب ...] ,اه صح بقلك ايه... أنت لازم تسجــل عندناعلشان تبقي حبيبنــا , بالزوق بالعافية هتسجــل ..ماتبصليش كده بقلك على الطلاق لتسجل يلا دووس هنا وسجل ولازم تشارك.كمـان.هينزلك خصم عالمشاريب لما تشارك معـانا
فريق الاداره
magic.......ابو تريكه
اضـغـط [URL="http://vvv3vvv.blogspot.com/"]هـنـا[/URL] لـدخـول فـى [URL="http://vvv3vvv.blogspot.com/"]عـالـم غـريـب[/URL]اضغط هنا لدخول فى عالم غريب

حبيبتى مين
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

دخول

descriptionتـيـجـي نـلـعـب رومـــــــــــيو و جـــــــــــــــوليت؟؟ Emptyتـيـجـي نـلـعـب رومـــــــــــيو و جـــــــــــــــوليت؟؟

more_horiz
تـيـجـي نـلـعـب رومـــــــــــيو و جـــــــــــــــوليت؟؟

تيجي نلعب روميو و جولييت أنا أقول بحبك و انتي كمان تقولي, انا أقول يا روحي و انتي كمان تقولي يا روحي, انا اتنهد و أبص للسما و انتي تقولي بتبص على ايه يا منيل القمر مش موجود فأقولك لإنه نزل يقعد جنبي فتبتسمي تلك الابتسامة الحمراء (لإنك أهلاوية) و تميلي برأسك و تلامس قطعة من وجهك كتفي فتظهر لي تلك المنطقة الوسطى من رأسك التي تقول باحتمالية وصولك لمرحلة الصلع المبكر فأبكي بداخلي على حظي المهبب فتسأليني لماذا أبكي يا نور العين؟ فألملم نفسي بسرعة و أقسم باغلظ الايمان بالإله رع و بعزة آمون بأن دموعي فتحت باب عيوني و نزلت عندما تخيلت أنه قد تكون بيننا لحظة فراق!
فتصدقي كلامي زي الهبلة و تقسمي بعزة اللات وهبل بأنك في حضني باقية وتستغليها فرصة و تلقي بنفسك بين يدي و تضعي وجهك على كتفي و تحاولي باستماتة أن تلامسي شفتاي, فتحمل الرياح إلى أنفي بعض من رائحة عرقك الذي تساقط من كتر اللف و الدوران على شقة تلمنا فأصرخ في نفسي و أقول يارب! فتسمعها أذنك اللعينه و تسأليني ما بك يا حبيب قلبي؟ فأكذب للمرة الميون و أقسم بجمال أفروديت أنني أشكر الرب على وجودك بجواري.. فتستغليها فرصة و تزيدي من التصاقك بي و تسعي بجهد أكبر نحو شفتاي لتقبليها فأشعر بالبرد يقرص جسدي مع أني أعلم من أصدقائي ذوي الخبرة أن للبوسة مفعول السحر في الجسم و كأنك أخدت دش ساخن في عز البرد؟ فأحاول أن أصل بيدي إلى خدي لألطم و أندب فتسأليني بكل الرقة المصطنعة ماذا تفعل يا روح قلبي؟
فأخدعك للمرة المليون و أقسم بعظمة آلهة جبال الألب أني أريد أن أرفع يدي تضرعاً للرب بأن يحفظك لي و أن يديم شفاهك نعمة و يحفظها من الزوال! فتبتسمي ابتسامة مثل ابتسامة يوسف داوود في مسلسلاته و أفلامه! فأكره نفسي أكثر و أقرر أن أنتقل إلى الجزء الثاني من الخطه و أسألك بكل براءة و ألح في السؤال و أتمادى في التمثيل.. تيجي نلعب روميو و جولييت أنا أقول مستحيل أعيش من غيرك و انتي تقولي و انا كمان, انا أقول حياتي من غيرك عذاب و انتي تقولي نار جهنم يا حبيبي, انا اقول مستحيل حد يفرق بينّا يا حياتي و انتي تقولي طبعاً يا منية القلب, و أظل استعبط فيها و أتمادى و كإني يوسف بك وهبي على خشبه المسرح حتى استدركك لتلك اللحظه التي تعلني فيها رغبتك في الموت إذا حدث و افترقنا عن بعض أو تلك اللحظة التي تعلني فيها قرارك بالانتحار لان حياتنا معاً لن تكتمل و تهمسي في اذني و تقولي " تيجي يا حبيبي نلعب روميو و جوليت.. انا اقولك تعالي ننتحر لانهم حيفرقونا عن بعض و انتي تقولي و ماله يا روحي ننتحر و نقابل بعض في الاخرة, انا اقولك اختاري لنا طريقة للانتحار و انتي تقولي مافيش غير سم الفيران يا حياتي" فأوافق فورا على رغباتك و اخرج من جيبي الشمال كيس السم فتسأليني بكل براءة انت كنت عامل حسابك و اللا ايه؟ فأكذب عليكي للمرة المليون وواحد و أقسم برحمة أوزوريس و جسده المبعثر في كل مكان أني اشتريت السم من أجل فار معذبني في حياتي لم تفلح معه المصيده و لا حتى شبشب الحمام! فتصدقيني بكل بساطة وتبتسمي و تقبليني و تتبرعي بأن تشربي السم قبلي فأتظاهر بالامتناع و الرفض, فتصممي و تصممي فأبادر بالموافقة و أنا آخذ بعض من ريقي لأضعه تحت عيني ليعطي احساس البكاء فترفعي يدك بالسم ثم تترددي و تنظري إليّ و تقولي أحبك..
فأزيد من بكائي المصطنع و أقتل الشفقة بداخلي و أرد بكل هبل و أنا كمان يا حبيبتي!
فتشربي السم سريعاً و ينكسر كوب السم الذي بيدي بفعل فاعل و ألطم أمامك على حظي العثر و أقسم كذباً أنني سأنتحر و ألحق بك غداً أو بعد غد فتبتسمي و تقولي ضحكت عليا يابن"........."
فأقسم صدقاً لأول مرة في حياتي أنني لن أمشي في جنازتك و لن أزور أمك..
فقط سوف أذهب لكي أتف على قبرك!
و آدي جزات البنات اللي بتمشي مع الصبيان مشي بطال..

الموضوع للهزار مش اكتر اوعو حد يفهمنى غلط

descriptionتـيـجـي نـلـعـب رومـــــــــــيو و جـــــــــــــــوليت؟؟ Emptyرد: تـيـجـي نـلـعـب رومـــــــــــيو و جـــــــــــــــوليت؟؟

more_horiz
هههههههههههههههههههههه
هههههههههههههههههههههههه
ههههههههههههههههههههههههههه

يخرب مطنك
جامده جامده جامده
يالهوى عليك

descriptionتـيـجـي نـلـعـب رومـــــــــــيو و جـــــــــــــــوليت؟؟ Emptyرد: تـيـجـي نـلـعـب رومـــــــــــيو و جـــــــــــــــوليت؟؟

more_horiz
هههههههههههههههههههههه

اجمد لعبه شفتها

وياريت الجزء التانى لو فيه

more_horiz
هههههههههههههههه
احسن

more_horiz
هههههههههههههههههههههههههه

بقى قديم سم الفران ده

و بعدين مبيعمل مفعول

دى بيجيب تسمم بس

أحنا عيزين حاجه تجيب من الأخر

more_horiz
هههههههههههههههههههههه

جامد مووووووووووت

more_horiz
جامدة جدا

more_horiz
الموضوع جامد موت
بس ياريت هو الى كان خد السم

عشان كل الرجالة اشرار

more_horiz

ههههههههههههههههههههههه

والله انت اكبر مشكلة شوفتها

اية يابني دة

هههههههههههه

اوعاكو يا حبايبي حد يلعب اللعبة دي

الواد تريكا دة عايز يوديكو في داهيا انا عارف

ويقعد في الدنيا لوحدو -- عارفة بيحب القعدة لوحود

هههههههههه

more_horiz
بحب يا روميو
قصدى يا تريكة
بس جامدة يا واد
ولا انت بتقول فتبتسم الابتسامة الحمراء علشان اهلوية
تعال يا عم بوفن شوف اية الحكاية
لو بوفن شاف الابتسامة الحمرا دى مش هرد ع الموضوع

more_horiz
منورين ياجماعه

تشرفت بمرركو
privacy_tip صلاحيات هذا المنتدى:
لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
power_settings_newقم بتسجيل الدخول للرد