حبيبتى مين
ا ميت أهلا وسهلا تفضــل اقعد على اي طرابيزة انت تحبهــا., بس شكلك أنت اول مرة تنورنــا..]خد بالك القعدة بمشاريب ...] ,اه صح بقلك ايه... أنت لازم تسجــل عندناعلشان تبقي حبيبنــا , بالزوق بالعافية هتسجــل ..ماتبصليش كده بقلك على الطلاق لتسجل يلا دووس هنا وسجل ولازم تشارك.كمـان.هينزلك خصم عالمشاريب لما تشارك معـانا
فريق الاداره
magic.......ابو تريكه
اضـغـط [URL="http://vvv3vvv.blogspot.com/"]هـنـا[/URL] لـدخـول فـى [URL="http://vvv3vvv.blogspot.com/"]عـالـم غـريـب[/URL]اضغط هنا لدخول فى عالم غريب

حبيبتى مين
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

دخول

descriptionالدخول للمجانين فقط,,,والعاقلين لأ اوك Emptyالدخول للمجانين فقط,,,والعاقلين لأ اوك

more_horiz

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته..

الموضوع باين من عنوانه..

هذا موضوع خاص بالمجانين بس

يعني اللي يحس حالة فيه شوية جنون يدخل

أول شي

احلف يمين بالله انك تسجل اسمك بالرد .. ا ذا قريت الموضووووع..

قووووول والله اسجله...

قول مرة ثانية..

والله العظيم اسجله ..

خليك وافي مع ربك وسجل اسمك؟

لأنك حلفت...

اوكي.. ؟

ودي اسألك سؤال ...!

ليه دخلت ..؟

انت مجنون ...؟!

اكيد ولو عاقل .. ما كان دخلت ..صح؟

طيب ... عارف ايه الموضوع ..

انزل وراي

انزل

اقول

انزل

دوختك؟؟؟

تعبت

خلاص رح اقولك

ايه الموضوع

بصرااااحة

الموضوع وما فيه

اني حبيت اعرف كم مجنون عندنا في المنتدى .. .

عشان ناوى افتح عيادة نفسية ... لمعالجة المجانين

وكل واحد سجل عندنا اكيد صار له موعد فى مستشفى المجانين

وعن قريب انشاء الله

ملاحظة:

يا ويلك من ربك إذا حلفت إنك بتسجل اسمك وما سجلته
الدخول للمجانين فقط,,,والعاقلين لأ اوك 964020684

descriptionالدخول للمجانين فقط,,,والعاقلين لأ اوك Emptyرد: الدخول للمجانين فقط,,,والعاقلين لأ اوك

more_horiz
مهندس/علاء سعد

descriptionالدخول للمجانين فقط,,,والعاقلين لأ اوك Emptyرد: الدخول للمجانين فقط,,,والعاقلين لأ اوك

more_horiz
هههههههههههههه

جارةالقمر

more_horiz
هههههههههههههههههههههههههههههههه
والله مش حد عاوز عياده غير صاحب المنتدى
ههههههههههههههههههههههه
سورى يا ماجيك اصل ده الجنان بعينه

MOON 2030

عدل سابقا من قبل moon2030 في الخميس أبريل 23, 2009 10:41 am عدل 1 مرات

more_horiz

انا فعلا مجنون
مجنون بالمنتدى والاعضاء

الجنون فنون

ايهم ادق
الفنون جنون
ام الجنون فنون
وانا بحيكم على شجعتكم

لان فى مجانين دخلو ومسجلوش

ههههههههه

farao
محبكم ماجيك

more_horiz
هههههههههههههههههه

انتى خوفتى

يا

قمر 2030

كدة عين العقل

أنا من ذبت في نغمات شعري ....... فذابت من تناغمها القلوبُ.

وطفت بباب أبيـــاتٍ عـــــذارى ....... فبي عرفت أماكنَها الدروبُ.

أنا بين السطور قضيت عمري ...... وليــلي منــبرٌ وأنا الـخـطـيب ُ.

more_horiz
ههههههههههههههه والله سورى يعنى واضح انك انتة الى محتاج الدكتور النفسانى يا ماجك سورى بس دى الحقيقة يعنى ههههههههههههههههههههه انا بهزر بجد المقالب الى انتة بتعملها جامدة طحن

more_horiz
اوكى ياماجيك انا اول زبون بس يارب تطلع دكتور شاطر ولو انى واثق من دا اوى
اخوك مصطفى ابو تريكه

more_horiz
ايه يا ماجيك الجنان ده ولو ان دا العادى بتاعنا

more_horiz
الدكتور النفساني و صل هطلع فيكوا شغل الخدمه الاجتماعيه والمصحف و هبدا بفاصل شحن ده الي عاملي فيها مجنون و بعدين الادمن و بعت اجيب بقيت الدكاتره من كفر الشيخ

more_horiz
والله العيادة نورت يا جماعه

اهلا بيكم وسط اخوتكم المجناين

بس والله الواحد زعلن المنتدى طلع كلو مجانين

ايه راكيم نسمى المنتدى مندي المجانين

أنا من ذبت في نغمات شعري ....... فذابت من تناغمها القلوبُ.

وطفت بباب أبيـــاتٍ عـــــذارى ....... فبي عرفت أماكنَها الدروبُ.

أنا بين السطور قضيت عمري ...... وليــلي منــبرٌ وأنا الـخـطـيب ُ.

more_horiz
لا يا ماجيكو نسميه
يلا نغير المود
ايه رايكم فى الاسم ده

more_horiz
انا دخلت حبا للفضول فقط

ومعنى كده انا مش مجنون انا عاقل لانى حاولت استفاد من الكلام اللى ممكن يكون مكتوب

ما تعملش حسابى يا بدل

more_horiz
ههههههههههههههه

رانيا

more_horiz
ايه يا ماجيك فيه حد الحاله جتله ولا ايه ؟ انا جيت تاني اهوه , انا الدكتور هههههههههههههه مجنون بقه لازم اعمل فيها دكتور

more_horiz
هههههههههههههههههههههههههه حتة مقلب يا ماجيك ماشى ماشى

يالا احجزلى ميعاد عندك وابقى قولى امته اصلى محتاجه اتعالج

more_horiz
انا كنت بزور الدكتور هههههههههه

more_horiz
نورتى العيادة يا ريتاج

متخدش منه فلوس يا ججوار

وانشاء الله دى هتكون اول حاله معنا
ههههههههه

more_horiz
معاك المجنونة اسماء

مقلب جامد اووى بس انا ممكن اكون دكتورة ومجنونة

ممكن انفعكم انا بدرس فلسفة

حلو اووى يا ماجيك

more_horiz
بيكهام
مجنون حبك

more_horiz
فنان ياماجيك
الله ينور

more_horiz
ايه الحلاوه دي شكلنا هناخد فلوووووووووووووس بي العبييييييط يا ريس

كل دول مجانين ياما انت كريم يا رب :]

دكتور المجانين

المجنون الكبير :]

more_horiz
جرا ايه يا اسماء انا في خدمه اجتماعيه و بدرس الحالات النفسه احنا هنقطع علي بعض ولا ايه يا عم ماجيك افتحلها عياده بعيد عن عيادتي يا اما تخليها شريكه بس فتره الضهر دي

more_horiz
ههههههههههههههههههههه
جامده الفكره وانا مجنون بحبك يامجك
بس العياده دى مش فى بتنه برده
ولا ايه

more_horiz
استانونييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييى فى مجنون كمان اهوه
والله لو ما خدتونى معاكو لأموت نفسى وأنتحر من فوق اى عشه وأجيب للمنتدى نصيبه
أه دى أنا مجنون وأعملها
هاه ادخل وأكشف وأتعالج من سكات ولا ايه
مستنى الرد بسرعه اصل احاله شكلها هاتيجى اهه