حبيبتى مين
ا ميت أهلا وسهلا تفضــل اقعد على اي طرابيزة انت تحبهــا., بس شكلك أنت اول مرة تنورنــا..]خد بالك القعدة بمشاريب ...] ,اه صح بقلك ايه... أنت لازم تسجــل عندناعلشان تبقي حبيبنــا , بالزوق بالعافية هتسجــل ..ماتبصليش كده بقلك على الطلاق لتسجل يلا دووس هنا وسجل ولازم تشارك.كمـان.هينزلك خصم عالمشاريب لما تشارك معـانا
فريق الاداره
magic.......ابو تريكه
اضـغـط [URL="http://vvv3vvv.blogspot.com/"]هـنـا[/URL] لـدخـول فـى [URL="http://vvv3vvv.blogspot.com/"]عـالـم غـريـب[/URL]اضغط هنا لدخول فى عالم غريب

حبيبتى مين
ا ميت أهلا وسهلا تفضــل اقعد على اي طرابيزة انت تحبهــا., بس شكلك أنت اول مرة تنورنــا..]خد بالك القعدة بمشاريب ...] ,اه صح بقلك ايه... أنت لازم تسجــل عندناعلشان تبقي حبيبنــا , بالزوق بالعافية هتسجــل ..ماتبصليش كده بقلك على الطلاق لتسجل يلا دووس هنا وسجل ولازم تشارك.كمـان.هينزلك خصم عالمشاريب لما تشارك معـانا
فريق الاداره
magic.......ابو تريكه
اضـغـط [URL="http://vvv3vvv.blogspot.com/"]هـنـا[/URL] لـدخـول فـى [URL="http://vvv3vvv.blogspot.com/"]عـالـم غـريـب[/URL]اضغط هنا لدخول فى عالم غريب

حبيبتى مين
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

دخول

description قهوة شباب المنتدى - شاي قهوة نسكافيه كابتشينو سحلب حاجة ساقعة - بس مفيش شيييييشة!!!!  Empty قهوة شباب المنتدى - شاي قهوة نسكافيه كابتشينو سحلب حاجة ساقعة - بس مفيش شيييييشة!!!!

more_horiz
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته شباب منتدى حبيبتي مين

بصراحة بقى ومن غير مقدمات او مجاملات انا زهقت منكم جدا ومن تفرقكم اللى حاصل ده وقلت لازم كلنا يبقى لينا مكان يجمعنا كلنا نتكلم فيه وندردش فيه زي ماحنا عايزين

انا عارفه ان عددنا كلنا ممكن يتعد على صوابع الايدين وما يزيدش عن كده كاعضاء نشطين يعني بس حتى لو اتنين متجمعين فى مكان احسن من ما يكونوا متفرقين

دلوقتي احنا فيه حاجات كتيييييير جدا محتاجين نتكلم فيها مع بعض

زي مثلا الترتيب لنزول درس يوسف الصحابي ولو حد ساكن قريب من حد يروحوا مع بعض

وكمان اكيييييييد كل واحد فينا عنده مشاكل وعنده هموم وعنده امال واحلام فى المستقبل ونفسه يحكي ويدردش ويلاقي حد ياخد رأيه فيها ويكون دماغهم زي بعض واعتقد مفيش مكان ولا ناس احسن من هنا عشان نحكي ونفضفض مع بعض

بجد يا جماعة انا فاتحه التوبيك ده عشان كلنا نبقى ايد واحدة وما نبقاش متفرقين التفرق الغريب اللى احنا فيه ده

يعني مثلا حبيبي درش((شاعر الحرية)) كنت داخل انا وهو انتخابات فى المنتدى ده ما نلاقيش صوت رجااااااااااالي واحد فى الترشيحات كلها ده يبقى اسمع ايه ده بذمتكم

دلوقتي اول حاجة هنعملها ان احنا كلنا نتعرف على بعض معرفة كاملة

يعني كل واحد عايز يقعد على القهوة لازم يقول اسمه وسنه ومجال شغله او دراسته وكمان اهلاوي ولا زملكاوي

وانا عايز فى خلال يوم ولا اتنين نكون على الاقل عشر اعضاء متجمعين هنا عشان تبدأ رحلة الوحدة اللى انا بحلم بيها بينا لاننا محتاجينها فعلا عشان نحس بجو الصحبة الصالحة الحقيقي

وانا هكون اول واحده يعرف بنفسه باذن الله

الاسم:اسراء النجدي

السن: 20 سنه
دراستي: الفرقة الرابعه كليه تربية نوعيه " حاسب الي"

الفريق الرياضي: بشجع اللعبة الحلوة
((رغم اني عضو فى الاهلي بس زهقت من التعصب للكورة))

مستنيكم كلكم يا احلى أخوة فى الله

---------------------------------------------

زباين القهوة لغاية دلوقتي

قهوة شباب المنتدى - شاي قهوة نسكافيه كابتشينو سحلب حاجة ساقعة - بس مفيش شيييييشة!!!!  At--
 قهوة شباب المنتدى - شاي قهوة نسكافيه كابتشينو سحلب حاجة ساقعة - بس مفيش شيييييشة!!!!  Frh--

1-همس الياسمين
2- fulla
3- dragon
4- ابوتريكة
5- روان
6- عبدو
7 - ضي القمر
8 - بوسي وبس
9- فتاه الرحمان

ميـــــــــــــــــــــــــــــــــــن تاني ناااااااااااااااوي ينضم لينا
احنا معندناش مانع تنورنا وياريت تعجبكم الفكرة

description قهوة شباب المنتدى - شاي قهوة نسكافيه كابتشينو سحلب حاجة ساقعة - بس مفيش شيييييشة!!!!  Emptyرد: قهوة شباب المنتدى - شاي قهوة نسكافيه كابتشينو سحلب حاجة ساقعة - بس مفيش شيييييشة!!!!

more_horiz
زى الفل ياجميل لى عوده مره اخرى نشيش بقا

description قهوة شباب المنتدى - شاي قهوة نسكافيه كابتشينو سحلب حاجة ساقعة - بس مفيش شيييييشة!!!!  Emptyرد: قهوة شباب المنتدى - شاي قهوة نسكافيه كابتشينو سحلب حاجة ساقعة - بس مفيش شيييييشة!!!!

more_horiz
فكره رائعه جدا يا سوسو

ولى عوده مــــــــره اخرى

قهوة شباب المنتدى - شاي قهوة نسكافيه كابتشينو سحلب حاجة ساقعة - بس مفيش شيييييشة!!!!  410659

more_horiz
اكيد منورة يا قلبي

ولينا عودة اخرى

more_horiz

ايوة كدا

خليها تحلو

اهو دة ال كان ناقص

القهوة واللمة الحلوة ههههههههههههههههه

مع اني مبقعدش على قهاوي

لاكن نقعد هنا بقى وامرنا لله

تلسمي على الدعوة يااسراء

more_horiz
فكرة حلوة اوي يا اسرا ء
واحب اكون معاكو
علي القهوة
وحساب المشروبات
كله عندي

more_horiz
2 شاى والسكر بره
1 رز باللبن

انا محمد فتحى سعد
السن-19
طالب بكليه حقوق
بشجع الاهلى

more_horiz
ممكن واحد سحلب فاتله

تسلم أيدك يا اسراء انا عجبتنى أوى الفكره بتعتك

و دلوقتى انا هعرفك على نفسى

أنا رانيا
من الاسكندريه
و مشيه فى 19 سنه
و دخله 3 ثانوى تجاره
و مليش فى الكوره خالص خالص

أى خدمه يا قمر
و تسلم أيدك مره تانيه على التوبك

more_horiz
تسلموا يا احلي اعضاء
وكل طالباتكم اوامر
ونورتوني
مين تاني ناوي ينضم لينا

more_horiz
فكره حلوه جدا يا إسراء

تسلمى معاكى

أسماء

من الأسماعيليه

20 سنه

الفرقه الرابعه كليه آداب "فلسفه"

وبشجع الأسماعيلى

more_horiz
نورتي القهوة ياسمسم
اؤؤؤمريني الحساب كله علي المحل
يللا عيشي

more_horiz
بجد فكره حلوه جدا

ممكن اعرفكم بنفسى
انا /جهاد
السن/16
الراسه/ بدرس فى الازهرراح تانيه ثانوى
تاريخ الميلاد بالمره
1/3/1994
اسمحولى اكون معكو واكون اختكم الصغير ادلع عليكم زى مانا مدلعا فى بيتى الاولانىوده
بيتى الثانى ادلع برحتى اسمحولى

more_horiz
ياريت حد جديد يضملنا ارجوكم

more_horiz
الفكره جميله جدا يااسراء

وانتى خلتينى لاول مره فى حياتى اقعد على قهوه

بس محتاره اشرب ايه

اشرب على زوقك بقى

واحب اعرفك بنفسى
زينب احمد

كلية الدراسات الاسلاميه والعربيه

قسم لغه عربيه

الفرقه التانيه

بشجع الزمالك بالعند فى تريكه

ههههههههههههه لا اهلى احسن مانضرب

ومن المنوفيه

وعيد ميلادى 18/8/1991

بس كدا كفايه صدعتكوا

كل سنه وانتم طيبين

رمضان كريم

more_horiz
انا رح اشرب كاسة شاي بالياسمين

بعرفك

سلام من فلسطين

ماستر لغة عربية وادابها

15\11\1981

موظفة حاليا

ممممممممم شو كمان زكريني

اه بحب منتدى حبيبتي مين

وبحبك انتي يا ضي القمر

وهاتي كاسة الشاي بس ما رح ادفع خلي الحساب على..... الريس

ما انا ضيفة ولا ؟؟؟؟

more_horiz
يللا يا جيجي ياقمري
كله تحت امركونورتي ياحياتي
تؤؤمرينا بايه

هااااااااااااااا
مين تاني
امممممممممم
زينب بجد شرفتي قهوتنا
واحنا هنا مش زي اي قهوة
كله ايزي جدا والماشريب فور فري علشان رمضان بكرة

هموسة عن انتي قمري
ونورتيني
والشاي علي حسابي الشخصي كمان
لان ليكي معزة خاصه ياقمر
وانتي مش ضيفه انتي صاحبه مكان
قوليي للواد بلية علي المشاريب ياحياتي
ههههههههههههههههههههههه

more_horiz
حاجه ساقعه بيبسى
جمليه فكرتك يا ملاك
ياريت لو عندك كزوزه
ههههههههه
كان معاكم سعيد القاضى من المنوفيه

هواتى كورة القدم
بحب الاهلى ومش بحب الزمالك

بحب بلدى وبكرة الغربه
بحب محشى ورق العنب وبكرة اسرائيل وايييييييييييييه

more_horiz
بجد شكرا ياملاك وشكرا ياهمس
بجدانا بحبك اوى ونفيى تكون اصحابى اوك بجد انا بشكركم جدا وبشكر كل المنتدى الىضمنى معاكم
بجد انا فراحانه
وكل سنه وانتو طيبين ورمضان الجاى تكون بخير وصحه وسلامه
ويارب مانتفرق ابدا امين يارب

قهوة شباب المنتدى - شاي قهوة نسكافيه كابتشينو سحلب حاجة ساقعة - بس مفيش شيييييشة!!!!  Lovemooncc5b9591cf
 قهوة شباب المنتدى - شاي قهوة نسكافيه كابتشينو سحلب حاجة ساقعة - بس مفيش شيييييشة!!!!  410659

privacy_tip صلاحيات هذا المنتدى:
لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
power_settings_newقم بتسجيل الدخول للرد