حبيبتى مين
ا ميت أهلا وسهلا تفضــل اقعد على اي طرابيزة انت تحبهــا., بس شكلك أنت اول مرة تنورنــا..]خد بالك القعدة بمشاريب ...] ,اه صح بقلك ايه... أنت لازم تسجــل عندناعلشان تبقي حبيبنــا , بالزوق بالعافية هتسجــل ..ماتبصليش كده بقلك على الطلاق لتسجل يلا دووس هنا وسجل ولازم تشارك.كمـان.هينزلك خصم عالمشاريب لما تشارك معـانا
فريق الاداره
magic.......ابو تريكه
اضـغـط [URL="http://vvv3vvv.blogspot.com/"]هـنـا[/URL] لـدخـول فـى [URL="http://vvv3vvv.blogspot.com/"]عـالـم غـريـب[/URL]اضغط هنا لدخول فى عالم غريب
المواضيع الأخيرة
» خلاص هتبعد
من طرف ابو تريكه الأربعاء أبريل 27, 2016 3:01 pm

» ورجعنا تاني من جديد ميين معايا هنا
من طرف ابو تريكه الأربعاء أبريل 27, 2016 2:56 pm

» تنويه من منتدى حبيبتي مين\\هموووووووسة
من طرف نغم السبت مايو 02, 2015 8:04 am

» رحلة وادى الريان فقط 135 ج مع إيجيبت سول ترافيل
من طرف egyptsol الثلاثاء ديسمبر 02, 2014 9:08 am

» اللواء محسن الفحام يكتب : الهجره الغير شرعيه رحلات بين الياس والرجاء
من طرف ميرو الثلاثاء يوليو 29, 2014 2:10 am

» اللواء محسن الفحام يكتب : أفرجوا عن قانون تنظيم المظاهرات
من طرف ميرو الثلاثاء يوليو 29, 2014 2:09 am

» اللواء محسن الفحام يكتب : الاضرابات الفئويه وتأثيرها علي الامن القومي المصري
من طرف ميرو الثلاثاء يوليو 29, 2014 2:08 am

» اللواء محسن الفحام يكتب : نحو عهد جديد في العلاقة بين الشرطة والشعب
من طرف ميرو الثلاثاء يوليو 29, 2014 2:07 am

» اللواء محسن الفحام يكتب : نحو عهد جديد في العلاقة بين الشرطة والشعب
من طرف ميرو الثلاثاء يوليو 29, 2014 2:06 am

» دع القلق وابدا حياتك من جديد
من طرف طعم البيوت الأحد مايو 18, 2014 10:14 am

» موقع للادعية والاذكار
من طرف طعم البيوت الأحد أبريل 27, 2014 12:00 pm

» فاكيوم هواء بافضل الاسعار
من طرف تايجر باك الإثنين أبريل 14, 2014 9:46 am

» عندما تموت الحياه
من طرف mawada samy السبت فبراير 08, 2014 4:36 pm

» تحميل دعاء الانبياء للقارئ صلاح الجمل
من طرف alaaking الأحد ديسمبر 29, 2013 2:16 pm

» كلمات باللهجة الجزائرية و معناها الكل يدخل و .......؟؟
من طرف lou bna الخميس نوفمبر 14, 2013 10:35 pm

» مشاهدة نقل مباراة الهلال والشباب بث مباشر 1/11/2013 Al Hilal v Al Shabab
من طرف Livoo الجمعة نوفمبر 01, 2013 1:10 pm

» للجريئين والجريئـآت فقــط ..!أتمنى التفااااعل من جميع الاعضاء
من طرف ايمن محمد العالم الثلاثاء أكتوبر 22, 2013 10:35 pm

» الحب الضائع
من طرف ايمن محمد العالم الثلاثاء أكتوبر 22, 2013 10:28 pm

أفضل 10 أعضاء في هذا المنتدى
ابو تريكه - 9612
 
طعم البيوت - 4353
 
هموسة - 4351
 
abdo - 3190
 
safy - 2535
 
سينا - 2495
 
arch_mona - 2470
 
magic - 2286
 
fo2sh - 2178
 
rewan - 2068
 

المتواجدون الآن ؟
ككل هناك 35 عُضو متصل حالياً :: 0 عضو مُسجل, 0 عُضو مُختفي و 35 زائر :: 1 روبوت الفهرسة في محركات البحث

لا أحد

أكبر عدد للأعضاء المتواجدين في هذا المنتدى في نفس الوقت كان 241 بتاريخ الأحد يناير 22, 2012 4:54 pm
دخول

لقد نسيت كلمة السر

منتدى البرامج
 

 

 

 

 

  

 

 

 

 

 

 
بحـث
 
 

نتائج البحث
 


Rechercher بحث متقدم

الزوار

انواع الشباب على النت ( من غير ضرب )

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل

انواع الشباب على النت ( من غير ضرب )

مُساهمة من طرف rewan في الأحد يوليو 11, 2010 6:09 pm


النوع الاول



اللي يدوبك لسه متعلم يدخل نت
بيبقى العمر يتراوح من 22 الى ما فوق ... وتلاقيه اول ما يدخل
هاي
ممكن نتعرف انا فلان ومن الحته الفلانيه
وتحسي ان فيه حنفيه
معلومات اتفتحت
واي حاجة تقوليهاله يقولك يعني ايه
مش فاهم وبعد كل كلمة يقولك
اصل انا لسه جديد في النت
والنوعية دي تنقسم لقسمين :
1- يا اما متحمس وحط ف دماغه موضوع النت وعايز يتعلم
2-
يا اما سمع من صحابه عن النت والبنات وجاي يجرب
حظه



النوع الثانى


اللي بيقعد على
النت بس مش كتير
النوع ده كل كلامه
انا مشغولياتي كتير ومبحبش
النت والكلام ده
وبعد ما يتكلم شوية يقولك
ممكن نكمل كلام في التليفون انا اصلي مبدخلش
النت كتير
ومليش خلق للكتابة والحاجات دي
والنوعيه دي تنقسم الى قسمين:
1- يا اما يبقى لحوح ويفضل يطلب نفس الطلب وصباح الملل
2-
يا اما يبقى عنده عزة نفس وميلحش بس هيتعصب وهيقولك اعمليلي
بلوك




النوع الثالث


اللي قاعد على
النت ليل نهار
ده بقى شرحه يطول وينقسم لعدة
انواع


1- المقموص
ده بقى قاعد وحاطط ايده على زرار الزعل
اي حاجة تقوليها تبقي
بتقصديه او بتقللي من شانه
وبعد كام مرة كلام ممكن يقولك اديني
نمرة تليفونك
ولما تعتذري هيقولك انا هحترم رغبتك وهيركبلك الوش الخشب
ومن وقت للتاني هتاخدي البلوك ف وشك فنصيحه من اولها كده
اديله بلوك وديليت




2- ابو دم خفيف
ده شلل مركز ومتعرفيش
مين اللي خدعه وقاله ان دمه خفيف
وكل كلامه قفشات وضحك
والمفروض انك تكوني مجامله
وتضحكي بس منصحكيش تيجي
على
اعصابك





3- المودي
دي بقة شخصية بتتنوع كل يوم
على حسب المود
وهتحسي انك بتكلمي واحد
عنده انفصام ف الشخصية النهاردة
رزين وعاقل وبكرة لاسع وبعد
يومين رخم
وبعدها كيوت وفريندلي
طبعا الحكايه مش ناقصة جنان كفايه اللي
الواحد فيه



4- اللزقه
والنوع ده عايز حزم ف التعامل معاه
لأن كل كلامه انتي فين
؟
بتتاخري في الرد ليه؟
انتي بتكلمي حد ؟؟
ياعم وانت مالك بتتحشر
ليه
......ولو قلتيله ثواني هيقولك ليه رايحة فين؟ متتاخريش ...
ايه ده انتي لسه مجيتيش ؟؟؟


5- الناصح
صباح الصداع
مع كل جمله هتقوليها هتاخدي نصيحة وفيه عرض خاص
قولي
جملتين وخدي اربع نصايح
العرض مستمر حتى نفاذ الكمية
انا انصحك انك تخليه يحصل
اخواته
الي فاتوا يعني بلوك وديليت



6- الحبيب
اللى يقولك
انا فيا جاذبية وكل البنات بتعجب بيا
....... ايام ما كنت فى الكليه
كنت عامل ازمه والبنات بتتخانق عليا
......
المصيبة بقى ان اي
جمله
هتقوليها هيفهم ان انتي
معجبه اصله مش بمزاجك هتحبيه يعني
هتحبيه
.. هههههههههه


7- حريقة بنات
ده بقى لو في منتدى او ميل جروب
تلاقيه مركز على كل البنات
ومبيعملش اي حاجة تانية غير كده
الكوميدي بقى لما يتلخبط ويعتقد
ان الأسم ده انثوي
ويندمج وبعدين يطلع واحد صاحبه




8- الكداب
من اول الأسم والسن
واي معلومة خدتيها كدب في كدب ومتعرفيش ليه
ده
بقى
انصحيه وخليه يغير اسمه على الماسنجر
ويخليه الكداب
.......


9- العبيط
ده هتلاقيه على طول حاطط صورته
وذنب عليكي تتفرجي ويشيل الصورة دي
يحط التانية وكل شوية يفتح الكاميرا مع نفسه


10- بابا اوبح
ده ممكن يكون على النت من سنة 96
واتخرج واشتغل واتجوز وجاب
عيال
ولسه قاعد يتعرف على بنات وكل ما يكلم واحدة يقنعها انه مش
متجوز
وبيدور على عروسة وصباح السرحان

ولو جربتي كل يوم تدخليله
بايميل
غير التاني هتسمعي قصة حياته
كل يوم مختلفة
.......... ههههههههه مراهقة متأخرة


النوع الاخير



وده احسن نوع ينفع تكلميه على النت
هو المحترم اللى عارف حدوده ومبيتدخلش
فى اللى مالهوش فيه
وبيبقى دمه خفيف علشان ماتزهقيش منه
وبيحب يعمل اصدقاء كتير على النت
وتلاقيه جد ومابيحبش الكدب
بس بيحب يهزر بس بأدب
وتستريحيلو وانتى بتتكلمى معاه



ايه خدعه
قصدى ايه خدمه

قبل ما اى حد يتهور عليا










اجرررررررررررررى



rewan
مشرفه قسم الموضيع المختلفه
مشرفه قسم الموضيع المختلفه

تعاليق :



يا سيسى يا مشرفنا ^_^


معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: انواع الشباب على النت ( من غير ضرب )

مُساهمة من طرف ابو تريكه في الأحد يوليو 11, 2010 9:13 pm

كويس انكو خوافين الجرى برضو نص الجدعنه

لما انتو مش قد الكلام
بتقولو ليه
ادى اول واحده فيكو ه
ربت




تـمر ] اللحظـة بغيابك ..
                          عشر سـاعات ..
   
وعشر سآعات e]بحضورك ]
                                       .. مثل لحظـة ..



 اللــــهَم "
   إنَك تَـرِآه , وآنآ لآ آرَآه ..
   
        فـ إنِ رأيتَـه فرِحاً / فـ أتممِ عليَه فرحتِه
   

وإنِ رأيتـهُ مهوُماً / فـ فرِج هممممهِ



”~
تدريّ متىَ آ̷̷حس أنهإ
 ضّإقت بيا
   
               يوُم آدري ٱنَ آلدنييآ ضآيقققه بيگ . .
   وُ مَ ب يديّ حيله


ابو تريكه
الإدارة
الإدارة


معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: انواع الشباب على النت ( من غير ضرب )

مُساهمة من طرف عمرورشاد في الأحد يوليو 11, 2010 9:53 pm

انت قولت فيها يا تريكا
هما كدا دايما يعملوا العملة ويهربوا
هههههههههه


بس بصراحة كلامك معظمه صحيح
بس طبعا مش كل الشباب هناك فرق











عمرورشاد
مشرف الاستديو
مشرف الاستديو

تعاليق :
يقول أحد السلف ..


إذا انكشف الغطاء يوم القيامة عن ثواب أعمالهم .. لم يروا ثوابا أفضل من ذكر الله تعالى ..
فيتحسر عند ذلك أقوام فيقولون : ماكان شيء أيسر علينا من الذكر ..
فاللهم ارزقنا ألسنة رطبة بذكرك وشكرك ...اامين.



معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: انواع الشباب على النت ( من غير ضرب )

مُساهمة من طرف abdo في الأحد يوليو 11, 2010 10:41 pm



يعني ياروان

ملقتيش غير الموضوع دة ال تنزلية وتجري

ماهم برضو البنات

نفس الحكاية

بيدخلو النت بنفس الشكل ونفس التفاصيل

يعني كما يقول المثل

لاتعايرني ولا اعايرك - النت طايلني وطايلك ههههههههههه


تسلمي ياروان

بس خلي بالك وانتي بتجري ههههههههههه







دعوتك وسأظل أدعو لك فمن يعلم بحالى غيرك .......




abdo
مشرف عام المنتدى
مشرف عام المنتدى

تعاليق :


الكلمة الحلوة هي أحمل موسيقـا تسمعهــا الآذان
والبسمة الحلوة هي أجمل صورة يرسمها الفنان
والعمل الطيب هو أجمل مايقدمه الانسان للانسان
فليكن كلامنا جميعا حـلـــــو
ولتكن بسمتنا جميعا جميلة
وليكن عملنا جميعا طــــيب



معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: انواع الشباب على النت ( من غير ضرب )

مُساهمة من طرف أسماء في الأحد يوليو 11, 2010 11:34 pm

مش ممكن كده يعنى

كلكوا على البنيه ولا ايه


من حق اى مواطن انه يعبر عن رايه

براحتك يا روان متخافيش

كلنا معاكى بس مش ااااوى يعنى



أسماء
مراقب عام
مراقب عام

تعاليق : لا تتوقع من الناس كل شىء................


معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: انواع الشباب على النت ( من غير ضرب )

مُساهمة من طرف فتاة الرحمان في الإثنين يوليو 12, 2010 1:20 pm

هههههههههههههههههههههههههه
جدعه ياروان
استمرى


بس لما تيجى تجرى متخافيش كلنا وراكى بس من الشارع اللى جمبك







ههههههههههههههههههههههههههههههههه



روان اوعى تقعى وانتى بتجرى

الجرى مفيد لتقوية عضلة القلب

فتاة الرحمان
مشرف قسم اسلامنا
مشرف قسم اسلامنا

تعاليق :







معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: انواع الشباب على النت ( من غير ضرب )

مُساهمة من طرف safy في الإثنين يوليو 12, 2010 3:31 pm

هههههههههههههههههههههههههههههههههه







اسف ليكى وحقك عندى
اتأخرت عليكى يابلدى
اتاخرت عليكى كتير من يوم حطين
مليون شاب فى حبك اسمه صلاح الدين

safy
مراقب عام
مراقب عام

تعاليق : ‎‎



اللهم زلزل الارض من تحت ارجل اليهود وارنا فيهم عجائب عبرتك



كفاني فخراً انا اكون لك عبداً وكفاني عزاً ان تكون لى رباً





إكتشفت بأنّ الوقت الّذي أقضّيه في ربط حذائي أثمن و أفضل من الوقت الّذي قضّيته
مع بعض الأشخآص......










معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: انواع الشباب على النت ( من غير ضرب )

مُساهمة من طرف βěβǿ في الثلاثاء أكتوبر 26, 2010 4:10 pm

طبعاااااااااااا الجرى نص الجدعنة
يعنى انا عايز افهم نسبلكوا النت ونروح فين


............................................................................................



DonT TouCh Me





I gotta say whats on my mind..something

about us,,doesnt seem right these

days..life keeps getting in the way..when

ever we try some how the plan..is always

rearrange..it's so hard to say..but i

gonna do whats best for me ...you'll

be OK ♥ ♥



βěβǿ
مشرف قسم الرياضه
مشرف قسم الرياضه

تعاليق : I MisS ThE SweeT VoiCe ThAt HealS My WounDS...
I MisS EveryThinG AbouT You

I Can'T SmEll AnyMorE! LiFe HaS No TastE!! DarKnesS PreVailS! BuT WhaT KeepS Me HolDinG
Myself ToGetheR Is Only One ThinG: You DieD LoVinG Me













معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة


 
صلاحيات هذا المنتدى:
لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى