حبيبتى مين
ا ميت أهلا وسهلا تفضــل اقعد على اي طرابيزة انت تحبهــا., بس شكلك أنت اول مرة تنورنــا..]خد بالك القعدة بمشاريب ...] ,اه صح بقلك ايه... أنت لازم تسجــل عندناعلشان تبقي حبيبنــا , بالزوق بالعافية هتسجــل ..ماتبصليش كده بقلك على الطلاق لتسجل يلا دووس هنا وسجل ولازم تشارك.كمـان.هينزلك خصم عالمشاريب لما تشارك معـانا
فريق الاداره
magic.......ابو تريكه
اضـغـط [URL="http://vvv3vvv.blogspot.com/"]هـنـا[/URL] لـدخـول فـى [URL="http://vvv3vvv.blogspot.com/"]عـالـم غـريـب[/URL]اضغط هنا لدخول فى عالم غريب

حبيبتى مين
ا ميت أهلا وسهلا تفضــل اقعد على اي طرابيزة انت تحبهــا., بس شكلك أنت اول مرة تنورنــا..]خد بالك القعدة بمشاريب ...] ,اه صح بقلك ايه... أنت لازم تسجــل عندناعلشان تبقي حبيبنــا , بالزوق بالعافية هتسجــل ..ماتبصليش كده بقلك على الطلاق لتسجل يلا دووس هنا وسجل ولازم تشارك.كمـان.هينزلك خصم عالمشاريب لما تشارك معـانا
فريق الاداره
magic.......ابو تريكه
اضـغـط [URL="http://vvv3vvv.blogspot.com/"]هـنـا[/URL] لـدخـول فـى [URL="http://vvv3vvv.blogspot.com/"]عـالـم غـريـب[/URL]اضغط هنا لدخول فى عالم غريب

حبيبتى مين
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

دخول

descriptionكل عضو يدخل ويطرح على اللى بعده سؤال!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Emptyكل عضو يدخل ويطرح على اللى بعده سؤال!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

more_horiz
كل عضووو يدخل يطرح عاللي بعده سؤااال

واللي بعده يرد عليه ويطرح سؤال تاااني للي ورااه

انا بس حبيت اضيف حاجه صغيوره
ان اى يطرح سؤال اوك عن حاجه معينه وال بعده يدخل يتناقش فيها مش يكتفى برد وبس

وال بعده وهكذا

اتمنى تكون الفكره وضحت

ووووبس

سؤالي هو
كم صفه تريد ان تغيرها بشخصيتك وما هي؟

descriptionكل عضو يدخل ويطرح على اللى بعده سؤال!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Emptyرد: كل عضو يدخل ويطرح على اللى بعده سؤال!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

more_horiz
صفه نفسى اغيرها فى نفسى

انى التزم شويه اكتر

صفه نفسك تغيرها فيا انا؟

descriptionكل عضو يدخل ويطرح على اللى بعده سؤال!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Emptyرد: كل عضو يدخل ويطرح على اللى بعده سؤال!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

more_horiz
انك متبقاش واثق ثقة كاملة فى الناس من اول مقابلة

بمعنى اصح

متبقاش طيب زيادة عن اللزوم

طب انت بقى نفسك تعمل ايه فى حياتك

بعد الدراسة؟

more_horiz
بشتغل هلأ وماشي حالي وحابة اتطور اكتر واخد منصب اعلى

طمااااااعة بقا هههههههههه

اسفة على نقل الموضوع لقسم الالعاب

هو كان اصلا في قسم همسات فلسطينية

طيب ليش كتبت الموضوع في قسم تاني غير الالعاب؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

جاااااوب بقا ههههه

more_horiz
لآنى مكتبتش موضوع اصلا.

ليه سجلت فى المنتدى؟

more_horiz
لانو فارس الاحلام قلى سجلى
خخخخخخخخخخخخخ

لو كنت بدك تسأل مامتك سؤال شو يخطر ببالكو؟

more_horiz
سورى فارس الاحساس

more_horiz
بسألها شو رح ناكل بكرا هههههههه

لو كنت خلصت دراسة شو اهم شي بتعمله في العطلة؟

more_horiz
ارمى الكتب
ههههههههههههههههه
شو كنت تعمل قبل ما تقعد على النت ؟

more_horiz

مش هقول ياعسولة

هههههههههههههههههههههههه

تعمل اية لو حد رد عليك بنفس الاجابة بتاعتي دي ههههههههههه

انا بهزر مش عايزينها جد ههه ؟

more_horiz
هقوله انت حر يا عسل فى افعالك
ههههههههههههه

طيب تعمل ايه بقى لو حد جى بيرزل عليك وانت فى الوقت ده مضيق ؟؟
privacy_tip صلاحيات هذا المنتدى:
لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
power_settings_newقم بتسجيل الدخول للرد