حبيبتى مين
ا ميت أهلا وسهلا تفضــل اقعد على اي طرابيزة انت تحبهــا., بس شكلك أنت اول مرة تنورنــا..]خد بالك القعدة بمشاريب ...] ,اه صح بقلك ايه... أنت لازم تسجــل عندناعلشان تبقي حبيبنــا , بالزوق بالعافية هتسجــل ..ماتبصليش كده بقلك على الطلاق لتسجل يلا دووس هنا وسجل ولازم تشارك.كمـان.هينزلك خصم عالمشاريب لما تشارك معـانا
فريق الاداره
magic.......ابو تريكه
اضـغـط [URL="http://vvv3vvv.blogspot.com/"]هـنـا[/URL] لـدخـول فـى [URL="http://vvv3vvv.blogspot.com/"]عـالـم غـريـب[/URL]اضغط هنا لدخول فى عالم غريب

حبيبتى مين
ا ميت أهلا وسهلا تفضــل اقعد على اي طرابيزة انت تحبهــا., بس شكلك أنت اول مرة تنورنــا..]خد بالك القعدة بمشاريب ...] ,اه صح بقلك ايه... أنت لازم تسجــل عندناعلشان تبقي حبيبنــا , بالزوق بالعافية هتسجــل ..ماتبصليش كده بقلك على الطلاق لتسجل يلا دووس هنا وسجل ولازم تشارك.كمـان.هينزلك خصم عالمشاريب لما تشارك معـانا
فريق الاداره
magic.......ابو تريكه
اضـغـط [URL="http://vvv3vvv.blogspot.com/"]هـنـا[/URL] لـدخـول فـى [URL="http://vvv3vvv.blogspot.com/"]عـالـم غـريـب[/URL]اضغط هنا لدخول فى عالم غريب

حبيبتى مين
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

دخول

descriptionبناخد ايه من الرجالة غير حلاقة الدقن !!!!!! Emptyبناخد ايه من الرجالة غير حلاقة الدقن !!!!!!

more_horiz
هههههههههههههههههههههههه على رأي خالتي نوسة
"
بناخد ايه من الرجاله غير حلاقة الدقن"

مش متجوزين يقولو يااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا ه
امتى نتجوز بناخد ايه من الرجالة غير حلاقة الدقن !!!!!! Sad
وشوفو لما بيتجوزو بيعملو ايه

اتفضلو شوفو بناخد ايه من الرجالة غير حلاقة الدقن !!!!!! Sgayer

بحبك

بعد 6 اسابيع : بحبك بحبك بحبك ... بحبكبناخد ايه من الرجالة غير حلاقة الدقن !!!!!! Bigemo_harabe_net-150
بعد 6 شهور : اكيد بحبك
بعد 6 سنين : ياساااااااتر ! يعنى لو مش بحبك كنت هاتجوزك ليه ؟؟؟ بناخد ايه من الرجالة غير حلاقة الدقن !!!!!! Narfooz

بعد الشغل
بعد 6 اسابيع : حبيبتي انا جيت من الشغل بناخد ايه من الرجالة غير حلاقة الدقن !!!!!! Bigemo_harabe_net-150
بعد 6 شهور : انا رجعت
بعد 6 سنين : فين الاكل ؟؟ بناخد ايه من الرجالة غير حلاقة الدقن !!!!!! Narfooz

جرس التليفون
بعد 6 اسابيع : حبيبتي فى حد عايزك على التليفون بناخد ايه من الرجالة غير حلاقة الدقن !!!!!! Bigemo_harabe_net-150
بعد 6 شهور : التليفون دة ليكى
بعد 6 سنين : ماتردى ! انا عندى صداعبناخد ايه من الرجالة غير حلاقة الدقن !!!!!! Narfooz

وقت الغدا
بعد 6 اسابيع : ماكنتش اعرف ان نفسك حلو اوى كدة بناخد ايه من الرجالة غير حلاقة الدقن !!!!!! Bigemo_harabe_net-150
بعد 6 شهور : عاملة ايه النهاردة
بعد 6 سنين : بامية تانىبناخد ايه من الرجالة غير حلاقة الدقن !!!!!! Narfooz

لما تشترى فستان جديد
بعد 6 اسابيع : مبروك ياحبيبتي , هياكل منك حتة
بعد 6 شهور : انتى جبتى فستان جديد تانى ؟
بعد 6 سنين : همم بكام ؟ بناخد ايه من الرجالة غير حلاقة الدقن !!!!!! 604

لما يتفرجوا على فيلم
بعد 6 اسابيع : تحبي نشوف فيلم ايه ؟
بعد 6 شهور : ماتقلبيش المحطة انا عايز الفيلم دة
بعد 6 سنين : انا رايح السينما , نامى انتى بقى بناخد ايه من الرجالة غير حلاقة الدقن !!!!!! Mad

لما تعزم اصحابها
بعد 6 اسابيع : وماله اهلا بيهم فى اى وقت
بعد 6 شهور : انتى كل اسبوعين هاتعزميلنا حد ؟
بعد 6 سنين : يوووووه دة مابقاش بيت بناخد ايه من الرجالة غير حلاقة الدقن !!!!!! Mad

لما يروحو السوبر ماركت
بعد 6 اسابيع : تحبي تروحى انهى سوبر ماركت يا حياتى
بعد 6 شهور : وماله عم انور البقال ؟
بعد 6 سنين : انتى بتودى الاكل فين !؟؟بناخد ايه من الرجالة غير حلاقة الدقن !!!!!! Mad

لما ييجى عيد ميلادها
بعد 6 اسابيع : معلش كان نفسي اجيبهولك الماظ بناخد ايه من الرجالة غير حلاقة الدقن !!!!!! Happybday
بعد 6 شهور : خدى 50 جنيه وهاتى اللى انتى عايزاه
بعد 6 سنين : مش عيد ميلادك كان السنة اللى فاتت هو كل سنة ولا ايه !؟ بناخد ايه من الرجالة غير حلاقة الدقن !!!!!! 604

فى العيد
بعد 6 اسابيع : حبيبتي الكحك والبسكوت برة على السفرة
بعد 6 شهور : مش واجب بقي مامتك تجيب لنا الكحك
بعد 6 سنين : مش لازم كحك السنة دى .. انتى تخنتى اوى بناخد ايه من الرجالة غير حلاقة الدقن !!!!!! Sgayer

وهى رايحة للدكتور
بعد 6 اسابيع : حبيبتي قولي بى قبلها عشان اعمل حسابي فى الشغل
بعد 6 شهور : خدى مامتك ولا حد من صحابك
بعد 6 سنين : دكتور دكتوووووووور .. مانتى زى البمب اهوبناخد ايه من الرجالة غير حلاقة الدقن !!!!!! FE

المولود
المولود الاول : زى القمر .... شبهك
المولود التانى : شبه اخوه
المولود التالت : ياريت تخللى بالك المرة الجايهبناخد ايه من الرجالة غير حلاقة الدقن !!!!!! Mad

ههههههههههههههههههههههههههههه
حلو اوي كدة

descriptionبناخد ايه من الرجالة غير حلاقة الدقن !!!!!! Emptyرد: بناخد ايه من الرجالة غير حلاقة الدقن !!!!!!

more_horiz
صح بناخد منهم ايه
غير تعب وكلام ما يخلص
هههههههههههههههههه
يسلمووووووووووووووا ايدك يا جميل

descriptionبناخد ايه من الرجالة غير حلاقة الدقن !!!!!! Emptyرد: بناخد ايه من الرجالة غير حلاقة الدقن !!!!!!

more_horiz
مش لازم كحك السنة دى .. انتى تخنتى اوى

على فكرة احلى حاجة انك ذكرتى اسم بلدى هنا (كحك ) شكرا اوووووووى

وكلمات كلها جميلة جداا

بس مش هى ديه الحقيقة الكليه
لان فى ناس غير كدا خالص
قلبها بيبقى صافى من ناحية اى شئ مهما يكون ثمنه

more_horiz

سوزي

مش من البداية كدا تدخلي سخنة على دقون الرجالة

بالراحة ياماما انتي كنتي غايبة ليكي فترة

يعني اسمحي لنا الاول نقول لك حمدلله على السلامة

والف مبروك على النجاح وكدا

وبعدين اعملي ال انتي عايزاة

ولا اية ؟

شكرااا ليكي موضوع دمة خفيف يا قمر

more_horiz
الله يبارك فيك ياعبدووووووووو

منوره روان وانت ياعمرو

بناخد ايه من الرجالة غير حلاقة الدقن !!!!!! 48b6f96ee9

privacy_tip صلاحيات هذا المنتدى:
لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
power_settings_newقم بتسجيل الدخول للرد