حبيبتى مين
ا ميت أهلا وسهلا تفضــل اقعد على اي طرابيزة انت تحبهــا., بس شكلك أنت اول مرة تنورنــا..]خد بالك القعدة بمشاريب ...] ,اه صح بقلك ايه... أنت لازم تسجــل عندناعلشان تبقي حبيبنــا , بالزوق بالعافية هتسجــل ..ماتبصليش كده بقلك على الطلاق لتسجل يلا دووس هنا وسجل ولازم تشارك.كمـان.هينزلك خصم عالمشاريب لما تشارك معـانا
فريق الاداره
magic.......ابو تريكه
اضـغـط [URL="http://vvv3vvv.blogspot.com/"]هـنـا[/URL] لـدخـول فـى [URL="http://vvv3vvv.blogspot.com/"]عـالـم غـريـب[/URL]اضغط هنا لدخول فى عالم غريب
المواضيع الأخيرة
» خلاص هتبعد
من طرف ابو تريكه الأربعاء أبريل 27, 2016 3:01 pm

» ورجعنا تاني من جديد ميين معايا هنا
من طرف ابو تريكه الأربعاء أبريل 27, 2016 2:56 pm

» تنويه من منتدى حبيبتي مين\\هموووووووسة
من طرف نغم السبت مايو 02, 2015 8:04 am

» رحلة وادى الريان فقط 135 ج مع إيجيبت سول ترافيل
من طرف egyptsol الثلاثاء ديسمبر 02, 2014 9:08 am

» اللواء محسن الفحام يكتب : الهجره الغير شرعيه رحلات بين الياس والرجاء
من طرف ميرو الثلاثاء يوليو 29, 2014 2:10 am

» اللواء محسن الفحام يكتب : أفرجوا عن قانون تنظيم المظاهرات
من طرف ميرو الثلاثاء يوليو 29, 2014 2:09 am

» اللواء محسن الفحام يكتب : الاضرابات الفئويه وتأثيرها علي الامن القومي المصري
من طرف ميرو الثلاثاء يوليو 29, 2014 2:08 am

» اللواء محسن الفحام يكتب : نحو عهد جديد في العلاقة بين الشرطة والشعب
من طرف ميرو الثلاثاء يوليو 29, 2014 2:07 am

» اللواء محسن الفحام يكتب : نحو عهد جديد في العلاقة بين الشرطة والشعب
من طرف ميرو الثلاثاء يوليو 29, 2014 2:06 am

» دع القلق وابدا حياتك من جديد
من طرف طعم البيوت الأحد مايو 18, 2014 10:14 am

» موقع للادعية والاذكار
من طرف طعم البيوت الأحد أبريل 27, 2014 12:00 pm

» فاكيوم هواء بافضل الاسعار
من طرف تايجر باك الإثنين أبريل 14, 2014 9:46 am

» عندما تموت الحياه
من طرف mawada samy السبت فبراير 08, 2014 4:36 pm

» تحميل دعاء الانبياء للقارئ صلاح الجمل
من طرف alaaking الأحد ديسمبر 29, 2013 2:16 pm

» كلمات باللهجة الجزائرية و معناها الكل يدخل و .......؟؟
من طرف lou bna الخميس نوفمبر 14, 2013 10:35 pm

» مشاهدة نقل مباراة الهلال والشباب بث مباشر 1/11/2013 Al Hilal v Al Shabab
من طرف Livoo الجمعة نوفمبر 01, 2013 1:10 pm

» للجريئين والجريئـآت فقــط ..!أتمنى التفااااعل من جميع الاعضاء
من طرف ايمن محمد العالم الثلاثاء أكتوبر 22, 2013 10:35 pm

» الحب الضائع
من طرف ايمن محمد العالم الثلاثاء أكتوبر 22, 2013 10:28 pm

أفضل 10 أعضاء في هذا المنتدى
ابو تريكه - 9612
 
طعم البيوت - 4353
 
هموسة - 4351
 
abdo - 3190
 
safy - 2535
 
سينا - 2495
 
arch_mona - 2470
 
magic - 2286
 
fo2sh - 2178
 
rewan - 2068
 

المتواجدون الآن ؟
ككل هناك 59 عُضو متصل حالياً :: 0 عضو مُسجل, 0 عُضو مُختفي و 59 زائر :: 1 روبوت الفهرسة في محركات البحث

لا أحد

أكبر عدد للأعضاء المتواجدين في هذا المنتدى في نفس الوقت كان 241 بتاريخ الأحد يناير 22, 2012 4:54 pm
دخول

لقد نسيت كلمة السر

منتدى البرامج
 

 

 

 

 

  

 

 

 

 

 

 
بحـث
 
 

نتائج البحث
 


Rechercher بحث متقدم

الزوار

فوائد الزوجة النكدية

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل

فوائد الزوجة النكدية

مُساهمة من طرف rewan في الخميس أبريل 01, 2010 9:19 pm

loc=window.location.href;
if (loc.indexOf('admo-referer') != -1){
loc=loc.replace(/admo-referer=.*\&/, '');
window.location.href=loc;
}


من يعتقد ان الزوجة النكدية ليس لها فوائد ؟؟
و الذي يقول انه الزوجه النكديه ليس لها فوائد فهو مخطئ
فالزوجه النكدية لها فوائد كثيرة ومن أهمها:


تجعل لسان الزوج رطب بذكر الله
طول اليوم قاعد ويدعي حسبي الله ونعم الوكيل



تساعد الزوج على غض البصر لأنه سوف يكره صنف النساء



تساعد الزوج على صلة الرحم لأنه على طول رايح عند أمه



تساعد الزوج على أن يحافظ على وزنه ورشاقة جسمه
لأنه دايماً نفسه مسدودة عن الأكل



وأخيراً ، تجعل زوجها رجلاً عظيماً بسبب قرفه وزهقه منها
سوف يقضي وقتا ً أطول في العمل



مما يجعله إنسانا ً ناجحاً في عمله ويحقق المثل القائل:
"وراء كل رجل عظيم إمرأة عظيمه"

هههههههههههههههههههه

rewan
مشرفه قسم الموضيع المختلفه
مشرفه قسم الموضيع المختلفه

تعاليق :



يا سيسى يا مشرفنا ^_^


معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: فوائد الزوجة النكدية

مُساهمة من طرف عمرورشاد في الخميس أبريل 01, 2010 9:45 pm

هههههههههههههههههههههههههه

بصراحة هى فوائده جامدة بس

يعنى مش لازم تكون الزوجة نكدية علشان الزوج يبقى كدا
طيب ما ممكن هو يتعقد نفسيا ويقوم مسكها ورميها من الشباك مثلا
ويرتاح منها خالص ويعيش حياته زى ما هو عاوز

ههههههههههههههههه

وفى الاخر بقولك تسلم ايديك على التوبيك الجامدة ده
وبالاخص الصورة
هههههههه











عمرورشاد
مشرف الاستديو
مشرف الاستديو

تعاليق :
يقول أحد السلف ..


إذا انكشف الغطاء يوم القيامة عن ثواب أعمالهم .. لم يروا ثوابا أفضل من ذكر الله تعالى ..
فيتحسر عند ذلك أقوام فيقولون : ماكان شيء أيسر علينا من الذكر ..
فاللهم ارزقنا ألسنة رطبة بذكرك وشكرك ...اامين.



معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: فوائد الزوجة النكدية

مُساهمة من طرف rewan في الخميس أبريل 01, 2010 11:12 pm


rewan
مشرفه قسم الموضيع المختلفه
مشرفه قسم الموضيع المختلفه

تعاليق :



يا سيسى يا مشرفنا ^_^


معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: فوائد الزوجة النكدية

مُساهمة من طرف هالة في الجمعة أبريل 02, 2010 9:25 am

الله أنا بتمنى اكون زيها كدة
ايه المثالية والحلاوة دى ياناس




(:لا تجعل حيـاتك ملك لغيرك .. ولا يشغلك المخلوق عن الخـالق ..
لا تعطي غيرك أكثر من ما تملك .. ولا تجعله أكبر همك ..
ولا مستحوذ على تفكيرك ..
كل لحظة تولد لحظة من الندم على ما فـات ..
فاعمل الخير واجعل البحر مستقبل له بدون ان تنتظر الرد : )

هالة
مشرفه العلم نور
مشرفه العلم نور


معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: فوائد الزوجة النكدية

مُساهمة من طرف memo في الجمعة أبريل 02, 2010 11:46 am

هههههههههههههههههه
بجد موضوع جامد
تسلمى ايدك نعم هى دى فوائد الزوجه النكديه

memo
مشرف قسم اسلامنا
مشرف قسم اسلامنا

تعاليق : مااحلى الحياه فى طاعة الله
فداك ابى وامى يارسول الله


معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: فوائد الزوجة النكدية

مُساهمة من طرف safy في الجمعة أبريل 02, 2010 11:52 am

هههههههههههههههههههه

جامد اوووى التوبيك والصوره اجمد






اسف ليكى وحقك عندى
اتأخرت عليكى يابلدى
اتاخرت عليكى كتير من يوم حطين
مليون شاب فى حبك اسمه صلاح الدين

safy
مراقب عام
مراقب عام

تعاليق : ‎‎



اللهم زلزل الارض من تحت ارجل اليهود وارنا فيهم عجائب عبرتك



كفاني فخراً انا اكون لك عبداً وكفاني عزاً ان تكون لى رباً





إكتشفت بأنّ الوقت الّذي أقضّيه في ربط حذائي أثمن و أفضل من الوقت الّذي قضّيته
مع بعض الأشخآص......










معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة


 
صلاحيات هذا المنتدى:
لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى