حبيبتى مين
ا ميت أهلا وسهلا تفضــل اقعد على اي طرابيزة انت تحبهــا., بس شكلك أنت اول مرة تنورنــا..]خد بالك القعدة بمشاريب ...] ,اه صح بقلك ايه... أنت لازم تسجــل عندناعلشان تبقي حبيبنــا , بالزوق بالعافية هتسجــل ..ماتبصليش كده بقلك على الطلاق لتسجل يلا دووس هنا وسجل ولازم تشارك.كمـان.هينزلك خصم عالمشاريب لما تشارك معـانا
فريق الاداره
magic.......ابو تريكه
اضـغـط [URL="http://vvv3vvv.blogspot.com/"]هـنـا[/URL] لـدخـول فـى [URL="http://vvv3vvv.blogspot.com/"]عـالـم غـريـب[/URL]اضغط هنا لدخول فى عالم غريب
المواضيع الأخيرة
» خلاص هتبعد
من طرف ابو تريكه الأربعاء أبريل 27, 2016 3:01 pm

» ورجعنا تاني من جديد ميين معايا هنا
من طرف ابو تريكه الأربعاء أبريل 27, 2016 2:56 pm

» تنويه من منتدى حبيبتي مين\\هموووووووسة
من طرف نغم السبت مايو 02, 2015 8:04 am

» رحلة وادى الريان فقط 135 ج مع إيجيبت سول ترافيل
من طرف egyptsol الثلاثاء ديسمبر 02, 2014 9:08 am

» اللواء محسن الفحام يكتب : الهجره الغير شرعيه رحلات بين الياس والرجاء
من طرف ميرو الثلاثاء يوليو 29, 2014 2:10 am

» اللواء محسن الفحام يكتب : أفرجوا عن قانون تنظيم المظاهرات
من طرف ميرو الثلاثاء يوليو 29, 2014 2:09 am

» اللواء محسن الفحام يكتب : الاضرابات الفئويه وتأثيرها علي الامن القومي المصري
من طرف ميرو الثلاثاء يوليو 29, 2014 2:08 am

» اللواء محسن الفحام يكتب : نحو عهد جديد في العلاقة بين الشرطة والشعب
من طرف ميرو الثلاثاء يوليو 29, 2014 2:07 am

» اللواء محسن الفحام يكتب : نحو عهد جديد في العلاقة بين الشرطة والشعب
من طرف ميرو الثلاثاء يوليو 29, 2014 2:06 am

» دع القلق وابدا حياتك من جديد
من طرف طعم البيوت الأحد مايو 18, 2014 10:14 am

» موقع للادعية والاذكار
من طرف طعم البيوت الأحد أبريل 27, 2014 12:00 pm

» فاكيوم هواء بافضل الاسعار
من طرف تايجر باك الإثنين أبريل 14, 2014 9:46 am

» عندما تموت الحياه
من طرف mawada samy السبت فبراير 08, 2014 4:36 pm

» تحميل دعاء الانبياء للقارئ صلاح الجمل
من طرف alaaking الأحد ديسمبر 29, 2013 2:16 pm

» كلمات باللهجة الجزائرية و معناها الكل يدخل و .......؟؟
من طرف lou bna الخميس نوفمبر 14, 2013 10:35 pm

» مشاهدة نقل مباراة الهلال والشباب بث مباشر 1/11/2013 Al Hilal v Al Shabab
من طرف Livoo الجمعة نوفمبر 01, 2013 1:10 pm

» للجريئين والجريئـآت فقــط ..!أتمنى التفااااعل من جميع الاعضاء
من طرف ايمن محمد العالم الثلاثاء أكتوبر 22, 2013 10:35 pm

» الحب الضائع
من طرف ايمن محمد العالم الثلاثاء أكتوبر 22, 2013 10:28 pm

أفضل 10 أعضاء في هذا المنتدى
ابو تريكه - 9612
 
طعم البيوت - 4353
 
هموسة - 4351
 
abdo - 3190
 
safy - 2535
 
سينا - 2495
 
arch_mona - 2470
 
magic - 2286
 
fo2sh - 2178
 
rewan - 2068
 

المتواجدون الآن ؟
ككل هناك 40 عُضو متصل حالياً :: 0 عضو مُسجل, 0 عُضو مُختفي و 40 زائر :: 2 عناكب الفهرسة في محركات البحث

لا أحد

أكبر عدد للأعضاء المتواجدين في هذا المنتدى في نفس الوقت كان 241 بتاريخ الأحد يناير 22, 2012 4:54 pm
دخول

لقد نسيت كلمة السر

منتدى البرامج
 

 

 

 

 

  

 

 

 

 

 

 
بحـث
 
 

نتائج البحث
 


Rechercher بحث متقدم

الزوار

عاجل... محاولة اغتيال مدير منتديات حبيبتى مين

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل

عاجل... محاولة اغتيال مدير منتديات حبيبتى مين

مُساهمة من طرف medo elkady في الجمعة فبراير 19, 2010 7:13 pm

محاولة اغتيال المدير العام لمنتديات
حبيبتى مين



أقدمت إحدى الجماعات الأرهابية يوم أمس على محاولة فاشلة
لأغتيال المدير العام للمنتدى ((تشكيلة عصابة كرومبو ))


وقد نجى منها والحمد لله
الا أنه بعد الفحص الطبي تبيّن أنه قد أصيب
بنوع من الصدمه نسأل الله العافية
كما اقدمت نفس الجماعه على تفجيرات انتحارية
في مناطق متفرقة من المنتدى مما تسبب في اصابة
عدة اعضاء بجروح بالغة اثناء جولتهم اليومية المعتادة

وهم كالتالي:

بنوته كريزى = وجع بالبطن



عبدو = تصلب في شعر الراس دائم مدي الحياه (( الله يعافيكم ))


ارش منى = التواء في ظفر اصبع اليد الصغير



بنوته شقيه = دوار شديد في الظهر



الحب الضائع = كسر بالذراع والقدم


مانو = بعض الاصابات الطفيفه بالرجل


وفي بيان صادر من
المدير العام (( الادمن ))

قال فيه :
إن الذين قاموا بهذه الأفعال المشينة سيرون الويل وسنلقنهم
درساً لن ينسوه.
في حين تبين أن المصابين كانوا في قسم الموضيع المختلفه

(هههههههههههههههههههههههههههه)


وقال(( بوفون))


المكلف بمهام

حماية المدير العام (( الادمن ))


انه كان يتجول في أقسام المنتدى
وقد شاهد اثنان من الأرهابيين
يحاولان اقتحام بوابة المنتدى
بسيارة كبيرة الحجم {...حمراء اللون الا أنهما ارتبكا وانتابهما الخوف...)


فاحتار

ماذا يفعل ولكنه اخيراً قرر ان يحط رجليه
مطبق للمثل القائل " اليد اللي ما تقاويها صافحها "



وقال امام جمع من الصحفيين المتواجدين في مكان الحادث
انا آسف على ما بدر منه وانه لم يعرف ماذا يفعل في وقتها .....


وأثناء حديثنا مع احد الصحفيين لمحنا ( ابوتريكه )

يخرج من بين الحطام الذي سببه الانفجارات وهو يضحك !!!!!

ههههههههههههههههه


عندما سألناه عن سبب ضحكه قال :

يا للدهشة لأول مرة أرى العاب نارية بهذا الكم الهائل
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



ههههههههههههههههههههههه






كما أجرينا اتصال هاتفي مع
الاخصائي النفسي لمعرفة مدى حجم المصيبة
فى المنتدى البروفيسور (( دكتور ميدو واحد بس ))

أكدا فيه أن هذه الاحداث تمثل خطرا نفسيا على الاعضاء

والكل سيتاثر!!!!!



يبقى السؤال المطروح هل سيتم القضاء على الارهاب؟
المروع أم لا ؟

فقال : حتى الان وصلتنا معلومات بالأسماء المشبوهة .. ..

وقد كٌشفت
.. صور رئيس العصابة.... الشرير الذي حاول تدمير المنتدى

واقتحام بواباته و القضاء على أعضاءه و مشرفيه


احذروا





احذروا


مطلوب للشرطة الدولية ....



لذا نأمل منكم .. أيها الأعضاء .. أن تقفوا مع الأدارة
وفي حالة عثوركم على المطلوب يرجى تسليمه فورا لاقرب
قسم من اقسام المنتدا





وقد تم .. تزويد المنتدى . بالحراسه الأمنيه اللازمة حرصا على سلامتكم وتم ايضا تدعيم بوابات المنتدى ...






.. لا لا لا للأرهااب ..





ويا أحلى أعضاء ما تنسوا ...

لازم نروح على المستشفى نطمئن على المدير (( الادمن ))



وعلى المشرفين المصابين عافاهم الله ....


وسلامتكم.....

medo elkady
سوبر ستار المنتدا
سوبر ستار المنتدا


معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: عاجل... محاولة اغتيال مدير منتديات حبيبتى مين

مُساهمة من طرف abdo في الجمعة فبراير 19, 2010 7:59 pm



بجد ياميدو تسلم

والموضوع دة يستاهل انة يكون في النشرة الاسبوع القادم

بجد اكتر من ممتاز في كتابة الموضوع

ههههههههههههه

جميل
وياريت يا ميدو

تعملها نظام حلقات هتكون تحفة بجد

شكراااا وبعدين انا فعلا جالي تصلب في شعر الرأس بس بعد ما قرأت الموضوع للاخر

ههههههههههههه
شكرااا






دعوتك وسأظل أدعو لك فمن يعلم بحالى غيرك .......




abdo
مشرف عام المنتدى
مشرف عام المنتدى

تعاليق :


الكلمة الحلوة هي أحمل موسيقـا تسمعهــا الآذان
والبسمة الحلوة هي أجمل صورة يرسمها الفنان
والعمل الطيب هو أجمل مايقدمه الانسان للانسان
فليكن كلامنا جميعا حـلـــــو
ولتكن بسمتنا جميعا جميلة
وليكن عملنا جميعا طــــيب



معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: عاجل... محاولة اغتيال مدير منتديات حبيبتى مين

مُساهمة من طرف mero في الجمعة فبراير 19, 2010 8:25 pm

هههههههههههههههههههههههههههه
تسلم ايدك يا ميدو ايه الجمال ده
والله الكلام زي العثل
بس خلي بالك الدور عليك يا جميل
عشان العصابة والمافيا مليين المنتدي
وهيغنولك
حسرة عليها حسرة عليها
هههههههههههههه
اما بقي بالنسبة لماجيك
فسلامتك يا اخويا من الاغتيال
ان شالله البت نورا كريزي
ههههههههههههه بصراحة كده مش هخبي عليك هيا الوحيدة اللي ليها مصلحة من اغتيالك
هههههههه اصلها.....مش هكمل بقي احنا نستر علي جرايمها.. دي حتي مشهورة بنورا السفاح .. حاولت تقتل ميدو كاتب الموضوع حتي اساله هههههه علي يدي... اما عبده فحتله السم في اتنين كيلو فراوله من عند ام فاروق وللأسف كنت معزومة عند بيدو (ده اسم الدلع بتاع عبده) فمكنش عنده غيرها في التلاجة
فقدمهالي ... ههههههه بس انا زي العفريت عشان خطيبي دكتور فعندي حصانة ههههههههههههه


تسلم بجد يا ميدو موضوع تحفة بجد .. وكلمة تحفه شوية عليه


عفواً نيوتن ! فأنا سر الجاذبية



mero
عضو خمس نجوم
عضو خمس نجوم


معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: عاجل... محاولة اغتيال مدير منتديات حبيبتى مين

مُساهمة من طرف bano0ota_crazy في الجمعة فبراير 19, 2010 8:35 pm



كدا يا ميرنا اشوف فيكى يوم بتبلغى عنى كل دا علشان خد منك حتتة فرولة

يا طفسة اشوف فيكى يوم من اولوة

وبعدين انا مجليش مغص ولا حاجة دا تريكة اللى كان ماسك بطنوة مش انا

حلوة النشرة دى انت بقيت انت وعبدة زومل بقا

وبعد كدا كل واحد ياخد بالوة من اللى جمبوة

شكرا على الاخبار دى بحد حلوة منك الفكرة يارب ما يجيب حاجة وحشة لحد فينا

ويشفيك ياتريكة وترجعلى بالسلامة يادرش


bano0ota_crazy
مراقب عام
مراقب عام


معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: عاجل... محاولة اغتيال مدير منتديات حبيبتى مين

مُساهمة من طرف magic في الجمعة فبراير 19, 2010 8:58 pm



فعلا دا ارهابى جامد جداااااااااااداخل ع الستين من عمره

يرمز له
بالرمز ب 516 حرف الباء يعنى أنه من بولاق

أما الرقم 516 فده رقم
الأتوبيس اللى بيركبه عشان يوصل محطة البحوث


ومنها يوصل لرمسيس يغير
المترو
دا رجل من نوع خاص
حيث أنه يجيد قيادة كل أنواع المواصلات

من الطائرات والغواصات والسوبرجيت
حتى التوك توك

ويجيد استخدام جميع أنواع الأسلحة من المسدس وبمب العيد

حتى
القنابل النووية والهيدروجينية

ويجيد 66 لغة بالصلا ع النبى وفيه لغتين
اتعلمهم وهوه نايم

يعنى بصلاه على النبى بيجيد جميع اللغات الحيه والميته

ويجيد جميع أنواع التنكر وجميع أنواع القتال والألعاب
من التايكوندو وحتى عريس وعروسة

وانا بقول انه هو متنكر فى عضويه ميرنا وميرنا هى اللى ورا الموضوع دا

فين المخفى تريكه حد يجبلى تريكه الكلام بجد مش هزار

معنا ضد الارهاب



أنا من ذبت في نغمات شعري ....... فذابت من تناغمها القلوبُ.


وطفت بباب أبيـــاتٍ عـــــذارى ....... فبي عرفت أماكنَها الدروبُ.


أنا بين السطور قضيت عمري ...... وليــلي منــبرٌ وأنا الـخـطـيب ُ.


magic
ADMIN
ADMIN

تعاليق : عشت الزمن مصدر اعجاب الكثيرين وما هزنى فى رحله العمر غيرك


معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: عاجل... محاولة اغتيال مدير منتديات حبيبتى مين

مُساهمة من طرف ابو تريكه في السبت فبراير 20, 2010 9:02 am

هسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس
انا جيت كلكو ظلمتو ميرنا
وانا عرفت الى وراء الحادث دا
انتو مش ملاحظين الشكل
هو مهما اتنكر
انا عارفه
وهجيبو
ووراه
ولن اتنازل
دنا عمال اخد حقن وبرشام
ومقضيها ادويه
يعنى انا المصاب الوحيد
مش هسيبك يا.....................در؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

مش هسبيك

مين معايا عليه




تـمر ] اللحظـة بغيابك ..
                          عشر سـاعات ..
   
وعشر سآعات e]بحضورك ]
                                       .. مثل لحظـة ..



 اللــــهَم "
   إنَك تَـرِآه , وآنآ لآ آرَآه ..
   
        فـ إنِ رأيتَـه فرِحاً / فـ أتممِ عليَه فرحتِه
   

وإنِ رأيتـهُ مهوُماً / فـ فرِج هممممهِ



”~
تدريّ متىَ آ̷̷حس أنهإ
 ضّإقت بيا
   
               يوُم آدري ٱنَ آلدنييآ ضآيقققه بيگ . .
   وُ مَ ب يديّ حيله


ابو تريكه
الإدارة
الإدارة


معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: عاجل... محاولة اغتيال مدير منتديات حبيبتى مين

مُساهمة من طرف mero في السبت فبراير 20, 2010 10:17 pm

خدني معاك يا تريكة

تسلملي يا صفصف دايما رافع من راسي حبيب هارتي
شفت بقي ظلموني ازاي اهئ اهئ




عفواً نيوتن ! فأنا سر الجاذبية



mero
عضو خمس نجوم
عضو خمس نجوم


معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: عاجل... محاولة اغتيال مدير منتديات حبيبتى مين

مُساهمة من طرف abdo في السبت فبراير 20, 2010 10:24 pm



انا من البداية قولت لك ياميدو نخليها حلقات

حلو كدا بقى الجماعة بلغو الامن والدنيا انقلبت اهي

وبعدين لو جات على نورا سهلت الحكاية نبعت تريكة و2 أعضاء يجيبوها ونحاكمها عندنا هنا ي قسم فتاوي واحكام

اما لو كانت ميرنا كما قال القائد الجينرال منجر ماجيك

برضو سهلت نجيبها هنا المنتدى ونعزمها على 2 كيلو فراولة

اما لو كان غير نورا وميرنا كما قال البروفسير تريكة

فدي محتاجة وقفة مع بعض كلنا

من أجل نشر العي الثقافي للارهاب في المنتدى

شكراااا للجميع

واخيراا كلمة صغيرة لنورا الجميلة -- بلاش سيبي الناس في حالها-- هة بلالالالالالاش






دعوتك وسأظل أدعو لك فمن يعلم بحالى غيرك .......




abdo
مشرف عام المنتدى
مشرف عام المنتدى

تعاليق :


الكلمة الحلوة هي أحمل موسيقـا تسمعهــا الآذان
والبسمة الحلوة هي أجمل صورة يرسمها الفنان
والعمل الطيب هو أجمل مايقدمه الانسان للانسان
فليكن كلامنا جميعا حـلـــــو
ولتكن بسمتنا جميعا جميلة
وليكن عملنا جميعا طــــيب



معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: عاجل... محاولة اغتيال مدير منتديات حبيبتى مين

مُساهمة من طرف أسماء في السبت فبراير 20, 2010 10:34 pm

[center] الف سلامة عليك يا ماجيكو انت وكل المشرفين


بقى دة صوت الفرقعة اللى كنت سامعة يدوب قفلت باب المنتدى من هنا


وسمعت صوت بمب افتكرتها حفلة بس طلعة حفلة شواء....

يلا الف سلامة ولازم ناخد احطياتنتا ونحط اعضاء سريين فى المنتدى[/
center]



أسماء
مراقب عام
مراقب عام

تعاليق : لا تتوقع من الناس كل شىء................


معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: عاجل... محاولة اغتيال مدير منتديات حبيبتى مين

مُساهمة من طرف ندى المصرى في الأحد فبراير 21, 2010 8:39 am

هههههههههههههههههههههههههههه
لا جااااااااااااااااامده الصور يااتررريكه
دراااجون بيضرب يااجداااااااااااااعان تعالو كملوا عليه
هههههههههههههههههههههههه
مووووووووووضوع جاااااااااااااامد يااميدو
بس وحيااااااتك اقبض على الارهاااابين دول بسرررعه
وبالذات البت نوراااا
اصل عايزه اكل الفراوله بتاعتى وخاااايفه لا تااخدها منى
وحيااتك يااميدو لما تقبض عليها علشان اطلع الفراوله واكل لوحدى
هههههههههههههههههههه






لاتقل:من أين أبدأ ؟

طاعة الله البداية

لا تقل: أين طريقي ؟؟


شرع الله الهداية

لاتقل: أين نعيمي ؟؟

جنة الله كفايه

لا تقل: غدا سأبدأ !!

ربما تأتي النهاية

ندى المصرى
مشرفه قسم الموضيع المختلفه
مشرفه قسم الموضيع المختلفه

تعاليق : لا تقول الموت شر ولكن قول الحياه من غير صلاه وصوم شر قول يارب اتوب وارجع أليك




معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: عاجل... محاولة اغتيال مدير منتديات حبيبتى مين

مُساهمة من طرف البرنسيسه رانيا في الأحد فبراير 21, 2010 6:26 pm

هههههههههههههههههه

يااااااااااااااااااااا يا دراجون أنت دى ألى على الكرسى

ها ها ها ها

سورى أصلى أنا كمان جتلى زغطه

هههههههههههههههه

البرنسيسه رانيا
عضو خمس نجوم
عضو خمس نجوم


معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: عاجل... محاولة اغتيال مدير منتديات حبيبتى مين

مُساهمة من طرف magic في الأحد فبراير 21, 2010 6:31 pm

هههههههههه

هو والصورة دى مصورة مخصوص علشان الموضوع

مع الاشتراك مع ابو تريكه

تريكه هو اللى مصورة



أنا من ذبت في نغمات شعري ....... فذابت من تناغمها القلوبُ.


وطفت بباب أبيـــاتٍ عـــــذارى ....... فبي عرفت أماكنَها الدروبُ.


أنا بين السطور قضيت عمري ...... وليــلي منــبرٌ وأنا الـخـطـيب ُ.


magic
ADMIN
ADMIN

تعاليق : عشت الزمن مصدر اعجاب الكثيرين وما هزنى فى رحله العمر غيرك


معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: عاجل... محاولة اغتيال مدير منتديات حبيبتى مين

مُساهمة من طرف abdo في الأحد فبراير 21, 2010 8:06 pm



أطمئنو يا أعضاء منتدانا

وأنتم رأيتو بأم أعينكم

مدى أعتمام قسم التحقيقات

في واقعة الارهابي الذي سمم الفراولة

وأيضا غير في طبخة البادنجان


وعن قريب سوف يؤتو به مكبل بالاغلال


ويتم حبسة في الحبس الانفرادي

في قسم من اقسام المنتدى

ليكون عبرة لغيرة

والان أتوجة بالشكر لفريق البحث الممتاز

وليك يوم يالي في بالى

ههههههههه






دعوتك وسأظل أدعو لك فمن يعلم بحالى غيرك .......




abdo
مشرف عام المنتدى
مشرف عام المنتدى

تعاليق :


الكلمة الحلوة هي أحمل موسيقـا تسمعهــا الآذان
والبسمة الحلوة هي أجمل صورة يرسمها الفنان
والعمل الطيب هو أجمل مايقدمه الانسان للانسان
فليكن كلامنا جميعا حـلـــــو
ولتكن بسمتنا جميعا جميلة
وليكن عملنا جميعا طــــيب



معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: عاجل... محاولة اغتيال مدير منتديات حبيبتى مين

مُساهمة من طرف dragon في الأحد فبراير 21, 2010 9:49 pm

لن تتمكنو من القبض على مهما كان السبب
وانا اعلن عن اول المغتالين وهو سعيد
الملقب بالماجيك
وذلك لانه الوحيد الذى كان يمسك بالمغرفه
ليحاول طعنى بها
ولكن لم يتمكن من زلك واستطعت الهرب منه


[center]


انتى عايزة الدنيا
: تبقى فأيدك انتى

ايوة عايزة توملكينى: لو قدرتى
والحكاية خلاص بتخلص: لو فهمتى
يالا ضيعى وضيعينى: وضياعيها
[/center]

dragon
سفير الحب
سفير الحب

تعاليق : تاخد مش ليك تدفع مش عليك



معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: عاجل... محاولة اغتيال مدير منتديات حبيبتى مين

مُساهمة من طرف mero في الأحد فبراير 21, 2010 11:28 pm

هههههههههههههههههههههههههههههه
ابقي قابلني يا تريكة لو قبضت علي دراجون... يبني ده سفاح من زمان
ده مشترك في مافيا درجو فور ماجيك العالمية .. وهيا عباره عن مافيا بتستهدف سعيد خصوصا نظرا لتجارته في اوراق الملوخية الخضرا وورق العنب القابلين للاكل

ومن الآخر يا ماجيك انت لازم تهرب بره مصر حاول تروح كوالالمبور باقصي السرعه... وعلي العموم احنا في الخدمة 24 ساعة يا ماجيكو ورقم الفاكس عندي اهو هقولوه عشان لو احتجتني في اي انفجار
07775000
هتلاقيني في الخدمة



عفواً نيوتن ! فأنا سر الجاذبية



mero
عضو خمس نجوم
عضو خمس نجوم


معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: عاجل... محاولة اغتيال مدير منتديات حبيبتى مين

مُساهمة من طرف dragon في الإثنين فبراير 22, 2010 1:02 pm

تم اختطاف سعيد وتريكه
وحبسهم بالقلعه المحصنه فى حجره مليئه بالفئان
وبيقولووو الحقونا
فرااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااان
وسيتم قتل سعيد اما تريكه فله التعذيب بالشنق


[center]


انتى عايزة الدنيا
: تبقى فأيدك انتى

ايوة عايزة توملكينى: لو قدرتى
والحكاية خلاص بتخلص: لو فهمتى
يالا ضيعى وضيعينى: وضياعيها
[/center]

dragon
سفير الحب
سفير الحب

تعاليق : تاخد مش ليك تدفع مش عليك



معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: عاجل... محاولة اغتيال مدير منتديات حبيبتى مين

مُساهمة من طرف medo elkady في الإثنين فبراير 22, 2010 1:20 pm

بجد انا فرحان اوى اوى يا جماعه على تفاعلكم مع الموضوع
وبقول لعبده ان اللى خلانى معملش الموضوع دا كل يوم لانى كنت مش بفتح المنتدا
كان فى ظروف نعانى من انى افتح المنتدا
وشكرا للجميع على مروركم الاكثر من رائع ده
وبجد جارى تنفيذ خطه للقبض على دراجون السفاح
ويلا بقى علشان مكشفش الخطه وعلشان دراجون ما يعرفهاش
ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
شكرا ليكو كلكم

medo elkady
سوبر ستار المنتدا
سوبر ستار المنتدا


معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: عاجل... محاولة اغتيال مدير منتديات حبيبتى مين

مُساهمة من طرف abdo في الإثنين فبراير 22, 2010 8:36 pm



لالالالا كدا القضية أخذت مسار آخر

بعد الاعلان عن اسم السفاح

وتم الاعلان ايضا عن بعض الاسري

وشبة القتلى

ربنا يستر

في الايام القادمة






دعوتك وسأظل أدعو لك فمن يعلم بحالى غيرك .......




abdo
مشرف عام المنتدى
مشرف عام المنتدى

تعاليق :


الكلمة الحلوة هي أحمل موسيقـا تسمعهــا الآذان
والبسمة الحلوة هي أجمل صورة يرسمها الفنان
والعمل الطيب هو أجمل مايقدمه الانسان للانسان
فليكن كلامنا جميعا حـلـــــو
ولتكن بسمتنا جميعا جميلة
وليكن عملنا جميعا طــــيب



معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: عاجل... محاولة اغتيال مدير منتديات حبيبتى مين

مُساهمة من طرف أسماء في الإثنين فبراير 22, 2010 8:44 pm

اة فعلا يا عبدو كدة القضية اخدت شكل تانى


وطبعا اهم شىء عندنا حيات الاسرى لازم ناحفظ عليهم


لازم نتفاوض مع السفاح ونطمن على الاسرى ونبعتلهم اكل

ممكن نسمم الاكل ونحذر الاسرى ياكلوا منة

يلا ربنا يرجعهم سالمين



أسماء
مراقب عام
مراقب عام

تعاليق : لا تتوقع من الناس كل شىء................


معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: عاجل... محاولة اغتيال مدير منتديات حبيبتى مين

مُساهمة من طرف mido في الإثنين فبراير 22, 2010 9:02 pm

جميله اوي تسلم ايدك

mido
عضوجديد منورنا
عضوجديد منورنا


معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: عاجل... محاولة اغتيال مدير منتديات حبيبتى مين

مُساهمة من طرف dragon في الإثنين فبراير 22, 2010 9:07 pm

ها ها ها ها ها ها ها
هههههههههههههه
تريكه مات من الخوف من الفران
وسعيد واج متشعلق فى الجو خايف من الفران وبيقول
فار فار


[center]


انتى عايزة الدنيا
: تبقى فأيدك انتى

ايوة عايزة توملكينى: لو قدرتى
والحكاية خلاص بتخلص: لو فهمتى
يالا ضيعى وضيعينى: وضياعيها
[/center]

dragon
سفير الحب
سفير الحب

تعاليق : تاخد مش ليك تدفع مش عليك



معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: عاجل... محاولة اغتيال مدير منتديات حبيبتى مين

مُساهمة من طرف البرنسيسه رانيا في الإثنين فبراير 22, 2010 9:41 pm

هههههههههههههههههههههه


يا حرام

البرنسيسه رانيا
عضو خمس نجوم
عضو خمس نجوم


معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: عاجل... محاولة اغتيال مدير منتديات حبيبتى مين

مُساهمة من طرف mero في الثلاثاء فبراير 23, 2010 6:42 pm

ههههههههههههههههههههههههههههههههه
حسرة عليها حسرة عليها
يعني لازم يا دراجون تفضحهم بموضوع الفيران ده... مش قلنا بلاش تسييح ههههههههه
علي العموم يا دراجون في قفصين فيران جايين من هولندا مستوردين
وحياتك عندي طلعوا زي القمر
..لو حابب تشتريهم اديني ميسد كول علي الرقم بتاعي 07775000 وبقولكوا ايه مش عايزة معاكسات علي رقمي ده بليز عشان خطيبي ميطلقنيش









عفواً نيوتن ! فأنا سر الجاذبية



mero
عضو خمس نجوم
عضو خمس نجوم


معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: عاجل... محاولة اغتيال مدير منتديات حبيبتى مين

مُساهمة من طرف ندى المصرى في الثلاثاء فبراير 23, 2010 6:59 pm

هههههههههههههههههههه
ايه يااسعيد الارهاااااااااااااااب ده
لالالالالالالالالالالالالالا كده غلط ع أمن المنتدى يااجدددددعااااااااااااان
جاااااااااااااااااارى التحرى عن الارهاااااااابين
وحياااااااااااااااااه شنبى ده قصدى دقنى
يووووووووووووووووووووووووووووووه
جننتوونى
معلش بقى اصل لازم اعمل فيها وكيله نيااااااااابه
هههههههههههههههههههه
يلا يااجماااااااااااااعه ال هايقبض ع الارهااااااااااابين دووووووووووول
ليه عندى مكافأه ربع جنيه
اى خددددددددددددمه
عدوا الجماايل دى بس







لاتقل:من أين أبدأ ؟

طاعة الله البداية

لا تقل: أين طريقي ؟؟


شرع الله الهداية

لاتقل: أين نعيمي ؟؟

جنة الله كفايه

لا تقل: غدا سأبدأ !!

ربما تأتي النهاية

ندى المصرى
مشرفه قسم الموضيع المختلفه
مشرفه قسم الموضيع المختلفه

تعاليق : لا تقول الموت شر ولكن قول الحياه من غير صلاه وصوم شر قول يارب اتوب وارجع أليك




معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: عاجل... محاولة اغتيال مدير منتديات حبيبتى مين

مُساهمة من طرف dragon في الثلاثاء فبراير 23, 2010 9:59 pm

ها ها ها ها ها ها ها



اهو الفار ده بقى كل ودن سعيد


[center]


انتى عايزة الدنيا
: تبقى فأيدك انتى

ايوة عايزة توملكينى: لو قدرتى
والحكاية خلاص بتخلص: لو فهمتى
يالا ضيعى وضيعينى: وضياعيها
[/center]

dragon
سفير الحب
سفير الحب

تعاليق : تاخد مش ليك تدفع مش عليك



معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة


 
صلاحيات هذا المنتدى:
لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى