حبيبتى مين
ا ميت أهلا وسهلا تفضــل اقعد على اي طرابيزة انت تحبهــا., بس شكلك أنت اول مرة تنورنــا..]خد بالك القعدة بمشاريب ...] ,اه صح بقلك ايه... أنت لازم تسجــل عندناعلشان تبقي حبيبنــا , بالزوق بالعافية هتسجــل ..ماتبصليش كده بقلك على الطلاق لتسجل يلا دووس هنا وسجل ولازم تشارك.كمـان.هينزلك خصم عالمشاريب لما تشارك معـانا
فريق الاداره
magic.......ابو تريكه
اضـغـط [URL="http://vvv3vvv.blogspot.com/"]هـنـا[/URL] لـدخـول فـى [URL="http://vvv3vvv.blogspot.com/"]عـالـم غـريـب[/URL]اضغط هنا لدخول فى عالم غريب

حبيبتى مين
ا ميت أهلا وسهلا تفضــل اقعد على اي طرابيزة انت تحبهــا., بس شكلك أنت اول مرة تنورنــا..]خد بالك القعدة بمشاريب ...] ,اه صح بقلك ايه... أنت لازم تسجــل عندناعلشان تبقي حبيبنــا , بالزوق بالعافية هتسجــل ..ماتبصليش كده بقلك على الطلاق لتسجل يلا دووس هنا وسجل ولازم تشارك.كمـان.هينزلك خصم عالمشاريب لما تشارك معـانا
فريق الاداره
magic.......ابو تريكه
اضـغـط [URL="http://vvv3vvv.blogspot.com/"]هـنـا[/URL] لـدخـول فـى [URL="http://vvv3vvv.blogspot.com/"]عـالـم غـريـب[/URL]اضغط هنا لدخول فى عالم غريب

حبيبتى مين
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

دخول

descriptionازاى تبقى بـروف فـى الرومانســية Emptyازاى تبقى بـروف فـى الرومانســية

more_horiz
إزاي تبقى رومانسي

1-
لما تكون شريكة حياتك مسافره كده او رايحه مشوار بعيد شوية تقولها وانت بتسبل بعينك كده: حبيبتي انا قلقان عليكي من المشوار ده وعلشان كده انا جيبتلك بودي جارد يحرسك
وتبتسم ابتسامة حلوة كده وتطلّعلها دبدوب صغير من ابو 15 او 20 جنيه
2-
فى اي مناسبة عاطفية كده عيد الحب مثلا اشتري كام ورده حمرا بس تكون حقيقية يعني 10 او 20 كده وهات واحدة بلاستيك وحطها في النص وكارت صغير من المكتبة اللى على اول شارعكم واكتب: هافضل احبك لحد اخر وردة ما تدبل
3-
طبعا اكتر الطرق لاسعاد حبيبتك لو بتشتغل ابعتلها في مقر شغلها باقة ورد كده جميلة وكلمتين حلوين برضه في كارت
اكيد طبعا في الشغل بقى زمايلها هيقولوا شوفتوا الحب يا ولاد وتعليقات حلوه كده هتخليها تحبك اكتر
4-
لو حبيبتك عندها قط صغير بتحبه وكل ما تيجي تقولها كلمتين حب تقولك اسكت ده القط بتاعي عمل كذا النهارده يبقى انت في عيد ميلادها وانت جايبلها هدية هات للقط الغلبان ده هدية كمان
5-
طبعا معظم البنات مش بيعرفو يطبخوا
يعني احتمال كبير مراتك تكون زي الفل فى الطبيخ وتقضوها تيك اواى المهم في مرة وانت بتطلب بيتزا مثلا اطلب منهم يقطعوها على شكل قلب
6-
يعني لو مراتك تعبت في البيت كده دور برد خفيف.. بس همه بيحبو يتدلعو علينا.. خدلك انت اجازه من الشغل وخليك جنبها واعملها شوربة.. لو بتعرف.. وشغلها فيلم رومانسي كده وطبعا متنساش شوية عصير ليمون او برتقال
7-
في يوم اجازه كده هاتلك شوية بالونات من اللي بيطيروا لوحدهم دول.. فيهم غاز الهيليوم.. واربطهم في شنطة العربية من جوه طبعا واطلع انت ومراتك رحلة رومانسية كده.. يعني شوفلك مكان رومانسي هادي.. وانزلو من العربية واعمل نفسك مشغول في اي حاجة واديلها مفتاح الشنطة بتاع العربية قولها هاتي الجاكيت بتاعك ولاّ اي حاجة.. طبعا هيّ اول ما هتفتح البالونات هتطلع على طول وياسلام لو كنت رابط كارت كبير شوية كده مكتوب عليه بحبك
8-
عارف ياسلام عليك لو في يوم كده صحيت انت بدري وحضّرت الفطار وجبتهولها فى السرير.. تبقى فعلاً فعلاً فنّان

descriptionازاى تبقى بـروف فـى الرومانســية Emptyرد: ازاى تبقى بـروف فـى الرومانســية

more_horiz

حبيبي تريكة

اسمح لي اقول لك رأيي الشخصي

اعتقد محدش هيطبق الكلام دة

لاننا في بلد شرقي وكمان مش هنعرف نطبق الكلام دة

الرجل رجل والمرأة مرأة

وبعدين اجيب لها قط من فين انا

وبعدين فطار ايه ال اجيبة لها في السرير

هوا مين ال بيصحى من النوم الاول ؟

اسمح لي حبيبي اقولك انا عندي طريقة اخري للرومانسية الحقيقية

لاكن طبعا مينفعش اقول عنها
انا مخليها مفاجأة لشريكة عمري وحياتي

تحياتي لك يا مان على الموضوع اللذيذ دة

descriptionازاى تبقى بـروف فـى الرومانســية Emptyرد: ازاى تبقى بـروف فـى الرومانســية

more_horiz
تسلم ياعبدو على ردك بس سيبهم بس
للاخر
انا فى دماغى هدف
سيبنى اجيب جون

more_horiz
هههههههههههههههههههههازاى تبقى بـروف فـى الرومانســية Nonameهههههههههههههههههه

يا وقعتك يا مصطفى بتبوظ اخلاق العيال

ياخووووووووووووووووووفى منك

ازاى تبقى بـروف فـى الرومانســية 17

more_horiz
احلى كلام يادرش .. وخليك على طبيعتك .. واشرب فيروز

more_horiz
ههههههههههههههههههههههههه
احضر فطار واجيبهلها لغاية السرير ماكلها كان بقى وبلاش انا
هههههههههههههههههه
ايه ياتريكة متفتحش عنينا ياعمونا
بس والله انت الفنان حبيبى
كلام كوووووووووووووووووووووووول على طوووووول ياتريكة يافنان
تقبل مرورى
(((مــــــــــــــــــــا نـــــــــــــــو)))
(( الــــــــــــزعــــــــــيـــــــــــم))
privacy_tip صلاحيات هذا المنتدى:
لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
power_settings_newقم بتسجيل الدخول للرد