حبيبتى مين
ا ميت أهلا وسهلا تفضــل اقعد على اي طرابيزة انت تحبهــا., بس شكلك أنت اول مرة تنورنــا..]خد بالك القعدة بمشاريب ...] ,اه صح بقلك ايه... أنت لازم تسجــل عندناعلشان تبقي حبيبنــا , بالزوق بالعافية هتسجــل ..ماتبصليش كده بقلك على الطلاق لتسجل يلا دووس هنا وسجل ولازم تشارك.كمـان.هينزلك خصم عالمشاريب لما تشارك معـانا
فريق الاداره
magic.......ابو تريكه
اضـغـط [URL="http://vvv3vvv.blogspot.com/"]هـنـا[/URL] لـدخـول فـى [URL="http://vvv3vvv.blogspot.com/"]عـالـم غـريـب[/URL]اضغط هنا لدخول فى عالم غريب

حبيبتى مين
ا ميت أهلا وسهلا تفضــل اقعد على اي طرابيزة انت تحبهــا., بس شكلك أنت اول مرة تنورنــا..]خد بالك القعدة بمشاريب ...] ,اه صح بقلك ايه... أنت لازم تسجــل عندناعلشان تبقي حبيبنــا , بالزوق بالعافية هتسجــل ..ماتبصليش كده بقلك على الطلاق لتسجل يلا دووس هنا وسجل ولازم تشارك.كمـان.هينزلك خصم عالمشاريب لما تشارك معـانا
فريق الاداره
magic.......ابو تريكه
اضـغـط [URL="http://vvv3vvv.blogspot.com/"]هـنـا[/URL] لـدخـول فـى [URL="http://vvv3vvv.blogspot.com/"]عـالـم غـريـب[/URL]اضغط هنا لدخول فى عالم غريب

حبيبتى مين
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

دخول

descriptionالبت سابتك وحبت واحد غيرك .تعالى نولع فيها ..تفتكر دا الحل Emptyالبت سابتك وحبت واحد غيرك .تعالى نولع فيها ..تفتكر دا الحل

more_horiz
مساء الهنا على كل شباب حبيبتى مين
بص بقى ياعباس
مين عباس داه؟؟؟
انا يعنى عارف ان اسمك مش عباس بس انا لسه هنادى كل واحد باسمه خليك معايا واقرا وخلاص
بص ياعباس
احنا بقالنا قد ايه مع بعض؟؟؟؟؟
بقالنا 3 سنين ياحبيبتى
طب يعنى مزهقتش منى
انا عمرى مازهق منك ياعمرى
طب انا من الاخر زهقت منك يا اخى اوف ايه داه دانت خنيق قوى ماتحل عن سمايا بقى خلينى اشوف نفسى وبصراحه فيه واحد تانى بيشاغلنى وبدا فعلا يشغل عقلى
واحد تانى ؟؟؟؟
ازاى ؟؟؟؟
ومين هو داه؟؟
ياااااااااه هنت عليكى وهان عليكى حب السنين دى كلها؟؟؟؟
بصراحه اه بقى هنت عليا ويلا بقى ياعم اخلع وسلملى على الحب
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــ
حد حصل معاه كدا قبل كدا ؟؟؟حتى لو مش بالظبط يعنى ؟؟يعنى اقصد حد البنت اللى بيحبها اداته الاشاره الخضرا وفلسعته
عادى ياعمنا مافيهاش حاجه بتحصل بين احسن الحبيبه...بتبقى انت قاعد فى امان الله لابيك ولا عليك وتيجى الاموره قايلالك وداع ياعمرى
مستغرب ليه انت يعنى كنت فاكر نفسك هانى سلامه والا مصطفى شعبان
حتى دول ممكن يحصل معاهم كدا
غدر الستات مالهشى حسابات
ماتخلينا نقصر وتريحنى وتقول حصل خلينا نكمل
ايوووووووون برافو عليك انت كدا زى العسل
بص بقى ياسيدى
لتر جاز وعلبه كبريت لتر الجاز هاتجيبه من عند البقال عادى سهل تجيبه ان مالقتشى روح البنزينه
مش هايكلفك حاجه هو نص جنيه كبيره خالص 75 قرش اخوانا بتوع الخليج ببلاش هيلاقوه عندهم
وعلبه كبريت بشلن من اى مكان
دى بقى ياباشا كل المعدات الازمه حاجه كدا كبيرها جنيه
الخطوات
لتر الجاز اقسمه على اتنين جركن عاليمين فيه نص لتر وجركن على الشمال فيه النص التانى
حلو كدا؟؟؟؟؟؟
والكبريت فى جيبك طبعا
انت كدا جاهز ؟؟؟
اوك يلا بقى نبدا
خد اللتر الاولانى فى ايدك وانزل والتانى بارضه مش هايبقو تقال عليك ماتخافش وروح على بيت الاموره اللى عورتك فى قلبك
اقف على باب البيت
موبايلك فى جيبك زى العاده
رنلها بقى يامعلم رنه صغيره واوعى تخليها تفتح عليك لو نفضتلك وماتصلتش هيا بيك ابعتلها كول مى اوعى تغرم نفسك حاجه
نفضتلك بارضه وماكلمتكش معلش تعالى على نفسك وارميلها دقيقه مع انه خساره فى جتتها
كلمها وقلها عايز اشوفك لاخر مره فى حياتى
هاديكى حاجه غاليه كنتى ناسياها عندى
هاتنزلك جرى طالما حاجه غاليه
تيجى سيادتك اول ماتشوفها رامى عليها الجاز وعود كبريت من العلبه ومولع فيها
وتسيبها وتمشى خطوتين وتيجى باصصلها وهيا بتولع وبنظره المنتقم وقول
انتى اللى جنيتى على نفسك ياحفيظه وما جنيت على احد
كدا المهمه الاولى
خد بعضك جرى على بيت المحروس اللى خد حبيبتك منك وابعتله عيل صغير من العيال اللى بيلعبو فى الشارع وقله قول لحكشه كلم سمير
مين سمير دا ياخويا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ياعم افهم بقى حكشه دا الضحيه رقم اتنين وسمير دا اسم سيادتك فى الفيلم
ماتتخنش مخك وخليك معايا خلينا نخلص
هايجى حكشه نازل جرى تيجى سيادتك بنص اللتر الفاضل ومقابله فى وشه ورميه عليه
وبعود الكبريت ومناوله ومولع فيه
وتيجى ماشى خطوتين وباصصله وهو بيولع بنظره المنتقم بارضه وقايله سلملى على صحبتك ياحوكشه
استنى
اهم حاجه الكلام دا كله يبقى بين المغرب والعشا علشان الناس تكون بتتعشى والا بيتفرجو على المسلسلات ومسطولين وماحدش يشوف حاجه
وعلشان تلحق تجرى وتوصل لبيتكو من غير ماحد يقفشك
هاتوصل بيتكو تلاقى البوليس مستنيك هاياخدوك ياحلو وان شاء الله ان شاء الله ان شاء الله من غير مقاطعه هاتاخد اعدام للقتل العمد مع سبق الاصرار والترصد
امال انت كنت فاكر ايه
ايه يابنى الهبل داه؟؟؟؟؟ ايه السذاجه دى عايز تحبس نفسك؟؟؟؟عايز تودى نفسك فى داهيه علشان واحده ماتستاهلش
ياعم اعقل كدا وطول بالك
بص ياسيدى
الحكايه بسيطه خالص وباتكلم بجد والله ياشباب
البنت اللى ساكنه جانبيكو بنت زى القمر وعارفها وعارفاك
بلاش البنت اللى جنبكو اى بنت معاك فى الكليه
اهى ملاينه بنات زى القمرات
نقى بنت تكون حلوه حلوه يعنى مافيهاش غلطه زى مابيقولو غازلها
وغلس عليها دايقها اخنقها اوعى تقتلها باين عليك غاوى دم وهاتتعبنى معاك
ياعم اخنقها يعنى كرهها فى عيشتها بس مش قوى يعنى حاجه زى لفت نظر بس
شويه شويه ياتسيب الكليه خالص علشان ترتاح من رخامه حضرتك ياتطب فيك يامعلم واقلب رومانسى بقى عند الحته دى وانزل بالطبل البلدى والكلام الناعم على ودانها وكلمات اغانى حليم وتامر حسنى وابعد عن شعبولا
خلاص يامعلم طبت فيك
بالهنا والشفا وادعى لاخوك الغلبان
وهاتنسى اللى باعتك من غير هم ولا وجع قلب
ماهو مابينسيش الحب القديم غير حب جديد
دى وصفه مجربه واراهنك ان فكرت او حنيت للحب القديم تانى
ولو حصل وعملت معاك زى القديمه ماعملت
ولا تزعل نفسك عااااااااادى خالص
حب تالت ورابع وخامس لغايه اما ربنا يفرجها عليك وتتجوز
واديك عرفت السكه وانسى جرحك وماتزعلش عاللى فات
وعلى رائى حليم
دا اللى خانك خان شباب الحب خانه وجار عليه
وجار عليه
وهيا الخسرانه فى النهايه
البنات اللى معانا مايزعلوش
انتو كمان ليه الحزن والزعل على انسان مايستاهلشى حبك انسيه بحب جديد
الف مين يتمنى اشاره من قلبك
صدقونى ياشباب
الى فارق مايستاهلشى البكا عليه
اتمنالكو حياه سعيده مليانه حب فى حب
مع تحياتى وحبى للجميع
اه ملحوظه
لو الموضوع عجبكو ياريت تسيبو رد
قولولى يعنى ايه رائيكو ولو ماعجبكوش
ولعو فى الجهاز وفى نفسيكو
وريحونى وارتاحو

descriptionالبت سابتك وحبت واحد غيرك .تعالى نولع فيها ..تفتكر دا الحل Emptyرد: البت سابتك وحبت واحد غيرك .تعالى نولع فيها ..تفتكر دا الحل

more_horiz
ههههههههههههههه

عسل ياتريكة الموضوع دة عجبنى موت

طب لية تحرقها بجاز دنتا اللى خسران

descriptionالبت سابتك وحبت واحد غيرك .تعالى نولع فيها ..تفتكر دا الحل Emptyرد: البت سابتك وحبت واحد غيرك .تعالى نولع فيها ..تفتكر دا الحل

more_horiz
ميرسى لمرورك
سمسمه

وحشتينا والله

ومستنين
ترجعى

تانى المنتدى

more_horiz
هههههههههههههههههههههههه

هايلة يا تريكة

more_horiz
هههههههههههههه
بجد جامده يامان تسلم الايادى

more_horiz
شكرا ياجماعه فله
ميمو
منورين الدنيا

more_horiz
الموضوع ده جامد بس فيه حاجه
حد تانى اللى عايز يولع

more_horiz
وليه تولع فيها
انت ممكن تعمل حاجه تانيه ممكن تحرق دمها
انت ولا يهمك واتعمد انك تحسسها انهاولا حاجه

dragon

more_horiz
اه والله يا دراجوان حد تانى اللى عايز الحرق
وتريكه عارفه

more_horiz
هههههههههههههههههههههههه

حلوة والله بجد اكتر من هاااااااااااااايـــــل

more_horiz
بصراحه ياتريكه الموضوع جميل جدااااااااااااااااااااا
بس فى حاجه

انا مش معاك فى انى انس اول جرح بحب تانى لان نفرض انها هتكون بنت كويسه او العكس
وهتحبك بجد فى بنات مبتحبش انها تكون وسيله للنسيان حتى لو هتحبها وتكون مخلص معاها
دا بيكون شىء جارح كانك ضحكت عليها
لما تنسى حب بجد فى الوقت دا هتقدر تختار
وربنا يوفق الجميع

وعلى فكره مفيش حاجه تستاهل الزعل
بس فى الاخر موضوعك روعه
privacy_tip صلاحيات هذا المنتدى:
لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
power_settings_newقم بتسجيل الدخول للرد