حبيبتى مين
ا ميت أهلا وسهلا تفضــل اقعد على اي طرابيزة انت تحبهــا., بس شكلك أنت اول مرة تنورنــا..]خد بالك القعدة بمشاريب ...] ,اه صح بقلك ايه... أنت لازم تسجــل عندناعلشان تبقي حبيبنــا , بالزوق بالعافية هتسجــل ..ماتبصليش كده بقلك على الطلاق لتسجل يلا دووس هنا وسجل ولازم تشارك.كمـان.هينزلك خصم عالمشاريب لما تشارك معـانا
فريق الاداره
magic.......ابو تريكه
اضـغـط [URL="http://vvv3vvv.blogspot.com/"]هـنـا[/URL] لـدخـول فـى [URL="http://vvv3vvv.blogspot.com/"]عـالـم غـريـب[/URL]اضغط هنا لدخول فى عالم غريب
المواضيع الأخيرة
» خلاص هتبعد
من طرف ابو تريكه الأربعاء أبريل 27, 2016 3:01 pm

» ورجعنا تاني من جديد ميين معايا هنا
من طرف ابو تريكه الأربعاء أبريل 27, 2016 2:56 pm

» تنويه من منتدى حبيبتي مين\\هموووووووسة
من طرف نغم السبت مايو 02, 2015 8:04 am

» رحلة وادى الريان فقط 135 ج مع إيجيبت سول ترافيل
من طرف egyptsol الثلاثاء ديسمبر 02, 2014 9:08 am

» اللواء محسن الفحام يكتب : الهجره الغير شرعيه رحلات بين الياس والرجاء
من طرف ميرو الثلاثاء يوليو 29, 2014 2:10 am

» اللواء محسن الفحام يكتب : أفرجوا عن قانون تنظيم المظاهرات
من طرف ميرو الثلاثاء يوليو 29, 2014 2:09 am

» اللواء محسن الفحام يكتب : الاضرابات الفئويه وتأثيرها علي الامن القومي المصري
من طرف ميرو الثلاثاء يوليو 29, 2014 2:08 am

» اللواء محسن الفحام يكتب : نحو عهد جديد في العلاقة بين الشرطة والشعب
من طرف ميرو الثلاثاء يوليو 29, 2014 2:07 am

» اللواء محسن الفحام يكتب : نحو عهد جديد في العلاقة بين الشرطة والشعب
من طرف ميرو الثلاثاء يوليو 29, 2014 2:06 am

» دع القلق وابدا حياتك من جديد
من طرف طعم البيوت الأحد مايو 18, 2014 10:14 am

» موقع للادعية والاذكار
من طرف طعم البيوت الأحد أبريل 27, 2014 12:00 pm

» فاكيوم هواء بافضل الاسعار
من طرف تايجر باك الإثنين أبريل 14, 2014 9:46 am

» عندما تموت الحياه
من طرف mawada samy السبت فبراير 08, 2014 4:36 pm

» تحميل دعاء الانبياء للقارئ صلاح الجمل
من طرف alaaking الأحد ديسمبر 29, 2013 2:16 pm

» كلمات باللهجة الجزائرية و معناها الكل يدخل و .......؟؟
من طرف lou bna الخميس نوفمبر 14, 2013 10:35 pm

» مشاهدة نقل مباراة الهلال والشباب بث مباشر 1/11/2013 Al Hilal v Al Shabab
من طرف Livoo الجمعة نوفمبر 01, 2013 1:10 pm

» للجريئين والجريئـآت فقــط ..!أتمنى التفااااعل من جميع الاعضاء
من طرف ايمن محمد العالم الثلاثاء أكتوبر 22, 2013 10:35 pm

» الحب الضائع
من طرف ايمن محمد العالم الثلاثاء أكتوبر 22, 2013 10:28 pm

أفضل 10 أعضاء في هذا المنتدى
ابو تريكه - 9612
 
طعم البيوت - 4353
 
هموسة - 4351
 
abdo - 3190
 
safy - 2535
 
سينا - 2495
 
arch_mona - 2470
 
magic - 2286
 
fo2sh - 2178
 
rewan - 2068
 

المتواجدون الآن ؟
ككل هناك 26 عُضو متصل حالياً :: 0 عضو مُسجل, 0 عُضو مُختفي و 26 زائر :: 2 عناكب الفهرسة في محركات البحث

لا أحد

أكبر عدد للأعضاء المتواجدين في هذا المنتدى في نفس الوقت كان 241 بتاريخ الأحد يناير 22, 2012 4:54 pm
دخول

لقد نسيت كلمة السر

منتدى البرامج
 

 

 

 

 

  

 

 

 

 

 

 
بحـث
 
 

نتائج البحث
 


Rechercher بحث متقدم

الزوار

جربت مره ترخم على نفسك!!!!!!!!!!!!!

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل

جربت مره ترخم على نفسك!!!!!!!!!!!!!

مُساهمة من طرف ابو تريكه في الأربعاء أكتوبر 21, 2009 4:48 am

ازيكم يا احلى اعضاء ف احلى منتدى


جربت مره ترخم على نفسك اوووووى
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــ
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـ
ـــــــــــــــــــــــ
ـــــــ
.
فى ناس كتير بتحب الرخامه زى
اللي يرخم على زمايله في الجامعه


واللي يرخم ع الناس بشكل عام


واللي يرخم ع اللي جمبه في المواصلات


واللي يرخم علي حبيبته...



حبيت اكسب فيكوا ثواب واعلمكوا..
ازاي ترخموا على نفسكــوا....



تعرف تشتغل نفسك ؟
طب تعرف ترخم على نفسك ؟


انا هاقولك أزاي ترخم علي نفسك



الخطوةالاولى :


ابعت لنفسك على موبيلك رساله كلمنى فتكلمنى
على رقمك تلاقى الرقم مشغول
تفضل وراه كذا مره
برضه تلاقيه مشغول
تتخنق وتشتمه وتقول بينك وبين نفسك على
اللى بعتلك الرساله
طالما انت مشغول باعتلى كلمنى ليه



الخطوةالتانية:


ضيف نفسك على اميلك وافضل كلم فى روحك
وخد وادى فى الكلام
وحكاوىوحركات



الخطوةالتالتة :



خبط على كتفك وبص وارجع تانى خبط وبص



الخطوه الرابعه :


تمسك موبايلك وترن على تليفون بيتكم وتجرى ترد
وقبل ماتردتكنسل وترفع سماعة التليفون
وتقول مين مين رد ياحيوان
مش حترد انا عارفك وحاجيبك



وكده يبقى رخمت على نفسك
اووووى واووووى اووووى كمان


اى طريقه من الطرق تحبوا ترخموا بيها
على نفسكم

تأكد انك هتجن




تـمر ] اللحظـة بغيابك ..
                          عشر سـاعات ..
   
وعشر سآعات e]بحضورك ]
                                       .. مثل لحظـة ..



 اللــــهَم "
   إنَك تَـرِآه , وآنآ لآ آرَآه ..
   
        فـ إنِ رأيتَـه فرِحاً / فـ أتممِ عليَه فرحتِه
   

وإنِ رأيتـهُ مهوُماً / فـ فرِج هممممهِ



”~
تدريّ متىَ آ̷̷حس أنهإ
 ضّإقت بيا
   
               يوُم آدري ٱنَ آلدنييآ ضآيقققه بيگ . .
   وُ مَ ب يديّ حيله


ابو تريكه
الإدارة
الإدارة


معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: جربت مره ترخم على نفسك!!!!!!!!!!!!!

مُساهمة من طرف الحب الضائع في الأربعاء أكتوبر 21, 2009 5:33 pm

لالالا دنا كدة ممكن لو رخمت على نفسى كدة ارمى نفسى فالبحر انت فكرتتنى باغنية


انا بشتغل نفسى محدش بيشتغلنى

الحب الضائع
الحبوبه
الحبوبه


معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: جربت مره ترخم على نفسك!!!!!!!!!!!!!

مُساهمة من طرف فارس الوجود في الأربعاء أكتوبر 21, 2009 6:45 pm

هههههههههههههههههههه
انت عارف يا تريكه انا اذا عملت حاجه زى دى والجماعه فى البيت ممكن يعملوا ايه ؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!
اولا هيبعتونى او بمعنى اصح هيوصضلونى بايديهم الى بيت الاخوه اللى عقلهم رايح فى ابو حديد
وطبعا هيقولوا ان الحاجات العلميه والاختراعات والابتكارات هى اللى جدننتنى وبعدين بقى ربنا يسترها على

فارس الوجود
عضو فعال
عضو فعال


معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: جربت مره ترخم على نفسك!!!!!!!!!!!!!

مُساهمة من طرف magic في الأربعاء أكتوبر 21, 2009 6:53 pm

هههههههههههههههههههه

تصدق انا عملت حاجه من اللى فواق دى
ههههههههههه


بس محدش شافنى ههههههههههه

يا فارس اعملها ومتخليش حد يشوفقك
ههههههههههه
منورنا يا فارس



أنا من ذبت في نغمات شعري ....... فذابت من تناغمها القلوبُ.


وطفت بباب أبيـــاتٍ عـــــذارى ....... فبي عرفت أماكنَها الدروبُ.


أنا بين السطور قضيت عمري ...... وليــلي منــبرٌ وأنا الـخـطـيب ُ.


magic
ADMIN
ADMIN

تعاليق : عشت الزمن مصدر اعجاب الكثيرين وما هزنى فى رحله العمر غيرك


معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: جربت مره ترخم على نفسك!!!!!!!!!!!!!

مُساهمة من طرف فارس الوجود في الأربعاء أكتوبر 21, 2009 7:14 pm

ههههههههههههههههههههههه
دا نورك يا ماجيك
بس سواء حد شافنى او محدش شافنى انا كده كده هيعرفوا
بس هحجاول على ضمانتك انت

ههههههههههههههههههههههه

فارس الوجود
عضو فعال
عضو فعال


معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: جربت مره ترخم على نفسك!!!!!!!!!!!!!

مُساهمة من طرف abdo في الأربعاء أكتوبر 21, 2009 9:37 pm

ياريت تسمحولي اقول رأيي في هذا الموضوع
اولا احنا ممكن نستفيد منها بشكل احسن من كدا
مع احترامي الشديد للاخ ابو تريكة
ممكن نقول لو الواحد عمل حاجة من دول ومتحملهاش وحس
انة اتخنق من نفسة واتنرفز على الاخر
فتبقى خير دليل على انة لايفعل مثل تلك الاشياء
في اصحابة او اخوتة وبكدا نبقى وصلنا للمثل الذي يقول
ال مترضهوش في نفسك مترضهوش في غيرك
وشكرااا لكم جميعااااااااااا اخوكم عبدووووووووو






دعوتك وسأظل أدعو لك فمن يعلم بحالى غيرك .......




abdo
مشرف عام المنتدى
مشرف عام المنتدى

تعاليق :


الكلمة الحلوة هي أحمل موسيقـا تسمعهــا الآذان
والبسمة الحلوة هي أجمل صورة يرسمها الفنان
والعمل الطيب هو أجمل مايقدمه الانسان للانسان
فليكن كلامنا جميعا حـلـــــو
ولتكن بسمتنا جميعا جميلة
وليكن عملنا جميعا طــــيب



معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: جربت مره ترخم على نفسك!!!!!!!!!!!!!

مُساهمة من طرف madoo_madoo في الأحد نوفمبر 01, 2009 7:52 am

طيب كويس واللى جرب الحاجات دى كلها ومحسش انوا رزل على نفسه ؟؟ يعمل ايعه Razz

madoo_madoo
عضوجديد منورنا
عضوجديد منورنا


معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: جربت مره ترخم على نفسك!!!!!!!!!!!!!

مُساهمة من طرف dragon في الأحد نوفمبر 01, 2009 9:20 am

اه والله يعمل ايه
وبعدين الحركات دى قديمه
احنا هنستهبل
انا هاجيب ليكو حركات جديده
dragon

dragon
سفير الحب
سفير الحب

تعاليق : تاخد مش ليك تدفع مش عليك



معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: جربت مره ترخم على نفسك!!!!!!!!!!!!!

مُساهمة من طرف abdou3abed في الأحد نوفمبر 01, 2009 9:35 am

أكيد دى أسهل الطرق لحجز تذكره مميزه للسرايا الصفراااااااااا


abdou3abed
مشرف قسم موضيع مختلفه
مشرف قسم موضيع مختلفه


معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: جربت مره ترخم على نفسك!!!!!!!!!!!!!

مُساهمة من طرف ابو تريكه في الأحد نوفمبر 01, 2009 1:47 pm

شكرا للمرور الكل
ميدو منور يامان المنتدى كله




تـمر ] اللحظـة بغيابك ..
                          عشر سـاعات ..
   
وعشر سآعات e]بحضورك ]
                                       .. مثل لحظـة ..



 اللــــهَم "
   إنَك تَـرِآه , وآنآ لآ آرَآه ..
   
        فـ إنِ رأيتَـه فرِحاً / فـ أتممِ عليَه فرحتِه
   

وإنِ رأيتـهُ مهوُماً / فـ فرِج هممممهِ



”~
تدريّ متىَ آ̷̷حس أنهإ
 ضّإقت بيا
   
               يوُم آدري ٱنَ آلدنييآ ضآيقققه بيگ . .
   وُ مَ ب يديّ حيله


ابو تريكه
الإدارة
الإدارة


معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: جربت مره ترخم على نفسك!!!!!!!!!!!!!

مُساهمة من طرف ابو تريكه في الجمعة يوليو 02, 2010 6:28 am

bounce




تـمر ] اللحظـة بغيابك ..
                          عشر سـاعات ..
   
وعشر سآعات e]بحضورك ]
                                       .. مثل لحظـة ..



 اللــــهَم "
   إنَك تَـرِآه , وآنآ لآ آرَآه ..
   
        فـ إنِ رأيتَـه فرِحاً / فـ أتممِ عليَه فرحتِه
   

وإنِ رأيتـهُ مهوُماً / فـ فرِج هممممهِ



”~
تدريّ متىَ آ̷̷حس أنهإ
 ضّإقت بيا
   
               يوُم آدري ٱنَ آلدنييآ ضآيقققه بيگ . .
   وُ مَ ب يديّ حيله


ابو تريكه
الإدارة
الإدارة


معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: جربت مره ترخم على نفسك!!!!!!!!!!!!!

مُساهمة من طرف سمر في الجمعة يوليو 02, 2010 10:45 pm

انت كدة يا تريكة بتعلمنى الغباء وبعدينا انت جربت الخطوة الثانية اكيد

سمر
عضوجديد منورنا
عضوجديد منورنا


معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: جربت مره ترخم على نفسك!!!!!!!!!!!!!

مُساهمة من طرف عمرورشاد في الجمعة يوليو 02, 2010 11:10 pm

ههههههههههههه
المجنين فى نعيم والله
ايه يا عم ده انت عاوز تجننا رسمى بقى ولا ايه











عمرورشاد
مشرف الاستديو
مشرف الاستديو

تعاليق :
يقول أحد السلف ..


إذا انكشف الغطاء يوم القيامة عن ثواب أعمالهم .. لم يروا ثوابا أفضل من ذكر الله تعالى ..
فيتحسر عند ذلك أقوام فيقولون : ماكان شيء أيسر علينا من الذكر ..
فاللهم ارزقنا ألسنة رطبة بذكرك وشكرك ...اامين.



معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة


 
صلاحيات هذا المنتدى:
لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى