حبيبتى مين
ا ميت أهلا وسهلا تفضــل اقعد على اي طرابيزة انت تحبهــا., بس شكلك أنت اول مرة تنورنــا..]خد بالك القعدة بمشاريب ...] ,اه صح بقلك ايه... أنت لازم تسجــل عندناعلشان تبقي حبيبنــا , بالزوق بالعافية هتسجــل ..ماتبصليش كده بقلك على الطلاق لتسجل يلا دووس هنا وسجل ولازم تشارك.كمـان.هينزلك خصم عالمشاريب لما تشارك معـانا
فريق الاداره
magic.......ابو تريكه
اضـغـط [URL="http://vvv3vvv.blogspot.com/"]هـنـا[/URL] لـدخـول فـى [URL="http://vvv3vvv.blogspot.com/"]عـالـم غـريـب[/URL]اضغط هنا لدخول فى عالم غريب

حبيبتى مين
ا ميت أهلا وسهلا تفضــل اقعد على اي طرابيزة انت تحبهــا., بس شكلك أنت اول مرة تنورنــا..]خد بالك القعدة بمشاريب ...] ,اه صح بقلك ايه... أنت لازم تسجــل عندناعلشان تبقي حبيبنــا , بالزوق بالعافية هتسجــل ..ماتبصليش كده بقلك على الطلاق لتسجل يلا دووس هنا وسجل ولازم تشارك.كمـان.هينزلك خصم عالمشاريب لما تشارك معـانا
فريق الاداره
magic.......ابو تريكه
اضـغـط [URL="http://vvv3vvv.blogspot.com/"]هـنـا[/URL] لـدخـول فـى [URL="http://vvv3vvv.blogspot.com/"]عـالـم غـريـب[/URL]اضغط هنا لدخول فى عالم غريب

حبيبتى مين
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

دخول

description(((((( الزعيم )))) """" مانو """" زهقان ومش عايز يدخل تانى Empty(((((( الزعيم )))) """" مانو """" زهقان ومش عايز يدخل تانى

more_horiz

طبعا الكل مستغربل وداخل يقول ايه السؤال الغريب ده
طبعا انا عارف ان كلكم عارفين مانو
بس انا طلبى صغير خالص
ومش هطول عليكوا
واوعى حد يفح الموضوع وكان شيئا لم يكن يعنى اوعى حد فيكم ما يردش
المهم
دلوقتى انا عايز اعرف كل شئ عن
((((( مانو ))))))
يعنى هو مميزاته بالنسبه لكل واحد فيكم
الحاجات اللى مش عاجباكم فيه
تنصحوه بايه
تحبوا انه يبقى ايه

يعنى كل شئ
تتوقعوا انه يكون شكله ايه

يلا انا مش هقول اكتر من كده
لانه جاله ملل وبيقول ان اللى فى المنتدى مش بيدوله اهتمام لانه كان مشغول شويه وهو فعلا كان عنده ظروف
يلا انا مش هقول حاجه تانى
عايز ردود تهز الارض

سلاااااااااااااااام

description(((((( الزعيم )))) """" مانو """" زهقان ومش عايز يدخل تانى Emptyرد: (((((( الزعيم )))) """" مانو """" زهقان ومش عايز يدخل تانى

more_horiz
مانو مش محتاج موضوع مانو محتاج موقع كامل يكتب عنه
وعيب لما حد يقول انا مش بفكر ادخل
ام هند
مانو بجد شخصيه جذابه
محترم
صاحب صاحبه وبجد
انسان
عيوبه
حساس زياده عن الزوم

نصيحه منى لمانو
يمان متسمعش كلام حد
انت انسان بجد رائع وكلنا بنحبك

description(((((( الزعيم )))) """" مانو """" زهقان ومش عايز يدخل تانى Emptyرد: (((((( الزعيم )))) """" مانو """" زهقان ومش عايز يدخل تانى

more_horiz
اكيييييييييييد يا تريكه
انا مقدرش اتكلم ربع كلمه بعد كلامك ده
عندك حق

more_horiz
شفت بقى يامانو
بنحبك ازاى
dragon

more_horiz
ليه بس يامانو
زهقان ليه من المنتدى
دى حته جميل وشرح وبرح كده
ومايذهقش خالص
انا لسه عضوه جديده
ماقدرش اقول راى فى مانو
بس كل اللى اعرفه من مواضيعه انه
انسان مرح شويتين

more_horiz
مانو الزعيم

بس مش هقول اكتر من كدة

more_horiz

مانو انت لية متغير كدة انت عارف معزتك عندنا

مانو خلقوق طيبوب

مانو خفيف الدم والروح

مانو حساس وعايز احساس

more_horiz
شفت بقى يا عم الزعيم

زى ما قلتلك بالضبط
كل الناس اللى هنا بيحبوك
هم بس كانوا زعلانين منك لما كنت سايب المنتدى الفتره اللى فاتت
وادى الاعضاء والمشرفين والمدير اثبتولك انهم كلهم
بـــــــــــــــيــــــــــــــحـــــــــــــــــبــــــــــــــوووووووووك

فــــــــــ الوجود ـــارس

more_horiz
الزعيم اسلام زهقان؟
غريبه
بجد اسلام انسان على خلق ومحترم جدا
ومرح بدرجه كبيره
واكيد بنحبه
وحكاية انه غاب عن المنتدى فتره طويله
فربنا معاه ومع الجميع
ويارب يكون مانو عارف معزته عندنا

more_horiz
يا خبر يا خبر

هو احنا نقدر نعيش فى المنتدى من غير مانو الزعيم

هو زعيم اونطه ولا ايه

لالا يا اسلام مش عايزين نسمع انك زهقان والكلام ده

دنت منور المنتدى ومنور الدنيا وكلنا بنحبك

وانت عارف ان كلنا بنحبك وكمان مش محتاج اننا نقولك كده

more_horiz
اسلام بجد انسان محترم ومهذب
وانا اعرفه من زمان
كنا بنلعب كره مع بعض فى البلد
ومتقلش تانى كده يازعيم
انت قمرنا ومنورنا

more_horiz

اه يا مانو هو انا عشان سبت المنتدى فنرة هتسيبو ولا ايه
لا ياعم انا رجعتلك اهو
امال مين الى هيضحكنا بعد انت ما تمشى
عيب عليك يا مانو
كل الى هنا بيحبوك
privacy_tip صلاحيات هذا المنتدى:
لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
power_settings_newقم بتسجيل الدخول للرد