حبيبتى مين
ا ميت أهلا وسهلا تفضــل اقعد على اي طرابيزة انت تحبهــا., بس شكلك أنت اول مرة تنورنــا..]خد بالك القعدة بمشاريب ...] ,اه صح بقلك ايه... أنت لازم تسجــل عندناعلشان تبقي حبيبنــا , بالزوق بالعافية هتسجــل ..ماتبصليش كده بقلك على الطلاق لتسجل يلا دووس هنا وسجل ولازم تشارك.كمـان.هينزلك خصم عالمشاريب لما تشارك معـانا
فريق الاداره
magic.......ابو تريكه
اضـغـط [URL="http://vvv3vvv.blogspot.com/"]هـنـا[/URL] لـدخـول فـى [URL="http://vvv3vvv.blogspot.com/"]عـالـم غـريـب[/URL]اضغط هنا لدخول فى عالم غريب
المواضيع الأخيرة
» خلاص هتبعد
من طرف ابو تريكه الأربعاء أبريل 27, 2016 3:01 pm

» ورجعنا تاني من جديد ميين معايا هنا
من طرف ابو تريكه الأربعاء أبريل 27, 2016 2:56 pm

» تنويه من منتدى حبيبتي مين\\هموووووووسة
من طرف نغم السبت مايو 02, 2015 8:04 am

» رحلة وادى الريان فقط 135 ج مع إيجيبت سول ترافيل
من طرف egyptsol الثلاثاء ديسمبر 02, 2014 9:08 am

» اللواء محسن الفحام يكتب : الهجره الغير شرعيه رحلات بين الياس والرجاء
من طرف ميرو الثلاثاء يوليو 29, 2014 2:10 am

» اللواء محسن الفحام يكتب : أفرجوا عن قانون تنظيم المظاهرات
من طرف ميرو الثلاثاء يوليو 29, 2014 2:09 am

» اللواء محسن الفحام يكتب : الاضرابات الفئويه وتأثيرها علي الامن القومي المصري
من طرف ميرو الثلاثاء يوليو 29, 2014 2:08 am

» اللواء محسن الفحام يكتب : نحو عهد جديد في العلاقة بين الشرطة والشعب
من طرف ميرو الثلاثاء يوليو 29, 2014 2:07 am

» اللواء محسن الفحام يكتب : نحو عهد جديد في العلاقة بين الشرطة والشعب
من طرف ميرو الثلاثاء يوليو 29, 2014 2:06 am

» دع القلق وابدا حياتك من جديد
من طرف طعم البيوت الأحد مايو 18, 2014 10:14 am

» موقع للادعية والاذكار
من طرف طعم البيوت الأحد أبريل 27, 2014 12:00 pm

» فاكيوم هواء بافضل الاسعار
من طرف تايجر باك الإثنين أبريل 14, 2014 9:46 am

» عندما تموت الحياه
من طرف mawada samy السبت فبراير 08, 2014 4:36 pm

» تحميل دعاء الانبياء للقارئ صلاح الجمل
من طرف alaaking الأحد ديسمبر 29, 2013 2:16 pm

» كلمات باللهجة الجزائرية و معناها الكل يدخل و .......؟؟
من طرف lou bna الخميس نوفمبر 14, 2013 10:35 pm

» مشاهدة نقل مباراة الهلال والشباب بث مباشر 1/11/2013 Al Hilal v Al Shabab
من طرف Livoo الجمعة نوفمبر 01, 2013 1:10 pm

» للجريئين والجريئـآت فقــط ..!أتمنى التفااااعل من جميع الاعضاء
من طرف ايمن محمد العالم الثلاثاء أكتوبر 22, 2013 10:35 pm

» الحب الضائع
من طرف ايمن محمد العالم الثلاثاء أكتوبر 22, 2013 10:28 pm

أفضل 10 أعضاء في هذا المنتدى
ابو تريكه - 9612
 
طعم البيوت - 4353
 
هموسة - 4351
 
abdo - 3190
 
safy - 2535
 
سينا - 2495
 
arch_mona - 2470
 
magic - 2286
 
fo2sh - 2178
 
rewan - 2068
 

المتواجدون الآن ؟
ككل هناك 60 عُضو متصل حالياً :: 0 عضو مُسجل, 0 عُضو مُختفي و 60 زائر :: 1 روبوت الفهرسة في محركات البحث

لا أحد

أكبر عدد للأعضاء المتواجدين في هذا المنتدى في نفس الوقت كان 241 بتاريخ الأحد يناير 22, 2012 4:54 pm
دخول

لقد نسيت كلمة السر

منتدى البرامج
 

 

 

 

 

  

 

 

 

 

 

 
بحـث
 
 

نتائج البحث
 


Rechercher بحث متقدم

الزوار

تعارف بين الاعضاء

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل

تعارف بين الاعضاء

مُساهمة من طرف Beckham في الخميس أغسطس 13, 2009 2:34 pm

السلام عليكم ورحمة الله وبراكاتة

انا كتبت لكم هذا الموضوع وهو موضوع التعارف
هو عبارة عن
كل عضو يدخل ويكتب شوية معلومات عن نفسة بس المهم الصراحة
انا هبدأ
معلومات سخصية
:
الاسم: محمود صبرى
محل الميلاد: المنوفية \شبين الكوم
السن:16سنة
المهنة : طالب فى 2ث
مواصفتى:
شجاع
قوى بس مش اوى
رومانسى
محترم
بحب الاطفال
بحب اصحابى جدا
وبحب منتدى حبيبتى مين

انا كدة تمام
باقى انتم

Beckham
فارس الاحلام
فارس  الاحلام

تعاليق : every one in the world has love, but I'm


معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: تعارف بين الاعضاء

مُساهمة من طرف مانو في الخميس أغسطس 13, 2009 2:48 pm

موضوع جميل ومهم جدا بيكهم
وانا معاك
الاسم: اسلام محمد
محل الميلاد: محافظة البحيرة /كفر الدوار

السن:18سنة
المهنة : كنت شغال فى شركة الشمعدان

ودلوقتى شغال مع واحد بتاع محارة
مواصفتى:
جدع
ممكن اكون بركز مع اللى بكلمة عشان اعرف ارد علية كويس
واعز اللى يسئل علية وانا غايب
بحب اللى بيحبنى جدا
محترم

شكرا بيكهم على الموضوع الجميل ده
تحياااااااااتى ليك

(((مــــــا نــــــــــو)))

مانو
الزعـــــــــــيم
الزعـــــــــــيم

تعاليق : ((الحب ليس كما رسمه الناس قلبان يخترهما سهم ليس كما صورة الوهم والخيال
الحب ينبع من القلب للقلب الحب ذكرى وللذكرى أمل وللامل حياة واجمل مافى الحياة (الـــحــب)

((( إن مرت الايام ولم تروني فهذه مشاركاتي فـتذكروني )))

(((وان غبت ولم تجدوني اكون وقتها بحاجه للدعاء فادعولي )))




معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: تعارف بين الاعضاء

مُساهمة من طرف ibrahem في الخميس أغسطس 13, 2009 3:03 pm

موضو رائع I love you ث  ثفثرث5ر rgrgtrhryj الاسم:ابراهيم محل الميلاد:المنصورة المهنة:طالب فى كلية تجارة مواصفاتى:قوى و شجاع و رومانسى جدااااااااااو بحب كل اللى يحبونى

ibrahem
عضوجديد منورنا
عضوجديد منورنا


معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: تعارف بين الاعضاء

مُساهمة من طرف الفرعون العاشق في الخميس أغسطس 13, 2009 4:41 pm

الاسم : محمود مسعود ابوغاليه
محل الاقامه : قريه دبركى_ منوف _المنوفيه
السن : 19

المواصفات
انا انسان مطيع الله عاشق الحياه
يعنى بحب كولا شئ حتى الناس اللى خنونى



وخير الكلام ماقل ودل

الفرعون العاشق
المجروح بلا حدود
المجروح بلا حدود

تعاليق : يا من جرحت قلبى بسهمك القاتل وغرستهو قبل ان تعرف ماذا بى
انا لا اقول اللى شيا واحدا انى احببتك


معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: تعارف بين الاعضاء

مُساهمة من طرف ابو تريكه في الخميس أغسطس 13, 2009 6:17 pm

الاسم مصطفى الفقى
السنن 22
المهنه شغال فى منتدى حبيبتى مين
عاطل يعنى
صفاتى مش عارف حد يدخل يقولها
عيوبى انى بحب بجد




تـمر ] اللحظـة بغيابك ..
                          عشر سـاعات ..
   
وعشر سآعات e]بحضورك ]
                                       .. مثل لحظـة ..



 اللــــهَم "
   إنَك تَـرِآه , وآنآ لآ آرَآه ..
   
        فـ إنِ رأيتَـه فرِحاً / فـ أتممِ عليَه فرحتِه
   

وإنِ رأيتـهُ مهوُماً / فـ فرِج هممممهِ



”~
تدريّ متىَ آ̷̷حس أنهإ
 ضّإقت بيا
   
               يوُم آدري ٱنَ آلدنييآ ضآيقققه بيگ . .
   وُ مَ ب يديّ حيله


ابو تريكه
الإدارة
الإدارة


معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: تعارف بين الاعضاء

مُساهمة من طرف رونى سفير الحب في الخميس أغسطس 13, 2009 6:46 pm

الاسم/عبدالرحمن محمودالحارونى
السن /16سنه
السنه الدراسيه /1ثانوى عام حاطط رجل على رجل
المهنه /طالب
هوياتى /الكمبيوتر والمذاكره
وصفى/شجاع نوعاً ما
قوى
طويل
محترم
احب كل الناس واحب الجير لكل الناس
بسيط
رومانسى جداً
طيب القلب

رونى سفير الحب
مهندس المنتدى
مهندس المنتدى

تعاليق : حبيبتى اذا مابكيت اراكى ابتسامه وان ضاق دربى ارك السلامه وان لاح فى الافق ليل طويل تضئ عيونك خلف الغمامه


معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: تعارف بين الاعضاء

مُساهمة من طرف اسير العرام في الخميس أغسطس 13, 2009 9:52 pm


اما أنا فأسمى\ محمد الجمال
السن\20
محل الاقامه\تــــــــــلا مركز تدريب الرجاله
بس انا دلوقت فى الجيش
مواصفاتى ......\....بحب الحب وأكره العنف ويعنى بلعب كوره على قدى
وبحب الشعر جدا وهوايتى الكتابه
سلاحى هو قلمى ودرعى هو كلامى وشعرى
وقلبى ملك حبيبى وعينى مرسى لحبيبى وصدرى دفئ لحبيبى


اسير العرام
شاعرالمنتدى
شاعرالمنتدى

تعاليق : ها هى الدنيا فأخذ منها ماشئت
فأحظر ان تاخذ منك أعز ما تملك
وتسلبك الحياه وكن قنوع النفس
وغيور الدين ومحب الغير
تكن أسعد الناس.......وحافظ على محبوبك
وخذ من يحيك لا من تحب


معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: تعارف بين الاعضاء

مُساهمة من طرف بوسى وبس في الجمعة أغسطس 14, 2009 1:06 am

انا اسمى \بسمة


من\الاسكندريه


الصف الدراسى \اعقبال عندكم اولى ثانوى

الصفات \ممكن اقول مثقفه رومانسيه بحب بجد

مش بعرف اكدب او امسل


بس كدة

وموضوعك زى الفل

بوسى وبس
اخف دم
اخف دم

تعاليق : دى صعبه الحياه اوى


معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: تعارف بين الاعضاء

مُساهمة من طرف memo في الجمعة أغسطس 14, 2009 3:11 am

الاسم _محمود ابوعامر
السن_ 20سنه
محل الميلاد _تلا منوفيه على ايدك اليمين
المهنه _طبعا انا لبأكل شعب مصر


مواصفتى
طيب
ودود
وبحب الناس كلها
كفايه كده علشان مطولش عليكم

memo
مشرف قسم اسلامنا
مشرف قسم اسلامنا

تعاليق : مااحلى الحياه فى طاعة الله
فداك ابى وامى يارسول الله


معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: تعارف بين الاعضاء

مُساهمة من طرف أسماء في الجمعة أغسطس 14, 2009 1:04 pm

الاسم\ اسماء صبحى

مواليد \محافظة الاسماعلية

السن\ 19 سنة

المهنة\ طالبة فى كلية اداب

هواياتى\ القراءة والكتابة واحيانا الطبخ

بس مش بعرف اطبخ


صففاتى\ طيبة - بحب الناس- مش جريئة- كفاية كدة عشان مش عارفة الباقى


موضوع جامد جدا

أسماء
مراقب عام
مراقب عام

تعاليق : لا تتوقع من الناس كل شىء................


معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: تعارف بين الاعضاء

مُساهمة من طرف medo elkady في الجمعة أغسطس 14, 2009 1:16 pm

اما انا



الاسم عبد الحميد القاضى



محل الميلاد:قرية طوخ دلكا/مركز تلا/محافظة المنوفية



العمر: 19 سنة



المهنة:حتى الان مش عارف اسمة اية هههههههه بس انا بركب سراميك تبقا اسمة اية المهنة دى اللى يعرف يقلى؟



مواصفاتى:ذكى اقدر اعرف اية اللى فى عين اللى ادامى/شجاع / محترم مع المحترم



الاشياء اللى احبة:النادى الاهلى / ابو تريكة احب الاطفال وهما بيحبونى



ايضا الالوان المفضلة:الاحمر / الازرق / الاسود



سورى انا طولت عليكم



هوة دا انا


medo

medo elkady
سوبر ستار المنتدا
سوبر ستار المنتدا


معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: تعارف بين الاعضاء

مُساهمة من طرف جوهرة الأحبة في الجمعة أغسطس 14, 2009 1:48 pm

اما انا
فأسمى / جوهرى
اخت / نور الضياء ومانو
بنت خالت / ماجيك وفؤش وميدو والساحر
بنت عم / رونى هيتمان
السن / 24
مهنتى / مدرسة اطفال
مممممممممممم
هواياتى / بحب الرسم جدا - والاطفال لانى مدرسه اطفال
كفايه كده

جوهرة الأحبة
اميرة المنتدى
اميرة المنتدى


معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: تعارف بين الاعضاء

مُساهمة من طرف Beckham في الجمعة أغسطس 14, 2009 11:18 pm

فين يا جماعة باقى الاعضاء

Beckham
فارس الاحلام
فارس  الاحلام

تعاليق : every one in the world has love, but I'm


معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: تعارف بين الاعضاء

مُساهمة من طرف Beckham في الثلاثاء أغسطس 18, 2009 1:07 am

ها عايزين اكتر

Beckham
فارس الاحلام
فارس  الاحلام

تعاليق : every one in the world has love, but I'm


معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: تعارف بين الاعضاء

مُساهمة من طرف nor.elsbah في الإثنين أكتوبر 12, 2009 8:38 pm

انا : نور
طالبه فى ثانوى
بحب المكرونه والكشرى
وبحب اسمع محمد فؤاد وعمرو دياب

nor.elsbah
عضو فعال
عضو فعال


معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: تعارف بين الاعضاء

مُساهمة من طرف abdo في الإثنين أكتوبر 12, 2009 10:15 pm

بسم الله
اما انا طبعا اسمي عبد الرحمن والشهرة عبدو
الوظيفة محاسب في مجموعة محلات
بحب كل حاجة حلوة
الهواية المفضلة الخط العربي والرياضة الثقيلة كمال اجسام يعني
قليل جدا لما اسمع اغاني
مرح وبحب اضحك بس في حدود
اجتماعي جدا من الدرجة الاولى والدليل اني حبيت كل من في المنتدى من اول ماجيك الى العضوة الجديدة نور
وربنا يديم المحبة بينا كلنا
.........اسف طولت عليكم اخوكم عبدووووووو...........







دعوتك وسأظل أدعو لك فمن يعلم بحالى غيرك .......




abdo
مشرف عام المنتدى
مشرف عام المنتدى

تعاليق :


الكلمة الحلوة هي أحمل موسيقـا تسمعهــا الآذان
والبسمة الحلوة هي أجمل صورة يرسمها الفنان
والعمل الطيب هو أجمل مايقدمه الانسان للانسان
فليكن كلامنا جميعا حـلـــــو
ولتكن بسمتنا جميعا جميلة
وليكن عملنا جميعا طــــيب



معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: تعارف بين الاعضاء

مُساهمة من طرف مانو في الثلاثاء أكتوبر 13, 2009 8:25 pm

امممممممممممممممممممممممم
اعضاااااااااااااااااااء زى العسل
اى ونعمة اخبارك ايه
اهلا وسهلا بيكم

تحياااااااااااااااتى ليكم
وعلى الموضوع الجميل ده
بيكهم
اقبلوا مرروى
(((مــــــــــــــــــــا نـــــــــــــــــو)))
((الــــــــــــــــزعــــــــــــــيــــــــم))
(اســـــــــــــــــــــــلام)

مانو
الزعـــــــــــيم
الزعـــــــــــيم

تعاليق : ((الحب ليس كما رسمه الناس قلبان يخترهما سهم ليس كما صورة الوهم والخيال
الحب ينبع من القلب للقلب الحب ذكرى وللذكرى أمل وللامل حياة واجمل مافى الحياة (الـــحــب)

((( إن مرت الايام ولم تروني فهذه مشاركاتي فـتذكروني )))

(((وان غبت ولم تجدوني اكون وقتها بحاجه للدعاء فادعولي )))




معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: تعارف بين الاعضاء

مُساهمة من طرف safy في الأربعاء أكتوبر 14, 2009 8:07 pm

الاسم::صفا ممدوح

طالبه فى اولى ثانوى


هواياتى ::القراه" الرسم"

بحب اسمع لعمرو دياب واصاله

وبكره تامر حسنى جدا

واهلويه اصيله جدا

مواليد الجيزه

وموضوعك زى الفل تسلم






اسف ليكى وحقك عندى
اتأخرت عليكى يابلدى
اتاخرت عليكى كتير من يوم حطين
مليون شاب فى حبك اسمه صلاح الدين

safy
مراقب عام
مراقب عام

تعاليق : ‎‎



اللهم زلزل الارض من تحت ارجل اليهود وارنا فيهم عجائب عبرتك



كفاني فخراً انا اكون لك عبداً وكفاني عزاً ان تكون لى رباً





إكتشفت بأنّ الوقت الّذي أقضّيه في ربط حذائي أثمن و أفضل من الوقت الّذي قضّيته
مع بعض الأشخآص......










معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: تعارف بين الاعضاء

مُساهمة من طرف arch_mona في الأربعاء أكتوبر 14, 2009 9:28 pm

انا جيت

انا بقه اسمى منى عطيه

21 سنه

طالبه فى بكالوريوس هندسه معماريه

وبحب المنتدى جداااااااا وكل الاعضاء جداااااا جدااااااااا

ونفسى منبعدش عن بعض ابدااااااااا

وانا زعلانه اوى عشان مبقتش عارفه ادخل المنتدى كتير

بس غصب عنى

وموضوع هايل بجد تسلم ايدك

arch_mona
مديرة
مديرة

تعاليق : أنــــا إمـــــــرأه...

أبكــــي مــن جـــرح شوكـــة صغيــره إن لمســت جلـــدي اللطيـــف
و أقــــف فـــي وجـــه أي إعصـــار قــد يقـــذف بقلبــــــــي الضعيــــف
و كلمــــا زادت طعــــنات الزمــن لــي كلمــا تحــدى عمــري النزيــف




معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: تعارف بين الاعضاء

مُساهمة من طرف احساس طفله في الأربعاء أكتوبر 14, 2009 11:23 pm

بسم الله الرحمن الرحيم
الاسم\ابار
السن\17
المهننه\طلبه1كلية صيدله
محل الميلاد\الشرقيه
صفاتى\صادقه جدا
طيبه اوى
صريحه

احساس طفله
عضو فعال
عضو فعال

تعاليق : مقولة للشيخ علي الطنطاوي رحمه الله :
إذا عرضت لك المعصية فتذكر الله ... فإذا لم ترتدع
فتذكر أخلاق الرجال...... فإذا لم ترتدع
فتذكر الفضيحة بين الناس
فإذا لم ترتدع ...
فاعلم انك انقلبت إلى حيوان ؟؟






معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: تعارف بين الاعضاء

مُساهمة من طرف amoula في الخميس أكتوبر 15, 2009 11:51 am

هااااااااااااااااااي انا اموله عضوه جديده في المنتدى وياريت اكون وحده خفيفه عليكم واتمنا صداقتكم
انا عندي21 سنه
في نظم ومعلومات
من القاهره

amoula
عضوجديد منورنا
عضوجديد منورنا


معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: تعارف بين الاعضاء

مُساهمة من طرف safy في الخميس أكتوبر 15, 2009 11:56 am

منورنا يا اموله وانشاء تكونى مبسوطه معانا






اسف ليكى وحقك عندى
اتأخرت عليكى يابلدى
اتاخرت عليكى كتير من يوم حطين
مليون شاب فى حبك اسمه صلاح الدين

safy
مراقب عام
مراقب عام

تعاليق : ‎‎



اللهم زلزل الارض من تحت ارجل اليهود وارنا فيهم عجائب عبرتك



كفاني فخراً انا اكون لك عبداً وكفاني عزاً ان تكون لى رباً





إكتشفت بأنّ الوقت الّذي أقضّيه في ربط حذائي أثمن و أفضل من الوقت الّذي قضّيته
مع بعض الأشخآص......










معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: تعارف بين الاعضاء

مُساهمة من طرف شريف محمود شريف في الأحد نوفمبر 22, 2009 11:26 pm

بسم الله الرحمن الرحيم

السلام عليكم ورحمة الله

الاسم / شريف محمود شريف

السن/25

المهنة / it
( technicl support )

فى سركة سرق اسيا للنظم والحاسبات
اول عباس العقاد

محل الميلاد/ المنوفية -منوف-دبركى

sherif_ecdl@yhooooo
sherif_ecdl@hotmlllll

0100635849
0189126720
ممن لو فيه اى زميل فى المنتدى محتاج يعرف حاة فى مجال الكمبيوتر تحت امره


بدون تردد بدون احراج

لنا اخوة لا نسعى الا الى التطور
الرقى

الامل نحو مستقبل اجمل

شريف محمود شريف
عضوجديد منورنا
عضوجديد منورنا

تعاليق : تحت امركم ف سؤال انا بحب الكمبيوتر ومتابع الحمد لله اخر التطورات عل قدر المستطاع

0100635849
0189126720


معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: تعارف بين الاعضاء

مُساهمة من طرف Beckham في الأحد نوفمبر 22, 2009 11:48 pm

منورين والله يا جماعه وكل سنة وانتو طيب وسنة سعيدة عليكو
مااااااااااااااااااااااء
هههههههههههههههه
واى حد معرفناش بنفسة يا ريت يعرفنا والموضوع دة يهم كل الاعضاء
لان احنا اصحاب واخوات مع بعض يجمعنا بيت واحد ولا اية
ولو فى عندة اعتراض يورينى نفسة
هههههههههههههه
منورين والله
اخوكم بيكهام
بحبكو موت

Beckham
فارس الاحلام
فارس  الاحلام

تعاليق : every one in the world has love, but I'm


معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: تعارف بين الاعضاء

مُساهمة من طرف بنوته شقية في الثلاثاء نوفمبر 24, 2009 1:36 am

انا اسمى /ياسمين مصطفى
من/شبين الكوم
عمرى / 20 وحتة
المهنة \عايشة على قفا الولا جوزى
فى كلية حاسبات ومعلومات
صفاتى\ طيبة جدا جدا وحنينة قوى وبحب كل الناس وبتمنى لهم كل الخير
عيوبى \ عصبية ولما بحب بحب بجد بس الحمد لله لما حبيت اتجوزت الانسان اللى بحبة وانشاء الله هنجيب ملك بعد العيد خطيبة مصطفى بس ربنا يستر ومتجيش وتفطس امها ساعتها مش هيبقى فية بنوتة معاكو على المنتدى ابقى افتكرونى بصالح دعواتكم بقى
وميرسى يا قمر على الموضوع الجميل دا




سأل ولد رجل حكيم ما هى حقيقة الحب ؟
قال : اذهب للحديقة واحضر لى اجمل زهرة
ذهب الولد للحديقة ولمنة عاد خالى اليدين
فقال : وجدت اجمل زهرة ولكنى واصلت البحث على امل العثور على اجمل منها
وبعدها ادركت انى قد تجاهلت الاحسن وعندما عدت لاخدها لم اجدها
فقال الحكيم :هذة هى حقيقة الحب لا تقدرة عندما يكون بين يديك ولكنك ندرك قيمتة عندما تفقدة

دائما : لا تضع احد فوق قدرة .. فسوق يضعك تحت قدرك.. ودائما: ضع قلبك تحت (قدمك) حتى لا يضعة غيرك

تحت .. قدمة
لو يعلم الحب بمقدار( حبى لك) لتمنى الحب ان يكون حبيبى

بنوته شقية
مشرفه قسم ماوراء الطبيعه
مشرفه قسم ماوراء الطبيعه


معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: تعارف بين الاعضاء

مُساهمة من طرف ابو تريكه في الثلاثاء نوفمبر 24, 2009 9:51 am

ربنا يوفقك
وتقومى بالسلامه ياختى
علشان
البت مش علشانك
انتى
عارفه انى................ من كل قلبى
هههههههههههههههههههههه





تـمر ] اللحظـة بغيابك ..
                          عشر سـاعات ..
   
وعشر سآعات e]بحضورك ]
                                       .. مثل لحظـة ..



 اللــــهَم "
   إنَك تَـرِآه , وآنآ لآ آرَآه ..
   
        فـ إنِ رأيتَـه فرِحاً / فـ أتممِ عليَه فرحتِه
   

وإنِ رأيتـهُ مهوُماً / فـ فرِج هممممهِ



”~
تدريّ متىَ آ̷̷حس أنهإ
 ضّإقت بيا
   
               يوُم آدري ٱنَ آلدنييآ ضآيقققه بيگ . .
   وُ مَ ب يديّ حيله


ابو تريكه
الإدارة
الإدارة


معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: تعارف بين الاعضاء

مُساهمة من طرف الولا حمو في الأربعاء نوفمبر 25, 2009 7:32 am

انا جيت ياهوووووووووووووووووووووووووووووووووووه
انا الولا حمو
احمد جمال
مواليد دبركى منوف المنوفيه
اه بلد تريكه
مهوا ابن خالتى
عندى 16
طالب فى كلية اداب جامعة المنوفيه
بحب كل اللى بيحبونى واللى بيكرهونى لانى مش بعرف اكره
بحب:::::::::::::::::::ماما وبابا
هههههههههههههههههههههههههههههه
كنت ماشى فى حالة حب
بث يا خثاره انتهت بالفشل
مش مهم
كفايه انا طولت عليكو
وموضوع جامد طحن يا بيكهام
الولا حمو

الولا حمو
مشرف قسم البرامج
مشرف قسم البرامج


معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: تعارف بين الاعضاء

مُساهمة من طرف abdou3abed في الخميس نوفمبر 26, 2009 2:51 am

منورين

أعرفكم بيا

عبدالهادى إسماعيل

25 سنه

حاصل على بكالوريوس فى العلوم والتربيه

قسم/كيمياء وطبيعه

من المحله الكبرى-محافظة الغربيه


طيب بحب كل الناس

وصاحب صاحبه

شكلى طولت

بس منورين



منتدنا هو






الاجمل

الامثل

الاحلى


abdou3abed
مشرف قسم موضيع مختلفه
مشرف قسم موضيع مختلفه


معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: تعارف بين الاعضاء

مُساهمة من طرف dragon في الخميس نوفمبر 26, 2009 10:45 am

الاسم/ محمد فتحى
العنوان/ دبركى -منوف -المنوفيه
المهنه/ طالب بكليه حقوق بشبين الكوم
السن/ من يوم الاتنين اللى فات وانا عندى18 سنه
بحب كل الناس
مفيش ضغينه لحد

صريح اللى فى قلبى على لسانى


بس ياريت اللى عايز يقول حاجه لحد
يقولها له فى وشه
مش يقولها لحد تانى


dragon



[center]


انتى عايزة الدنيا
: تبقى فأيدك انتى

ايوة عايزة توملكينى: لو قدرتى
والحكاية خلاص بتخلص: لو فهمتى
يالا ضيعى وضيعينى: وضياعيها
[/center]

dragon
سفير الحب
سفير الحب

تعاليق : تاخد مش ليك تدفع مش عليك



معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: تعارف بين الاعضاء

مُساهمة من طرف فتاة الرحمان في الخميس نوفمبر 26, 2009 10:53 am

السلام عليكم كل عام وانتم بخير
عيد سعيد
احب اعرفكم بنفسى
انا فتاة الرحمان
السن 18سنه
المهنه طالبه
بالمناسبه تريكه يبقى عمى وهوه مارضاش يقول صفاته بس انا هقولهالك
هوه بجد انسان كويس جدا وحبوب جدا وانا بحبه جدا وربنا يخليه ليا
اما صفاتى انسانه عاديه بحب ربنا اوى بس ساعات بعمل حاجات تزعله منى مش بسمع اغانى
انطوائيه جدا مع انى عندى اصحاب كتير
بجد منتدى حبيبتى مين منتدى جميل جدا
وشكرا ليكم

فتاة الرحمان
مشرف قسم اسلامنا
مشرف قسم اسلامنا

تعاليق :







معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة


 
صلاحيات هذا المنتدى:
لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى