حبيبتى مين
ا ميت أهلا وسهلا تفضــل اقعد على اي طرابيزة انت تحبهــا., بس شكلك أنت اول مرة تنورنــا..]خد بالك القعدة بمشاريب ...] ,اه صح بقلك ايه... أنت لازم تسجــل عندناعلشان تبقي حبيبنــا , بالزوق بالعافية هتسجــل ..ماتبصليش كده بقلك على الطلاق لتسجل يلا دووس هنا وسجل ولازم تشارك.كمـان.هينزلك خصم عالمشاريب لما تشارك معـانا
فريق الاداره
magic.......ابو تريكه
اضـغـط [URL="http://vvv3vvv.blogspot.com/"]هـنـا[/URL] لـدخـول فـى [URL="http://vvv3vvv.blogspot.com/"]عـالـم غـريـب[/URL]اضغط هنا لدخول فى عالم غريب

حبيبتى مين
ا ميت أهلا وسهلا تفضــل اقعد على اي طرابيزة انت تحبهــا., بس شكلك أنت اول مرة تنورنــا..]خد بالك القعدة بمشاريب ...] ,اه صح بقلك ايه... أنت لازم تسجــل عندناعلشان تبقي حبيبنــا , بالزوق بالعافية هتسجــل ..ماتبصليش كده بقلك على الطلاق لتسجل يلا دووس هنا وسجل ولازم تشارك.كمـان.هينزلك خصم عالمشاريب لما تشارك معـانا
فريق الاداره
magic.......ابو تريكه
اضـغـط [URL="http://vvv3vvv.blogspot.com/"]هـنـا[/URL] لـدخـول فـى [URL="http://vvv3vvv.blogspot.com/"]عـالـم غـريـب[/URL]اضغط هنا لدخول فى عالم غريب

حبيبتى مين
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

دخول

descriptionيالها من ...قصــــــه حـــــقيقيه اعجـــــبتنى !!!! Emptyيالها من ...قصــــــه حـــــقيقيه اعجـــــبتنى !!!!

more_horiz
السلام عليكم..افاضل كرام.
.........................................

هذه قصه حقيقيه بالله اسوقها لكم..

.................................................. ................

الو نعم.
انت فين...مسافر السويس..
الحقنى ياصديقى انا فى ورطه ومشكله كبيره..

قلت له خيرا ان شاء الله.

قال استوقفنى شخصا يرتدى بنطلوا وقميصا...
فين رخصك ورخصة العربيه يااهبل ...
قلت له عجباااا
ومين حضرتك قال هات بسرعه يااهبل وجذبنى بقوه من ساعدى..
لم اتمالك فدفعته انا بقوه ايضا .فانكسر زجاج الشباك وجرح يده جرحا قطعيا وسال منه الدماء بغزاره...
دقائق وحضرا اثنان فصاروا ثلاثه. واقتادونى الى طريقهم واخيرا عرفت اننى الى القسم وهناك تم حجزى...

وحرروا لى محضرا ...
قلت لهم بالله هذا حرام ..

ساقرأ فيك عدية يسن...فقال لى دوبها فى الميه بعد ماتقراها واشربها ياروح امك...قلت له بالله انت ظلمتتى ولن اسامحك..وكررت ساقرا فيك ياسين ...وحسبى الله ونعم الوكيل فيكم قال لى: ايضا قلت لك دوبها فى شوية ميه واشربهم ياسينك دا .. انا هعلمك الادب علشان الجرح دا ...كده انت ظلمتنى ياحضرة الضابط ..لا لا طبعاا ياروح ماما..

طلبتك يااخى مسرعا قبل ان ياخذوا هاتفىمنى .. وها قد علمت انك مسافراااالسويس من حظى السىء
قمت انا من مكانى الحالى بالسويس لاننى فى عمل شغل صحفى ولست متواجدا بالصعيد...فطلبت القسم باسيوط والضابط..وعرفونى انا فلانا من تسال عنه امسكنا به متلبسا بكميه كبيره من الحشيش والبانجو وتم تحرير محضرا له بذلك..ولاينكننا افلاته لانه مدين..ومتلبس.
طلبته وغضبت منه كيف يفعل ذلك وانا اعلم انه حتى لايدخن ولكن ما بالامر... ياساده..

طلبت محاميا صديقنا ليذهب اليه مسرعا بالقسم لاننى لست باسيوط الان...؟
تم عرض الصديق على النيابه فى اليوم التالى..
تقابل معه المحامى واوصاه ماذا يقول ...
دخل الصديق الى رئيس النيابه وعرفه ان المحامى طلب منه كذا ان اقوله لسيادتكم ولكن انا ياسيادة الرئيس ساقول لك بالله ماحدث بالضبط ..
رئيس النيابه اتفضل ياابنى وانا عايز الحقيقه.
قصصت له القصه بالكامل..
قال لى الرئيس انت على الورق امامى مدين لكن اتا هخدمك فقط ان اخرجك من سراى النيابه..
وبالفعل بعدما دفعت 200 جنيه كفالة وخرجت.. جبت كل اولياء الله واثناء صلاة الجمه وبعد الانتهاء طلبت من المصليين قراءة الفاتحه فى انسان ظلمنى وان كنت ظلمت ربنا يتصرف فى يااخوان وقراوها معى ...
وكررت هذا الطلب والدعاء فى كل صلاه..

اخى قف لحظه وتامل ارجوك تامل بالله تامل معى ...ولم يمض اسبوعا على الواقعه وجاء خبر الضابط انه عمل حادثه ونزل البحر بالسياره ميتااااا..

ياااااه على من ظلم ..
تخيل قال له حينما حجزه ساعمل عدية يسن فقال له الضابط دوبها فى شوية ميه..واستهان به ولم يفزع فلبه...
ترى ماذا كان مصيره انه مات وشرب هو من بحر باكمله...
يااااه على عدل الله .
.................................................. ......................

انا كتبت ها لكم للعبره فقط واتمنى ان تكون وصلت ونالت اعجابكم ...
كل من يمر ويلقى ردا له الف الف شكر

descriptionيالها من ...قصــــــه حـــــقيقيه اعجـــــبتنى !!!! Emptyرد: يالها من ...قصــــــه حـــــقيقيه اعجـــــبتنى !!!!

more_horiz
ياااااااااااه
الناس خلاص مش مكفيها كل المعاصى .. كمان بقت بتكفر من الكلام والتريقه وكثرة الظلم

انت فكرتنى بفصه مشابهه
هقولها باختصار
كانت بنت راكبه مواصله جمب السواق
وكانت لابسه لبس معريها خالص
ورجليها كلها باينه
فالسواق بيقولها يا بنتى كده حرام ومينفعش
تقوله حرام ليه يعنى
عاااادى
قالها ربنا شايفك وهيحاسبك ع كده
تقوله ربنا !!!!! لا عادى ... ولو عايز تقول لربنا خد الموبايل اهو اتصل بيه وفوله
شفتو قمة السخريه
طبعا البنت دى ماتت قبل متوصل للمكان اللى هى ريحاه .... ماتت ف الحااااااااال